Προς το περιεχόμενο
Jazzjoker

Επίσκεψη σε μουσικό κατάστημα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1)σε αυτον που δεν κάνει αυτό που πρέπει....... πρέπει να τον κράζουμε

 

2)σε αυτον που κάνει αυτό που πρέπει....... πρέπει να τον εχουμε καβάτζα

 

3)σε αυτον που κάνει παραπάνω απο αυτό που πρέπει....... τότε να λέμε μπράβο κλπ κλπ!!!

 

πολύς ενθουσιασμός ρε παιδιά ;)

 

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα ο Νακας εχει, τα τελευταια 3-4 χρονια, αλλαξει πληρως πολιτικη προς το καλυτερο, και οχι μονο τιμολογιακα. Ειχε τη φημη πραγματικου φαρμακειου, ειδικα σε αναλωσιμα οπως χορδες, πενες κλπ, σε βιβλια και σε κιθαρες. Και απο εξυπηρετηση συχνα δεν ηταν και οτι καλυτερο...βιβλια που τα ειχαν στις αποθηκες στην Αθηνα συχνα καναν 2 βδομαδες να φτασουν Θεσσαλονικη κατοπιν παραγγελιας, πολλοι υπαλληλοι ειταν σχετικα αδιαφοροι/αγενεις. Πλεον, οι τιμες τους σε πολλα προιοντα ειναι ανταγωνιστικοτατες και σε οσα καταστηματα εχω επισκευθει οι υπαλληλοι ειναι εξυπηρετικοτατοι, μπορεις να δοκιμασεις οτι θελεις και χωρις μαλιστα να ειναι ο υπαλληλος απο πανω σου σα δρακουλας καθ'ολη τη διαρκεια της δοκιμης και εχω παρατηρησει και μια αυξηση στο stock προιοντων διαθεσιμων προς δοκιμη.

 

Γενικα πολυ θετικες αλλαγες στην ολη εικονα τους ως καταστημα και μπραβο τους.

 

 

*Οι εμπειριες που εχω απο Νακα ειναι απο τα καταστηματα σε Θεσσαλονικη και Λεμεσο, εδω και περιπου 10 χρονια, δε ξερω τι κατασταση επικρατουσε στη Αθηνα οσον αφορα στην εξυπηρετηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως παιδιά λέτε και κανά καλό λόγο για τους πωλητές. Ονομαστικά αν ξέρετε τα ονόματά τους. Συχνά ΑΥΤΟΙ είναι το κατάστημα και πρέπει οι εργοδότες τους, έστω και από εδώ, να μαθαίνουν την καλή δουλειά που κάνουν. Άλλωστε πελάτες είμαστε, είναι καλό να δίνουμε και κάποιο feedback.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως απο συμπεριφορα στο Νακα δεν υπηρχε προβλημα απο οτι θυμαμαι... μονο στις τιμες

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως παιδιά λέτε και κανά καλό λόγο για τους πωλητές. Ονομαστικά αν ξέρετε τα ονόματά τους. Συχνά ΑΥΤΟΙ είναι το κατάστημα και πρέπει οι εργοδότες τους, έστω και από εδώ, να μαθαίνουν την καλή δουλειά που κάνουν. Άλλωστε πελάτες είμαστε, είναι καλό να δίνουμε και κάποιο feedback.

+1000

σε όλες τις επιχειρήσεις ο υπάλληλος είναι το πρόσωπο της εταιρείας,ασχέτως από τις προθέσεις του ιδιοκτήτη.

Ακόμα και να μην έχει τη δυνατότητα να κάνει κάποια προσφορά,αν έχει τον τρόπο,θα στο πλασάρει έτσι,ώστε να μη σε πειράξει.

Αν,όμως από την άλλη,είναι αγενέστατος και καλή προσφορά να σου κάνει,θα νιώθεις  άβολα ως πελάτης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη βρε παιδια αλλα αυτα δεν τα βλεπει ο Νακας και να προσαρμοστει λιγακι στην πραγματικοτητα?????

Καποτε ψηνομουν για την παρακατω κιθαρα....παρτε τιμη γερμανου και οχι μονο

 

http://www.thomann.de/gr/dean_guitars_mab1_signature_af.htm

 

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Dean-Guitars-MAB-Signature-MTBK-Metallic-Black-Armorflame-Case/art-GIT0011904-000

 

και παρτε και Νακα.....ενταξει μωρε...600 με 700€ μονο η διαφορα :o :o

 

http://www.nakas.gr/

 

Εγω το σταυρο του φαρμακειου βλεπω ακομα απ'εξω στα καταστηματα του.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γκάιζ, μην πηγαίνει αλλού το θέμα. Εγώ δεν είπα ότι ο Νάκας είναι φτηνός. Είπα ότι έπαθα πλάκα με την εξυπηρέτηση, της οποίας έτυχα, ως εν δυνάμει πελάτης. Έτυχε να βρω και ένα φτηνό προϊόν.

 

Αλλά σε κάθε περίπτωση, με αυτά τα επίπεδα εξυπηρέτησης, πληρώνω και παραπάνω (όχι πολύ παραπάνω βέβαια) και παίρνω αυτό που θέλω επιτόπου, στο χέρι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γκάιζ, μην πηγαίνει αλλού το θέμα. Εγώ δεν είπα ότι ο Νάκας είναι φτηνός. Είπα ότι έπαθα πλάκα με την εξυπηρέτηση, της οποίας έτυχα, ως εν δυνάμει πελάτης. Έτυχε να βρω και ένα φτηνό προϊόν.

 

Αλλά σε κάθε περίπτωση, με αυτά τα επίπεδα εξυπηρέτησης, πληρώνω και παραπάνω (όχι πολύ παραπάνω βέβαια) και παίρνω αυτό που θέλω επιτόπου, στο χέρι.

]

Σωστός,

δεν αγοράζουμε ό,τι να 'ναι χωρίς έρευνα αγοράς επειδή ακούσαμε ότι είναι φθηνό το κατάστημα. Η εξυπηρέτηση και η τιμή θα μας δελεάσουν εξίσου.

  Ο Νάκας έχει πλέον και ακριβές τιμές αλλά και καλές τιμές. Αυτό το φαινόμενο με τις τιμές συμβαίνει παντού, ακόμη κι ο thomann έχει υψηλότερη τιμή στις vintage κιθάρες από το dv247...τι να κάνουμε?  Θα τον χαρακτηρίζαμε "Φαρμακείο"? Απλά ψωνίζεις από dv247 αν θέλεις vintage, That's all

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικώς ποικίλει το θέμα με τις τιμές στο Νάκα. Ας πούμε, εγώ σαν τυμπανοκρούστης, έχω κάποια παραπονάκια σε αυτό το θέμα γιατί το zildjian δε σου ακούγεται το ίδιο ωραία μόλις δεις την τιμή. :P Γενικότερα όμως υπάρχουν καλές περιπτώσεις (είχε μια προσφορά στα δέρματα και είχα κάνει την τύχη μου πρίν κάμποσο καιρό) οι οποίες αξίζουν! Α, μου είχε δώσει και κάτι o-rings σε καλύτερη τιμή!

 

Πάντως, όσον αφορά την εξυπηρέτηση, και τα 2 παιδιά που έχω πετύχει ήταν πολύ εντάξει, με τον έναν από τους 2 να είναι απλά κορυφή! Ευγενικός, συμπαθέστατος, εξυπηρετικότατος και κατατοπιστηκός!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.