Προς το περιεχόμενο
npap

Πως θα "φέρω" διαφορετικά μουσικά track στην ίδια στάθμη?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

στο παράδειγμα χρησιμοποιούνται το Wavelab της Steinberg ως audio editor και το Ultramaximizer της Waves ως limiter plug in...

η παρακάτω πρακτική απευθύνεται σε home καταστάσεις και στο πλείστον των περιπτώσεων καλύπτει τις ανάγκες ενός απλού χρήστη...

 

 

1. άνοιξε όλα τα wave σου στο wavelab...

 

2.άκουσε όλα τα wave και ξεχώρισε αυτό που σου ακούγεται πιο δυνατά ώστε να ξεκινήσεις την διαδικασία

 

3.κράτα σε μια "σταθερή"  το volume του ενισχυτή σου σε όλη την διαδικασία που θα ακολουθήσει...

(σε μία ένταση που δεν θα είναι πολύ δυνατά...τώρα να σου πω στα 85 dBSPL θα με βρίζεις γι΄αυτό μείνε στο όχι πολύ δυνατά αλλά ούτε πολύ χαμηλά...σαν την γιαγιά μου που όταν την ρώταγε η μάνα μου πόσο αλάτι να βάλει στο τάδε φαγητό έλεγε πάντα "θα δεις" όχι πολύ όχι λίγο...) ;D

 

4.αφού  επιλέξεις ("μαυρίσεις") το wave με ctrl+A κάνε του analyze και στο 2ο tab (loudness) δες και σημείωσε το average RMS

 

5. "φόρτωσε" το Ultramaximizer  βάζοντας του out celing 0.3 (αρκετοί "παίζουν" στο 0.2 αλλά είναι ήσσονος σημασίας στην περίπτωσή σου..)

 

6.με το threshold στο 0 , άκου το κομμάτι και ανέβασε το ακολούθως τόσο ώστε να σου ακούγεται "όμορφα" με τα δικά σου γούστα...(τα "σωστά" level" άστα για τους προφεσιονάδες και για τις αντιπαραθέσεις τους...)

 

7. αφού καταλήξεις κάνε render στο wave και ξαναμέτρησέ το με τον τρόπο του βήματος "4"...σημείωσε το... αυτός από δω και πέρα είναι ο στόχος σου στο περίπου...

 

8. κάνε του save αλλά μην το κλείσεις. Ξεκίνα την ίδια διαδικασία από το "4" πάλι στο επόμενο κομμάτι.Αν στο προηγούμενο που πλέον θα το έχεις σαν αναφορά το Average RMS ήταν πχ -14dB  και αυτό που επεξεργάζεσαι είναι -18 , ξεκίνα βάζοντας το thres στην διαφορά τους δηλαδή -4 για αρχή.

 

9.άκου το τώρα και σύγκρινε το (με ακροάσεις Α/Β, μία το ένα μία το άλλο δηλαδή..) με το πρώτο που χρησιμοποιείς για αναφορά μην ξεχνώντας να κάνεις bypass το Ultramaximizer κάθε φορά που περνάς από το ένα στο άλλο...

 

10. ρύθμισε το threshold τώρα  ώστε να ακούγονται το ίδιο σχεδόν σε ένταση στα αυτιά σου, έτσι ώστε απλά να μην σε ενοχλεί η μετάβαση από το ένα στο άλλο..

 

11. κατά τα γνωστά πλέον, render αφού κατέληξες και πάμε στο επόμενο...μέχρι να τα κάνεις όλα, συγκρίνοντας τα πάντα με το πρώτο που θεωρήσαμε αναφοράς...

 

Σημ.

τα "αργά και άδεια" κομμάτια μην τα υπερβάλλεις φροντίζοντας να τους δίνεις έναν "αέρα" προς το πιο χαμηλό ώστε τα πιο beat  να μην φαίνονται "λίγα" μπροστά τους...

 

Υπόψιν πάντα ότι το "σωστό" leveling προϋποθέτει μια σωστή ενορχήστρωση, σωστό παίξιμο από τους μουσικούς και την "τιθάσευση" της ήδη πλέον καλής δυναμικής  και κατανομής "συχνοτικής ενέργειας" σε ένα προσεκτικό mix ...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.