Προς το περιεχόμενο
toneless

Diy project: Noiz overdrive

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα διαβάσει κάπου οτι για σίγουρο αθόρυβο αποτέλεσμα είναι καλύτερα να χρησιμοποιηθεί καλαϊ χωρίς καθαριστικό (οξύ στον πυρήνα του σύρματος) το οποίο έχουν τα περισσότερα καλαι (είναι το καφέ που μένει γύρω-γύρω απο την κόλληση ε?) Ισχύει αυτό ή είναι κοτσάνα?

Επίσης όσον αφορά τα υλικά, αυτό το πλαστικό με το οποίο γέμισες το χώρο στο τσιγαροπακετάκι είναι τι, κάποιο είδος σιλικόνης? το χρησιμοποιείς και στα πετάλια? Τέλος, κάποιος που ξεκινάει τώρα μπορεί ποτέ να φτιάξει αυτό?Πως σου φαίνεται? :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Είχα διαβάσει κάπου οτι για σίγουρο αθόρυβο αποτέλεσμα είναι καλύτερα να χρησιμοποιηθεί καλαϊ χωρίς καθαριστικό (οξύ στον πυρήνα του σύρματος) το οποίο έχουν τα περισσότερα καλαι (είναι το καφέ που μένει γύρω-γύρω απο την κόλληση ε?) Ισχύει αυτό ή είναι κοτσάνα?

Επίσης όσον αφορά τα υλικά' date=' αυτό το πλαστικό με το οποίο γέμισες το χώρο στο τσιγαροπακετάκι είναι τι, κάποιο είδος σιλικόνης? το χρησιμοποιείς και στα πετάλια? Τέλος, κάποιος που ξεκινάει τώρα μπορεί ποτέ να φτιάξει αυτό?Πως σου φαίνεται? :)

 

Xm...Το flux χρειάζεται γιατί καθαρίζει τις ενώσεις. Μπορείς να το καθαρίσεις αργότερα γιατί οξυδώνει τις pcb πλακέτες. Γενικά μην σε απασχολεί αυτό το θέμα, τουλάχιστον για αρχή. Προοσωπικά χρησιμοποιώ καλάι 63/37 αντί για 60/40, είναι πολύ καλύτερης ποιότητας και οι κολλήσεις γίνονται πανέμορφες. Απλά είναι λίγο δύσκολο να το βρεις. Συνήθως τα προλαβαίνουν αυτοί που επισκευάζουν κινητά τηλέφωνα και κάτι τέτοια. Επίσης, χρησιμοποιήτε κατα κόρον σε audiophile μουσικές κατασκευές.

 

Με θερμοκόλληση γεμίζω τα ενισχυτάκια. Αν θες να κατασκευάσεις κάποιο, πές μου να σου πω που θα βρεις αναλυτικές πληροφορίες...

 

Το Tubescreamer είναι ok αλλά σαν πρώτη σου κατασκευή δεν ξέρω. Απλά δοκίμασε το site www.generalguitargadgets.com που έχει έτοιμες πλακέτες και μπόλικο info...

 

http://www.generalguitargadgets.com/index.php?option=content&task=view&id=90&Itemid=118

 

bye

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λιπόν χρισημοποίησα ενα κουτάκι από έναν πανάκριβο Parker που είχε πάρει ο πατέρας ενώς φίλου μου και είναι άψογο!

όποτε μπορείς βάλε ενα LayOut για το LEDάκι που λέγαμε!

Το λέχω βάλει στο κουτί και περιμένω πως και πως να το κάνω να ανάπσει (πρασινο :P )

Ευχαριστώ για όλα φίλε

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες βασικές μετατροπές μπορούν να γίνουν στο “The Noiz” overdrive;

 

Ας παρατηρήσουμε λίγο το schematic.

Το πρώτο πράγμα που αντικρίζει το σήμα μας είναι ένα υλικό που γράφει πάνω του C1. Αυτός είναι ο πυκνωτής εισόδου και καθορίζει ποιες συχνότητες θα αφήσει να "μπουν" μέσα στο κύκλωμα. Χοντρικά, μεγαλύτερος πυκνωτής σημαίνει και περισσότερα μπάσα. Κάτι αντίστοιχο κάνει και το πυκνωτάκι C2. Αυτό το πυκνωτάκι καθορίζει ποιες συχνότητες θα "βγουν" από το κύκλωμα. Και εδώ ισχύει ότι μεγαλύτερος πυκνωτής ισούται με περισσότερα μπάσα. Από τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι θα μπορούσαμε να κουρδίσουμε το overdrive στις ανάγκες μας. Επιπλέον, μπορούν να μπουν διακοπτάκια για επιλογή μεταξύ διαφορετικών πυκνωτών. Voila! Μάθατε τη βασική διαφορά ενός πεταλιού κιθάρας και ενός μπάσου. Πολλές εταιρίες αλλάζουν απλά το πυκνωτάκι εισόδου και μετονομάζουν το πετάλι π.χ σε Bass Overdrive.

 

Η αντίσταση R3 καθορίζει το biasing του τρανζίστορ. Όσο μικρότερες τιμές τόσο περισσότερο gain αλλά προσοχή γιατί ραδιοσυχνότητες μπορεί να εισβάλουν στο σήμα σας. Όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό! Πειραματιστείτε!

 

Το 2N3904 είναι ένα συνηθισμένο npn τρανζίστορ. Οποιοδήποτε npn τρανζίστορ μπορεί να μπει στη θέση του και θα έχει κάποιο μικρό αντίκτυπο στον ήχο. Πάρτε μια χούφτα τρανζίστορ και πειραματιστείτε. Επιπλέον, τρανζίστορ ίδιου τύπου αλλά με διαφορετικά χαρακτηριστικά gain μπορούν να παίξουν ένα μικρό ρόλο στο χρωματισμό του ήχου αλλά χρειάζεστε πολύμετρο με επιλογή hfe για να τα μετρήσετε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

Οι δίοδοι D1, D2 καθορίζουν το χρώμα της παραμόρφωσης. Οι δίοδοι silicon που έχω επιλέξει αποτελούν μεγάλο κομμάτι ώστε το “The Noiz” να έχει "δεμένο" ήχο.

Δίοδοι γερμανίου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πιο old school καταστάσεις. Επιπλέον, μπορούν να είναι matched για συμμετρική παραμόρφωση ή unmatched για assymetrical distortion, κάτι που προσωπικά –το τελευταίο- μου ακούγεται πολύ πιο ενδιαφέρον.

 

Γενικά για τις διόδους ισχύει ότι:

 

Silicon δίοδοι: Δεμένος, σφιχτός ήχος, ακριβής και με μεγάλη ένταση.

Germanium ή Sckotky δίοδοι: Ήχος που "ανοίγει", περισσότερο κομπρεσσαρισμένος από τα silicon, προσομοιάζει περισσότερο στα χαρακτηριστικά ενός παλιού λαμπάτου ενισχυτή με λίγες λυχνίες στην προενίσχυση, μικρή ένταση.

Leds: Ήχος περισσότερο crunch, λιγότερο κομπρεσσαρισμένος από τα υπόλοιπα και περισσότερο "μπουμ" στις μπάσες χορδές.

 

¶ντε και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... Δεν μπορώ να τα εξηγήσω με λόγια. :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι καλή ιδέα η αλλαγή μεταξύ πυκνωτών να γίνεται με έναν απλό διακόπτη; Δεν θα υπάρχουν ανεπιθύμητες ταλαντώσεις στο κύκλωμα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις διόδους τις ζητάμε "πιάσε ρε μάστορα 2 σίλικον διόδους" ή έχουν ειδική ονομασίια :?:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα σε ρωτήσω ρε Τοneless silicon διόδους θα βρω στην πλατεία κάνιγκος! ροτάω γιατί δεν ξέρω τα κατατόπια καθότι είμαι από Σύρο! Επίσεις πεσμου ακριβώς τι να κάνω για να δόσω ζωή στο LED αν μπορείς!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά άμα πας Φανό (Πολυτεχνείο, στη Σολωμού, σε ύψος ένα τετράγωνο πάνω απο την Πατησίων) ή Ράδιο Κατουμά (ένα τετράγωνο πίσω απο Πλ.Κλαυθμώνος) θα βρείς τα πάντα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραίο project Toneless :D και σχετικά εύκολο.

Για dc input τι θα πρέπει να κάνουμε?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.