Προς το περιεχόμενο

Korg KRONOS


ThS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι πραγματικά τεράστιο βήμα από την Korg, αρκεί να κρατήσει την τιμή χαμηλά και όχι σε επίπεδα OASYS. Το CX3 είναι καταπληκτικό (το είχα κάποτε) για funk, jazz, rock και τα virtual drawbars κάπως πιο βολικά από τα light drawbars που έχω στο Nord. Και το πιάνο δεν φαίνεται να είναι και άσχημο  :o Επίσης το οτι έχει τόσα synths είναι απίστευτα βολικό. Τόσο το MS20 όσο και το Polysix είναι πολυεργαλεία (όχι σαν τα αυθεντικά vintage, αλλά ποιος κουβαλάει vintage σε συναυλίες?). Το touch screen βολεύει πολύ σε live καταστάσεις. Αν κρατήσουν την τιμή σχετικά χαμηλά πιστεύω θα κάνουν τρελές πωλήσεις, αρκεί να κουβαλιέται το εργαλείο (εδώ η Nord έχει το πάνω χέρι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 163
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

εντούτοις ο τρόπος που έχει να χώνεται παντού και πάντα με εκνευρίζει κι εμένα.

 

Εμ, αυτό ακριβώς λέω. Όπου γύφτος και χαρά. :D

 

Μιας και ξέρω ότι είσαι από τα πιο αξιόπιστα άτομα εδώ μέσα να κρίνουν το Kronos και κάθε Kronos, από άποψη τεχνολογίας και όχι μόνο, θα ήθελα τη γνώμη σου περί των μηχανών σύνθεσης του νέου θηρίου της Korg, ιδίως για τους κλώνους των MS-20 και Polysix, αλλά και για το καινούργιο AL-1.

 

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

 

Σχετικά με τις εξομοιώσεις των MS-20 και Polysix... έχω την εντύπωση ότι χωλαίνουν στο θέμα resonance. Στα vintage MS-20 και Polysix (και ειδικά στο MS-20), αν κάποιος ανοίξει το resonance τέρμα το πιο πιθανό είναι να φύγει ολόκληρος ο τοίχος από πίσω. ;D (Αξίζει να αναφερθεί ότι το φίλτρο του MS-20 παρ' όλο που είναι 24dB/oct συμπεριφέρεται διαφορετικά από το 24dB/oct φίλτρο του Minimoog π.χ.)

 

Στις εξομοιώσεις δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, το φίλτρο "λεπταίνει" περισσότερο απ' ότι στα αναλογικά synths και κατά κάποιο τρόπο "τσιρίζει". Δεν μπορώ να το περιγράψω πολύ καλά με λόγια αλλά το έχω παρατηρήσει σε αρκετά softsynths και παρ' όλο που έχει γίνει σημαντική πρόοδος, κάπου στον τομέα των φίλτρων υπάρχει "πρόβλημα" - τόσο ως προς αν αυτό που ακούγεται είναι μουσικά αρεστό όσο και αν αποτελεί πιστή εξομοίωση. Δεν ξέρω βέβαια αν κάποιος θα το παρατηρούσε σε μία μίξη ή όχι - ή αν θα έπρεπε να ασχολείται σχολαστικά με τέτοια ζητήματα.

 

Για το AL-1 δεν γνωρίζω. :-X

 

Προσωπικά, όντας κάτοχος ενός Triton Extreme το οποίο έχει και την κάρτα MOSS, κάθε φορά που θέλω να φτιάξω έναν ήχο και να πειραματιστώ, δεν προτιμώ το Extreme όχι τόσο γιατί δεν γίνονται αυτά που θέλω, όσο γιατί το interface ΔΕΝ ενδείκνυται για τέτοιους πειραματισμούς. Θεωρώ ότι στα περισσότερα workstations ο τομέας "σύνθεση" έρχεται σε δεύτερη και τρίτη μοίρα, και ότι η βαρύτητα πέφτει στους έτοιμους ήχους (ποιότητα, ποικιλία κ.λ.π.) και στην ταχύτητα με την οποία μπορεί να φτιαχθεί ένας μουσικός σκελετός. Συνεπώς όλες αυτές οι εξομοιώσεις που δίνει η Korg, είναι περισσότερο ένα δέλεαρ του στυλ "στις 2 πίτσες, παίρνετε μία τρίτη δώρο" παρά κάτι που θα αποτελούσε λόγο για να αγοράσει κανείς το KRONOS.

 

Και ενώ κανείς θα περίμενε μετά από τόσα χρόνια ύπαρξης των workstations, να σταματήσουν να βάζουν περισσότερα (γιατί κάθε φορά εκεί ανάγεται το θέμα --> περισσότερη RAM, περισσότερες synth engines, κ.λ.π) αλλά να εστιάσουν και σε άλλα ζητήματα που έχουν αμελήσει και συνεχίζουν να αμελούν επειδικτικά, εν τούτοις έχουμε το ... KRONOS. Είναι φανερό σε ποιά (ποιές) ομάδες μουσικών στοχεύει η Korg και μερικές φορές αναρωτιέμαι αν γίνεται και διαφορετικά. Οπότε φανταστείτε ότι το επόμενο workstation θα έχει μάλλον 40 synth engines (τις ίδιες synth engines, από τις μεταλλάξεις των οποίων αρμέγουν λεφτά εδώ και χρόνια), 500 petabyte SSD για να μπείτε και εσείς οι ίδιοι μέσα ψηφιοποιημένοι, 400 πλήκτρα, οθόνη 40 ιντσών και δεν συμμαζεύεται. ;D

 

Ας τους πεί κάποιος τέλος πάντων ότι ο υπολογιστής (είτε PC είτε Mac) έχει αντικαταστήσει προ πολλού την έννοια workstation και ότι και να κάνει η Korg προσπαθώντας να βάλει 800 πόδια σε ένα ... KRONOS και στοχεύοντας (άμεσα ή έμμεσα) στο να βγάλει "άχρηστα" τα υπόλοιπα όργανα που έχουμε ή που σκοπεύουμε να αγοράσουμε, πάντα θα υπάρχει ένα εργαλείο "γενικής" φύσης και αυτό λέγεται υπολογιστής, ο οποίος εκ προοιμίου είναι ένα open-end εργαλείο και πλήρως customizable.

 

Αν δεν είχα workstation, ίσως το είχα στα υπ' όψη και ο μόνος λόγος είναι η τεχνολογία KARMA και όχι οι διάφορες εξομοίωσεις, ούτε τα ομολογουμένως πολύ καλά δείγματα πιάνων. Εγώ σαν Γιάννης δεν τα χρειάζομαι - άλλοι ίσως τα χρειάζονται και καλώς να το δοκιμάσουν και να το αγοράσουν αν τους αρέσει. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Συμφωνώ απόλυτα με τον OurDarkness.

 

Εμένα δύο πράγματα με εκνεύρισαν: το υφάκι του παρουσιαστή της επίδειξης (ο οποίος παρουσίαζε απόλυτα κοινότοπες τεχνολογικές κατακτήσεις σα να είναι πατενταρισμένες ιδέες από τη Korg) και βέβαια ο Rudess ο οποίος χρησιμοποίησε τη στάνταρ μαρκετινίστικη πολιτική του να λέει... μόνος του πόσο μαλακία είναι να πάρει κανείς το ΚΡΑΝΟΣ (αφού ξέρουμε ότι τα σκέπτονται όλοι, ας παραδεχθούμε ότι τα σκεπτόμαστε και εμείς προκειμένου να προσποιηθούμε ότι έχουμε πειστικές απαντήσεις). Ο άνθρωπος υποστήριξε ότι ο κύριος λόγος για να αγοράσει κανείς το όργανο είναι ότι οι sound designers της Korg απολαμβάνουν της προσωπικής του εμπιστοσύνης στο να φτιάχνουν ήχους με "μουσικότητα" - εντάξει, όχι ότι ο ίδιος έχει και τίποτε στη καριέρα του σε επίπεδο sound synthesis.

 

Το βίντεο βέβαια είναι πολύ εντυπωσιακό, εξαιτίας των δύο τύπων στην αρχή: δεν ήξερα ότι μπορείς να κάνεις μία τόσο πλήρη περφόρμανς κρουστών χρησιμοποιώντας μόνο μπλιμπλίκια... αν υποθέσουμε ότι δε σπάει από τα κτυπήματα κάθε εβδομάδα, δηλώνω ενθουσιασμένος από αυτό που άκουσα.

 

Άντε, με το καλό να φτιάξουν και το ΗΦΑΙΣΤΟΣ.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε, με το καλό να φτιάξουν και το ΗΦΑΙΣΤΟΣ.

 

Φοβάμαι ότι θα ξεμείνουμε από ονόματα πλανητών/αρχαίων θεών. :D

 

Αναμένω με ελαφρά ανυπομονησία την απάντηση της Roland.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναμένω με ελαφρά ανυπομονησία την απάντηση της Roland.

Α-γετ Ηρακλης -1

 

(χιουστον ακούει???....α?)

Εχουν το Fantom G αυτοι..δεν φοβούνται τίποτα.

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβάμαι ότι θα ξεμείνουμε από ονόματα πλανητών/αρχαίων θεών. :D

 

Αναμένω με ελαφρά ανυπομονησία την απάντηση της Roland.

 

Έχω αποκλειστικές πληροφορίες.

Θα το ονομάζει ΠΙΟΥ-ΠΙΟΥ και με αυτό θα γραφτεί ο μεθεπόμενος δίσκος του Σφακιανάκη.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γιατί; Δεν μπορώ να γελάω; Ντε και καλά κάτι πρέπει να ξέρω;

Είμαι απασχολημένος με άλλα πράγματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου