Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα εχει συγκρινει κανεις σαν overhead? Τα 414 που χρησιμοποιω αν και ειναι soft δεν ειναι οσο θα ηθελα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks :D Ακριβως αυτο χρειαζομουν για να αποκτησω μια πρωτη γνωμη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω αυτο C414B-XLS αλλα δεν το εχω τωρα μπροστα μου οποτε μπορει και να κανω λαθος θα το δω αυριο. Αν παρεπιπτοντως υπαρχουν καποιοι που εχουν ribbon και θελουν να κανουμε κανενα συγκριτικο εχω ενα στουντιο που θα χαιροταν να σας φιλοξενησει ;D.

Στην συνεχεια μπορουμε να βαλουμε τα clips στο forum για να ωφεληθουν και οι υπολοιποι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω tracks γραμμένα με Coles και AKG 414 στον ίδιο ενισχυτή στο ίδιο take. Ψάχνω να τα βρω και τα ανεβάζω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Shure 57

2. Coles 4038

3. AKG 414

 

Τα δύο πρώτα γράφτηκαν στο ίδιο take. Το AKG 414 όχι και ίσως είναι και λίγο πιό δυνατά. Ομως έχουν το ίδιο σεταπ:

 

Fender Telecaster 52 reissue > Fender Supersonic με καμπίνα 2x12.

 

Το κομμάτι είναι από τα sessions των Brothers in plugs.

 

57.wma coles.wma 414.wma

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα XLS έχουν μια ενοχλητική ύπαρξη στα ψιλά μερικές φορές και αναλόγως με τον drummer και το παίξιμο μπορεί να ξινίζουν. Στο λέω αυτό γιατί εγώ έχω τα ULS τα οποία είναι όντως αρκετά ποιο flat και είναι από τις πρώτες μου επιλογές όταν θέλω ένα γεμάτο σύνολο από τα overheads.

 

Τα Coles από την άλλη είναι από τα must have! Η επόμενη αγορά μου από ribbon θα είναι μεταξύ αυτών και των beyer M160.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα XLS έχουν μια ενοχλητική ύπαρξη στα ψιλά μερικές φορές και αναλόγως με τον drummer και το παίξιμο μπορεί να ξινίζουν. Στο λέω αυτό γιατί εγώ έχω τα ULS τα οποία είναι όντως αρκετά ποιο flat και είναι από τις πρώτες μου επιλογές όταν θέλω ένα γεμάτο σύνολο από τα overheads.

 

Τα Coles από την άλλη είναι από τα must have! Η επόμενη αγορά μου από ribbon θα είναι μεταξύ αυτών και των beyer M160.

 

 

 

....εντελώς λάθος ο Πάρης  ::)  ;D  ;D......*

 

Το XLS είναι ουσιαστικά η τωρινή έκδοση του ULS . Η AKG μετά το ΕΒ βγάζει το 414 σε δύο (τουλάχιστον) εκδόσεις κάθε φορά με διαφορετικές κάψες (η μία πάντα υποτίθεται πως είναι βασισμένη στην θρυλική brass capsule του C12.....) και έξοδο (transformer / transformerless). Ο συνδυασμός C12 style (και καλά...) κάψας και transformerless εξόδου είναι τα TL, TL II (discontinued) & XL II (σήμερα)  , προσανατολισμένα πιο πολύ (και καλά...) σε φωνή και σόλο όργανα με το χαρακτηριστικό υψηλοσυχνοτικό bump (εκεί γύρω στα 5Κ και πάνω) και γενικά έναν ιδιαίτερα bright (έως ενοχλητικό) χαρακτήρα..... η αλήθεια είναι πως κάποια πράγματα τα κολακέυουν (κάποια fingered ακουστικά όργανα ή κάποιες γυναικείες φωνές) αλλά σίγουρα όχι πηγές με ήδη έντονη παρουσία στο ψηλότερο φάσμα και απότομα transients.....βέβαια γούστα είναι αυτά. Πάντως το TL είναι μάλλον το καλύτερο από την συγκεκριμένη c12 style εκδοχή του 414 (από το κατοπινό TL II και το σημερινό XL II).

 

...εντελώς μπάχαλο η ιστορία του 414 με 10+ εκδοχές (από την εποχή του C12A)

 

Από την άλλη τα ULS & XLS χρησιμοποιούν μια πολύ πιο "φλατ" κάψα με πολύ ομαλή απόκριση και συμπεριφορά ενώ και η παρουσία μετασχηματιστή στην έξοδο βοηθάει σε ένα πιο "στρογγυλεμένο" και γεμάτο στα χαμηλά μεσαία αποτέλεσμα. Είναι από τα κατ'εξοχήν all around LDC με άπειρες κυριολεκτικά χρήσεις.....ίσως κάπως αδιάφορο (έως πολύ) σε φωνές αλλά... it gets the job done. Ιδανικό για distant mic'ing σε δυνατές edgy και bright πηγές όπως ενισχυτές , τύμπανα, αλλά και σε ακουστικά όργανα ως 2ο ή τρίτο mic (..έχει αυτή τη μοναδική ικανότητα να στρογγυλεύει τις άκρες παραμένωντας διαυγές χωρίς να ξύνει), πολύ καλή επιλογή ως room ambient mic αλλά επίσης τρομερό σε στέρεο σεταπ και ειδικά σε M/S. Προσωπικά το θεωρώ από τα καλύτερα μοντέρνα all around  LDC μικρόφωνα πίσω από το (red budge )Neumann TLM170.

 

Παρ'όλα αυτά όμως θεωρώ πως σε ελάχιστες περιπτώσεις θα το επέλεγα ως Overhead mic....ίσως σε ένα τζαζοροκ-μπλουζ σετ και ντράμερ σε ένα κάπως bright χώρο.....ή ίσως σε ένα g.johns set up....αλλά και πάλι θα προτιμούσα κάτι πολύ πιο character , μάλλον σε tube LDC όπως το Μ147 ή το (τρομερό) Mojave.....

 

*Πάρη αν σε ξαναπιάσω αδιάβαστο κομμένα τα κίντερ μπουένο.... ;D

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.