Προς το περιεχόμενο

Μπασίστες και συντηρητισμός.


audiokostas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ασε βέβαια που έχω δει (πολλάκις) να παραγγέλνονται ακριβότερα όργανα χωρίς δοκιμή. Ασε που μπορείς να το επιστρέψεις πίσω.

Δεν το έχω κάνει και δεν θα το έκανα. Θα προτιμούσα να πάω μια βόλτα μεχρι τον Θωμά να δοκιμάσω επιτόπου. Προσωπική μου εκτίμιση.

 

Ασε που υπάρχουν 10άδες μάρκες και αξιολογότατα όργανα να δοκιμάσουμε τοπικά αλλά άντε στα "γύρω γύρω όλοι και στη μέση ο Leo" καθόμαστε.

Τουλάχιστο εδώ Θεσσαλονίκη στα μουσικά μαγαζιά έχουμε πληθώρα απο διάφορες κινεζομάρκες, Squier, Fender, Ibanez, Musicman, Cort, Warwick και κανα 2 ακομα αν μου διαφέυγουν και απ ολες αυτες μόνο η Warwick προσανατολιζεται σε κατι διαφορετικό οπου εκει ξεφεύγουν και τα χρηματα μια και το πας και στο οικονομικο.

 

Τελικά ποιό ειναι το θέμα γιατι δεν σας καταλαβαίνω, να βρούμε κατι διαφορετικό και φθήνο αλλα με σύγχρονο ήχο;

 

Να γίνει προσπάθεια κάθε φορά να μην προτείνονται οι ίδιες και οι ίδιες μαρκες κατασκευαστών;

 

Ο καθε ενας που πιανει ενα μπάσο στα χερια του, να εκτιμίσει αυτο που εχει;

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 72
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Πω πω  :o πάλι έγινε παρέλαση... ομορφιάς  ;D

 

Πάντως- άσχετα με τα... κουκλιά που πόσταραν ο Κώστας και ο Νίκος- θα συμφωνήσω με τον Κώστα... Ναι είμαστε συντηρητικοί- εγώ σίγουρα είμαι και για αυτό όσο περνάνε τα χρόνια (και για άλλους) λόγους το έχω ρίξει με τα μούτρα στα Fender  ;D.

 

Έπαιζα με ένα R bass- single cutaway- αυτα που αποκαλώ «φουρναρόξυλα», ηχητικά ένα υπέροχο όργανο, αλλά δεν θα το έπαιρνα με τίποτα λόγο σχήματος.

 

Πάντως, νομίζω ότι την τελευταία δεκαετία έχει δημιουργηθεί ένα retrospective «ρεύμα» για τα πιο vintage όργανα. Θυμάμαι ότι στα '80ς δεν γυρίζαμε να δούμε όργανο αν δεν είχε... γωνίες και φυσικά δεν ήταν... μαύρο. Στην πορεία, αν δεν είχε σχέδια και έντονα χρώματα (εποχή poser  ;D) και τελικά καταλήξαμε πάλι στο τετράγωνο ένα- Fender, Gibson και ξερό ψωμί  ;D.

 

Και παρότι τα μπάσα που πόσταραν τα παιδιά, δεν μου κάνουν «κούκου», θα πω ότι ότι συντηρητικός ή όχι, το καλύτερο μπάσο- καθώς πολλές φορές έχει γίνει κουβέντα του στιλ να πάρω P ή J ή κάτι άλλο; Ποιο είναι το καλύτερο;- για οποιονδήποτε, είναι αυτό που τον βοηθάει να βγάλει παραέξω τον ήχο που έχει στο κεφάλι του  ;D

 

Ασχέτως σχήματος, χρώματος, μοντέλου κλπ...  ;)

 

 

 

     

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο είναι το καλύτερο;- για οποιονδήποτε, είναι αυτό που τον βοηθάει να βγάλει παραέξω τον ήχο που έχει στο κεφάλι του  ;D

 

+∞

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλάχιστο εδώ Θεσσαλονίκη στα μουσικά μαγαζιά έχουμε πληθώρα απο διάφορες κινεζομάρκες, Squier, Fender, Ibanez, Musicman, Cort, Warwick

Όταν λες κινεζομάρκες αναφέρεσε στη Fender (Αμερικάνικη εταιρία), στην ΜΜ (Αμερικάνικη εταιρία), στην Ibanez (Ιαπωνική εταιρία), στην Cort (Κορεάτικη εταιρία) ή στην Warwick (γερμανική εταιρία)???

Όκ ναι τα Warwick είναι τέλεια μπάσα αλλά είναι τα πιο βαριά μπάσα που έχω πιάσει... Τα MM είναι ωραία μπάσα αλλά το ταβάνι που βάζω στα όργανα είναι τα 600 ευρώ μεταχειρισμένο/καινούριο οπότε δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ... Η Ibanez βγάζει ΜΠΑΣΑΡΕΣ αλλά αν αγοράσεις ένα και μετά θες να το πουλήσεις είτε θα το πουλήσεις στο 1/3 της τιμής του είτε θα περιμένεις μέχρι να βρεις κάναν άλλον Ibanezάκια να το δώσεις σε νορμάλ τιμή... Και τα Cort είναι τέλεια μπάσα... Ειδικά το Curbow και η σειρά Β!!! Όποιος τα δοκιμάσει μετά νομίζω τα ερωτεύεται...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες κινεζομάρκες αναφέρεσε στη Fender (Αμερικάνικη εταιρία), στην ΜΜ (Αμερικάνικη εταιρία), στην Ibanez (Ιαπωνική εταιρία), στην Cort (Κορεάτικη εταιρία) ή στην Warwick (γερμανική εταιρία)???

funky_bassman γραφω κινεζομαρκες για να μην αναφέρομαι σε stagg, cupid!! και αλλες τετοιες, αν και επρεπε ετσι να μην αναφέρω και Squier

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε εντάξει είναι και λίγο λογικό έτσι?

 

Δηλαδή πόσο τον συμφέρει τον εκάστοτε μαγαζάτορα σε μια αγορά μπάσων όπως της Θεσσαλονίκης να φέρει Lakland η Sandberg? Για να μην μιλήσουμε για πιο high-end εταιρίες.

 

Όσο για μένα ξαναειπα οτι το κολλημα ειναι εμφανισιακο. Μου αρεσουν στο ματι καλως η κακως τα παραδοσιακα σχηματα και με ξενιζουν τα "συγχρονα". Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα Fender, αλλα θα μπορουσε να σημαινει και SX η Lakland για να πιασω και τα 2 ακρα (ασχετα που και παλι ο συνδυασμος MM-J δεν μου καθεται καθολου καλα στο ματι, ειπαμε κολληματα..)

Αλλα γενικοτερα ασχετα με το τι μπασα προτεινονται εδω περα πολλοι μπασιστες βλεπω να χρησιμοποιουν "συγχρονα" μπασα.

Που κι εδω δηλαδη τα threads ειναι ειτε για αρχαριους που οι επιλογες ειναι περιορισμενες σχετικα και ειναι, ως επι το πλειστον, κλασικες, ειτε απο κατασταλαγμενους που βρισκονται σε διλλημμα. Οταν ρωταει καποιος Stingray η Jazz, τι να του πεις Schecter? Αφου θελει ενα απ'τα 2 (τυχαιο παραδειγμα, ετσι κι αλλιως δεν εχουν και πολυ σχεση μεταξυ τους αυτα τα 2)

 

Απ'την αλλη σχεδον με οτιδηποτε μπασο μπορεις να χεις οτι ηχο θες. Διπλοι σε μεγεθος J, μονοι, διπλοι που σπλιταρονται, προενισχυσεις, υπαρχουν τα παντα και μπαινουν σε οτι μπασο θες, πολλες φορες χωρις να υπαρχουν εμφανισιακες τροποποιησεις.

 

Τωρα αμα ειχα τοσα λεφτα, ναι θα ξεφευγα απ'τα κλασικα για να παω σε κανα Status, Pedulla η Modulus (που κι αυτα εχουν κλασικες εμφανισιακες επιρροες..) αλλα κατα ποσο θα χρειαστω ποτε τετοιο μπασο ειτε παικτικα, ειτε ηχητικα, ειτε για τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει ειναι μια αλλη μεγαλη ιστορια. Μαλλον φετιχ ειναι απλα..

Προς το παρον ειμαι ευτυχισμενος με το VM Squier Jazz μου, μετα και την αλλαγη μαγνητων και την προσθηκη 'μπαταριας' αφου ειναι στα εμφανισιακα στανταρ μου και παιρνω οτι ηχο θελω, απο "παραδοσιακο" μεχρι "συγχρονο" με οτι αυτο μπορει να σημαινει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ildottore +πολλά

 

Εντελώς λογικό είναι. Οι ανάγκες της αγοράς εδώ είναι απειροελάχιστες, δεδομένης και της απειροελάχιστης σκηνής και του ελάχιστα εκπαιδευμένου μουσικού και δη μπασίστα. Άρα ξαναλέω. Να χαμε να λέγαμε. Πιάστε τα βιβλία σας, ανοίξτε τα αυτάκια σας κ σκοτωθείτε στο μπασάκι που έχετε.

 

Και όταν η φεντερ σας έρθει και σας πει να σας κάνει signature μπάσο, πέστε όχι, γιατί είστε πολύ συντηρητική εταιρία ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται πως το προσεγγίζει κανείς.

 

Εμένα, το έχω δηλώσει και το έχω δείξει και εμπράκτως, δεν με πολυενδιαφέρουν οι συζητήσεις για το ακριβό και τρομερό εργαλείο. Την δουλειά μου (όπως αυτή μπορεί να χαρακτηριστεί) μπορώ να την κάνω και με φθηνά όργανα μια χαρά αν όχι καλύτερα. Και αυτά που έχω με υπερκαλύπτουν.

Αυτό δεν σημάινει ότι ως χομπίστας δεν με ενδιαφέρουν τα άλλα μπάσα.

 

Είναι όπως και με τα πικαπ (μιας και αναφέρθηκαν στο άλλο thread με το βινύλιο)

Και με ένα κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Αλλά θέλω να τα δω και τα άλλα. Να τα χαζέψω. Να τα χαιδέψω. Να τα ακούσω. Να δω τις ιδιοτροπίες τους, τις αδυναμίες τους και τα προτερήματά τους.

Όπως τα μπάσα/κιθάρες. Για μένα δεν είναι μόνο χρηστικά όργανα. Είναι απόψεις. Μηχανολογικές, καλλιτεχνικές, μουσικές. Δεν τα μπερδεύω με τις ανάγκες μου. Ούτε νοιώθω ένοχος που τα θέλω αλλά και ούτε απελπισμένος που δεν τα έχω.

Και θα συνεχίσω....

 

Αρκετά με διαβάσατε όμως. Στρωθείτε στη μελέτη.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου