Προς το περιεχόμενο

Gibson les paul studio 50's tribute p90 Goldtop!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι άλλες Gibson που είχα ήταν Les Paul Special faded p90 και Les Paul Standard Faded. Η Special ήταν με 60's neck ενώ η standard με 50's.

 

Επειδή το μπράτσο παίζει μεγάλο ρόλο στο αν θα αγαπήσεις το όργανο ή όχι (δεν είναι Fender για να αλλάξεις μπράτσο δυστυχώς...) πρέπει να δοκιμάσεις πρώτα. Το 60s μπράτσο είναι λεπτότερο και αρα πιο άνετο για πολλούς (αν το θυμάμαι καλά σε αίσθηση γιατι την είχα πριν χρόνια, πρέπει να είναι περίπου σαν ένα C shape fender μπράτσο).Προσωπικά δεν μου πολυάρεσε η αίσθηση.

 

Το 50s μπράτσο τόσο στην Studio όσο και στην standard που είχα, έχω να παρατηρήσω πως δεν είναι και τόσο παχύ τελικά. Είχε πέσει στα χέρια μου παλιά μια VOS με 50s μπράτσο και δεν είχε καμία σχέση με αυτές εδώ.

 

Βέβαια, πέρα από το πάχος του μπράτσου, θέμα είναι και το radius. Με τι Μπράτσο παίζεις στις fender? Οι Gibson είναι 12"

 

Όσο για τη δοκιμή ευχαρίστως να τη δοκιμάσεις, αλλά είμαι στην Αθήνα. Αν ο δρόμος σου είναι κατά δω...

"The music that you listen to, becomes the soundtrack of your life"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Όταν κάποτε φτάσει η κιθάρα στα χερια μου και δεδομένου πως όλο και κάποιο live θα υπάρξει στα μέρη σου, θα σου την φέρω να την δοκιμάσεις!

 

Ευχαριστω πολυ!

 

Με το καλο να σου ερθει!

 

Επειδή το μπράτσο παίζει μεγάλο ρόλο στο αν θα αγαπήσεις το όργανο ή όχι (δεν είναι Fender για να αλλάξεις μπράτσο δυστυχώς...) πρέπει να δοκιμάσεις πρώτα. Το 60s μπράτσο είναι λεπτότερο και αρα πιο άνετο για πολλούς (αν το θυμάμαι καλά σε αίσθηση γιατι την είχα πριν χρόνια, πρέπει να είναι περίπου σαν ένα C shape fender μπράτσο).Προσωπικά δεν μου πολυάρεσε η αίσθηση.

 

Το 50s μπράτσο τόσο στην Studio όσο και στην standard που είχα, έχω να παρατηρήσω πως δεν είναι και τόσο παχύ τελικά. Είχε πέσει στα χέρια μου παλιά μια VOS με 50s μπράτσο και δεν είχε καμία σχέση με αυτές εδώ.

 

Βέβαια, πέρα από το πάχος του μπράτσου, θέμα είναι και το radius. Με τι Μπράτσο παίζεις στις fender? Οι Gibson είναι 12"

 

Όσο για τη δοκιμή ευχαρίστως να τη δοκιμάσεις, αλλά είμαι στην Αθήνα. Αν ο δρόμος σου είναι κατά δω...

 

Ευχαριστω για την προσφορα σου και για τις πληροφοριες.

 

Οσον αφορα στο radius σιγουρα δεν τρελαινομαι για τα επιπεδα (καθοτι 7.25"_guy) αλλα τι να κανεις? Δεν μπορεις να τα εχεις και ολα... Gibson ειναι...  ;D

 

Βεβαια παρολα αυτα, δεν κρυβω οτι λοξοκοιταω και προς Les Paul worn brown, ιδιως την καινουρια που εχει πλεον maple καπακι και 50s neck profile... Και δεδομενου οτι εχω ηδη το σετ των "μαγικων" WCR Crossroads και γενικως πολλη και καλη "προικα", το θεμα αρχιζει και με απασχολει...

Βεβαια ο λαζός εφερε παλι τις "παλιες" wb, αλλα αν φερει καποτε τις "νεες" (με την ιδια τιμη) θα γινει μεγαλο γλεντι...

 

ιδωμεν

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι worn brown είναι κι αυτές πολύ όμορφες. Και αφού έτσι κι αλλιώς προγραμματίζεις "μεταμοσχεύσεις", αν δεν σου "κατσει" μια Tribute 50s ή 60s στα χρώματα που θες, είναι μια χαρά λύση.

 

Το radius του μπράτσου βέβαια, θα είναι ένα μικρό σοκ αν παίζεις συνέχεια με 7,25. Εδώ το καταλαβαίνεις όταν πηγαίνεις σε 9,5 που είναι μικρότερες οι διαφορές...

 

Πάντως γενικά η σειρά αυτή των tribute έχει κάποιες ατέλειες που σε fender δεν νομίζω πως θα έβρισκα ποτέ! Περα από τα ψιλοπράγματα που φτιάχνονται άμεσα (πχ σε εμένα το Pickguard χτύπαγε στο σώμα συνέχεια και ακούγονταν) υπάρχουν θέματα όπως για παράδειγμα στα σημεία που δένει η ταστιέρα πάνω στο μπράτσο: Βρήκα σημεία που το φινίρισμα δεν είναι καλό. Αν δεν σε ενοχλούν κάτι τέτοια, κανένα πρόβλημα. Αν πάλι είσαι σαν εμένα, θα ξέρεις για πάντα πως είναι εκεί! :(

 

Στα μοντέλα αυτά (που είναι φτηνότερα), αν έχεις την ευκαιρία, καλό είναι να τα δεις από κοντά (το ξέρεις άλλωστε, είμαι βέβαιος). Αν θέλεις, μπορώ το απόγευμα να σου στείλω και φωτο από τα σημεία που ανέφερα.

"The music that you listen to, becomes the soundtrack of your life"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 50s μπράτσο τόσο στην Studio όσο και στην standard που είχα, έχω να παρατηρήσω πως δεν είναι και τόσο παχύ τελικά. Είχε πέσει στα χέρια μου παλιά μια VOS με 50s μπράτσο και δεν είχε καμία σχέση με αυτές εδώ.

 

btw, επαιξα προσφατα μια '59LP VOS Murphy aged και το μανικι ηταν παχυ και η ταστιερα μια χαρα στο χερι μου. Mου θυμισε Warmoth fatback με λιγο περισσοτερο "ώμο" και λιγο λιγοτερο παχος. Εξαιρετικη δουλεια γενικως.

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το radius του μπράτσου βέβαια, θα είναι ένα μικρό σοκ αν παίζεις συνέχεια με 7,25. Εδώ το καταλαβαίνεις όταν πηγαίνεις σε 9,5 που είναι μικρότερες οι διαφορές...

 

ω ναι!...

 

οταν παω να παιξω με την 335, μεχρι να προσαρμοστει το χερι ..."χανομαι"...

 

Παντως ολως παραδοξως, το 9.5" μπορω να πω οτι μου καθεται χειροτερα απο αλλα πιο επιπεδα Gibson style radii. Παιζοντας με Gibson το ...παιρνω αποφαση οτι δεν γινεται αλλιως. Βεβαια δεν θα μπορουσα να φανταστω Gibson με 7.25"...  :D

 

Πάντως γενικά η σειρά αυτή των tribute έχει κάποιες ατέλειες που σε fender δεν νομίζω πως θα έβρισκα ποτέ! Περα από τα ψιλοπράγματα που φτιάχνονται άμεσα (πχ σε εμένα το Pickguard χτύπαγε στο σώμα συνέχεια και ακούγονταν) υπάρχουν θέματα όπως για παράδειγμα στα σημεία που δένει η ταστιέρα πάνω στο μπράτσο: Βρήκα σημεία που το φινίρισμα δεν είναι καλό. Αν δεν σε ενοχλούν κάτι τέτοια, κανένα πρόβλημα. Αν πάλι είσαι σαν εμένα, θα ξέρεις για πάντα πως είναι εκεί! :(

 

Στα μοντέλα αυτά (που είναι φτηνότερα), αν έχεις την ευκαιρία, καλό είναι να τα δεις από κοντά (το ξέρεις άλλωστε, είμαι βέβαιος). Αν θέλεις, μπορώ το απόγευμα να σου στείλω και φωτο από τα σημεία που ανέφερα.

 

Χμμμ.... αυτες οι ατελειες οπως πολυ σωστα το εθεσες, θα μου βγαινουν μπροστα μια ζωη...  Ειμαι ολιγον τι ψειρας σε κατι τετοια. Αν δε σου κανει κοπο σηκωσε φωτο να δουμε, αν και καταλαβα τι εννοεις.

 

Ειχα δει closeup 3D φωτογραφιες στο site του Thomann απο καποια "entry-level" Gibson και εβλεπα κατι κενα μεταξυ ταστιερας και μανικιου και κατι χαλια στο βαψιμο που ..πονεσε το ματι μου.  :o

 

 

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, όπως υποσχέθηκα, εδώ είναι η φωτογραφία του σημείου που ανέφερα. Προσπάθησα να φέρω το φως όσο πιο σωστά γίνεται για να φανεί το σημείο. Ουσιαστικά, φαίνεται σαν να υπάρχει ένα διάστημα ανάμεσα στην ταστιέρα και το μπράτσο. Το θέμα είναι καθαρά αισθητικό και ίσως ο τρόπος που πέφτει πάνω το φως το κάνει να φαίνεται πιο τραγικό. Πάντως, δεν παύει να είναι κακό φινίρισμα από πλευράς της Gibson.

Τελικά, μετά από συζήτηση με έναν φίλο, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως ίσως είναι ένας τρόπος για τη Gibson να πουλήσει ένα προϊόν σε διαφορετικά price brackets. Αν ήταν ένα καθ'όλα τέλειο μοντέλο, τότε γιατί να αγοράσει κανείς μια VOS Goldtop  και γενικά ένα ακριβότερο μοντέλο...

Προσωπικά η πολιτική αυτή (αν όντως υφίσταται) με βρίσκει αντίθετο. Όμως, αυτό το οργανάκι έχει κάτι το μαγικό πάνω του που όταν άρχισα να παίζω μαζί του αισθάνθηκα πολύ άνετα. Αυτός ήταν ουσιαστικά και ο λόγος που το κράτησα. Εννοείται πως αν το σημείο αυτό στην ταστιέρα δεν ήταν αισθητικό αλλά θέμα κατασκευής (που είχε δηλ. να κάνει με την κατασκευαστική ακεραιότητα του οργάνου), η κιθάρα θα είχε γυρίσει πίσω σε χρόνο μηδέν...

Σε γενικές γραμμές θα το χαρακτήριζα ένα τίμιο για τα λεφτά του όργανο.

 

DSC_0508.thumb.JPG.d8dd2b0fb06004c64a944e9db7ec1af2.JPG

"The music that you listen to, becomes the soundtrack of your life"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου