Προς το περιεχόμενο
βα

Κυνόδοντας-μια ελληνικη ταινια στα οσκαρ.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν ειναι καθολου κακο να επηρεαζεσαι ή ακομα και να κανεις remake μια ταινια (δεκαδες αριστουργηματικες ταινιες εχουν γινει ετσι) ηθικα ομως νομιζω οτι οφειλεις να το αναφερεις με ενα τυπικο "inspired by"....μπορει βεβαια και να μην το εχει δει καν οποτε παω πασο....

 

+1

 

Είδα την ταινία με υψηλές προσδοκίες, έχοντας ακούσει θετικές κρίσεις από ανθρώπους των οποίων τη γνώμη εμπιστεύομαι. Ϊσως αν την είχα δει ανεπηρέαστος να απογοητευόμουν λιγότερο. Με απογοήτευσε η σκηνοθεσία, η φωτογραφία και η ηθοποιία. Συγκεκριμένα με ενοχλεί η συνεχής "υπενθύμιση" ότι "Τώρα βλέπεις σοβαρή ταινία"

που προκαλείται από ανακάτεμα τεχνικών, λαθών και στοιχείων που δεν είναι ενσωματωμένα στο τελικό έργο. Δηλαδή για να το πω πιο απλά, ήταν σαν να μου θυμίζει συνεχώς ότι είναι μια ταινία που δε μπορεί να δει η γιαγιά μου, και για αυτό το λόγο πρέπει να θεωρηθεί υψηλή τέχνη. Δυστυχώς το να βάλεις την κάμερα στραβά, το να βάλεις τους ηθοποιούς να λένε χωρίς ρυθμό, κλπ από μόνο του δε λέει κάτι, αλλά μόνο στο βαθμό που εξυπηρετεί την αισθητική και τη δραματουργία του έργου. Αλλιώς είναι ένα συνονθύλευμα ψευτο "κουλτούρα".

 

Κατά τα άλλα οφείλω να παραδεχτώ ότι η ταινία σου αφήνει κάτι, με κάποιον τρόπο λειτουργεί. Εντύπωση μου κάνει βέβαια που τη γουστάρανε οι ξένοι, ίσως να είναι αλλιώς αν τη δεις με υπότιτλους...

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και για τον Σιάμαλαν έχουμε λινκ :

 

Those Aren't Ideas, They're Special FX

 

στοματικό σεξ προς άνδρα και γυναίκα, explicit μάλιστα, δεν έχω δει ποτέ σε ελληνική ταινία

 

ούτε αδέλφια μαζί σε μπανιέρα όπου ο αδελφός πασπατεύει τις αδελφές, μετά από πρόταση του πατέρα να πάψει να του φέρνει την υπάλληλο για να "εκτονώνεται" και να κάνει το ίδιο με μια απο τις αδελφές του

 

να δεις το Στρέλλα, τo πάει καλά ;D

_____

Μία είναι η ταινία που θα έπρεπε να παίρνει όλα τα όσκαρ για τα επόμενα 10 χρόνια, αλλά κάποιοι δεν θέλουν να μάθουμε την αλήθεια γιατί μας θέλουν κοιμισμένους :

 

Best action scene ever. ever. ever. -- Endhiran (Robot)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο σε μένα θύμισε metal slag αυτό?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στοματικό σεξ προς άνδρα και γυναίκα, explicit μάλιστα, δεν έχω δει ποτέ σε ελληνική ταινία

 

ούτε αδέλφια μαζί σε μπανιέρα όπου ο αδελφός πασπατεύει τις αδελφές, μετά από πρόταση του πατέρα να πάψει να του φέρνει την υπάλληλο για να "εκτονώνεται" και να κάνει το ίδιο με μια απο τις αδελφές του

 

Να αλλάξεις video club  ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αλλάξεις video club  ;)

 

καλά, άστο, δεν πειράζει

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δει άπειρες ταινίες. (Πόσες την ημέρα δηλαδή?) ;D

Προσωπικά μου θύμισε το The White Ribbon. Όχι τόσο σεναριακά, αλλά λόγο γενικότερου ύφους.

Ρώτησε κάποιος, αν ήταν ξένη, τι θα λέγαμε ? Την είδα μόνο και μόνο γιατί είναι Ελληνική. Αν ήταν ξένη θα είχε ''φύγει'' στο πεντάλεπτο κυριολεκτικά. Αναρωτιόμουνα γιατί γυρίστηκε?

Την είδα και δεύτερη φορά με φίλους. Την κατευχαριστήθηκα. Μόλις έπεσε το πρώτο σχόλιο και το πρώτο γέλιο.......... μετά δεν υπήρξε γυρισμός.

Την είδαν μετά και κάτι φίλες μου. Τους άρεσε. Τι να πεις. Είναι ή δεν είναι θεοπάλαβες οι γυναίκες ? Τις ρώτησα, τι τους άρεσε και μου λέγανε: για το θέμα, για την ωμότητα και έλα ρε συ, δεν συγκλονίστηκες και τέτοια. Δεν συγκλονίστηκα παρεμπιπτόντως.

Για μένα σινεμά = ψυχαγωγία. Καμία αγωγή δεν πήρα. Ούτε γέλιο (στην πρώτη θέαση λέμε), ούτε κλάμα, ούτε περιπέτεια, ούτε σασπένς, ούτε προβληματισμός, νάδα, ζιστ. Μόνο απορία, σαν το βλέμμα της αγελάδος. Με αυτήν την έννοια, ναι. Έμεινα χαζός.

Έλα ρε, μου λέει ένας φίλος, ο Λάνθιμος (λες και τον ήξερε) έχει γυρίσει και το :πουτ δε κοτς ντάουν.

Όπα ρε ανατρίχιασα.

Οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι τώρα, την έβαλαν στα Oscar και αυτοί σίγουρα κάτι θα ξέρουν, λένε οι υπέρμαχοι.

Γιατί, η πρώτη ή η τελευταία ριά-παπα, θα είναι που κάνουν ?

Προσπαθώντας όμως να τους καταλάβω, έδωσα μια εξήγηση που μου στέκει.

Γυρνώντας αυτοί, υπερπαραγωγές για μαζική αποχαύνωση εεεεεε κατανάλωση ήθελα να πω (με λίγες εξαιρέσεις), φαντάζομαι πόσο ''αλλιώς'' τους φαίνονται κάποιες αφαιρετικές, Σπαρτιάτικες, Αγγελοπουλικών ρυθμών, διαφορετικές τέλος πάντων δημιουργίες.

Και επειδή μου αρέσει να σκέφτομαι διαστροφικά, μου πέρασε από το μυαλό το εξής.

Λέω. Και αν ο Λάνθιμος, σαν έξυπνος άνθρωπος, βλέποντας τι είδους-ύφους ταινίες, πήραν τα ξενόγλωσσα Oscar, τα τελευταία χρόνια, είπε, τέτοια θέλουν, τέτοια θα τους δώσω?

Όπως κάνει όλος ο καλός κόσμος ακολουθώντας την μόδα. Τι μουσική, ρούχο, κόσμημα, ταινία, αυτοκίνητο, φαγητό κλπ κλπ έχει πέραση αυτόν τον καιρό? Κάπως έτσι.

Σεβαστές όλες οι απόψεις, αλλά αυτή είναι η δική μου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα.

 

Εντάξει, δεν πειράζει, και η υποψηφιότητα αρκεί. Αν σκεφτείς ότι και ο Hitchcock δεν πήρε ποτέ oscar σκηνοθεσίας (πήρε βέβαια το 1967 ένα  τιμητικό για το σύνολο της προσφοράς του στον κινηματογράφο – τρίχες δηλαδή) , τα παιδία νέα είναι …θα δουλέψουν ;).

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς δε σχολίασε την εκπληκτική σκηνή με την βιντεοκασέτα και το σελοτειπ... Με απογοητευετε.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μία ερώτηση και απευθύνομαι προς όλους:

 

Δεν είναι γεγονός ότι ο Ελληνικός κινηματογράφος επηρεάζεται άμεσα από τις σημερινές κοινωνικές ισορροπίες;

 

Πώς είναι δυνατόν να 'πηγαίνει' μπροστά μία χώρα σε έναν τομέα (και μάλιστα έναν τόσο σημαντικό και ανταγωνιστικό διεθνώς), όταν πολιτισμικά και πολιτιστικά χαρακτηρίζεται από μία 'γυφτιά';

Υπάρχουν βεβαίως-βεβαίως κάποια λαμπρά παραδείγματα-εξαιρέσεις στον κανόνα (καλή ώρα ο Κυνόδοντας), που μία φορά στα 50 χρόνια καταφέρνουν να διακριθούν διεθνώς.Αναμφισβήτητα είναι μία σημαντική διάκριση, αλλά πολλοί δεν είστε σε θέση να διακρίνετε ένα απλό χαρακτηριστικό που είναι εμφανές παντού (και επιτρέψτε μου να το χαρακτηρίσω 'Ελληνικό).

 

Ονομάζεται 'υπερβολή' και είναι παρούσα στην Ελληνική καθημερινότητα (είτε είναι κοινωνική, είτε πολιτική, είτε οικονομική κ.τ.λ.).

Σε όλους τους παράγοντες παρατηρούνται (σχεδόν) μόνο απόλυτες απόψεις!Ακόμα και σε αυτό το thread όσοι έχετε postάρει βρίσκεστε σε 2 στρατόπεδα (λες και ζήτησε κανείς να καταδικάσουμε τον Κυνόδοντα ή όχι).

 

Η ουσία είναι ότι ακόμα και ο Κυνόδοντας ήταν υπερβολικός (υπερβολικότατος για την ακρίβεια).Εγώ βλέπω μία ταινία είτε για να μου γεννήσει συναισθήματα, είτε για να ανακαλύψω κάποια κρυφά μηνύματα.

Έχω δει ταινίες Svankmajer, Lynch, Cocteau, Arrabal και γνωρίζω πολύ καλά τι πάει να πει σουρρεαλισμός.

Είναι μία προσπάθεια και ο Κυνόδοντας, αλλά όχι για Oscar. (Πρόσφατα είδα και αυτό το Attenberg και εντάξει ρε παιδιά, τι να πω;Κυνόδοντας movement.Αισχρό!).

 

Σίγουρα θα δω πιο ευχάριστα Οικονομίδη, γιατί είναι πιο αυθεντικός και πιο στεγνός(παρόλο που σε επίπεδα υπερβολικότητας ξεφεύγει και αυτός).

 

Η Ελλάδα έχει ανάγκη από καινούργια, γνήσια ταλέντα και ιδέες.Από ανθρώπους, φρέσκους που να αγαπάνε αυτό που κάνουν και να το κάνουν με τη καρδιά τους.Συγχωρέστε με που θα το καταδικάσω, αλλά δεν μπορώ να ανακαλύψω τα τελευταία χρόνια ανθρώπους που να ασχολούνται με κάτι επειδή το νιώθουν/ επειδή έχουν ανάγκη να δημιουργήσουν.Δεν ξέρω τι κίνητρα/στόχους έχουν, αλλά δεν γίνεται ένα ολόκληρο έθνος να πάει μπροστά χωρίς νέους ανθρώπους (όπου νέους, όχι ηλικιακά).

 

Ανέπτυξα πολύ τις ιδέες μου, σταματώ εδώ.Νομίζω ότι καταλαβαίνετε πολύ καλά τι ακριβώς εννοώ.

Αυτές είναι οι ιδέες-απόψεις μου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σε όλους τους παράγοντες παρατηρούνται (σχεδόν) μόνο απόλυτες απόψεις!Ακόμα και σε αυτό το thread όσοι έχετε postάρει βρίσκεστε σε 2 στρατόπεδα (λες και ζήτησε κανείς να καταδικάσουμε τον Κυνόδοντα ή όχι).

 

 

Θα μου επιτρέψεις να αποποιηθώ την ένταξη μου (ναι, στη νεοελληνική δυστυχώς συντάσσεται με αιτιατική) σε ένα από τα δύο στρατόπεδα , μιας και απευθύνεσαι σε όλους όσους έχουν postάρει, για τον αντικειμενικό λόγο , ότι εγώ μολονότι post-αρα δεν πήρα θέση (ακόμα) ;D.

Επιφυλάσσομαι , μπορεί να δημιουργήσω τρίτο :D.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.