Προς το περιεχόμενο

Vox AC4 + distortion


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο φόρουμ.

 

Εδώ και 1,5 μηνα έκανα ανανέωση του εξοπλισμού μου και είμαι ευτυχής κάτοχος τώρα πια μιας. Gibson Les Paul Studio, ενός Vox AC4 και ενός Rocktron Rampage.

 

Το ερώτημα μου αφορά το τελευταίο. Δεν μπορώ να πάρω ένα διστόρτιον ήχο της προκοπής.

 

Αν καταφέρω και φτιάξω έναν συμπαθητικό ήχο για ρυθμικά μέρη τότε ή θα "θάβονται" οι νότες όταν τις παίζω μία μία ή θα "τρίζουν"(ειδικά στις μι,σι,σολ μετά το 12 τάστο).... και το αντίθετο δήλαδή πολύ ψόφια ρυθμικά όταν καθαρίζω τίς άλλες νότες.

 

Να πώ επίσης ότι απο πετάλια γενικά είμαι άσχετος στην πραξη, αφού αυτό είναι το μονο που έχω χρησιμοποιήσει. Κάνω λάθος ρυθμίσεις λοιπόν λόγο ασχετοσύνης ή ....

 

Πάμε στο δεύτερο μέρος τις ερώτησης που είναι να αλλάξω πετάλι και ποιό ταιριάζει με το ιδιαίτερο χρώμα Vox (αν και με το tone στη μέση ακούγετε αρκετά ουδέτερος);;

Μέσα απο πολλά βίντεα και διάβασμα εδω (στο φόρουμ ντε) έχω "καταλήξει" σε αυτά:

 

Boss DS-1

EHX Big Muff

MXR Distortion III

Digitech SC2-valve distortion

Ibanez Tube King (Κάπου εδώ τελειώνει και το budget)

 

Τα έχει ακούσει κανείς με το Voxακι;

Τι άλλο μου προτείνετε να ψάξω;

 

Από ήχο που ψάχνω κάτι σε kylesa/mastodon/baroness/isis/neurosis/kyuss....κυρίως

OK το ξέρω αρκετά διαφορετική μεταξύ τους αλλά πιστεύω να πιάσατε το νόημα.

 

ΥΓ1: Για το πώς ακούγετε με τις τώρα ρυθμίσεις δυστυχώς δεν μπορώ να ηχογραφήσω κάτι και να το ανεβάσω... μόνο από κινητό αλλά φαντάζομαι δεν κάνει...

ΥΓ2:Το ξέρω οτί οι καλλιτέχνες που ανέφερα παίζουν συνήθως σε τερματισμένους ενισχυτές και κάποιο overdrive απο πάνω και σε χαμηλά κουρδίσματα αλλά και κάποια πρόταση για πετάλι που να ταιριάζει στο είδος δεν πάει χαμένη ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές