Προς το περιεχόμενο

Η πολυθρονα και οι ασκησεις......


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mε αφορμη ενα πολυ σοφο κατ εμε ποστ του φιλου takis σε προηγουμενο thread….θα ηθελα να ρωτησω οσο και αν ακουγεται γραφικο...Μελετατε καθολου;;Και αν ναι...Τι και πως.....

Ποιοι ειναι οι προσωπικοι σας στοχοι οσο αναφορα το παιξιμο και οχι τον εξοπλισμο;;

Τι πιστευετε οτι σας λειπει στο περιεργο αυτο παζλ που στο μυαλο σας δημιουργει εναν καλο κιθαριστα;;

Πραγματικα θα ηθελα να ακουσω τι και πως μελετανε ολοι οι φιλοι του Noiz…γιατι μεχρι τωρα εχω μαθει μεχρι και τι ξυλο εχει η πολυθρονα της γιαγιας τους..χωρις αυτο να μειωνει ουτε την γιαγια αλλα ουτε και την πολυθρονα..

 

Μηπως τσαμπα βασανιζω το κορμακι και τα δαχτυλα μου που ακομα παλευω με ασκησεις και θεωριες;;

 

 

Σας Αγαπω.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Προσωπικα ΔΕΝ μελεταω για τον απλο λόγο οτι ειμαι απασχολημενος με το να παιζω,να γραφω και να ...παραγω (εκ του "παραγωγος")

 

Χρονος (& διαθεση) για μελετη δεν μου απομένει και αλλωστε το ειδος της μουσικης που παιζω απαιτει περισσοτερο ΗΧΟ & αισθητικη παρα τρομερη τεχνικη :lol:

 

Με θεωρια δεν ασχολουμαι πλεον γιατι 15 χρονια στο ΕΘΝΙΚΟ ωδειο (πιάνο-θεωρητικα) με έπρηξαν! :twisted: :lol:

 

Παντως μεσα απο το παιξιμο και το ΑΚΟΥΣΜΑ πολλης & ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ μουσικης το παιξιμο μου βελτιώνεται κάθε μερα,οχι τοσο πολυ απο πλευρας ταχυτητας,αλλα περισσοτερο απο πλευρας φραζαρισματος,ρυθμου &...ποιοτητος :wink: (ισως ολα αυτα να ειναι απλα..ΠΕΙΡΑ)

 

Ποτε-ποτε το άκουσμα ενος "διαφορετικου" "νεου" κιθαριστα με ωθει να τον "μελετησω" π.χ τελευταια φορα το έπαθα αυτο με τον τρομερο Manuel Galban τον οποιο οταν τον ακουσα στη συνεργασια του με τον Ry Cooder καθησα και τον εμαθα απ'εξω!!

Μετα προσπαθω να προσαρμοσω αυτα που "εμαθα" στο ΔΙΚΟ μου στυλ & μουσικη :wink:

 

Κατι που επισης κανω ειναι να ΑΠΟΚΛΕΙΩ καποια πραγματα απο το παιξιμο μου για να ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ να "ψαχτω" αλλου,στα πλαισια αυτα π.χ εχω ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ τελειως να χρησιμοποιω ΠΕΝΤΑΤΟΝΙΚΕΣ κλιμακες οπως και "μπλουζ" κλιμακες :wink:

 

Παντως οσο περνάνε τα χρονια τοσο ..λιγοτερες νοτες σε..αργότερη ταχυτητα παιζω :lol: σε λιγο μάλλον θα γινω μπασίστας :!: :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως οσο περνάνε τα χρονια τοσο ..λιγοτερες νοτες σε..αργότερη ταχυτητα παιζω :lol: σε λιγο μάλλον θα γινω μπασίστας :!: :lol:

 

κορυφαιο!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

κι εγω δεν προλαβαινω να μελετησω πολυ σχολειο-μαθηματα-πολυωρες προβες στο μαγαζι ξενυχτι/δουλεια-οικοδομη εν οψει γαμου-δανειο και τα συναφη ολων αυτων.... :twisted:

 

παντως προσπαθω να μπω στην φιλοσοφια της ηλεκτρικης καθ οτι ασχολουμαι με αυτη τα 4 τελευταια χρονια.πριν μ ειχαν πρηξει κι εμενα στα ωδεια με θεωριες αρμονιες αντιστιξεις φουγκες μουγκες κλπ.απλα προσπαθω να παρακαλαω κανα cd αδικο στο νησι να φερει κανα alpbert king να ακουσω μπας και ξεστραβωθει το....αυτι μου! :lol:

 

τα δυο μοναδικα συν που μου καταλογιζω ειναι το αρκετα εξασκημενο και καλο αυτι (οντας επτανησιος) και η τεχνικη που μου προσφερε η μελετη του διπλωματος στην κλασσικη κιθαρα.αυτα...

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετρονόμος και συνεχής επανάληψη σε κλίμακες, arpeggios και ρυθμική.

 

Αυτί, ταμπλατούρα, παρτιτούρα για εκμάθηση κομματιών.

 

Ιδιαίτερη μελέτη σε τεχνικές που θεωρώ ότι υστερώ. (tapping, mutting π.χ. )

 

Η πολυθρόνα χρησιμεύει κι αυτή σε άλλου είδους μελέτη. :wink:

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ειμαι πιο προσυλωμενος στο να φτιαξω ενα κοματι δομη και τα υπολοιπα παρα να κατσω να μελετησω ολη την ωρα καποια θεωρια και τα υπολοιπα,αυτο το κανω μετα οταν ειναι να βρω καποιο solo και με τι κλιμακες θα ασχοληθω και λοιπα.φυσικα εννοειται οτι οσο μπορω παιζω συνεχεια οτι κατσει πανω στην ταστιερα απο solo licks μεχρι αρπισμους αν δεν εχω καποια ιδεα για κοματι στο κεφαλι μου. That's my story

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας συγχρονος ΘΟΥ-ΒΟΥ.....να ζησετε!!!

 

χαχαχαχαχαχααχχχχχ!!!!! να σαι καλα ρε φιλε!!! εκανες και χαμογελασα μεσα στα αγχη μου!!!! :lol: :lol:

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντουαν, εγώ μετά απο 2 χρόνια ημι-παραίτησης απο τα μουσικά (όπου έπαιζα απλώς καμμια μελωδία που μου άρεσε πχ μία στο τόσο) και έναν ακόμα μετά πλήρους παραίτησης λόγω υγείας, ξανάρχισα να παίζω με πρόγραμμα βιβλία και σημειώσεις εδώ και ένα μήνα.Αυτή τη στιγμή βαριέμαι να στα πω αναλυτικά αλλά αμα θες θα σου γράψω που είμαι και τι κάνω (δεν είμαι και μεγάλος τεχνίτης ε, βασικά πράγματα κάνω τώρα).

 

Θα σου πω όμως μια διαφορετική φιλοσοφία απο αυτή του superfunk που προσπαθεί να σε παρασύρει στην dark side. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα κομμάτια τελικά. Δεν με νοιάζει καν να μάθω να παίζω ένα ολόκληρο, εκτός αν δεν υπάρχουν πολλές επαναλήψεις απο την αρχή μεχρι το τέλος(υπάρχουν αναπτυσσόμενες τέλος πάντων), έχει συνεχώς φοβερές μελωδίες, και φοβερό ήχο, και αυτό γίνεται μόνο στην κλασσική :). Επίσης ποτέ δεν με ενδιέφερε το κοινό :). Στην ηλεκτρική λοιπόν, για μένα όλη η ιστορία είναι να πορώνεσαι, να ξεσπάς. Και αυτό γίνεται με σόλα με ωραίες μελωδίες αλλά και ξεσπάσματα ταχύτητας ή βρώμας, και γρήγορες ρυθμικές.Μιλάμε λοιπόν για hard rock και metal :).

 

Οπότε για να βγάζεις μόνο τα σόλα και τις ρυθμικές φράσεις που σου αρέσουν, να τα παίζεις με άνεση και πόρωση, η τεχνική είναι ο νο1 παράγοντας, δεν υπάρχει σύνθεση, δεν υπάρχει μυαλό, δεν υπάρχει τέχνη, μόνο πρωτόγωνη σεξουαλική καφρίλα :). ΒΕΒΑΙΑ, μετά μπαίνει το δημιουργικό κομμάτι, όπου πάλι είμαι του "βγάζω τζιγκλάκια" δηλαδή με νοιάζει το ωραίο ρεφραίν, η μελωδία που σου κολλάει πάνω απο το ακριβώς κατάληλο προγκρέσσιον. Εκεί, πάλι μετράει το μυαλό, η πείρα σου, και οι θεωρητικές σου γνώσεις, και η τεχνική καθόλου, ή πολύ λίγο θα σε βοηθήσει. Οπότε κι εκεί μελέτη θέλει. Το feeling ο ωραίος σουπερ-ντουπερ ήχος και οι καλές μετρημένες παραγωγές, η ικανότητα να παίζεις με μπάντες και να είσαι συνεργατικός, ωραίες είναι, αλλά όχι για μένα όμως :)

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΥΓΕ!!

 

Χωρις πλάκα πρωτη φορά βλέπω κάποιον να ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ καποια πράγματα & να εξηγεί ΑΠΟΛΥΤΑ γιατι παίζει οπως παίζει!!

 

Μακαρι να ειχαν και αλλοι την ειλικρινεια σου φιλε μου!! :wink:

 

(Βεβαια με αυτες τις πεποιθησεις μην τολμήσεις και ..πλησιάσεις μπάντα!! :lol: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε σιγά, δεν είναι κάτι για το οποίο ντρέπομαι... 8)

ήμουνα σε μία μπάντα φίλε superfunk, και υπάρχει ένας λόγος για να μπει ο οποιοσδήποτε σε μπάντα για ενα - δυο χρόνια: μαθαίνεις πολλά, και είναι και σαν λέσχη, αλληλεπιδράς με ανθρώπους με τα ίδια ενδιαφέροντα. Τώρα το να βγεί το κομμάτι τέλεια και να το παίξεις μπροστά σε κοινό, και οι 40 πρόβες τη βδομάδα όταν έχεις πάρει πια ότι ήταν να πάρεις, πιστεύω οτι είναι μόνο για τους μούσικούς και όχι γι αυτούς που αναζητούν μόνο την απόλαυση, οπότε ναι, πλέον αποφεύγω τις μπάντες, εκτος αμα είναι για καμια σειρά τζαμαρισματων σε προβάδικα, κάτι σαν ομαδική μελέτη δηλαδή.

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου