Προς το περιεχόμενο

"Roger Waters - The Wall" live στην Αθήνα 8-9-12 Ιουλίου 2011


Papalampraina

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να σημειώσω ότι είδα μόνο δύο μαλάκες να τραβάνε βίντεο, ευτυχώς χωρίς φλας και ότι ακόμα στην μύτη μου έχω την μυρωδιά του μπάφου. Εκκλησία μύριζε το ΟΑΚΑ από τα λιβάνια.

Δυστυχώς κάποιοι παραμένουν ελληνάρες, άρα υπεράνω των νόμων και των οδηγιών. Κρίμα γιατί περίμενα από τον κόσμο που θα ερχότανε χτες, πως θα είχε λίγο μυαλό παραπάνω, αλλά αυτοί είμαστε.

Need.More.Fuzz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 310
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

πολύ ωραία τα μηνύματα, ιδίως το "Να γαμηθεί η κυβέρνηση" στα ελληνικά

 

Για το μνημόνιο δεν έλεγε τίποτε;

 

Τι να σου πω ρε μάστορα, 200 γραμμές γκρίνια είναι αυτά που έγραψες και από χρήσιμες πληροφορίες (για εμένα που δε θα πάω π.χ.) ... τίποτε. Άσε δηλ. που μάλλον δεν έχεις την παραμικρή φάκινγκ ιδέα για το θέμα του Wall (που αλλιώς να αποδωθεί το τρομερό σου σχόλιο για το ότι μετά από 30 χρόνια δεν έχει αλλάξει τίποτε).

 

Εσύ ευχαρίστησες τη φύθη, εγώ λέω να ευχαριστήσω την τεχνολογία Blu-Ray που θα μου επιτρέψει να δω το show χωρίς να μυρίζω λιβάνια.

 

Α, και κάτι ακόμη: θυμηθείτε ότι όλο αυτό γίνεται για να γυριστεί το Blu-Ray, και φαντάζομαι ότι το δισκάκι θα πουλήσει αρκετά περισσότερο αν γράφει "Έκτακτη Συμμετοχή: David Gilmour", οπότε δεν θα απέκλεια την πιθανότητα να εμφανιστεί τελικά, μάλλον προς την τελευταία από τις συναυλίες.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να σου πω ρε μάστορα, 200 γραμμές γκρίνια είναι αυτά που έγραψες και από χρήσιμες πληροφορίες (για εμένα που δε θα πάω π.χ.) ... τίποτε. Άσε δηλ. που μάλλον δεν έχεις την παραμικρή φάκινγκ ιδέα για το θέμα του Wall (που αλλιώς να αποδωθεί το τρομερό σου σχόλιο για το ότι μετά από 30 χρόνια δεν έχει αλλάξει τίποτε).

 

Δικαιολογείς το όνομα σου ε;

Για εσένα που δεν θα πας και θα το δεις στο σπίτι, περίμενε μέχρι να βγει το Blu-Ray.

Για εμένα που δεν έχω καταλάβει το νόημα του Wall, άσε να ξέρω καλύτερα τι και αν έχω καταλάβει.

Για την γκρίνια που λες, ήταν όλη για την ελληνική μεριά της παραγωγής. Για την μεριά του Waters ότι και να πω θα είναι λίγο, αν κάποιος δεν πάει να το ζήσει από κοντά.

Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου. Πάρε ένα εισιτήριο και πήγαινε.

Need.More.Fuzz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαιολογείς το όνομα σου ε;

 

Άντε, μη σου τα χαλάω άλλο.. τράβα να ζήσεις το μύθο σου... και όταν κάνεις την πρώτη σου συναυλία στο ΟΑΚΑ να μην αναθέσεις την παραγωγή στην ίδια εταιρεία....

 

Ξαναδιάβασε πάντως τι έγραψα, δωρεάν είναι.

 

 

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε, μη σου τα χαλάω άλλο.. τράβα να ζήσεις το μύθο σου... και όταν κάνεις την πρώτη σου συναυλία στο ΟΑΚΑ να μην αναθέσεις την παραγωγή στην ίδια εταιρεία....

 

Ξαναδιάβασε πάντως τι έγραψα, δωρεάν είναι.

 

Να σε ρωτήσω κάτι; Αν πιστεύεις ότι δεν έχω καταλάβει τίποτα και αν νομίζεις ότι έσυ τα ξέρεις όλα, θες να μου κάνεις μια πολιτική ανάλυση των τελευταίων 50 χρόνων για να μου το εξηγήσεις;

Ή μήπως θες να μου πεις ότι έσκασα 65 ευρώ για να πάω να μου κάνουν μαθήματα εξέγερσης, γιατί εγώ προσωπικά δεν πήγα για κάτι τέτοιο. Έχω διαβάσει και έχω ζήσει κι άλλα πράγματα για να ξέρω τι μου γίνεται. Δεν περιμένω τους Floyd να μου κάνουν μαθήματα ταξικής πάλης, ιδιαίτερα όταν δεν συμφωνώ σε όλα μαζί τους. Αλλά ακόμα κι έτσι, από το να πάει ο κόσμος να δει τους U2, χίλιες φορές τον Waters.

Άσε ότι το οπτικοακουστικό θέαμα της συναυλίας δεν θα το ξαναδεί κανείς στην Ελλάδα για πολλά χρόνια.

Need.More.Fuzz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σε ρωτήσω κάτι; Αν πιστεύεις ότι δεν έχω καταλάβει τίποτα και αν νομίζεις ότι έσυ τα ξέρεις όλα, θες να μου κάνεις μια πολιτική ανάλυση των τελευταίων 50 χρόνων για να μου το εξηγήσεις;

 

Γιατί παιδάκι μου να (σου) κάνω πολιτική ανάλυση; Δεν είναι αυτό το θέμα του Wall. Υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος να ελαττώσουμε το περιεχόμενο ενός έργου σε πολιτική; Ούτε με την πάλη των τάξεων έχει σχέση, ούτε με την πολιτική κατάσταση, ούτε με τίποτε τέτοιο.

 

Σε αυτό αναφερόμουν όταν είπα ότι δεν έγραψες κάτι χρήσιμο για όσους δε θα πάνε. Με ενδιαφέρει να μάθω ποια είναι η τρέχουσα (προσωπική και καλλιτεχνική) τοποθέτηση του Waters απέναντι στην υστερία που τον είχε πιάσει το '81, να θεωρεί όλους τους άλλους υπεύθυνους για την προσωπική του μιζέρια και δυστυχία, η οποία υστερία εκφράστηκε στο Wall, αλλά επίσης καταγγέλθηκε από τον Gilmour και οδήγησε στη διάλυση των Floyd.

 

Πως στέκεται σήμερα το άτομο απέναντι σε εκείνη τη φάση; Πως εκφράστηκε αυτό στη χθεσινή ενσάρκωση του έργου (την οποία παρακολουθήσατε). Θα τα δούμε στο Blu-Ray βέβαια, αλλά δεν βλάπτει ποτέ να ρωτάς.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Καταπληκτικά τα βίντεο που παιζόντουσαν στον τοίχο, είχε έναν προτζέκτορα για κάθε τούβλο και πολύ ωραία τα μηνύματα, ιδίως το "Να γαμηθεί η κυβέρνηση" στα ελληνικά.

 

 

;D ;D ;D ;D ;D

 

Ναι ήταν από τα σημεία που πήγε να «πέσει» το ΟΑΚΑ  ;)

 

Πάντως εκεί που βρισκόμασταν- κάτω διάζωμα, μέση και σχετικά ψιλά- αν εξαιρέσεις ορισμένους που κάπνιζαν αρειμανίως, αλλά όχι την ώρα της συναυλίας, δεν είδα κόσμο με κινητά στο χέρι. Και λόγω της πανοραμικής θέας, απ' ότι είδα  πρέπει να ήταν μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού αυτοί που είχαν βγάλει κινητά.

 

 

Πέραν τούτου, ακόμα προσπαθώ να «φιλτράρω» αυτό που είδα και κυρίως να διαχειριστώ τα συναισθήματα που γέννησε αυτή η ασύλληπτη συναυλία.  

 

ΥΓ: Γιάννη, Trolley, αγόρια ψυχραιμία πρωί- πρωί  ;) Μην γίνει το θέμα συζήτηση «περί επικαιρότητας». Για μουσική μιλάμε στην τελική ανάλυση και μάλιστα του κορυφαίου επιπέδου για το είδος της, οπότε θερμή παράκληση ας λείψουν οι αδιέξοδες και ανούσιες αντιπαραθέσεις.

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A, και κάτι ακόμη - διότι πολλά κουλά θα διαβάσουμε με εσάς τους πορωμένους: το Wall είναι έργο των Floyd, ΟΧΙ του Waters.

 

Απλώς, όταν το διαλύσανε, το δικαστήριο του έδωσε πλήρως τα δικαιώματα για την ζωντανή εκτέλεση (και επανεκτέλεση, και επανεκτέλεση και δώστου επανεκτέλεση) του έργου, επί της βάσεως ότι το δικό του όνομα αναφερόταν ως συνθέση σε όλα τα κομάτια του δίσκου (όσοι έχουν το πρώτο διπλό βινύλιο, μπορούν να το δουν). Μάλιστα, αρχικά είχε απαγορευθεί η εκτέλεση των άλλων κομματιών από τους υπόλοιπους Floyd, εκτός από τρεις εξαιρέσεις: φανταστείτε ότι οι υπόλοιποι Floyd ΔΕΝ είχαν το δικαίωμα να παίζουν το Comfortably Numb :) :) :) :)

 

Τα γράφω για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, αλλά και της καλλιτεχνικής αλήθειας: το τι ακριβώς μπορεί να κάνει μόνος του ο Waters το φάγαμε στη μάπα στα σόλο άλμπουμ του, right Papalambraina ?

 

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ πως το ευχαριστηθικα πάρα πολύ. Ήταν φαντασμαγορικά και άξιζε το κάθε ευρώ , το άγχος και την ταλαιπωρία που πέρασα μέχρι να ερθω από την κρήτη. Επίσης ο χώρος τα σκηνικα τα φώτα ο ήχος ήταν για μένα μια πρωτόγνωρη εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ενδιαφέρει να μάθω ποια είναι η τρέχουσα (προσωπική και καλλιτεχνική) τοποθέτηση του Waters απέναντι στην υστερία που τον είχε πιάσει το '81, να θεωρεί όλους τους άλλους υπεύθυνους για την προσωπική του μιζέρια και δυστυχία, η οποία υστερία εκφράστηκε στο Wall, αλλά επίσης καταγγέλθηκε από τον Gilmour και οδήγησε στη διάλυση των Floyd.

 

Πως στέκεται σήμερα το άτομο απέναντι σε εκείνη τη φάση; Πως εκφράστηκε αυτό στη χθεσινή ενσάρκωση του έργου (την οποία παρακολουθήσατε). Θα τα δούμε στο Blu-Ray βέβαια, αλλά δεν βλάπτει ποτέ να ρωτάς.

 

Δύσκολο να βγάλεις συμπέρασμα για το αν όντως έχει αλλάξει στάση απέναντι σε αυτήν την νοοτροπία που περιεγραψες. Το έργο δεν αλλαξε ιδιαίτερα σε σχέση με τότε (πέρα απο τις λεπτομέρειες που ήδη επισημάνθηκαν, οι οποίες, κατ' εμε τουλάχιστον, δεν αλλάζουν ιδιαίτερα το νόημα του έργου-άλλωστε δεν το βιώνουν όλοι με τον ίδιο τροπο.)

Πάντως, το στο comfortably numb ακουγόταν η φωνή του Gilmour σε playback, μάλλον είχε και συμβολικό χαρακτήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου