Προς το περιεχόμενο

"Roger Waters - The Wall" live στην Αθήνα 8-9-12 Ιουλίου 2011


Papalampraina

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να το εξηγήσουμε αυτό λίγο. Μια όπερα πχ, μια παράσταση θεατρική ή όποια γενική συναυλία επανεκτέλεσης ενός κλασσικού έργου, είναι άλλη μια αναπαράσταση ενός έργου.

Στην πράξη ποτέ δεν θα είναι η ίδια και ούτως ή άλλως θα πάρει τη χροιά του "καλλιτεχνικού διευθυντή", μαέστρου ή ότι άλλο.

Δεν βλέπω γιατί χάνει κάποιο καλλιτεχνικό ενδιαφέρον.

Στα κλασσικά έργα, τίθεται περισσότερο το ζήτημα της ερμηνείας. Έχουμε συνηθίσει να αξιολογούμε την αναμέτρηση του καλλιτέχνη με το έργο και να αποφαινόμαστε για την καλλιτεχνική αξία του εγχειρήματος. Ίσως γιατί το έργο "χωράει" πολλές ερμηνείες. Και πράγματι, μια ερμηνεία της Μ. Κάλλας μπορεί να έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αλλά πάντως για τους ίδιους λόγους: δημιουργεί νέα συγκίνηση, αναδεικνύοντας την αξία του έργου για μας, σήμερα.

 

Βέβαια, είναι κακό πράγμα να γενικεύουμε, άλλο η κλασσική μουσική, άλλο κλασσικά θεατρικά έργα κ.ο.κ.

 

Αλλά και πάλι βγαίνουμε εκτός θέματος..  :)

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 310
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αυτο που δεν μπορω να κατανοησω ειναι οι ταμπελες..γιατι κατι να ειναι σκετο ροκ κατι blues και κατι prog...ολα ροκ δεν ειναι?η ροκ ειναι η εξελιξη της blues...οντας μουσικη μοιραια θα εξελιχθει οπως και η ροκ...Ακουω οτι οι King Crimson παιζουν prog...μαλιστα ενα παιδι με ειχε ρωτησει...πως παιζω prog?τι κανουν δηλαδη ολες αυτες οι μπαντες?παιζουν περιεργα μετρα?παιζουν περιεργες κλιμακες?η απλα γραφουν κομματια των 20 λεπτων?δεν λεω οτι δεν γινεται επιτηδευμενα απο καποιους αυτο...αλλα δεν τον κανουν ολοι...Δηλαδη η μουσικη ειναι μονο 4/4?η οι κλιμακες ειναι μονο 7τονες?οι 8 τονες και οι 6 τονες κλιμακες δεν ειναι?γιατι μια δεσποζουσα να εχει 5η καθαρη?οι αυξημενες 5ες δεν εμπεριεχονται σε δεσποζουσες?ολα αυτα μοιραια δινουν και αλλα ακουσματα...και το παω παρακατω...γιατι 2 5 1 η 4 5 1...γιατι οχι κατι αλλο?το carefull with tha axe eugene και το thrack τι ειναι?ροκ κομματια και τα 2 δεν ειναι?γιατι τα blues να μην ειναι jazz blues?γιατι βαζουμε ταμπελες σε ολα?Για μενα ολα ροκ ειναι...και οπως λεει και ο Fripp...ειμαι Ροκ μουσικος γιατι μεσα στη Ροκ μπορω και ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ

 

Προσπαθώντας να κρατηθώ On topic..θα σου πω το εξής..

 

της προάλλες συζήταγα μετά τις εξετάσεις του RGT στο ωδείο μου... για το lcm και το rgt μια κοπελα που έδινε μαζί μου θεωρία..μου είπε οτι γενικά το lcm και το rgt γουστάρει όταν γράφεις εκθέσεις για τους floyd μιας και ο dave.. είναι official υποστηρικτής του προγράμματος...και γουστάρουν επειδής οι floyd πέρασαν απο ΟΛΕΣ τις φάσεις ενος συγκροτήματος πρώτοι...psychedelic rock...prog...rock...politics...religion..4/4..7/4...they did everything..

 

και το σκευτικα λιγο...

 

τα κάνανε ολα...πολυ πριν γεννηθούμε οι περισσότεροι απο δω μεσα...

www.alexisgearstuff.com

www.youtube.com/alexisgearstuff

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που δεν μπορω να κατανοησω ειναι οι ταμπελες..γιατι κατι να ειναι σκετο ροκ κατι blues και κατι prog...ολα ροκ δεν ειναι?η ροκ ειναι η εξελιξη της blues...οντας μουσικη μοιραια θα εξελιχθει οπως και η ροκ...Ακουω οτι οι King Crimson παιζουν prog...μαλιστα ενα παιδι με ειχε ρωτησει...πως παιζω prog?τι κανουν δηλαδη ολες αυτες οι μπαντες?παιζουν περιεργα μετρα?παιζουν περιεργες κλιμακες?η απλα γραφουν κομματια των 20 λεπτων?δεν λεω οτι δεν γινεται επιτηδευμενα απο καποιους αυτο...αλλα δεν τον κανουν ολοι...Δηλαδη η μουσικη ειναι μονο 4/4?η οι κλιμακες ειναι μονο 7τονες?οι 8 τονες και οι 6 τονες κλιμακες δεν ειναι?γιατι μια δεσποζουσα να εχει 5η καθαρη?οι αυξημενες 5ες δεν εμπεριεχονται σε δεσποζουσες?ολα αυτα μοιραια δινουν και αλλα ακουσματα...και το παω παρακατω...γιατι 2 5 1 η 4 5 1...γιατι οχι κατι αλλο?το carefull with tha axe eugene και το thrack τι ειναι?ροκ κομματια και τα 2 δεν ειναι?γιατι τα blues να μην ειναι jazz blues?γιατι βαζουμε ταμπελες σε ολα?Για μενα ολα ροκ ειναι...και οπως λεει και ο Fripp...ειμαι Ροκ μουσικος γιατι μεσα στη Ροκ μπορω και ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ

 

Ε, μακάρι όλοι να είχαν τις αντιλήψεις του Φριπ (ή του Μεθήνη, μιας και τον ανέφερα πριν). Οι άνθρωποι κάνουν άλλα πράγματα κάθε πέντε χρόνια. Τι να πει και ο Waters...;;

 

Για να το εξηγήσουμε αυτό λίγο. Μια όπερα πχ, μια παράσταση θεατρική ή όποια γενική συναυλία επανεκτέλεσης ενός κλασσικού έργου, είναι άλλη μια αναπαράσταση ενός έργου.

Στην πράξη ποτέ δεν θα είναι η ίδια και ούτως ή άλλως θα πάρει τη χροιά του "καλλιτεχνικού διευθυντή", μαέστρου ή ότι άλλο.

Δεν βλέπω γιατί χάνει κάποιο καλλιτεχνικό ενδιαφέρον.

 

Το λάθος στο συλλογισμό σου είναι ότι δεν πρόσεξες την παρακάτω πρόταση σε αυτό που έγραψε ο kostri:

 

Το να ξαναπαρουσιαστεί ένα έργο, πιστά, όπως ακριβώς παρουσιάστηκε 30 χρόνια πριν, δεν έχει κανένα καλλιτεχνικό ενδιαφέρον, καθώς η τέχνη προσδιορίζεται άμεσα από το πλαίσιο εντός του οποίου συμβαίνει.

 

Αυτό δεν ισχύει ποσώς στην όπερα, και όντως αντιμετωπίστηκε σαν κεφαλαιώδες πρόβλημα στην αναζήτηση ερμηνειών του ρεπερτορίου της κλασσικής μουσικής, με ένθεν και ένθεν παρεκλίσεις που εννίοτε οδήγησαν σε έκτροπα. Η τρέχουσα κατάσταση, για το κλασσικό ρεπερτόριο, είναι ότι ουδείς διαννοείται να προτείνει έστω μία ερμηνεία που να μην έχει να προσφέρει κάτι νέο - οι δε εταιρείες έχουν πάψει να ασχολούνται με βλακώδη αναμασήματα παλαιοτέρων ερμηνειών.

 

Για να επιστρέψουμε στον Waters (εν΄μέρει, διότι είμαι επίμων) όλοι οι υπέρμαχοι του σώου που παρουσιάστηκε στην Αθήνα (χωρίς ΚΑΜΙΑ εξαίρεση) επικαλούνται βελτιώσεις που αφορούν τεχνολογικές παραμέτρους και ΤΙΠΟΤΕ άλλο. Αντιθέτως, ακόμη και στην περιορισμένη έκταση που αφήνει η κατά-Waters αντίληψη για το θέμα, ΟΛΟΙ πιστοποιούν ότι ερμηνευτικά το έργο είναι κατώτερο πλέον.

 

Αυτό, εμένα μου φαίνεται φυσιολογικό: έχω εξηγήσει ότι ο Waters ήταν μέλος μίας μπάντας που είχε σημαίνοντα ρόλο στη διαμόρφωση του ύφους και του περιεχομένου όλων των δίσκων της περιόδου. Άλλοι όμως το περνάνε στο ντούκου, εκστασιασμένοι από τις τεχνολογικές καραμέλες.

 

Είναι τυπική αυτή η σύγχυση στα σύγχρονα ακροατήρια και δεν αφορά μόνο τις συναυλίες βέβαια: θυμήσου τους αντίστοιχους αλλαλαγμούς για το Avatar (μια πραγματικά κακή ταινία), ΠΑΛΙ επί της βάσεως της τεχνολογικής υπεροχής της.

 

Οψόμεθα να δούμε το The Wall σε 3D.

 

:) :) :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, μακάρι όλοι να είχαν τις αντιλήψεις του Φριπ (ή του Μεθήνη, μιας και τον ανέφερα πριν). Οι άνθρωποι κάνουν άλλα πράγματα κάθε πέντε χρόνια. Τι να πει και ο Waters...;;

 

 

Το να εχεις διαφορετικα προσωπα σαν μπαντα η σαν καλλιτεχνης ειναι τεραστια συζητηση...ειναι και το ζητουμενο καθε ενος απο εμας...

Φυσικα μαλλον αγνωεις οτι ο waters πριν 6 χρονια παρουσιασε την....Ca Ira

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να εχεις διαφορετικα προσωπα σαν μπαντα η σαν καλλιτεχνης ειναι τεραστια συζητηση...ειναι και το ζητουμενο καθε ενος απο εμας...

Φυσικα μαλλον αγνωεις οτι ο waters πριν 6 χρονια παρουσιασε την....Ca Ira

 

Τόσο πολύ το αγνοώ, που ήμουν εκείνος που το είχε ανακοινώσει στο noiz.

:) :) :)

 

Ωραίο θέμα το Σα Ηρά, να το πιάσουμε μόλις τελειώσουμε με αυτό....

:) :) :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο θέμα το Σα Ηρά, να το πιάσουμε μόλις τελειώσουμε με αυτό....

Χαχαχαχαχαχα..το ηξερα οτι θα το ελεγες αυτο....

Τον Waters πως τον κρινεις?σαν μπασιστα,μουσικο,ποιητη,ακτιβιστη,ιδεολογο?

Με ποια απ τις 167 και 1 διαφορετικες ιδιοτητες του δεχεται την κριτικη μας?

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καταρχάς να τονίσω οτι πήγα 2 φορές, την Παρασκευή και την Τρίτη.

 

Οι 2 παραστάσεις είχαν μικρές διαφορές.Κοινό στοιχείο ο ΗΧΟΣ.

Κάποιος είπε οτι σιγά το πράμα.Ας μου πει που έχει ακούσει καλύτερο ήχο σε συναυλία

με τόσα όργανα πάνω στην σκηνη (ή πίσω από τον τοίχο  ;) ) στην ΕΛΛΑΔΑ.

(Εξαιρείται το home cinema του trolley  ;D  )

 

Διάβασα για κονσέρβα χειροκροτήματα.ΧΑΧΑ.Καλό.Προφανώς κάποιοι εννοούν τις φωνές ανάμεσα στο Run like hell και το waiting for the worms.Μηπως τους ενόχλησε και το αεροπλάνο στο πρώτο in the flesh?Ίδιο με το δίσκο και αυτό...

 

Κονσέρβα φωνητικά του Waters.ΧΑΧΑΧΑ.Καλό και αυτό.Είχε λαθάκια σε διαφορετικά σημεία και τις 2 μερες και το έμπειρο αυτί τα κατάλαβε.Και ειδικά στο Trial.Και ναι, η μουσική στο συγκεκριμένο είναι του δίσκου.Πως αλλιώς θα γινότανε χωρίς ορχήστρα επί σκηνής?

 

 

Eπίσης στο Trial επιτυχημένη η χρήση του βίντεο από την ταινία.Είναι πολύ τέλειο για να γράψουν καινούριο.Σε όποιους δεν αρέσε αυτό και τα υπόλοιπα βίντεο,Μπομπ Σφουγγαρακης και Power Ranger σε Blu-ray τότε 8)

 

Cover band oι μουσικοί που είχε μαζί! ROFL

Mαλλον κάποιοι δεν γνωρίζουν τον snowy white όπως και το γεγονός οτι οι ίδιοι οι Floyd των είχανε μαζί σε τουρ..

 

Στη σύγκριση Waters Gilmour: ναι,ο Waters ήταν κάποτε κωλοχαρακτήρας και ο Gilmour και οι υπόλοιποι σε άλλο λεβελ.Δεν διαφωνώ.Αυτό όμως τα τελευταία 10-15 χρόνια ήρθε τούμπα.Εγώ στα live σε ΟΑΚΑ και Μαλακάσσα είδα έναν Waters με πάθος και όρεξη,με απίστευτο ήχο και συναίσθημα.Σόρρυ,αλλά τα live του Gilmour τον τελευταίο καιρό είναι απείρως κατώτερα του Waters.Και σου δίνω και σενα trolley απάντηση με αυτό.Ναι,αν παίζανε και οι 2 την ίδια μερα το wall (λέμε τώρα) στον Waters θα πήγαινα.Δικό του έργο είναι,τι να κάνουμε.

 

Και μια ερώτηση:γιατί βρίζετε τον Waters που μετέφερε στη σκηνή 2 ΔΙΣΚΑΡΕΣ?

Ο Gilmour τι έκανε?Kαι πριν πείτε για το Pulse,εννοώ στην σόλο καριέρα του.

Στην τελική το Wall είναι δικό του παιδί.Όπως και το Final Cut.Kαι ειδικά σε αυτούς τους δίσκους δεν είναι σε καμία περίπτωση "λιγότερος" όπως έγραψε ένας φίλος.Το αντίθετο μάλιστα!

 

Τα άλλα περί μη επίκαιρων μηνυμάτων που διάβασα είναι και αυτά αστεία και εκτός τόπου και χρόνου.Τα μηνύματα των Floyd ήταν πάντα μπροστά για την εποχή τους και εχουν πέσει μέσα σε πολλές προβλέψεις.

 

Ανακεφαλαίωση:Όσοι θέλανε και δεν το είδαν-άκουσαν-παρακολούθησαν,το σόου,παράσταση,συναυλία, όπως θέλετε πείτε το, έχασαν εμπειρία ζωής.

Αυτοί που δεν πήγαν και γραφουν πικρόχολα πράματα για έναν τέτοιο καλλιτέχνη,

ας το δουν το δουν από τον καναπέ τους.Καλύτερα για μας  ;D

 

 

 

 

Life's fantasy,to be locked away and still to think you're free...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια απορία μετά από όλα αυτά...να πάω να δώ τον Par Metheny τον Δεκέμβριο στο Παλλάς, γνωρίζοντας  από πριν ότι θα έχει μέτριο ήχο...ή να περιμένω το DVD?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια απορία μετά από όλα αυτά...να πάω να δώ τον Par Metheny τον Δεκέμβριο στο Παλλάς, γνωρίζοντας  από πριν ότι θα έχει μέτριο ήχο...ή να περιμένω το DVD?

 

Να λάβεις υπόψιν σου τα λεγόμενα του Ηλία  ;)

 

Δεν είναι ζήτημα επιλογών, αλλά αναγκών.

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου