Προς το περιεχόμενο

Ακομα ενας (σχετικα) αρχαριος drummer!


Psychotron

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια. Διαβαζω εδω και χρονια το φορουμ αλλα εχω γραψει ελαχιστες φορες (ειχα και αλλο account αλλα ξεχασαμε κωδικους και τα ρεστα)

Η αληθεια ειναι οτι δε περιμενα ποτε να γραψω στο section των drummers. Το λεω αυτο γιατι το βασικο μου οργανο ειναι το πιανο-δινω για πτυχιο σε κατι μηνες- και στις μπαντες ασχολουμαι εδω και 6-7 χρονια με τα κιθαριστικα. Οταν λεω ασχολουμαι εννοω μελεταω σπιτι, ασκησεις, μετρονομους, αργα κτλ, πραγμα που σημαινει οτι οντως ασχολουμαι.

 

Σαν παιδι και εγω λοιπον πριν καποια χρονια (4 για την ακριβεια) καθομουν για λιγο στα τυμπανα στο προβαδικο και το λιγο μεγαλωνε ωσπου εφτασα να παιζω και με κανα-δυο μπαντες σαν ντραμμερ για το χαβαλε και μονο. Για την ακριβεια δε θεωρησα ποτε τον εαυτο μου ντραμμερ, απλα καποιον που παιζει το οργανο αυτο υπο συνθηκες.

Φετος τα πραγματα αλλαξαν λιγο. Τον τελευταιο 1.5 χρονο με ενα φιλο γραφουμε μουσικη για ενα συγκροτημα στο οποιο ξεκινησα σαν πληκτρας (η τελευταια μου επαφη με το σπορ καθως δε μου αρεσει σε αντιθεση με το πιανο) αργοτερα και για το μεγαλυτερο διαστημα σαν κιθαριστας, και αφου απελπιστικαμε με το να μη μπορουμε να αναλαβουμε καποιον ντραμερ που εστω να συνεννοειται (μαλλον εχουμε καποια καταρα) αποφασισαμε να το παλεψω εγω. Ετσι λοιπον το καλοκαιρι πηγαινα για προβες, διαβαζα καποια αρθρα, εκανα ασκησεις σπιτι κτλ. Επισης πριν ενα εξαμηνο εκανα μαθηματα ταμπουρου και ομολογω πως διαβαζα κ αρκετα σπιτι γιατι γενικοτερα μ'αρεσει η ολη διαδικασια του "παρτο-ξανα-αργα" με αποτελεσμα να βελτιωνομαι αισθητα. Φυσικα τυμπανα δεν εχω σπιτι, ουτε καν practice pad (κατι που θα παρω στα κοντα) οποτε τη βγαζω σε κατι που να χει επιστροφη, πχ αναποδα μπουκαλια νερου.

 

Για να καταληξω ομως καπου, θελω καποιες συμβουλες, μιας που ενω γουσταρω τα μαθηματα, στην προκειμενη φαση δεν εχω κυριως χρονο για να παρακολουθησω (αλλα και χρηματα περισσια). Η μουσικη που μ'αρεσει στα τυμπανα αλλα και γενικοτερα τοποθετειται στο χωρο του progressive rock/metal, και ειμαι εξοικειωμενος με χρονους οπως 5/8,7/8,5/4 κτλ. Επισης ειμαι καταενθουσιασμενος γιατι αυτα που διαβαζω και δοκιμαζω σπιτι οταν παμε για προβα καταφερνω και τα βγαζω σε εναν καποιο βαθμο και τα βελτιωνω συνεχως.

 

Αυτο που ζηταω ειναι καποιες συμβουλες σχετικα πχ με το στησιμο των τυμπανων, με το καθισμα, φυσικα με το τι μπαγκετες να χρησιμοποιω (εχω ενα ζευγαρι 5Α και ενα 5Β), τι πρεπει να κανω στο ζεσταμα, πως θα βελτιωσω ποδια κυριως (και τα χερια φυσικα αλλα ειναι σε καλυτερο σημειο), και το βασικοτερο, πως θα παιζω πιο ξεκουραστα.

Ξερω οτι ειναι πολυ γενικα αυτα που ρωταω, και οτι ενδεχομενως να χουν απαντηθει καπου αλλου-απο το οσο εχω ψαξει στα προσφατα θεματα ομως δεν ειδα κατι παρομοιο.

 

Ευχαριστω για το χρονο σας.. και συγγνωμη για το ολιγον τι τεραστιο ποστ! ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα φίλε Psychotron. Για αρχή, είμαι της άποψης πως ότι ξέρει κανείς καλό είναι, πόσο μάλλον ένας μουσικός που γνωρίζει περισσότερα από ένα όργανο. Όσο αφορά τώρα το θέμα του ντράμερ που δεν μπορέσατε να συνεννοηθείτε με κανένα, έχω ακούσει από πολλούς πως το θέμα με τους ντράμερ είναι πολύ απλό, τέρατα ιδιοτροπίας. Και μετά σου λέει πως αν δεν παινέψεις  το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει . Όσο εξασκείσαι τόσο καλύτερος θα γίνεσαι, πράγμα που το γνωρίζεις. Καλό θα είναι λοιπόν ένα practice pad τουλάχιστον. Το τι μπακέτες θα χρησιμοποιήσεις για μένα είναι καθαρά το τι θα σου ‘’κάτσει’’ καλύτερα στο χέρι και όχι αυτό που λένε μερικοί πως ανάλογα με τη μουσική που παίζεις πρέπει να παίζεις και με αντίστοιχες μπακέτες. Εγώ που παίζω πάνω κάτω στα στιλ που ανέφερες παίζω με 7 Α γιατί έτσι μου αρέσει, όπως λέει και η διαφήμιση. Φυσικά αν είσαι λίγο ‘’βάρβαρος’’ στο παίξιμο σου τότε και η αντοχές της μπακέτας (όπως και άλλων μερών των τυμπάνων) θα είναι πολύ μικρότερες. Όσο για το στήσιμο των τυμπάνων και εκεί τα πράγματα είναι στην ίδια λογική, όπως νιώθεις εσύ πιο άνετα, και πως βολεύει καθαρά και μόνο εσένα. Το θέμα είναι πως όταν έρθει η ώρα να παίξεις σε κάποιο live που θα είναι τα τύμπανα του τύπου που θα έχει στήσει τον ήχο, και μετά ή πριν  ακολουθεί κάποιο άλλο σχήμα τότε εκεί λίγο μπερδεύονται τα πράγματα γιατί εσύ έχεις μάθει και συνηθίσει στο δικό σου στήσιμο όπως και κάθε άλλος  ντράμερ στο δικό του στήσιμο. Και όπως προείπα, τέρατα ιδιοτροπίας, ο καθένας θέλει απεγνωσμένα να στηθούν τα τύμπανα όσο πιο ‘’κοντά’’ γίνεται στο δικό του στήσιμο. Οπότε καλό θα ήταν (πράγμα που κάνω εγώ, και καθαρά δική μου γνώμη) να βρεις αυτό που σε βολεύει αλλά αραιά και που να τα στήνεις και με το κλασικό τρόπο που στήνουμε ένα σετ. Πάνω κάτω δηλαδή τα τόμ πάνω στην μπότα και σχεδόν ευθεία μπροστά σου, το σνέρ ακριβώς μπροστά τους και ανάμεσα στα πόδια σου (καταλαβαίνεις τι εννοώ  ) για το σκαμπό δεν θα μιλήσω γιατί είναι σχεδόν το μόνο παρελκόμενο που το κάνεις όπως σε βολεύει και αμέσως ανά πάσα στιγμή. Το στήσιμό που έχω γενικά είναι αυτό της φωτογραφίας που έχω επισυνάψει. Αλλά σε μια βδομάδα αν μου πεις να σου στείλω μια φωτό σίγουρα κάτι θα έχει αλλάξει. Όσο για το ζέστα καλά θα κάνεις να μην το παραμελείς ποτέ. Καλό θα είναι το practice pad που θα πάρεις να το χρησιμοποιείς πριν από κάθε παίξιμο, είτε αυτό είναι πρόβα είτε live. Σε χαλαρούς ρυθμούς στην αρχή. Αυτό που κάνω εγώ όλη την ώρα, όπου και αν είναι μέσα στο σπίτι, είναι να είμαι με το pad μου τυλιγμένο στο γόνατο και να παίζω, ακόμη και ασυναίσθητα πολλές φορές, χωρίς δηλαδή να παίζω κάποια άσκηση ή κάτι συγκεκριμένο. Αυτό βέβαια έχει και ένα αρνητικό, την μουρμούρα της γυναίκας μου.   Τη διαδικασία πολλές φορές την συνεχίζω και μέσα στο αυτοκίνητο όταν οδηγώ, με μια μπακέτα που ‘’τινάζει’’ το κάθισμα του συνοδηγού (που πολλές φορές εύχομαι να καθόταν και η γυναίκα μου, όχι τίποτε άλλο να βγάλω και ‘γω λίγο το άχτι μου για την μουρμούρα που είπαμε), γι’ αυτό και είναι πάντα τόσο καθαρό το κάθισμα. Το θέμα των ποδιών τώρα είναι θέμα καλής εξάσκησης. Εγώ αν και είχα διπλοπέταλο από την πρώτη στιγμή προτιμούσα να δουλέψω καλά το δεξί μου πόδι και το αριστερό πάντα να μετράει στο hi hat. Μετά ξεκίνησα με κάποιες ασκήσεις του τύπου το αριστερό πάντα μετράει τέταρτα σταθερά και το δεξί παίζει και αυτό τέταρτα, όγδοα και ότι άλλο μπορεί να σου κατέβει, χωρίς να παίζω κάτι με τα χέρια, σε αργή ταχύτητα πάντα για αρχή, γιατί πιστεύω πως πρώτα πρέπει να συνηθίσει ο εγκέφαλος και να κατανοήσεις και εσύ ο ίδιος τι είναι αυτό που παίζεις και πόσο σωστά το παίζεις, και σταδιακά ανεβάζεις και την ταχύτητα. Και ένα τελευταίο, πάντα αργά για αρχή. Κάτι που δεν μπορείς να το παίξεις αργά, λογικό πως δεν θα το παίξεις ποτέ σου γρήγορα. Αλλά επίσης ταχύτητα είναι σχετικά εύκολά να αποκτήσεις, τεχνική όμως και ένα καλό ‘’στιβαρό’’ και στακάτο groove; Επένδυσε για αρχή εκεί και μετά σε όλα τα άλλα. (καθαρά γνώμη μου που μπορεί να είναι και λάθος). Ελπίζω να σε βοήθησαν λίγο όλα αυτά.(Ήθελα να πώ και άλλα αλλά ο χρόνος μου αυτή τη στιγμή είναι λίγο ζορικός.  Καλή συνέχεια και συγνώμη αν σε κούρασα.

my_oak_custom.jpg.4774b3290d28ba97ec1ba97c9b15be3b.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταληξω ομως καπου, θελω καποιες συμβουλες, μιας που ενω γουσταρω τα μαθηματα, στην προκειμενη φαση δεν εχω κυριως χρονο για να παρακολουθησω (αλλα και χρηματα περισσια).

Οι απορίες που έχεις είναι ουσιαστικές και σημαντικές.

Αφού δεν υπάρχει χρόνος και χρήματα για τακτικά μαθήματα, θα σου έλεγα να κάνεις μερικά μόνο με έναν έμπειρο δάσκαλο, που θα σου δείξει τα βασικά. Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσεις σωστά, γιατί αν αναπτύξεις "κακές" συνήθειες είναι δύσκολο και χρονοβόρο να τις κόψεις αργότερα. 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αρχη καλημερα (και ευχαριστω για τις απαντησεις φυσικα!)

Να ξεκινησω απο το τελος,

 

Αφού δεν υπάρχει χρόνος και χρήματα για τακτικά μαθήματα, θα σου έλεγα να κάνεις μερικά μόνο με έναν έμπειρο δάσκαλο, που θα σου δείξει τα βασικά. Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσεις σωστά, γιατί αν αναπτύξεις "κακές" συνήθειες είναι δύσκολο και χρονοβόρο να τις κόψεις αργότερα.  

 

Tο γνωριζω αυτο μιας και εχω διδαξει ο ιδιος (πιανο, αλλα και αλλα αντικειμενα λογω σχολης). Απλα οπως ανεφερα στην προκειμενη πραγματικα δε παιζει χρονος γιατι ουσιαστικα εχω διαβασμα για το πιανο μιας που πρεπει να τελειωσει, και πλησιαζει κ το πτυχιο απο το πανεπιστημιο. Πραγματικα θελω να κανω μαθηματα, αλλα τωρα νομιζω πως ειναι δυσκολο-οποτε μενω σε εκεινα που ειχα κανει, στα οσα πηρα απο κει (οσον αφορα το κρατημα της μπαγκετας και την εναλλαγη καρπου-δακτυλων) και βλεπουμε. Δεν αποκλειεται ομως να τα βολεψω ετσι ωστε να χωρεσω και κανα μαθηματακι ακομα  ;D

 

Τωρα σχετικα με την απαντηση του vasil_io, καταρχην να πω οτι δε με κουρασες καθολου, και ειναι ωραιο αυτα που χεις στο μυαλο σου να στα επικυρωνει κ καποιος πιο εμπειρος στο χωρο! Οσον αφορα το στησιμο, στο κλασικο εχω μαθει, αυτο μ'αρεσει, απλα ρωτησα μηπως υπαρχει καποιο tip, ή καποιοι γενικοι κανονες που να σου κανουν τη ζωη πιο ευκολη (πχ διαβασα σε αλλο thread οτι καλο ειναι να μη καθεσαι χαμηλα οταν παιζεις-κατι το οποιο βγαζει λογικη αλλα δε το ειχα σκεφτει ποτε-ουτε καν ειχα προσεξει αν το κανω ή οχι)

 

Α επισης θελω να πω οτι με ενδιαφερει το παιξιμο με μια κασα-και αυτο γιατι θελω να εχω εναν ξεκαθαρο ηχο, ωστε να γεμιζω οσο μπορω με hihat και καποια ghost notes στο snare (βλεπε Gavin Harrison) και απο κει και περα να χρησιμοποιησω δευτερο πεταλι μονο περιστασιακα (σε καποιο 3ηχο ας πουμε). Δε ξερω κατα ποσο βοηθαει, αλλα ο αγαπημενος μου και φυσικα ινδαλμα μου ειναι ο κυριος Brann Dailor των Mastodon, μαζι με τις επιρροες του φυσικα.

 

Και μιας που το ανεφερα και για να γινω πιο συγκεκριμενος, υπαρχει καποια "τεχνικη" για τα ghost notes ή απλα με τον καιρο μαθαινεις να χειριζεσαι καλυτερα και πιο ανετα την μπαγκετα; Ειδα καποια video (φυσικα ειμαι καθετος στην αποψη "το ειδα σε ενα βιντεο και το μαθα") μηπως και μαθω κατι παραπανω αλλα απλα εξηγουσαν τι ειναι το ghost note.

 

 

p.s: Οσον αφορα τις μπαγκετες: Οταν ξεκινησα τα μαθηματα ειχα παρει κατι 5Α German Rock των 3 ευρω. Ετσι για αρχη. Εχω βγαλει γυρω στις 10 προβες + τα μαθηματα και την εξασκηση σπιτι και δεν εχουν το παραμικρο. Μου δανεισε ενας φιλος κατι ProMark 5Β και αν και στο χερι μ'αρεσε μου φανηκαν "δυσκολες" στο παιξιμο, νομιζω λογω του βαρους. Υποθετω οτι θα ψαξω 5A απο καποια καλυτερη μαρκα στα κοντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αρχη καλημερα (και ευχαριστω για τις απαντησεις φυσικα!)

Να ξεκινησω απο το τελος,

Tο γνωριζω αυτο μιας και εχω διδαξει ο ιδιος (πιανο, αλλα και αλλα αντικειμενα λογω σχολης). Απλα οπως ανεφερα στην προκειμενη πραγματικα δε παιζει χρονος γιατι ουσιαστικα εχω διαβασμα για το πιανο μιας που πρεπει να τελειωσει, και πλησιαζει κ το πτυχιο απο το πανεπιστημιο. Πραγματικα θελω να κανω μαθηματα, αλλα τωρα νομιζω πως ειναι δυσκολο-οποτε μενω σε εκεινα που ειχα κανει, στα οσα πηρα απο κει (οσον αφορα το κρατημα της μπαγκετας και την εναλλαγη καρπου-δακτυλων) και βλεπουμε. Δεν αποκλειεται ομως να τα βολεψω ετσι ωστε να χωρεσω και κανα μαθηματακι ακομα  ;D

 

Τωρα σχετικα με την απαντηση του vasil_io, καταρχην να πω οτι δε με κουρασες καθολου, και ειναι ωραιο αυτα που χεις στο μυαλο σου να στα επικυρωνει κ καποιος πιο εμπειρος στο χωρο! Οσον αφορα το στησιμο, στο κλασικο εχω μαθει, αυτο μ'αρεσει, απλα ρωτησα μηπως υπαρχει καποιο tip, ή καποιοι γενικοι κανονες που να σου κανουν τη ζωη πιο ευκολη (πχ διαβασα σε αλλο thread οτι καλο ειναι να μη καθεσαι χαμηλα οταν παιζεις-κατι το οποιο βγαζει λογικη αλλα δε το ειχα σκεφτει ποτε-ουτε καν ειχα προσεξει αν το κανω ή οχι)

 

Α επισης θελω να πω οτι με ενδιαφερει το παιξιμο με μια κασα-και αυτο γιατι θελω να εχω εναν ξεκαθαρο ηχο, ωστε να γεμιζω οσο μπορω με hihat και καποια ghost notes στο snare (βλεπε Gavin Harrison) και απο κει και περα να χρησιμοποιησω δευτερο πεταλι μονο περιστασιακα (σε καποιο 3ηχο ας πουμε). Δε ξερω κατα ποσο βοηθαει, αλλα ο αγαπημενος μου και φυσικα ινδαλμα μου ειναι ο κυριος Brann Dailor των Mastodon, μαζι με τις επιρροες του φυσικα.

 

Και μιας που το ανεφερα και για να γινω πιο συγκεκριμενος, υπαρχει καποια "τεχνικη" για τα ghost notes ή απλα με τον καιρο μαθαινεις να χειριζεσαι καλυτερα και πιο ανετα την μπαγκετα; Ειδα καποια video (φυσικα ειμαι καθετος στην αποψη "το ειδα σε ενα βιντεο και το μαθα") μηπως και μαθω κατι παραπανω αλλα απλα εξηγουσαν τι ειναι το ghost note.

 

Φιλε καταρχην να σε καλωσορισω στο drums & Perc.

Αν αρχισεις και διαβαζεις παλιοτερα thread..νομιζω οτι θα βρεις απαντησεις αλλα και σχετικα βιντεο που εχουμε ανεβασει παλιοτερα σε παρα πολλα καιρια ερωτηματα που πιθανον να εχεις και απευθυνονται σε αρχαριους ντραμμερ.

Μην διαβαζεις μονο τα αρχικα thread..αλλα και την συνολικη συζητηση γιατι καμια φορα μεσα στη συζητηση θα βρεις διαμαντια απαντησεις και εκπαιδευτικα βιντεο που θα σε βοηθησουν να βρεις μια ακρη σε αυτο το κουβαρι που λεγετε drumming.

Τα ghost notes δεν ειναι μια συγκεκριμενη τεχνικη..αλλα αφορουν νοτες που παιζονται πολυ σιγα συνηθως στο ταμπουρο ..

Κατα την αποψη μου...ειναι πολυ μετα στο δρομο της τεχνικης ενος drummer....

Ξεκινα με απλα βιντεο οπως την σειρα του Weckl Βack to Basics.

Αυτο ειναι ενα πολυ καλο βιντεο για το πως ρυθμιζεις το σκαμνι..και πως πρεπει να καθεσαι

Καλη συνεχεια.

Drum Lesson Dave Weckl Back To Basics Part 4 Foot Technique

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρα και καλως σας βρηκα!

Το συγκεκριμενο το ειχα δει σε ενα thread που πραγματικα ηταν 16 σελιδες οπου καποιος προσπαθουσε να αποδειξει οτι "Το-παιξα-στον-αερα-ειδα-και-δυο-βιντεο-αρα-ειμαι-ντραμερ" και ξενερωσα τη ζωη μου. Επισης εχω και δισκο του κυριου, αν και δεν ηξερα καν οτι ειναι ντραμερ.

 

Οσο για τα ghost notes, οπως ειπα και πιο πανω ξερω τι ειναι (ε αμα δε ξεραμε και οι πιανιστες τι σκατα :P), απλα δε ξερω αν υπαρχει συγκεκριμενος τροπος για να τα "βαλεις" στο παιξιμο σου, οποτε απλα θα περιμενω να ερθουν με τον καιρο!

 

Α! και πολλα μπραβο και ευχαριστω για τα αρθρα περι ξεκουρασης κτλ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι η πιο απλη μορφη τους ειναι απο μια νοτα σε καθε αρση(στο 2 και 4), με την προυποθεση οτι παιζεις μποτα-ταμπουρο στα 1-3.Αλλα θελει να εχεις εξασκησει και λιγο το αριστερο σου χερι(αν εισαι δεξιοχειρας) για να μπορεις να εχεις ελεγχο της δυναμικης, αλλα και να εχεις επιτυχει ενος βαθμου ανεξαρτησια.Φυσικα, μπορουν να "χωθουν" παντου και πολλες φορες δεν ειναι ενα χτυπημα αλλα ειναι διπλασιασμος.Το παν ειναι η δυναμικη και να μην σε μπερδευουν και ξεφευγεις απο το μετρημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι η πιο απλη μορφη τους ειναι απο μια νοτα σε καθε αρση(στο 2 και 4), με την προυποθεση οτι παιζεις μποτα-ταμπουρο στα 1-3.Αλλα θελει να εχεις εξασκησει και λιγο το αριστερο σου χερι(αν εισαι δεξιοχειρας) για να μπορεις να εχεις ελεγχο της δυναμικης, αλλα και να εχεις επιτυχει ενος βαθμου ανεξαρτησια.Φυσικα, μπορουν να "χωθουν" παντου και πολλες φορες δεν ειναι ενα χτυπημα αλλα ειναι διπλασιασμος.Το παν ειναι η δυναμικη και να μην σε μπερδευουν και ξεφευγεις απο το μετρημα...

Κάτσε, γιατί στην bold φράση σε έχασα. Σε ένα απλό, τυπικό ροκ ρυθμό 4/4, το 2 και το 4 είναι θέσεις, και μάλιστα ισχυρές, ενώ στα 1-3 παίζει μόνο η κάσα. Εννοούσες κάτι άλλο; (για να μη μπερδέψουμε και τον OP...)

Στα υπόλοιπα συμφωνώ. 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε, γιατί στην bold φράση σε έχασα. Σε ένα απλό, τυπικό ροκ ρυθμό 4/4, το 2 και το 4 είναι θέσεις, και μάλιστα ισχυρές, ενώ στα 1-3 παίζει μόνο η κάσα. Εννοούσες κάτι άλλο; (για να μη μπερδέψουμε και τον OP...)

Στα υπόλοιπα συμφωνώ. 

Αυτό θα είπε αλλα με διαφορετικά λόγια...  :P Πάντως τι μεγάααααλη διαφορά μπορούν να κάνουν διαφορετικές μπακέτες... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου