Προς το περιεχόμενο
Giwrgos

Δάσκαλος σε απόγνωση!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημέρα!εδω και καιρό έχω αρχήσει να κάνω μαθήματα κιθάρας σε κάποια παιδιά και εχω ενα πρόβλημα στον τροπο που κάνω το μάθημα.Δεν ξέρω τι να κάνω ωστε να κάνω το μάθημα πιο ενδιαφέρον και να δώσω ενθουσιασμό στα παιδιά ωστε να μην πλήτουν και να γουσταρουν το μάθημα και τη μελέτη επίσης. δωστε μου συμβουλές και "τρικ" ακόμα και αν δεν έχετε παραδώσει μαθήματα ,ακόμα και αν είστε  μαθητές και πείτε μου τι σας άρεσε και τι βαριόσασταν οταν σας έκανε μάθημα ο δάσκαλος σας.

ακόμα και ένα πλάνο ενός μαθήματος θα με βοηθούσε πααρα μα παααρα πολύ.ευχαριστώ!!!! :-*

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παιδιά αντιπαθούν τις ασκήσεις και αγαπούν τα "τραγούδια", αυτό είναι κανόνας

 

Βρες λοιπόν τρόπο ώστε ακόμη και οι αρχάριοι να μάθουν κάτι απλό μεν αλλά πιασάρικο να παίξουν, για τους εαυτους τους και τους φίλους τους, ώστε να αισθανθούν πως πλέον παίζουν κάτι ουσιαστικό

 

Δείξτους πώς τα πιο προχωρημένα τραγούδια (που θα τους άρεσαν και περισσότερο!) έχουν ανεβασμένες δυσκολίες στον Α ή Β τομέα (π.χ. ακόρντα ή αρπίσματα ή κλίμακες) και συνεπώς απαιτούν και ασκήσεις (ώστε να καταλάβουν πως χωρίς να βρέξεις κ@λο δεν τρως ψάρι)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα Γιωργο

πολυ σημαντικο αυτο που ειπε ο gdevelek δηλαδη τα τραγουδια.

εχε στο μυαλο σου οτι κανεις δεν εχει σκεφτει οτι για να μαθεις να παιζεις κιθαρα χρειαζεται αρκετη μελετη οποτε πρεπει να προσπαθησεις να του δειξεις οτι μεσω της μελετης θα μπορεσει να βελτιωθει και να παιξει τα αγπημενα του τραγουδια.

 

εγω σε ολους τους μαθητες μου λεω στο 2ο μαθημα να μου φερουν μια λιστα με τουλαχιστον 20 κομματια που τους αρεσουν και θελουν να μαθουν.

βλεπω πια απο αυτα ειναι ευκολα και μπορει να αρχιζει να παιζει σιγα σιγα και του τα δειχνω εξηγοντας συγχρονος τι ειναι ολα αυτα που παιζει.

 

επισης μην τους φορτωνεις με πολλες ασκησεις με νοτες απο την αρχη. καντους πολλες ρυθμικες ασκησεις να στρωσει το δεξι και μαθετους ακκορντα. ειναι και πιο ευκολα και ευχαριστα για αρχη

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τι ηλικιες μιλας? οσο μικροτερα, τοσο πιο δυσκολο να συγκεντρωθουν (εκτος απο εξαιρεσεις παντα). προσπαθησε να τους δινεις εντελως συγκεκριμενη υλη για μελετη, παντα ευκολα πραγματα, τραγουδακια και τροποποιημενες συγχορδιες με λιγοτερες χορδες. καποια βιβλια με playalong θα βοηθησουν πολυ, ωστε να ακουν τα κομματια και να παιζουν μαζι τους. κανε διαλλειματα στο μαθημα οπου τους παιζεις καποιο κομματι η ακουτε μουσικη. δουλεψε καποιο κομματι που εχουν διαλεξει αυτα η βαλε τα να γραψουν καποιο δικο τους και δουλεψτε πανω σε αυτο. αν εχεις τη δυνατοτητα να κανεις καποια σεμιναρια orf (η εστω να διαβασεις πανω σε αυτο) θα βοηθησουν. επισης, το συστημα με ταμπλατουρα ειναι χρησιμο για αρχη, μια και ειναι πολυ πιο ευκολο απο νοτες. προσπαθησε να φτιαξεις μερικες λιστες με τραγουδια με αυξανομενη δυσκολια. γενικα, δεν υπαρχει ενα συστημα που να δουλευει σε ολες τις περιπτωσεις, ειναι η φυση της κιθαρας τετοια. το ενα παιδακι παιζει μπαχ, το αλλο slayer (χωρις πλακα), και φυσικα πρεπει να ενθαρρυνεις και τα δυο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλάμε για ηλεκτρική κιθάρα, κάνε κάτι ΠΟΛΥ ουσιαστικό, αλλά και πολύ ενδιαφέρον από την πλευρά του μαθητή: ΜΑΘΕ του να φτιάχνει ήχους. Είτε απλά από τον ενισχυτή τους, είτε με πετάλια/πεταλιέρα, ΜΑΘΕ τους πως βαρύς ήχος δεν είναι με gain στο 9 και metal zone με το distortion στο 10. Δείξε τους πώς δουλεύει ένα delay είτε short, είτε long, πως να πετυχαίνουν όμορφα delay για ρυθμικά, πώς αλλάζει η χρήση τους στο lead, τί είναι το flanger, τί το chorus, τί ο κομπρέσορας, κλπ.

 

Κοινώς, σώσε τα αυτιά ΠΟΛΛΩΝ ανθρώπων που θα βρίσκονται στα πρώτα τους live στις πλατείες της Καλλιθέας.  ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν - σε ένα φανταστικό κόσμο -  αναλάμβανα να μάθω σε ένα παιδί ηλεκτρική κιθάρα, ο βασικός μου μπελάς θα ήταν να τον ΑΠΟΤΡΕΨΩ από την ενασχόληση με τα "κουμπάκια" και να τον προτρέψω να εστιάσει στο ΠΑΙΞΙΜΟ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπάθησε να τον προειδεάζεις τι θα ακολουθήσει αν μάθει καλά αυτό που του δείχνεις στο μάθημα. Με αυτόν τον τρόπο το παιδί αποκτά ένα στόχο ότι κάτι έχει να πετύχει και παραλληλα βλέπει ότι η προσπαθειά του αποδίδει. Αλλά να δημιουργείς πραγματικούς στόχους τους οποίους θα τους πετυχαίνει μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα αλλιώς θα καταλάβει ότι πας να του την σκάσεις και μπορεί να κλωτσήσει!

 

:)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν - σε ένα φανταστικό κόσμο -  αναλάμβανα να μάθω σε ένα παιδί ηλεκτρική κιθάρα, ο βασικός μου μπελάς θα ήταν να τον ΑΠΟΤΡΕΨΩ από την ενασχόληση με τα "κουμπάκια" και να τον προτρέψω να εστιάσει στο ΠΑΙΞΙΜΟ.

 

Το παίξιμο εμπεριέχει σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό και τον ήχο. Γιατί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η τεχνική καθαυτή, είναι από τα σημαντικότερα εφόδια ενός παίχτη. Αλλά να χέσω την τεχνική όταν θάβεται από δεκάδες τόνους gain, αμέτρητες ουρές delay και -το χειρότερο όλων- ΚΑΚΟ ήχο από το equaliser του ενισχυτή (πχ τσίτα πρίμα στο σόλο).

 

Κατά τη γνώμη μου, για να θεωρηθεί ένας κιθαρίστας ολοκληρωμένος, είναι σημαντικότερο να μπορεί να παράγει όμορφους ήχους και να παίζει δυο νότες μόνο, παρά να παίζει τρελά αρπέτζιος με τσίτα γκάζι metal zone, και όλα στο 11 στον ενισχυτή.

 

Βέβαια, αυτή είναι η γνώμη μου και -προφανώς- διαφέρει από την δική σου, η οποία είναι απόλυτα σεβαστή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παίξιμο εμπεριέχει σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό και τον ήχο. Γιατί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η τεχνική καθαυτή, είναι από τα σημαντικότερα εφόδια ενός παίχτη. Αλλά να χέσω την τεχνική όταν θάβεται από δεκάδες τόνους gain, αμέτρητες ουρές delay και -το χειρότερο όλων- ΚΑΚΟ ήχο από το equaliser του ενισχυτή (πχ τσίτα πρίμα στο σόλο).

 

Κατά τη γνώμη μου, για να θεωρηθεί ένας κιθαρίστας ολοκληρωμένος, είναι σημαντικότερο να μπορεί να παράγει όμορφους ήχους και να παίζει δυο νότες μόνο, παρά να παίζει τρελά αρπέτζιος με τσίτα γκάζι metal zone, και όλα στο 11 στον ενισχυτή.

 

Βέβαια, αυτή είναι η γνώμη μου και -προφανώς- διαφέρει από την δική σου, η οποία είναι απόλυτα σεβαστή.

 

Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι ο ομορφος ηχος του ενος ειναι το...χασμουρητο του αλλου και vice versa ;).Και σιγουρα δεν ειναι κατι που θα αποφασισει ο δασκαλος για τον μαθητη.Ειναι προσωπικο θεμα του καθενος.

 

Το πως θα τον οδηγησει ομως να μαθει πραγματα δεν ειναι.Οπως ειπωθηκε και παραπανω το σημαντικο σε μικρες ηλικιες ειναι να διατηρεις και να καλλιεργεις το ενδιαφερον του πιτσιρικα ωστε να θελει να παιξει και να μη το βλεπει σαν αγγαρεια.Και αφου ειναι πιτσιρικας πρεπει να το βλεπει σαν παιχνιδι,σαν περιπετεια.Βλεπεις τι μουσικη του αρεσει διαλεγεις καποια τραγουδια που του αρεσουν και μεσα απο αυτα(η καποια παρομοια) προσπαθεις να του περασεις τις αρχες και τις βασεις που πιστευεις οτι πρεπει να εχει.

Αν το κανεις αυτο σε μονιμη βαση (το δασκαλικι δηλαδη 8))θα μπορουσες να δημιουργησεις μερικα μικρα μουσικα κομματακια που καθε μερος τους συμβολιζει και την ξεχωριστη τεχνικη που θα ηθελες να μαθει...ωστε οταν φτασει στο σημειο να το ολοκληρωσει να εχει μαθει ολα τα απαραιτητα.

Το ποιο σημαντικο ομως ειναι να του δημιουργηθουν εσωτερικα κινητρα για να κανει κατι.Να το θελει δηλαδη παρα πολυ.Γιατι πχ αμα του πεις θα σου δωσω 1000000 ευρω αν το μαθεις αυτο(λεμε τωρα ;D) θα παρακινηθει μεν...αλλα ακομα και ετσι ποτε οσο θα γινοταν αν το ηθελε πραγματικα πολυ μονος του.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτό έγραψα να "του ΜΑΘΕΙ να φτιάχνει ήχους" (με κεφαλαία το έγραψα κιόλας) και όχι να του "ΔΕΙΞΕΙ ήχους". Κοινώς:

 

Δ: Ο ενισχυτής σου έχει κουμπάκια για τρεις λόγους. Πρώτον, για να δικαιολογεί την τιμή του, δεύτερον, για να φτιάχνεις διάφορους ήχους και, τρίτον, για να ρίχνεις γκομενάκια. Κοίτα πχ αυτούς που έχουν Μέσα Μπούγκι με δυο σειρές κουμπάκια πόσα γκομενάκια ρίχνουν.

Μ: Και πώς θα ρίχν... εεμ, πως θα φτιάχνω ήχο δάσκαλε;

Δ: Ας δούμε, λοιπόν, τί κάνει το κάθε κουμπάκι, και πώς μπορείς να το χρησιμοποιείς. Βέβαια, κανόνες απαράβατοι δεν υπάρχουν, αλλά καλό είναι να γνωρίζεις πως αν θέλεις να ακουστείς σαν τον Edge, πρέπει να πάρεις τουλάχιστον πεντ... εεμ, ένα ντηλέη. Αν σου αρέσουν οι Άις Ντερθ και οι η ΜΕΤΑΛ, μπορείς να βγάλεις αυτή τη σκατίλα και χωρίς να αγοράσεις 32 μέταλ ζόουν κλπ.

 

Για την πρώτη πρόταση, δες την τελευταία παράγραφο του προηγούμενου ποστ μου. Φυσικά και δεν λέω ότι αυτό που πιστεύω (και εφαρμόζω) είναι οπωσδήποτε σωστό. Είναι απλά η άποψή μου, όπως αυτή διαμορφώθηκε τα όσα χρόνια υπήρξα μαθητής ή/και δάσκαλος. Και, από τη στιγμή που δεν έχω δουλέψει με το 90% των μαθητών παγκοσμίως, θεωρώ ότι μπορεί απλά να δούλεψε με μένα και τους δικούς μου μαθητές αυτό.  ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.