Προς το περιεχόμενο
Giwrgos

Δάσκαλος σε απόγνωση!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ευχαριστώ πάρα πολύ ολους για τις συμβουλες σας!να διευκρινησω πως η κιθαρες ειναι κλασσικες και ακουστικες και οι ηλικιες των παιδιων κυμένονται απο 11-15.Εχω ζητησει κάποια λίστα με τραγούδια από τα παιδιά αλλά δεν την εχω πάρει ακόμα :-\.

Εχω σκεφτεί να βαθμολογήσω τα τραγούδια με αστεράκια ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και να μαζεύουν τα παιδιά αστεράκια μελετώντας τις ασκήσεις που θα τους βάζω.Όταν μαζεύουν τον απαιτουμενο αριθμό αστερακίων  :P που απαιτεί ένα τραγούδι θα τους μαθαίνω το τραγούδι.(οι ασκήσεις φυσικά πρέπει να συμβάλουν στο να μπορούν να παίξουν το συγκεκριμένο τραγούδι.Δεν ξερω βέβαια κατα πόσο θα βοηθήσει αυτό,μια σκέψη εκανα  :P.

Επίσης κατάλαβα πως πρέπει να καταλάβουν πως κιθάρα δεν μαθένουν στο μάθημα αλλα ενδιάμεσα με την εξάσκηση.το μάθημα τους δείχνει απλός το δρόμο για να μελετήσουν και πώς θα το κάνουν αυτο.

 

Κάτι ακομα που νομίζω θέλουν ειναι να βλέπουν και να ακούν κάτι απο το δάσκαλο αλλα δν΄ξέρω πως μπορώ να το κάνω αυτό και με πιά αφορμη.

εσείς έχετε κάποιο σηγκεκριμένο πλάνο στα μαθήματα σας που συνήθως ακολουθείτε?και βάζετε κάποιο homework στα παιδια με κάποια αυστηρότητα?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνώμη μου είναι πως ένας δάσκαλος κιθάρας σκοπό έχει να σε μάθει να παίζεις κιθάρα και όχι να βγάζεις ήχο στον ενισχυτή ,ή στα πετάλια .

Ασφαλώς και θα συμβουλεύσεις στα περί ήχου, αλλά ως εκεί .

Άλλο μάθημα  η εκμάθηση κιθάρας και άλλο η δημιουργία ήχου και τα πετάλια

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κόσμος είναι γεμάτος πιτσιρικάδες που έχουν πάρει την Α μουράτη πεταλιέρα και τον Β φιρμάτο ενισχυτή και ξέρουν να συνδυάσουν εφέ μεταξύ τους περίφημα, και να προσεγγίσουν τον ήχο του Χ κιθαρίστα πειστικά, αλλά ΔΕΝ ξέρουν να παιξουν

 

Το πρόβλημα του κιθαρίστα που ξέρει να παίζει αλλά όχι και να βγάλει καλό ήχο λύνεται με 2-3 ώρες καθοδήγηση

 

Το πρόβλημα του κιθαρίστα που φυσάει από ηχους αλλά δεν ξέρει να παίζει λύνεται  με 2-3 χρόνια καθοδήγηση και συστηματική δουλειά

 

Ο ρόλος του δασκάλου είναι να λύσει (ή να αποτρέψει) το δεύτερο και όχι το πρώτο σενάριο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτό έγραψα να "του ΜΑΘΕΙ να φτιάχνει ήχους" (με κεφαλαία το έγραψα κιόλας) και όχι να του "ΔΕΙΞΕΙ ήχους". Κοινώς:

 

Δ: Ο ενισχυτής σου έχει κουμπάκια για τρεις λόγους. Πρώτον, για να δικαιολογεί την τιμή του, δεύτερον, για να φτιάχνεις διάφορους ήχους και, τρίτον, για να ρίχνεις γκομενάκια. Κοίτα πχ αυτούς που έχουν Μέσα Μπούγκι με δυο σειρές κουμπάκια πόσα γκομενάκια ρίχνουν.

Μ: Και πώς θα ρίχν... εεμ, πως θα φτιάχνω ήχο δάσκαλε;

Δ: Ας δούμε, λοιπόν, τί κάνει το κάθε κουμπάκι, και πώς μπορείς να το χρησιμοποιείς. Βέβαια, κανόνες απαράβατοι δεν υπάρχουν, αλλά καλό είναι να γνωρίζεις πως αν θέλεις να ακουστείς σαν τον Edge, πρέπει να πάρεις τουλάχιστον πεντ... εεμ, ένα ντηλέη. Αν σου αρέσουν οι Άις Ντερθ και οι η ΜΕΤΑΛ, μπορείς να βγάλεις αυτή τη σκατίλα και χωρίς να αγοράσεις 32 μέταλ ζόουν κλπ.

 

Για την πρώτη πρόταση, δες την τελευταία παράγραφο του προηγούμενου ποστ μου. Φυσικά και δεν λέω ότι αυτό που πιστεύω (και εφαρμόζω) είναι οπωσδήποτε σωστό. Είναι απλά η άποψή μου, όπως αυτή διαμορφώθηκε τα όσα χρόνια υπήρξα μαθητής ή/και δάσκαλος. Και, από τη στιγμή που δεν έχω δουλέψει με το 90% των μαθητών παγκοσμίως, θεωρώ ότι μπορεί απλά να δούλεψε με μένα και τους δικούς μου μαθητές αυτό.  ;)

 

Καταλαβαινω αυτο που λες αλλα στην προκειμενη περιπτωση ειδικα στην αρχη ειναι να του περασεις τη φιλοσοφια οτι το οποιο tone...θα βγει απο τα χερακια του και να μη μπει απο την αρχη στο gear whoring....ετσι και αλλιως και εσυ να μη του πεις τιποτα..ειναι σχετικα ευκολο να δει πως θα φτιαξει αντιστοιχο ηχο με αυτο που εχει στο μυαλο του.Το πως θα παιξει ομως αυτο που εχει στο μυαλο του(και μαλιστα οσο ποιο καλυτερα και σωστα γινεται)...αυτο ειναι το βασικο ζητουμενο.

 

Τσεκαρε ποια ειναι η ποιο συνηθισμενη ερωτηση απο αρχαριους(και οχι μονο)...οχι πως το παιζεις αυτο(ακομα και αν δεν το ξερουν) αλλα τι gear χρησιμοποιησες.Το μικροβιο ηδη υπαρχει δηλαδη..αμα του το καλλιεργησεις και εσυ....

 

Εμενα η πρωτη επαφη μου με ηλεκτρικη(και χωρις να ειμαι πιτσιρικας φαντασου) ηταν απο εναν γνωστο φιλου που με πηρε σπιτι του να μου δειξει και ολως τυχαιως εκεινη τη μερα(ευτυχως) ειχε τον ενισχυτη του για επισκευη και το μονο gear που υπηρχε ηταν μια πεταλιερα της συμφορας και ενα....διπλο κασετοφωνο που το χρησιμοποιησε για εξοδο του ηχου :o :o :o.Μολις το ειδα απορησα γιατι και εγω οπως και ολοι ειχα μια ιδεα παντα στο μυαλο μου για το τι πρεπει να διαθετεις για να..."βγαλεις ηχο" για ηλεκτρικη παρολο που δεν ειχα πιασει ποτε στα χερια μου(για να δεις ποσο ισχυρη ειναι η παραφιλολογια ηδη).Μολις τον ακουσα να παιζει εκτος του οτι μου επεσαν τα σαγονια(ηταν φοβερος παικτης) αμεσως διαπιστωσα οτι τα...ρασα δεν κανουν τον παπα και χωρις να μου κανει ουτε μισο μαθημα και μονο απο αυτο ακριβως μου εδειξε την σωστη κατευθυνση.To tone is in the fingers δεν θα το μαθαινα ποτε διαφορετικα....παντα θα πιστευα οτι υπαρχει μια μυστικη επαγγελματικη συσκευη που το παραγει κατι που θα ηταν και η αιωνια δικαιολογια μου στο γιατι δεν ακουγομαι οπως θελω ;).

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@samy: Σεβαστό, αλλά πάντα θεωρούσα αναπόσπαστο κομμάτι της κιθάρας τον ήχο της. Γιατί μπορεί να παίζεις άψογα με στεγνό καθαρό ή distorted ήχο, αλλά άλλες τεχνικές έχει αυτό το παίξιμο και άλλες το παίξιμο με εφέ. Και σαν δάσκαλο κιθάρας λογίζω αυτόν που θα στις μάθει όλες και όχι μόνο τις μεν ή τις δε.

 

@gdevelek: Εγώ πάλι βλέπω (και κυρίως όσο δούλευα στο στούντιο) πολλούς κιθαρίστες να παίζουν συμπαθητικά, αλλά να έχουν -κυριολεκτικά- φρικτό ήχο. Είτε τσιτωμένα γκάζια, είτε χαοτικά εφέ σε βαθμό ενοχλητικό. Δε λέω ότι δεν υπάρχει αυτό που λες, λέω αυτό που βλέπω και το παρουσιάζω σαν την άποψή μου και όχι σαν την πραγματικότητα. Από εκεί και πέρα, όποιος νομίζει ότι ξέρει πώς να κάνει τους 11χρονους να έχουν όρεξη για μελέτη, είμαι όλος αυτιά. Εγώ πάντως με τραγούδια και εύκολα σόλο/ριφ κλπ δεν κατάφερα όσα κατάφερνα αφιερόνωντας 10-15 λεπτά εξτρά από το μάθημα με το να δείχνω κάποια πετάλια και κάποιες ρυθμίσεις του ενισχυτή στους αρχάριους. Αλλά εγώ μπορεί να είμαι και κακός δάσκαλος. Who knows?

 

Όπως και νά 'χει, αφού μιλάμε για κλασσικές και ακουστικές κιθάρες, όλο το θέμα αυτό είναι οφτόπικ, οπότε, αν θέλει κάποιος περισσότερη ανάπτυξη επί τούτου, μπορούμε να ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@gdevelek: Εγώ πάλι βλέπω (και κυρίως όσο δούλευα στο στούντιο) πολλούς κιθαρίστες να παίζουν συμπαθητικά, αλλά να έχουν -κυριολεκτικά- φρικτό ήχο.

 

Και πόσο χρόνο λες θα σου έπαιρνε για να τους δείξεις πώς να το διορθώσουν αυτό;

 

Αντίστροφα, αυτόν που ξέρει μόνο να παίζει το ριφ του smoke on the water με ήχο απαράλλαχτο με το γνήσιο (κι άλλα 5 τέτοια ριφάκια), πόσο χρόνο θα σου έπαιρνε να του μάθεις να παίζει ένα τυχαίο κομμάτι του SRV?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το δεύτερο αφιερώνο τα υπόλοιπα 45 λεπτά του μαθήματος. Αυτά τα οποία βαριέται ο αρχάριος και "αναγκάζομαι" να κάθομαι 15 λεπτά παραπάνω για τα οποία συζητάμε.  ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα προτιμούσα μια ευθεία (και κατανοητή) απάντηση και στις δύο ερωτήσεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γούστο, μπορεί να είναι προσωπικό, αλλά, πρώτον, καλλιεργείται και, δεύτερον, πρέπει να γνωρίζεις τί καλύπτει, για να έχεις πρόσβαση σε αυτό.

 

Αυτός που παίζει μόνο το Smoke On the Water αλλά με τέλειο ήχο, πιθανώς και να μην παίξει ΠΟΤΕ ούτε ΜΙΣΟ κομμάτι του SRV. Όπως και αυτός που μπορεί να παίξει το scuttle buttin' στα 300 bpm πιθανώς να μην καταφέρει ΠΟΤΕ να παίξει σωστά με ένα delay.

 

Τα ερωτήματα τα δικά μου είναι τα εξής (και θα ήθελα να μου απαντήσεις):

 

1) Γιατί πρέπει να είναι ή το ένα ή το άλλο; Δεν μπορεί κάποιος να ασχοληθεί ΚΑΙ με το παίξιμο (με τη βαρύτητα που του αρμόζει) ΚΑΙ με τον ήχο του;

 

2) Πού είπα ότι ασχολούμαι μόνο με τον ήχο; Για την ακρίβεια, το θέμα μιλάει για προτάσεις που θα κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον. Και, ναι, στον αρχάριο είναι πιο ενδιαφέρον ένα 10λεπτο που θα του δείξεις τί ακριβώς κάνει ένας κομπρέσορας από 45 λεπτά για νότες και τεχνική.

 

3) Για ποιον ακριβώς λόγο απολογούμαι για την μέθοδο που ακολουθώ και που επανειλλημένως έχω τονίσει ότι είναι προϊόν της δικής μου άποψης πάνω στα μαθήματα κιθάρας;

 

4) Πόσο σίγουρος είσαι ότι αυτά που μου λες τόση ώρα δουλεύουν σε έναν οποιονδήποτε 11χρονο που μαθαίνει κιθάρα; Γιατί μου αφήνεις την εντύπωση πως είσαι πολύ βέβαιος γι αυτά που γράφεις. Δεν είναι προσωπική επίθεση, αλλά θέλω, όπως σέβομαι τις διαφορετικές απόψεις των άλλων μελών, και η δική μου να είναι σεβαστή από τα άλλα μέλη.

 

Φιλικά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτός που παίζει μόνο το Smoke On the Water αλλά με τέλειο ήχο, πιθανώς και να μην παίξει ΠΟΤΕ ούτε ΜΙΣΟ κομμάτι του SRV. Όπως και αυτός που μπορεί να παίξει το scuttle buttin' στα 300 bpm πιθανώς να μην καταφέρει ΠΟΤΕ να παίξει σωστά με ένα delay.

 

το πρώτο, ΠΟΛΥ πιθανό

 

το δεύτερο, ΠΟΛΥ απίθανο, εξάλλου μπορεί να μην του αρέσει καν το delay ως εφέ

 

αλλά πόσο δύσκολο είναι να ρυθμίσεις ένα delay?  μην τρελαθούμε...

 

δεν απολογείσαι για τίποτε, κουβέντα κάνουμε  ;)

 

φυσικά και δεν θα είναι ή το ένα ή το άλλο, όμως εξαρχής έριξες όλη την έμφαση στην τεχνολογία της υπόθεσης και όχι στην τεχνική

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.