Προς το περιεχόμενο

Κι έτσι, παιδί μου, κάναμε τα pull-ups, όταν δεν είχαμε FR


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι προφανές ότι η ασήκωτη μοναξιά της επιχειρηματολογίας σου σε κάνει και γίνεσαι επιθετικός.

Θα σου πρότεινα να πας να ρίξεις μια ματιά στους 100 μεγαλύτερους τραγουδιστές (της σύγχρονης μουσικής) στο Rolling Stones.

Θα καταλάβεις ότι ακούς ή την λάθος μουσική για τα γούστα σου ή την μουσική για λάθος λόγους.

Εγώ από την άλλη θα χαίρομαι που Dylan, Hendrix, Jagger, Stones, Lennon, Joplin, Cash, Cobain, Rod Stewart, Iggy Pop, Waits, Stevie Nicks, Yorke, Bjork (για να αναφέρω μόνο μερικούς μέσα από αυτή τη λίστα, που καθόρισαν την ροκ) και εκατοντάδες άλλοι, δεν προσέλαβαν τραγουδιστή (έλεος) για τα κομμάτια τους.

 

Εκείνο με το Chuck Norris σταμάτα να το επαναλαμβάνεις. Σου έκανε εντύπωση στη τρυφερή σου ηλικία όταν το άκουσες αλλά δεν το βρίσκουμε έξυπνο ή αστείο.

 

Εννοεις σαν την δικια σου  η μερικων αλλων εδω επιχειρηματολογια? να αφηνεις την εντυπωση οτι τα ακυρωνω ολα μονο και μονο για να φανω ο περιεργος της υποθεσης?

 

Ειπα εγω οτι δεν ειναι μεγαλος καλλιτεχνης ο Rory?

Ειπα οτι δεν ειναι παρα πολυ καλος συνθετης?

Μηπως ειπα οτι δεν ειναι εξαιρετικος κιθαριστας?

Μηπως παλι ειπα οτι θα επρεπε οπωσδηποτε να προσλαβει τραγουδιστη?

Αυτο που ειπα ειναι πως αυτο που ακουω στο κλιπ δεν ειναι τραγουδι...μιλαει ο ανθρωπος δεν μπορει να βγαλει φωνη....οποιος δεν ηξερε ποιος ειναι και ακουγε να τραγουδαει με αυτο τον τροπο αυτο θα ελεγε(αλλα επειδη ειναι ο Rory αμεσως κακος χαμος).

 

Επειδη λοιπον δεν ειμαι παιδακι τα 30 τα εχω πατησει...παρε μια συμβουλη...αν θες να εισαι αντικειμενικος πρεπει να εισαι απαλαγμενος απο ειδωλολατριες και διαφορα σχετικα οσο δυσκολο και αν ειναι...Το οτι ο Ρορυ δεν μπορει να τραγουδισει σαν τραγουδιστης αλλα σαν καποιος που ...ανεβηκε να πει ενα τραγουδι δεν τον μειωνει σαν καλλιτεχνη...δεν μπορεις να τα κανεις ολα super αλλωστε....αλλα οταν πας ακομα και αυτο το μειονεκτημα του αντι να το παραδεχτεις..να το μετατρεπεις σε..πλεονεκτημα για να μη χαλασει ο μυθος τοτε γινεσαι γραφικος.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 197
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Είστε όλοι άσχετοι μαμελούκοι. Έχει δίκιο το παιδί.

 

Έλα Dreamdancer πάρε εδώ μια μπαντάρα που όλοι είναι αυθεντίες στα όργανα τους και τα παίζουν πολύ και δυνατά τουλάχιστον τέσσερις φορές την ημέρα και έχουν και επαγγελματία τραγουδιστή:

 

Φίλος, επειδή είσαι άσχετος, η σωστή τεχνική φαίνεται στο πόση λακ βάζεις. Γκέγκε? Αντικειμενικά.

 

.&-

 

Αα ρε Bon Jovi, εσύ κατάστρεψες το στρώμα του όζοντος.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου, θέλω να πω ότι, πολλές φορές, στοιχεία τα οποία κατα τ' άλλα καθορίζουν το έργο πολλών καλλιτεχνών, με μουσικούς όρους, ανάγονται στη σφαίρα του ιδεατού. Η τέλος πάντων καταγράφονται κάπως γενικόλογα κι έτσι είναι εύκολο να παρεξηγηθούν και να πηγαίνει η κουβέντα τελείως αλλού.

 

Με άλλα λόγια, τι πάει να πει ότι ο Rory είχε ψυχή; Η πώς τέλος πάντων η προσωπικότητα κάποιου μεταφράζεται σε μουσική; Σ' αυτό το σημείο πολλές φορές απουσιάζει μια εξήγηση.

 

Όλοι και όλες καταλαβαίνουμε τι πάει να πει o Rory είχε πολλά καντάρια ψυχή όταν τον βλέπουμε να παίζει. Αλλά το καταλαβαίνουμε με όρους βιωματικούς και πολύ λιγότερο εγκεφαλικούς. Μιλάει πολύ περισσότερο στο ένστικτο απ' ότι στον εγκέφαλο. Για αυτό και είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κάποιος γιατί τόσος ντόρος για το Rory ή και τόσους άλλους εάν ΔΕΝ το ΝΙΩΘΕΙ. Αυτό είναι η μια απάντηση.

 

Η άλλη έχει να κάνει με το πόσο σταθερές και απαράβατες θεωρούμε τις νόρμες της δυτικής μουσικής. Σύμφωνοι, ένα φάλτσο σε μια όπερα μπορεί να είναι καταστροφικό αλλά αυτό δε σημαίνει ότι γενικά το φάλτσο είναι καταστροφικό ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ. Κι αυτό συμβαίνει γιατί ακριβώς σε άλλες μουσικές παραδόσεις το φάλτσο (με την ευροία έννοια) μπορεί να είναι φορέας συγκεκριμένου νοήματος (αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως κατάθεση ψυχής πχ.).

 

Πολλά είδη μουσικής (κυρίως λαικά με την ευροία έννοια-βλ. μπλουζ) έχουν βασιστεί στην ακύρωση κανόνων της δυτικής μουσικής. Διότι ακριβώς εκεί μπορεί να βασίζεται και η δύναμη που έχουν.

 

Και τέλος, το τραγούδι είναι μέσο έκφασης. Είναι ταυτόχρονα και μέσο και μήνυμα. Είναι φτιαγμένο για να αποδίδει μια συγκεκριμένη ψυχική κατάσταση ή μια ιδέα ή ένα βίωμα. Η ΜΟΡΦΗ του πρέπει να συνάδει και με το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ' αρέσει που συζητάμε για τον Gallagher όταν στην Ελλάδα είχαμε Μάρκο Βαμβακάρη. Ίσως το καλύτερο παράδειγμα καλλιτέχνη με μηδέν τεχνική και κάπως φάλτσα φωνή που δεν αντέχεις να ακούς τα τραγούδια του να ερμηνεύονται από άλλον... 8)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ' αρέσει που συζητάμε για τον Gallagher όταν στην Ελλάδα είχαμε Μάρκο Βαμβακάρη. Ίσως το καλύτερο παράδειγμα καλλιτέχνη με μηδέν τεχνική και κάπως φάλτσα φωνή που δεν αντέχεις να ακούς τα τραγούδια του να ερμηνεύονται από άλλον... 8)

Πολύ σωστός! Και πολλά άλλα αντίστοιχα παραδείγματα!

 

Τι θα γινόταν αν είχε τραγουδιστή ? ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ GALLAGHER απλά.

 

Κανείς δεν λέει ότι ο Rory είναι καλός τραγουδιστής με την γενική έννοια του όρου. Λένε (-με) ότι η φωνή και (κυρίως) το στύλ του εξυπηρετεί ακριβώς και πλήρως τον σκοπό των τραγουδιών του και αυτός είναι ένας από τους (κύριους) λόγους που τα τραγούδια του είναι αυτά που είναι. Τόσο απλά.

 

Αυτά τα δύο και τελειώνει η κουβέντα. :)

Ο Γκάλαχερ έγινε γνωστός παίζοντας ΚΑΙ τραγουδώντας. Σκέφτομαι περιπτώσεις κιθαρισταράδων που έχουν "κανονικό" τραγουδιστή. Πόσοι από εμάς περιμένουν να τελειώσει το μέρος του τραγουδιού για να ξαναρχίσει η κιθάρα; :) Η πολλή "τελειότητα" σε ένα μουσικό ιδίωμα που έγινε γνωστό επειδή προέβαλλε με υπερηφάνεια τις ατέλειές του, δεν κάνει καλό. Και δεν το  λέω επειδή μου αρέσει ο Γκάλαχερ.

 

 

 

 

 

Έχεις ακούσει τον Θοδωράκη να τραγουδάει τα κομμάτια του? Επίσης πιστεύεται ότι ο Gallagher αν έβγαινε τώρα θα γινόταν γνωστός? Τότε ναι (ίσως) σεβόντουσαν την προσωπικότητα του κάθε καλλιτέχνη... Τώρα θα έπρεπε ή να κάνει σόου με 3 μπαλέτα και να έχει το ύφος 10 καρδιναλίων ενώ βγαίνει μέσα από κολοκύθα ντυμένος ότι να'ναι στα live ή να είναι τεχνικά ΑΨΟΓΟΣ... Ένα εκατομμύριο respect σε αυτόν και τη μουσική του... Αλλά μην μπερδεύουμε την βούρτσα με την ξέρετε τι... Εδώ στο φορουμ αν βγάλεις ένα κομμάτι και δεν είναι άρτιο μουσικά παίφτει κρα...

 

Τα αριστουργήματα του Θεοδωράκη τα ερμήνευσαν πρώτα τρομακτικές φωνές. Δεν τα έμαθες από το  Θεοδωράκη, οπότε είναι λογικό να ακούγονται "άσχημα" στο αυτί. Εξάλλου, έχουμε να κάνουμε με μουσική πιο "έντεχνη", όπου η αρτιότητα είναι  ένα από  τα ζητούμενα.

Όσο για το ποιος θα μπορούσε να επιβιώσει στη σημερινή εποχή χωρίς να είναι τεχνικά ΑΨΟΓΟΣ, με μια πολύ επιφανειακή αναζήτηση, νομίζω ότι ο Jack White και ο Anthony Kiedis είναι δύο εύκολα παραδείγματα!

 

 

 

 

Κατά τ' άλλα, θυμήθηκα τους λόγους που έχω αραιώσει από το NOIZ!

 

Διατυπώθηκε μια άποψη με κόσμιο και ήρεμο τρόπο (άσχετα αν διαφωνώ κι εγώ κάθετα με τη λογική της) και κάποιοι προσέβαλλαν κυριολεκτικά και ευθέως αυτόν που τη διατύπωσε,  επειδή... δεν σεβάστηκε τα  ιερά και τα όσια του ροκ! Να πεις ότι το παιδί επιτέθηκε σε κάποιον προσωπικά ή έστω σε μία ομάδα ατόμων...

 

Και το χειρότερο είναι, ότι το λάθος αυτής της συμπεριφοράς, που δεν νομίζω να επιδέχεται πολλές ερμηνείες (ειπώθηκε καθαρά: λες μ..κιες!) αμβλύνεται και... αναλύεται, ώστε να αποδειχθεί η ορθότητά του!

Κοινώς: Φίλε που σε είπανε μ@λ@κ@, εντάξει μωρέ, ο τάδε το είπε γιατί μωρέ του σήκωσες την τρίχα κάγκελο που προσέβαλλες το Ρόρυ, αλλά μωρέ κι εσύ, το Ρόρυ βρήκες να προσβάλλεις; Μήπως τελικά ΕΙΣΑΙ μ@λ@κ@ς;

 

Και εν πάσει περιπτώσει, "καταλαβαίνω" να δίνεται μεγαλύτερη βαρύτητα στη γνώμη ενός "παλιού" ή μέρος της... παρέας, αλλά δεν καταλαβαίνω την ανοχή σε συγκεκριμένες συμπεριφορές όταν αυτές προέρχονται από την... παρέα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν. Επειδή ο καθένας θέλει να λέει ότι του κατεβαίνει και να αναλύει όποιο αντικείμενο και επιχειρηματολογία του κατεβάσει η κούτρα, να ξαναθυμίσω την φράση που προξένησε το σχόλιό μου που τα ξεκίνησε όλα αυτά αλλά με bold και λίγο μεγαλύτερη, μπας και την διαβάσετε αυτή τη φορά.

Ήταν ντροπή τότε να προσλάβεις επαγγελματία τραγουδιστή; Τα τελευταία δύο χρόνια ασχολούμαι με τα φωνητικά, και τώρα που τον ακούω ξανά, πραγματικά είναι λίγο απαίσιος

Προσωπικά δεν συζητώ αν είναι άψογος στα φωνητικά ο Gallagher και πιθανώς ενίοτε να μην είναι.

Δεν με νοιάζει σε ποιόν αρέσει και σε ποιόν δεν αρέσει η φωνή του και το στυλ του. Γούστα είναι αυτά και δραγουμάνος γούστου δεν είμαι.

Δεν με νοιάζει (μα καθόλου) ποιος δεν συμμετέχει στο φόρουμ και για ποιον λόγο.

Αλλά όποιος δεν αντιλαμβάνεται την βαθύτατη μαλακία από την οποία διακατέχεται η παραπάνω φράση, δε νομίζω ότι έχουμε κοινό σημείο συζήτησης.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με νοιάζει (μα καθόλου) ποιος δεν συμμετέχει στο φόρουμ και για ποιον λόγο.

 

Φυσικά, και φαίνεται, αυτό άλλωστε λέω κι εγώ!

 

 

 

 

δραγουμάνος γούστου δεν είμαι.

 

ή μήπως είσαι...;

 

Αλλά όποιος δεν αντιλαμβάνεται την βαθύτατη μαλακία από την οποία διακατέχεται η παραπάνω φράση

 

 

 

 

δε νομίζω ότι έχουμε κοινό σημείο συζήτησης.

 

Προφανώς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά όποιος δεν αντιλαμβάνεται την βαθύτατη μαλακία από την οποία διακατέχεται η παραπάνω φράση, δε νομίζω ότι έχουμε κοινό σημείο συζήτησης.

 

+1000

 

Και προσωπικά οφείλω να πω ότι έχω συγκρατηθεί ηρωϊκά για να μη ποστάρω περισσότερα σ'αυτό το thread.

 

Και ειλικρινά εχέσθην για την άποψη περί πολιτικής ορθότητας που έχει ο οποιοσδήποτε. Εξ'ου και η απόλυτη συμφωνία μου με τον Κώστα παραπάνω.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι "τεχνικής" φύσεως. Το να υποστηρίζεις ότι κάποιος λέει μαλακίες σε κάτι πολύ συγκεκριμένο, απέχει παρασάγγας από το να λες τον ίδιο μαλάκα. Όχι ότι το πρώτο είναι ευγενικότερο του δεύτερου, αλλά δεν είναι και ακριβώς το ίδιο.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου