Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οκ για να καταλάβω λίγο. Αν ένα τραγούδι στο ρεφρέν έχει ρε # , λα # , σι , φα # , φα , ρε # . Η πρώτη φωνή πατάει πάνω σε αυτό... Η δεύτερη σε τι νότες θα πατάει με την μέθοδο της τρίτης .... 

 

Ρε Αρη, αμαν ρε γμτ μου με την επιμονη σου, πηγαινε και σε κανα ωδειο ρε, οι καθηγητες τι θα γινουν κλεφτες δηλαδη??!!    ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι το κανεις μπερδεμα μην βαζεις ακομα διεσεις για να το κααλαβεις.

 

Π.Χ τριτες  , ντο μι , ρε φα, σολ σι.

 

Μετα αν εχεις πχ   Ι φωνή Μι Ελασσονα (Μι Φα# Σολ Λα Σι Ντο Ρε Μι) και η ΙΙ φωνη Σολ Μειζονα (Σολ Λα Σι Ντο Ρε Μι Φα# Σολ) Αυτη ειναι η λεγομενη δισολια  ;D

 

αυτες οι κλιμακες ειναι και σχετικες σε διαστημα 3ης (Μι Σολ)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε Αρη, αμαν ρε γμτ μου με την επιμονη σου, πηγαινε και σε κανα ωδειο ρε, οι καθηγητες τι θα γινουν κλεφτες δηλαδη??!!    ;D

 

Eιπα και πιο πανω οτι κανω μαθηματα κιθαρας σε γνωστο καθηγητη των Αθηνων... Περαν τουτου δεν θελω να ασχοληθω επαγγελματικα αλλα να ευχαριστιεμαι τις δημιουργειες μου. Ετσι... εχοντας και αλλα εξοδα δεν θα παω σε ωδειο... Αλλα θα προσπαθησω σε γενικες γραμμες να κανω το χομπι μου... Δεν ειναι λιγοι οι επαγγελματιες μουσικοι οπου δεν ξερουν θεωρεια μουσικης αλλα παιζουν μια χαρα...  ;D

Σιγα σιγα θα ερθουν ολα...

 

  ετσι οπως το παιξα στην κιθαρα μου κανει να ειναι σε ΡΕ# μινορε. πρωτη δουλεια λοιπον: το μεταφερουμε σε πιο απλη κλιμακα, στη ΛΑ μινορε συγκεκριμενα. ετσι αυτο που γραφεις

 

    ΡΕ#          ΛΑ#          ΣΙ              ΦΑ#          ΜΙ#(και ΟΧΙ Φα) ΡΕ#

 

  θα γινει

 

    ΛΑ            ΜΙ            ΦΑ              ΝΤΟ          ΣΙ                              ΛΑ

 

παιζοντας το στο πιανο με τριτες (ανα δυο λευκα πληκτρα) θα γινει

 

  ΛΑ-ΝΤΟ    ΜΙ-ΣΟΛ      ΦΑ-ΛΑ      ΝΤΟ-ΜΙ      ΣΙ-ΡΕ                        ΛΑ-ΝΤΟ

 

  οποτε ακουγοντας το θα παρεις μια ακουστικη ιδεα για το πως βγαινει και μετα θα το παιξεις - τραγουδησεις στην αρχικη τονικοτητα.  ΑΛΛΑ ξαναλεω οτι ο τροπος ειναι μπακαλικος και συμπτωματικα λειτουργει - ενιοτε.

 

  Το γιατι ομως το φα που εγραψες το εκανα ΜΙ#, και το πως το μετεφερα ολο σε απλη κλιμακα απαιτουν βασικες γνωσεις μουσικης θεωριας που καλο ειναι να μαθεις.... 

 

Τι να πω ? οκ σε ευχαριστω αλλα συμφωνα με τα οσα ξερω απο τα παλαια που εκανα κλασικη κιθαρα , το μι # και το σι# δεν υπαρχουν... παει κατευθειαν σε φα γιατι ειναι φυσικα ημιτονια... Γι αυτο εβαλα το φα...

 

Αλλ καταλαβα γενικα το υφος...

 

Απο την αλλη δεν καταλαβα γιατι το ρε# να γινει λα και οχι λα#... αφου παμε 3 τονους πισω....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  το φα και το μι# ειναι εναρμονια, αλλα ειναι αλλος μουσικος φθογγος ο καθενας.  ειναι πια θεμα μουσικης θεωριας και ορθογραφιας....  αμα γραπσο καποσ αιτση κε καπηωσ τω δειαβασυ δηνατα μαι των ειδηω τροπω ακουγαιτε αλλα στω ματει δαι φεναιτε ορεω.... αιτση κε στει μουσηκει! :D :D 

 

  το ρε# το εκανα λα κι οχι λα# για να το δεις στα λευκα πληκτρα κι οχι στα μαυρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Eιπα και πιο πανω οτι κανω μαθηματα κιθαρας σε γνωστο καθηγητη των Αθηνων...

 

ε,δωστου κανα 5 ευρω παραπανω να σου εξηγησει μεσα σε ενα λεπτο ΤΙ ειναι οι ΤΡΙΤΕΣ ρε παιδι μου..... ;D...απο το να ταλαιπωριεσαι αδικα εδω μεσα καλυτερα ειναι... ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει να κατσεις να διαβασεις λιγο.  ;)

 

1 Λες παράδειγμα οτι #Μι #Σι δεν υπαρχουν μαλλον κανεις λαθος.

 

Το #Μι πχ  υπαρχει στον οπλισμο στη #Φα και #Ντο Μειζονα, στη #Ρε και #Λα Ελάσσονα και στη  #Φα Ελάσσονα στον προσαγωγέα για να δημιουργήσει τριημιτόνιο με την επιδεσπόζουσα)

 

Αν τωρα εννοεις οτι δεν υπαρχει σαν κλιμακα και αυτο ειναι λαθος διοτι υπαρχει σαν φανταστικη κλιμακα #Μι και σε Μειζονα και σε Ελασσονα τροπο.  ;)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν πολλοί πιο γνώστες να απαντήσουν, αλλά πιστεύω πως το παραπάνω δεν παίζει, ή έστω παίζει σπανιόΤΑΤΑ

Κοίτα στην κιθάρα ωραία δεν ακούγονται οι συγχορδίες με add9?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.