Προς το περιεχόμενο

Bad flash σε Roland Juno D..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε yameth, νομίζω σεβάστηκα την άποψή του κ.Χναράκη και την απάντησή του.Δεν του ζήτησα κάτι..

Το μόνο που είπα είναι ότι ψάχνω να το επισκευάσω μόνος μου...

Έχω τις γνώσεις και την εμπειρία να το κάνω και απλά ψάχνω ένα αρχείο και ζητάω αν μπορεί και θέλει κάποιος να βοηθήσει να το κάνει...

Δεν βλέπω που είναι το λάθος σε όλο αυτό και που δεν φέρθηκα σωστά...

Δεν ζήτησα ούτε εγγύηση ούτε είπα ότι κάποιος είναι υπεύθυνος για ότι συμβεί στο όργανό μου αν μου δώσει κάτι και το καταστρέψω εγώ...

Αν μπορείς πες μου ξεκάθαρα και εδώ (κάνε bold αν προτιμάς) που έχω πει/κάνει κάποιο λάθος...

Όπως και να έχει δεν έχω τίποτα και με κανέναν και πρώτα απόλα κάλεσα στο επίσημο σέρβις στον στόλλα στην πάτρα και αυτοί μετά από την συζήτηση που είχαμε μου είπαν να ρωτήσω τον κ.Χναράκη αν μπορεί να μου δώσει το αρχείο μιας και δεν είναι επίσημο σερβις επειδή εκεί τους απαγορεύεται για ευνόητους λόγους ,κάτι που αν και μου το είπαν ,δεν το έκανα.Αντιθέτως ήρθα εδώ και απευθύνθηκα σε όποιον ήθελε/μπορούσε/ήξερα/είχε την διάθεση να με βοηθήσει να λύσω το πρόβλημά μου...

D.I.Y. and save the world :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αν μπορείς πες μου ξεκάθαρα και εδώ (κάνε bold αν προτιμάς) που έχω πει/κάνει κάποιο λάθος...

Όπως και να έχει δεν έχω τίποτα και με κανέναν και πρώτα απόλα κάλεσα στο επίσημο σέρβις στον στόλλα στην πάτρα και αυτοί μετά από την συζήτηση που είχαμε μου είπαν να ρωτήσω τον κ.Χναράκη αν μπορεί να μου δώσει το αρχείο μιας και δεν είναι επίσημο σερβις επειδή εκεί τους απαγορεύεται για ευνόητους λόγους ,κάτι που αν και μου το είπαν ,δεν το έκανα.Αντιθέτως ήρθα εδώ και απευθύνθηκα σε όποιον ήθελε/μπορούσε/ήξερα/είχε την διάθεση να με βοηθήσει να λύσω το πρόβλημά μου...

Το γνωρίζω ότι δεν κυκλοφορεί κανονικά αλλά πολλά δεν κυκλοφορούν κανονικά αλλά υπάρχουν όπως και τα service manual...

 

Τι σε κάνει να πιστεύεις πως ο οποιοσδήποτε σοβαρός και τυπικός επαγγελματίας θα παραβιάσει τους όρους συνεργασίας των συνεργατών του; Δεν έχει να κάνει με το αν είναι καλός άνθρωπος... Θέλεις το παράτυπο. Γι αυτό σου είπα πως είναι αντιδεοντολογικό να το ζητάς.

 

Εξ άλλου, οι κανονισμοί του φόρουμ λένε ξεκάθαρα:

4. Δεν επιτρέπεται η προώθηση και αναζήτηση πειρατικού λογισμικού και μουσικής ή οτιδήποτε άλλο παραβαίνει τον νόμο, μέσα από τη σελίδα.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα!

Μα δεν ζήτησα το αρχείο..!

Και το service manual πωλείται κανονικά από την ίδια την εταιρία απόσο γνωρίζω...

Και νομίζω ότι δεν είναι παράνομο το αρχείο αυτό που ψάχνω...

Είναι το λογισμικό του οργάνου.Αυτό που έχει περασμένο όταν το αγοράζεις.Αυτό που έχεις ήδη πληρώσει δηλαδή.

Δεν βλέπω που είναι το παράνομο ή το αντιδεοντολογικό...

Δεν ζήτησα την σπασμένη έκδοση του "κάποιου" προγράμματος επειδή δεν έχω λεφτά για να το αγοράσω και δεν θα το έκανα ποτέ σε ένα σοβαρό φόρουμ που το ξεκαθαρίζει ότι απαγορεύεται ακόμα και να ήθελα αυτό το πρόγραμμα ούτε ζήτησα τον source code του λογισμικού (κάτι που δεν έχουν ούτε οι αντιπρόσωποι εδώ ελλάδα και δεν ξέρω αν τον έχει καν και η ίδια η εταιρία στο εξωτερικό)...

Ούτε ζήτησα να μου δώσουν κανένα περίεργο αρχειάκι πειραγμένο ή οτιδήποτε διαφορετικό από αυτό που έχει μέσα το όργανο όταν το αγοράζεις, ούτε ζήτησα από τον κ.Χναράκη να μου το δώσει (που και πάλι δεν θα παραβίαζε όρους αφού από το ίδιο το service της εταιρίας μου είπαν να απευθυνθώ σε αυτόν αν μπορεί και θέλει να μου το δώσει(κάτι που ξαναλέω δεν έκανα και μπορεί να σας το επιβεβαιώσει))..

Μίλησα γενικά σε οποιονδήποτε μπορεί να το έχει ή να ξέρει κάποιον άλλο τρόπο και να θέλει να βοηθήσει γιατί δεν έχω αρκετά χρήματα να πληρώσω τα έξοδα εργασίας , μιας εργασίας που μπορώ να κάνω και μόνος μου...

D.I.Y. and save the world :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Ελαβα το ακόλουθο email απο το τμήμα service της εταιρείας Βενέδικτος Στόλλας, τους οποίους και ευχαριστώ για την σοβαρότητα που αντιμετωπίζουν το θέμα αλλά και το forum μας, για την αποκατάσταση των γεγονότων.

 

Αγαπητοί κύριοι,

 

Θα ήθελα να γράψω δύο πραγματάκια προς αποφυγή παρεξηγήσεων:

 

1)Εξουσιοδοτημένα service ROLAND στην  Ελλάδα είναι η ΣΤΟΛΛΑΣ.Α.Ε. και ο κ. ΧΝΑΡΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ. Δύο διαφορετικά service, τα οποία διατηρούν μία εξαιρετικά καλή συνεργασία ,το καθένα με δική του εμπορική πολιτική ΑΛΛΑ τηρώντας της ίδιες αυστηρες  δεσμεύσεις απέναντι στην κατασκευάστρια εταιρεία.

 

2)Τα εμπιστευτικά έγγραφα και δεδομένα της ROLAND διατηρούνται εμπιστευτικά και απαγορεύεται η παραχώρησή τους σε τρίτους. Μόνοι κάτοχοι είναι η ΣΤΟΛΛΑΣ Α.Ε. και ο κ. ΧΝΑΡΑΚΗΣ. Κανείς από τους δύο δεν τα παρέχει προς επίδοξους τεχνικούς ή απλούς χρήστες.

 

3)Τα δύο service, όπως προανέφερα, συνεργάζονται προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της ROLAND.

 

Για την συγκεκριμένη δημοσίευση  έχω να πω ότι  ,δεδομένου του ότι ο γραπτός λόγος μένει ,θα πρέπει να προσέχουμε τι γράφουμε προκειμένου να αποφύγουμε τυχόν παρεξηγήσεις.

 

Πιο συγκεκριμένα αγαπητέ musiccankill, κατόπιν  τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχαμε μου ζητήσατε ένα αρχείο (λέγοντας ότι  είστε τεχνικός και ότι κάνετε service σε δικά σας μηχανήματα και ότι ξέρετε να φορτώσετε τα αρχεία μόνος σας) το οποίο σας είπα ότι δεν πρόκειται να σας δώσω. Όταν μου ζητήσατε εναλλακτική σας πρότεινα τον κ. ΧΝΑΡΑΚΗ με την λογική ότι είστε στην Αθήνα μήπως μπορεί να σας βοηθήσει ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ. Μάλιστα σας είπα ότι αν για οποιονδήποτε λόγο θελήσετε να μας αποστείλετε το όργανο στην Πάτρα να έρθετε σε εκ νέου  επικοινωνία προκειμένου να ενημερωθείτε για τον τρόπο αποστολής.

 

Ελπίζω να έγιναν απολύτως κατανοητά αυτά που έγραψα.

 

Με εκτίμηση,

 

Μουρτάς Γεώργιος

Τμήμα Service

ΣΤΟΛΛΑΣ Α.Ε.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Συνυπογράφω τα όσα έγραψε ο κύριος Μουρτάς Γεώργιος, υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος της Στόλλας Α.Ε.

 

Μανώλης Χναράκης

Υπεύθυνος τεχνικού τμήματος Roland - Αθήνας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ξαναλέω ότι δεν ζήτησα κανένα αρχείο αποκλειστικά από τον κ.Χναράκη..

Όσο για το μεηλ από το τεχνικό τμήμα...

Ο κ.Μουρτάς που μιλήσαμε στο τηλέφωνο, μου είπε να απευθυνθώ σαν εναλλακτική στον κ.Χναράκη.Εφόσον μηλάγαμε για το αρχείο και μου το είπε εκεί πάνω, το λογικό ήταν να καταλάβω αν μπορεί είτε να μου δώσει το αρχείο είτε να με βοηθίσει,όπως έγραψα και στο πρώτο ποστ που ξεκίνησε όλο αυτό...

Απότι φαίνεται έγινε παρεξήγηση και ζητώ συγνώμη για όσο μέρος της ευθύνης μου αναλογεί.

Θεωρώ ότι πρέπει να σταματίσει εδώ αυτή η παρεξήγηση μιας και δεν θα μας βγάλει πουθενά και χαλάει και το κλήμα του φόρουμ...

Αν μπορεί κάποιος να με βοηθίσει με οποιονδήποτε τρόπο θα το εκτιμούσα πολύ.

Ευχαριστώ.

 

D.I.Y. and save the world :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι..!

Αφού βλέπω ότι δεν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, ας κλειδώσει το thread...

Συγνώμη και πάλι για την παρεξήγηση και όλο αυτό που προκλήθηκε...

Θα καλέσω στο τεχνικό τμήμα να δω τι μπορούν να κάνουν επίσημα πλέων και πόσο θα κοστίσει ώστε να δώ αν αξίζει να το φτιάξω ή να το στείλω γιατί  τώρα μόνο χώρο μου πιάνει...

Ευχαριστώ πολύ. 

D.I.Y. and save the world :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου