Προς το περιεχόμενο

Πώς μπορώ να μπω στην αγορά εργασίας;


GEOfx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά γεια σας .Είμαι 25 ετών (φοιτητής) και ασχολούμαι με την μουσική από μικρός .Έχω πτυχίο αρμονίας και σπουδές ,μέχρι την δεύτερη ανωτέρα, στο πιάνο. Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι και με τα synthesizers.

 

Θα ήθελα παρά πολύ να εργαστώ σε κάποιο μαγαζί (Piano-Bar, σκυλάδικο ,ότι να’ναι ),για να γεμίζω τον ελεύθερο χρόνο μου αλλά και γιατί η οικογένεια μου, το τελευταίο διάστημα ,αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και νοιώθω πολύ άσχημα που δεν μπορώ συνεισφέρω κι εγώ από την μεριά μου.

 

Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν έχω καμία γνωριμία σε αυτό τον χώρο και δεν ξέρω με ποιον τρόπο να αποκτήσω! Μπορεί κάποιος που δουλεύει σε τέτοια μαγαζιά να μου πει τι πρέπει να κάνω;Που να απευθυνθώ; Αρχικά θα μπορούσα να δουλέψω και χωρίς χρήματα μέχρι να μπω στο κλίμα της δουλειάς και να γνωριστώ με κάποια άτομα!

 

Όποιος μπορεί να βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων!

 

Ευχαριστώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Με κάνεις και ντρέπομαι.

Τι είδος μουσική παίζεις;

Τι ρεπερτόριο έχεις;

Συνοδεύεις το παίξιμό σου με τραγούδι; τραγουδάς Ελληνικά - Ξένα;

Στα μηχανήματά σου έχεις arranger (αρμόνιο);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σα δεν ντρέπεσαι  :P Χναράκη. Με τόσα μικρά γράμματα, νόμιζα ότι είχα μουτζούρα στο monitor και έτριβα με το πανί!

Με κάνεις και ντρέπομαι.

Τι είδος μουσική παίζεις;

Τι ρεπερτόριο έχεις;

Συνοδεύεις το παίξιμό σου με τραγούδι; τραγουδάς Ελληνικά - Ξένα;

Στα μηχανήματά σου έχεις arranger (αρμόνιο);

Τι ερωτήσεις είναι αυτές;

Βάλε και μια ακόμα: Ξέρεις να παίζεις; Παρτιτούρα και δρόμους διαβάζεις; Ακούς και παίζεις ότι ακούς (ear training);

 

Αγγελίες διαβάζεις; Σε κοινωνικά δίκτυα είσαι γραμμένος; Σε γνωρίζουν με την ιδιότητά σου;

 

Μια ευχή από μένα. Υπομονή με όλη μου την καρδιά.Υπομονή και επιμονή.Διάβασμα, μελέτη, παίξιμο και να είσαι μέσα στα πράγματα!