Προς το περιεχόμενο
WilliamSats

"Θεματάκι" με αντιπροσωπία & Συμπεριφορά.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από εκει και πέρα ειναι αλήθεια ότι όλοι χαρηκαμε που είδαμε τον τύπο να ξευτελίζετε. Γιατί έτσι μας συμπεριφέρθηκε και αυτός.

 

ΟΛΟΙ μας τον κραξαμε που το έκανε, λόγω του παιδιου, αλλά και όλοι μας νιωσαμε μια ηθική ικανοποιηση τρόπον τινά.

 

Mπύρος, ρώτα κάποιον τρίτο αμέτοχο παρατηρητή αν πιστεύει πως εσύ και οι συνάδελφοί σου έχετε χαζέψει εντελώς. Επανέλαβε μέχρι να πάρεις ένα ικανοποιητικό πλήθος απαντήσεων (αν δεν νιώθεις κάποια ενοχή να διηγηθείς τα ανωτέρω). Μετά μετέφερε τις απαντήσεις κι εδώ για να καταλάβουμε πόσο βαθιά έχει μεταδοθεί και εισχωρήσει το κάψιμο στη συλλογική συνείδηση του κοινωνικού σου περίγυρου. Συμπαθέστατα θηλυκά πάντα.

 

 

(Τουλάχιστον το παιδάκι το βγάλατε μετά απ'τη μέση για να χαίρεστε σακατέματα χωρίς ενοχές?)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ουσια δεν ειναι ποιοσ εκανε τι αλλα ο τροπος σημπεριφορας που εχει ο καθε ανθρωπος και στιν τελικη αν μου φερεσαι σαν να εισαι ο θεος ενω στην ουσια εισαι ενας υπαλληλος τοτε μια μερα θα φας το ξυλο ή την απολυση και θα ειμαστε μια χαρα ολοι!!

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mπύρος, ρώτα κάποιον τρίτο αμέτοχο παρατηρητή αν πιστεύει πως εσύ και οι συνάδελφοί σου έχετε χαζέψει εντελώς. Επανέλαβε μέχρι να πάρεις ένα ικανοποιητικό πλήθος απαντήσεων (αν δεν νιώθεις κάποια ενοχή να διηγηθείς τα ανωτέρω). Μετά μετέφερε τις απαντήσεις κι εδώ για να καταλάβουμε πόσο βαθιά έχει μεταδοθεί και εισχωρήσει το κάψιμο στη συλλογική συνείδηση του κοινωνικού σου περίγυρου. Συμπαθέστατα θηλυκά πάντα.

(Τουλάχιστον το παιδάκι το βγάλατε μετά απ'τη μέση για να χαίρεστε σακατέματα χωρίς ενοχές?)

 

Καταρχήν δε συμμετείχαμε οι υπολοιποι ουτε ξέραμε τί γινόταν, μεχρι που είδαμε να έχει μαζευτει πληθος κόσμου στο κάτω στενο και τοτε πήραμε χαμπάρι τί γινόταν και με ποιους.

 

Δευτερον όταν βιώνεις εσύ την ξευτίλα δε θα σε απαχολήσει τί θα πούνε οι τρίτοι. Γιατί πολύ απλά σεχει φερει καποιος στο αμην και σου εχει κανει τη ζωη και τη βάρδια πατίνι επι 1.5 ωρα.

 

Ξαναλέω ότι εγω θα τον αφηνα να πάει στο διάολο και δεν θα ασχολούμουν. Ενόχες να έχουμε για ποιο λόγο. Δεν τον ακουμπήσαμε οι υπόλοιποι, ίσα ίσα που τον τραβήξαμε κ τον κράξαμε.

 

Αυτό που σας λέω είναι πολύ απλό, μπορεί να είναι λυπηρό αλλά έτσι νιώσαμε όλοι όταν τον είδαμε χαμο να έχει ξευτελιστει, γιατί πολύ απλά μας ξευτελιζε επι 1.5 ωρα.

 

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ουσια δεν ειναι ποιοσ εκανε τι αλλα ο τροπος σημπεριφορας που εχει ο καθε ανθρωπος και στιν τελικη αν μου φερεσαι σαν να εισαι ο θεος ενω στην ουσια εισαι ενας υπαλληλος τοτε μια μερα θα φας το ξυλο ή την απολυση και θα ειμαστε μια χαρα ολοι!!

Χωρίς την παραμικρή διάθεση να δικαιολογήσω το οποιοδήποτε ύφος εκ μέρους του πωλητή, εσύ είσαι ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά από την πλευρά σου;

 

Θεωρείς ότι τα χρήματα που άφησες στο μαγαζί είναι αρκετά για το χρόνο που σου αφιέρωσαν τις (κατά τη δική σου παραδοχή) πάμπολλες φορές που το επισκέφθηκες και ρώτησες για πληροφορίες ή δοκίμασες όργανα;

Και επίσης δε μας είπες την αντιμετώπιση των πωλητών τις πρώτες φορές που πέρασες από το συγκεκριμένο μαγαζί, μας είπες μόνο όσα έγιναν αφού είχες περάσει πολλές φορές.

 

Αυτό που σας λέω είναι πολύ απλό, μπορεί να είναι λυπηρό αλλά έτσι νιώσαμε όλοι όταν τον είδαμε χαμο να έχει ξευτελιστει, γιατί πολύ απλά μας ξευτελιζε επι 1.5 ωρα.

Δεν πάει έτσι φίλε μου. Είναι λυπηρό, τελεία. Η ξεφτίλα μπορεί να του άξιζε αλλά όχι η βία. Η κατάλληλη ξεφτίλα θα ήταν να έρθει το αφεντικό και να του πει "περάστε έξω από το μαγαζί και παρακαλώ μην ξαναπατήσετε γιατί δεν εξυπηρετούμε άτομα που συμπεριφέρονται κατ' αυτό τον τρόπο".

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντιπαράθεση υπάλληλοι-πελάτες και ποιος φταίει δεν έχει νόημα ρε παιδιά. Όλοι οι άνθρωποι, είτε είμαστε είτε έχουμε βρεθεί και στις δύο κατηγορίες.

Ακριβώς.

Να συμπληρώσω μόνο ότι ο υπάλληλος-πωλητής βρίσκεται ανάμεσα στις "ορέξεις" του αφεντικού-προϊστάμενου ή ότι άλλο, και στα "βίτσια" του κάθε πελάτη, αλλά πρέπει να έχει και συγκεκριμένη συμπεριφορά (προσανατολισμένη προς την πώληση) καθώς αποτελεί τον εκπρόσωπο του εκάστοτε μαγαζιού στα μάτια του πελάτη, πράγμα όχι πάντα τόσο εύκολο.

 

Υπάλληλοι και πελάτες πάντως, λύνουν πολιτισμένα τις διαφορές τους εκτός επαγγελματικού περιβάλλοντος, οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους.

Περιμένοντας στην ουρά (δίνει ευγενικά ο ένας τη θέση του στον άλλο), κλπ.

 

Είναι λυπηρό, τελεία. Η ξεφτίλα μπορεί να του άξιζε αλλά όχι η βία.

Εννοείται!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως υπάρχουν και επαγγέλματα όπου ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκαιο.

Ένα από αυτά είναι ο Εισαγγελέας.

;D ;D ;D ;D ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...και ΜΟΝΟ ένα όπου ο πελάτης έχει δίκιο 100% ΠΑΝΤΑ, χωρίς την παραμικρή εξαίρεση, ποτέ των ποτών, σόου χέλπ μι γκααααντ.

 

Ο Δικηγόρος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πάει έτσι φίλε μου. Είναι λυπηρό, τελεία. Η ξεφτίλα μπορεί να του άξιζε αλλά όχι η βία. Η κατάλληλη ξεφτίλα θα ήταν να έρθει το αφεντικό και να του πει "περάστε έξω από το μαγαζί και παρακαλώ μην ξαναπατήσετε γιατί δεν εξυπηρετούμε άτομα που συμπεριφέρονται κατ' αυτό τον τρόπο".

 

Αυτό ακριβώς εννοούσα. Φυσικά και δε μας ικανοποίησε το ξύλο. Αυτο δε σας λέω ρε παιδιά...στο πεζοδρομιο κάτω ταπεινομένος, μετανιωμένος με σκυμμενο το κεφαλι. Ειναι τραγικό να γίνεται μπροστά στο παιδί αυτο το περιστατικό, έγινε όμως.

 

Δε μας άρεσε η εικόνα μανας κ κόρης ηταν τραγικές φιγούρες, και όσο τραγικό κ να σας ακούγεται νιώσαμε μια ικανοποίηση για την ξευτίλα που έπαθε και μόνο.

 

Όπως είπες, μακάρι να είχε ξευτελιστεί πιο κόσμια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως υπάρχουν και επαγγέλματα όπου ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκαιο.

Ένα από αυτά είναι ο Εισαγγελέας.

;D ;D ;D ;D ;D

Ένα που ο πελάτης έχει πάντα άδικο.

Ο διευθυντής των φυλακών.

 

Κι ένα που ο πελάτης ποτέ δεν προβάλλει αξιώσεις και δεν διαμαρτύρεται.

Ο ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗΣ! ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κι ένα που ο πελάτης ποτέ δεν προβάλλει αξιώσεις και δεν διαμαρτύρεται.

Ο ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗΣ! ;D

 

Εκτός αν υπάρξει ανάστασις! ;D ;D ;D ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.