Προς το περιεχόμενο

Ψάχνω ομάδα δημιουργίας παιχνιδιών για pc !


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας παίδες.Έχω φτιάξει ένα mod με τη μηχανή του doom 2 καθώς δεν είμαι προγραμματιστής ούτε σχεδιαστής γραφικών οπότε δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι με νέες μηχανές από μόνος μου!

Επειδή λοιπόν μια ζωή ήμουν παίκτης και λόγω ανεργίας έχω πολύ χρόνο(δυστυχώς) και πάντα ήθελα να δημιουργήσω τα δικά μου παιχνίδια,θα ήθελα να βρώ άτομα ή κάποια ομάδα με τα οποία θα δημιουργήσουμε σε ολοκαίνουριο παιχνίδι αυτή την ιδέα που μετέφερα στο mod.

Υπόψιν ότι το mod μπορεί να παιχτεί,η βασική ιδέα είναι ολοκληρωμένη στο Mod και μπορείτε να δείτε ποιό το παιχνιδοπαίξιμο(gameplay) ! Το παιχνίδι αυτό είναι στην κατηγορία των fps και η ιδέα στην ουσία είναι να δημιουργηθεί έστω και σε επίπεδο casual παιχνιδιών,δίχως δηλαδή τις φανφάρες που έχουν τα "μεγάλα" παιχνίδια όπως call of duty,doom 3,battlefied 3 κ.λ.π.

Και τέλος θέλω να τονίσω ότι είμαι 32 ετών και αν κάτσω να ασχοληθώ με το θέμα θα χρειαστώ σοβαρούς ενήλικες συνεργάτες και όχι παιδάκια που θέλουν να περάσουν ευχάριστα τον χρόνο τους,όπως επίσης ότι θα βολέψει η ομάδα αυτή να βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη όπου και μένω διότι δεν υπάρχει ούτε 1 ευρώ για μετακινήσεις λόγω της τρισκατάρατης ανεργίας... :(

Υπάρχει φώς στο τούνελ σε αυτή τη χώρα ή ονειρεύομαι αδίκως ? ποιές οι απόψεις σας ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Θεσσαλονίκη γνωρίζω μια επιτυχημένη εταιρία που ασχολείται εδώ και πολλά χρόνια με παιχνίδια για PC και λοιπά ηλεκτρονικά μέσα, αλλά δε νομίζω πως δραστηριοποιούνται σε fps - περισσότερο σε casual games. Είναι η Total Eclipse (http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=119340). Στείλε τους πάντως ένα email (http://www.totaleclipsegames.com/en/contact/) - θα ξέρουν σίγουρα να σου πουν περισσότερα. (Γνώριζα παλιά τον Αργύρη και είναι σοβαρό, φιλικό και πολύ υπεύθυνο άτομο με πολλές γνώσεις για το χώρο και το διεθνές στάτους του σε σχέση με την Αγ-Ελλαδίτσα).