Προς το περιεχόμενο

Οι ράτσες των πληκτράδων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσο για τους υπόλοιπους πληκτράδες μου είναι δύσκολο να κατανοήσω τον οπαδισμό τους.

Απο τη μια έχουμε τους vintage maniacs και απο την άλλη τους πΣιφιακάκιδες. :D

Ενώ μια τρίτη ομάδα (οι περισσότεροι) δεν ασχολείται καθόλου με την σύνθεση ήχου. Κάθε τόσο ανοίγει ένα θέμα για το "που να βρω λαϊκούς ήχους για το τάδε". Λες και δεν έχουν συνθεσάιζερ για να το προγραμματίσουν και να φτιάξουν ακριβώς τον ήχο που ονειρεύονται... Συγγνώμη που θα το πω αλλά μου θυμίζει την πολιτική μας κατάσταση... Μόνο ακραίες προτάσεις γιατί έχει χαθεί στη διαδικασία η ουσία και ο στόχος για το αποτέλεσμα.

 

Που είστε βρε πληκτράδες; Με τι ασχολείστε και γιατί δεν απαντάτε; Παράλληλα είστε το πιό δυσεύρετο όργανο για μια μπάντα και αναρωτιέμαι γιατί. Δείτε τις αγγελίες. Ζητείται πληκτράς (Χ100).

 

Νομίζω πως αυτός ο οπαδισμός, για τους περισσότερους τουλάχιστον, είναι στα πλαίσια της πλάκας. Οπως οι κιθαρίστες που σκοτώνονται για το fender vs gibson, αλλά όλοι γνωρίζουν ότι και οι 2 είναι καλές κιθάρες.

 

Κι εγώ θα παίρνω πάντα την πλευρά των αναλογικάκηδων, θα με συγκινούν πάντα τα παλιά αναλογικά, θα με ελκύουν τα καινούρια, αλλά ξέρω ότι προς το παρόν δε χρειάζομαι κάτι τέτοιο (ίσως ενα φθηνο dsi mopho για το γαμώτο).

 

Βεβαια αυτή μου η παραδοχή, γίνεται αφου περασαναρκετα και πολυ καλα αναλογικά και ψηφιακά από τα χέρια μου.

Κατέληξα λοιπον πως, οικονομικά, είναι πολυτέλεια να εχω τέτοια όργανα και κατεφυγα στο τελειο από κάθε αποψη v-synth που τα κάνει όλα, και αρκούντως πειστικά.

 

Οπότε ο οπαδισμός είναι για τις κουβεντες, ενώ στην πραγματικότητα μιλάει το πορτοφόλι.

 

Και μιλώντας πάλι για μενα, βρίσκω πως η εμμονή με την αποκτηση εξοπλισμού, είχε ως αιτία στην αρχή τις μουσικές μου ελλείψεις. Επειδή δεν ευχαριστιομουν αυτά που μπορούσα να παιξω, και δεν ηξερανα φτιάχνω καλούς ήχους, έπαιρνα μηχανήματα.

Μετά πέρασα στο στάδιο που ήξερα τι ήθελα και έπαιρνα μηχανήματα για να βρω αυτό που θελω, και τώρα είμαι στη φάση που βρήκα ακριβώς αυτά που θέλω. Kurzweil K2661, Roland V-synth XT και V-machine. Και τέλος.

 

(Δεν υπονοώ πως όλοι αγοράζουν μηχανήματα για τον ίδιο λόγο με μενα)

 

 

Τωρα, για το ότι πολλές μπάντες ζητάνε και λίγες βρίσκουν...φταίνε λίγο και οι ίδιες οι μπάντες.

Προσωπικά μιλώντας πάλι, μετά απο χρόνια σε μπαντες που με ήθελαν απλα να κρατάω "πλατες", να βάλω λίγο πιανάκι, ή απλά να γεμίζω τη σκηνή...οι μόνες προτάσεις που δέχτηκα ήταν από σχήματα που με αφήνουν να παίζω όπως θέλω και ας μην ακούγομαι σαν απομιμηση περασμένων 10ετιων.

 

Οι περισσότεροι κιθαρίστες-τραγουδιστες-τραγουδοποιοί, ως απειροι στον ήχο των συνθς, επιμένουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στο ξεπερασμένο στυλ των πληκτρων που ακουν στα αγαπημένα τους τραγουδια. Και λογικό, αφού δεν εχουν ασχοληθεί με το σπορ. Αλλά το κακό είναι ότι αργούν πάρα πολύ να χωνέψουν καινούριες προτάσεις.

 

Κατι άλλο τώρα που με εκπλήσσει συνεχεια. Κάθε φορά που παω σε "audition" για μια δουλεια, με πολυ σοβαρούς και καλούς παιχτες, με ρωτάνε αν μπορώ να βγάζω κομμάτια με το αυτί, να φτιάξω παρόμοιους με το αυθεντικό κομμάτι ήχους, και να παίξω μαζί με μπάντα.

Κι όταν απαντάω, ότι αυτά είναι αυτονόητα, ειδικά για το επίπεδο τους, μου λένε πως μαλλον για τους προηγούμενους δεν ήταν.

 

Και όντως, στο χώρο εισβαλλουν συνέχεια πιανιστες που νομίζουν πως επειδή παιζουν καλό πιανο, με ενα "αρμονιο" μπορούν να παιξουν πληκτρα σε συγκρότημα. Φυσικά μετά πελαγώνουν, όταν βλέπουν ότι πρεπει να βγαλουν το κομμάτι με το αυτί, και να φτιάξουν ηχους.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 127
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Neeq με κάλυψες στο 99,9%.

 

 

Ειδικά στο σημείο: πορτοφόλι, γούστα εξοπλισμού και ''ζητείται πληκτράς να μας γεμίσει το κενό που δεν έχουμε''.

Με την λέξη πληκτράς δεν γεμίζει όλο του μουσικό φάσμα της Παγκόσμιας μουσικής παραγωγής.

Δεν γίνεται! Πώς να το κάνουμε;

Θες πιανίστα; Θες χαμοντίστα; Θες κιμπορντίστα;

Θές όλα τα παραπάνω μαζί με γνώσεις μηχανικού ήχου;

Θες...θες....θες...

ΘΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΑΤΟΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Εκτός αν θες ένα πάγκο εργασίας με στημένα laptops πάνω και τον πληκτρά από το σπίτι του να παίζει φορώντας τις παντόφλες του.

 

Και μετά θες και προοπτικές live.  ;D ;D ;D ;D

 

Σε κατάσταση τουρνέ (Π.χ. ΤΟΤΟ live in Amsterdam), αξίζει να είσαι από όλα όπως ο Greg Phillinganes με όλη την κουστωδία της Korg γύρω του! ;)

 

 

 

Σχετικά με το θέμα του αυτονόητου (ακούς και βγάζεις το θέμα και τον ήχο) απλά να προσθέσω πως έχει χαθεί πλέον η παρτιτούρα. To transcription ελληνιστί.

Αυτά.. :)

 

υ.γ. Κάτι αντίστροφο που μου έχει βρεθεί στην ζωή μου τον τελευταίο καιρό είναι και η audition άλλων μουσικών από μαέστρο πληκτρά που τους έχει έτοιμη δουλειά. Εκεί να δεις ευτράπελα και δικαιολογίες. Τι να λέμε τώρα. Μάλλον ο καθείς έχει φτιάξει τον δικό του φανταστικό χωροχρόνο για να επιβιώνει.

Δεν του φταίει σε τίποτα όμως ο χωροχρόνος του άλλου.

 

Offtopic.

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....Κάτι αντίστροφο που μου έχει βρεθεί στην ζωή μου τον τελευταίο καιρό είναι και η audition άλλων μουσικών από μαέστρο πληκτρά που τους έχει έτοιμη δουλειά. Εκεί να δεις ευτράπελα και δικαιολογίες.

 

 

Για πες καμμια φαση. :)

Πρώην VARTANIS 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για πες καμμια φαση. :)

Έτοιμο project, στημένη αγγελία, σωστά γραμμένη κι αρχίζουν να χτυπούν τα emails και το κινητό.

 

1. Δεν μου αρέσει το είδος αλλά θα το προσπαθήσω.

2. Δεν είμαι αυτό που ζητάς αλλά πές μου τι θέλεις.

3. Είμαι session αλλά δεν προλαβαίνω να δουλεψω και μαζί σου. Πόσο είναι το νυχτοκάματο;

4. Τραγουδάω έντεχνο, σου στέλνω link youtube να με ακούσεις. Τα αγγλικά μου είναι μέτρια. (Μα εγώ σε θέλω για soul,funk pop όμως ! 8) :P)

 

Άστα...καλύτερα να μην γίνει το project. Παρά να πάρω τα ζαρζαβατικά για όλη την χρονιά. Και κλείσω και την πόρτα μια για πάντα (δεν ανοίγουν πια και εύκολα).

Σπίτι μου σπιτάκι μου...και γράφω ότι και όπως θέλω και όταν θέλω και όταν μου ζητηθεί.

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολος και παρεξηγημενος ο ρολος του ελληνα πληκτρα ειδικα στην ευρυτερη ¨ροκ¨ σκηνη. Μηπως ομως η εικονα οφειλεται και στους ιδιους?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολος και παρεξηγημενος ο ρολος του ελληνα πληκτρα ειδικα στην ευρυτερη ¨ροκ¨ σκηνη. Μηπως ομως η εικονα οφειλεται και στους ιδιους?

Σαφώς.

Ειδικά σε ερασιτεχνικές καταστάσεις που όλα χτίζονται στα λόγια.

Αλλά ο πληκτράς δεν είναι έννοια αγαπητέ μου , είναι αργκώ χωρίς σημασιά, για κάποιους που δεν ξέρουν τι χρειάζονται και δεν μπορούν και να το εκφράσουν.

Όλοι στο ίδιο σακί δεν χωρούν.

 

Η μουσική τέχνη έχει για τον κάθε μουσικό την ιδιότητά του.

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολος και παρεξηγημενος ο ρολος του ελληνα πληκτρα ειδικα στην ευρυτερη ¨ροκ¨ σκηνη. Μηπως ομως η εικονα οφειλεται και στους ιδιους?

 

Ε σε ποιους αλλους θα οφείλεται? :D

 

Απλά αν το παμε με αυτή τη λογική, φταίνε και οι κιθαριστες που νομιζουν ότι η κιθαρα σε ενα σχήμα, ότι μουσικη και να παίζει αυτό, είναι το πρωτο όργανο (άρα και σε ένταση), οι ντράμμερ που νομίζουν πως οι δυναμικές είναι γυναικεια ομάδα μπιτς βόλεϋ και οι μπασίστες που νομίζουν ότι επειδή δεν ακουγονται πολυ, δεν πειράζει και να παιξουν 2 νοτες παραπανω ή παραδίπλα.

 

Οταν κάποιος είναι σοβαρός στη δουλειά του, θα την κάνει καλά.

 

Βεβαια, για μεινουμε στο θέμα, ακόμα δε μπορώ να καταλάβω τη λογική των υπολοιπων μελών ενος γκρουπ, όταν την ώρα που παιζεις μια γεφυρα  με σόλο πιανο, σου λένε "ναι, αλλά το κομματι από πίσω έχει και μια μελωδία στα βιολιά, μια πλάτη, και πνευστά, και ακουγεται και ενα arpeggiator".

 

Και τους κοιτάς ετσι ??? αδυνατώντας να καταλάβεις που τα είδαν τα υπολοιπα 4 χέρια σου ;D

 

Βεβαια, επειδή είσαι hi-tech, τους λες, οκ παλικάρια, θα τα προγραμματίσω όλα στο seq, αλλά θα πρέπει να παιξουμε με μετρονομο στο ντραμμερ.

 

Μετά γελάμε όλοι μαζί και συμβιβαζόμαστε με το σκετο πιανάκι :D

 

Αλλά ο πληκτράς δεν είναι έννοια αγαπητέ μου , είναι αργκώ χωρίς σημασιά, για κάποιους που δεν ξέρουν τι χρειάζονται και δεν μπορούν και να το εκφράσουν.

 

+1000000000000000000000000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά μετά πελαγώνουν, όταν βλέπουν ότι πρεπει να βγαλουν το κομμάτι με το αυτί, και να φτιάξουν ηχους.

 

Ερώτηση.Πώς μπορεί να φτάσει κάποιος στο επίπεδο του να βγάζει ένα κομμάτι με το αυτί μόνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση.Πώς μπορεί να φτάσει κάποιος στο επίπεδο του να βγάζει ένα κομμάτι με το αυτί μόνο;

 

Αυστηρη δίαιτα, γυμναστική και προσευχη ;D

 

Τι ερώτηση είναι αυτή βρε αχταρμά? Πως αλλιώς, περα από την εξάσκηση της μουσικής? :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυστηρη δίαιτα, γυμναστική και προσευχη ;D

 

Τι ερώτηση είναι αυτή βρε αχταρμά? Πως αλλιώς, περα από την εξάσκηση της μουσικής? :D

 

Χτες στην Νετ αν δεν κάνω λάθος, νωρίς βραδάκι, είχε κάτι σχετικό με Πιανίστες.

Δυστυχώς δεν το πρόλαβα.

Κράτησα όμως την τελευταία φράση της εκπομπής: "η μουσική είναι τέχνη της οποίας η θητεία είναι ατελείωτη".

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου