Προς το περιεχόμενο

Επειδή τα ξύλα τελικά κάνουν τη διαφορά.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ετσι δεν ειναι ρε παιδια? ;D

Όχι.

Έτσι είναι για μένα που ότι και να μου δώσεις πάνω κάτω τα ίδια θα παίξω και αυτά που παίζω δεν έχουν κι απαιτήσεις. Οπότε δουλεύει η ευκολία του όμορφου από την εμπειρία του εύηχου.

Έχω παρευρεθεί όμως σε δοκιμές οργάνων από ανθρώπους που σέβομαι και θαυμάζω οι οποίοι "ακούνε" (όχι απλώς αν τους πάνε) πραγματικά τα ηλεκτρικά όργανα.

 

Μουσικοί που έχουν λιώσει πολλές ταστιέρες. Μουσικοί που δεν έλκονται από τα κακοκομμένα Steinberger αλλά τα θαυμάζουν για αυτό που βγάζουν στον ήχο. Που θαυμάζουν τα Dingwall κι ας μην τα θέλουν για αυτούς. Που θέλουν στο μπάσο τους τάστα μαντολίνου γιατί θέλουν "να νοιώθουν και ακούνε ξύλο". Μουσικοί που λένε τι νοιώθουν, τι ακούνε και τι γουστάρουνε και όχι ποιό είναι καλύτερο. Που πιστεύουν στο "ελαφρύ κι αέρινο" βάψιμο και όχι στο μπούκωμα με ένα τόνο πολυεστέρα. Που απορρίπτουν ως "μουγκά" όργανα ακριβά αλλά δεν ντρέπονται να πούνε ότι "αυτές οι Κινεζιές (Jack & Danny νομίζω) ακούγονται πολύ ωραία ρε συ". Και αυτά ενώ τα όργανα τα στίβουν.

Αξιοπρόσεχτος ο κοινός τρόπος που το κάνουν. Πιάσιμο, ζύγισμα, αρχικό χάϊδεμα, παίξιμο μισού λεπτού, παύση, παρατήρηση λεπτομερειών, σχόλιο, παίξιμο, παύση, παρατήρηση λεπτομερειών, σχόλιο, εκτεταμένο παίξιμο, ρυθμίσεις ενισχυτή και ανάλογα αν γουστάρουν σου μιλάνε και παίζουν αλλιώς στο δίνουν πίσω.

 

Είμαι πεπεισμένος ότι αυτοί οι έμπειροι μουσικοί ακούνε τα όργανα.

Τώρα αν ακούνε τα ξύλα, δεν με νοιάζει και είμαι σίγουρος, ούτε αυτούς.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Γιατί ρε g@moto, μ' όποια κιθάρα και να παίξω ακούγομαι το ίδιο;  ???

Ε, μην το λες  ;)

 

Για παράδειγμα, η παλιά η les Paul που έχεις (και τα... κσύλα έχουν «ωριμάσει»  ;D ;D ;D) ακουγόταν πολύ καλύτερα από τη «άγουρη»  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

ΥΓ: + 10000 στο audiokosta  8) Συμφωνώ και επαυξάνω

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Γιατί ρε g@moto, μ' όποια κιθάρα και να παίξω ακούγομαι το ίδιο;  ???

 

Γιατί και η Σωτηρία Μπέλλου με όλα τα μικρόφωνα ακουγόταν σαν τη Σωτηρία Μπέλλου. Όχι ότι δεν έχουν διαφορά τα μικρόφωνα. (Το ίδιο είναι και με τις κιθάρες νομίζω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί και η Σωτηρία Μπέλλου με όλα τα μικρόφωνα ακουγόταν σαν τη Σωτηρία Μπέλλου. Όχι ότι δεν έχουν διαφορά τα μικρόφωνα. (Το ίδιο είναι και με τις κιθάρες νομίζω).

Νέστορα...μπορείς να αλλάξεις την υπογραφή σου...σε Σωτηρία Μπέλλου ;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Νέστορα...μπορείς να αλλάξεις την υπογραφή σου...σε Σωτηρία Μπέλλου ;D ;D

 

Σιγά μην του ευχηθούμε και χρόνια πολλά για την ονομαστική του εορτή.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί και η Σωτηρία Μπέλλου με όλα τα μικρόφωνα ακουγόταν σαν τη Σωτηρία Μπέλλου. Όχι ότι δεν έχουν διαφορά τα μικρόφωνα. (Το ίδιο είναι και με τις κιθάρες νομίζω).

 

Πολύ σωστός ο Γκορμπατσώφ.  ;D

 

Νέστορα...μπορείς να αλλάξεις την υπογραφή σου...σε Σωτηρία Μπέλλου ;D ;D

 

Πληρώνω 1.000.000 λεφτά Μονόπολης για κάτι τέτοιο.

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι πεπεισμένος ότι αυτοί οι έμπειροι μουσικοί ακούνε τα όργανα.

Τώρα αν ακούνε τα ξύλα, δεν με νοιάζει και είμαι σίγουρος, ούτε αυτούς.

 

Μα και ...εγω ετσι τα ακουω τα οργανα ,δεν ντρεπομαι να πω οτι...οντως ΕΙΜΑΙ εμπειρος μουσικος.... ;D...αλλα και ξερω να ακουω τις κιθαρες ειδικα απο τοτε ,καμμια 15αρια χρονια τωρα,που τις "φτιαχνω" και μονος μου..,και οντως οσες πιο πολλες κιθαρες "φτιαξεις" τοσο περισσοτερα μαθαινεις (δεν σου κρυβω οτι και εγω οταν ξεκινησα ημουν εντελως "ψημενος" με τις κσυλινες θεωριες... ;D).

 

Αλλα και πολλοι γνωστοι και φιλοι που ειναι ακομα πιο...εμπειροι και...καλυτεροι...ωτακουστες... ;D απο εμενα ΑΚΡΙΒΩΣ με τον τροπο που περιγραφεις "ακουνε" τα οργανα (και οντως κανεις δεν ασχολειτε με τα ...κσυλα... ;D) ,δεν υπαρχει και αλλος αλλωστε...

 

Εχω ομως γνωρισει και δεκαδες κιθαριστες (προσεξε ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ οχι μουσικους, εχει διαφορα) που οντως χανουν ολο τον καιρο τους ασχολουμενοι με τις λεπτομερειες και οχι την ουσια (δηλ. αν το οργανο "λαλαει" ή οχι)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E! Βρε χαριρατρε!!! Όχι και έτσι...και οι καουμπόυδες με λάστιχο το ίδιο ακούγονται.... χαχαχαχαχα...ακου μικρόφωνο.... χαχχαχαχ  συμφωνώ με τον audiocostas σε γενικές γραμμές.... πιστεύω πως η επιλογή της "βάσης" είναι σημαντική, πιστεύω πως όλοι το καταλαβαίνουμε αυτό. Οι παράμετροι του hardware μετά κάνουν την διαφοροποίηση, όση όμως και να κάνουν πάντα στο σκουπόξυλο και burstuckers να βάλεις καλύτερο σκουπόξυλο θά ναι... Καθαρά εμπειρικά μπορείς να αναγνωρίσεις τον χαρακτήρα ενός οργάνου και να "επιμερίσεις" κατά κάποιο τρόπο ξεχωρίζοντας την χροιά των μαγνητών το πόσο σ αρέσει η όχι η συνησφορά που έχει στον ήχο η γέφυρα, το σκάσιμο, το "διάβασμα" που κάνει το σώμα και το μπράτσο στο αντίστοιχο hardware. Σίγουρα τα υλικά πολλά πλαστικό σίδερο, χαρτί καπλάμας....μιλάμε για διάφορετικά αποτελέσματα όμως.. όχι απαραίτητα κακοί ήχοι... εμένα πάντως προσωπικά δεν μ αρέσουν. Αν σε άλλους αρέσουν κανένα πρόβλημα. Όμως ας λάβουμε υπόψη αυτό... αν δεν έπαιζαν κανέναν ρόλο ώς προς την επιλογή γιατί δεν παίζουμε όλοι με σιδερένιες και χάρτινες?? θα ήταν πολύ φθηνότερες για όλους... γιατί δεν φτιάχνουν μιά Historic reissue R8 από νοβοπάν?? Θέλει κανείς μιά Fender reissue του 1957 από κόντρα πλακέ? Και καλό ήχο να έβγαζε και άριστο και υπερθεικό... γιατί είμαι 100000000% σίγουρος ότι δεν θα έπαιζε "κοντά" έστω σε μιά μεξικάνικη reissue 50s? πόσο μάλλον σε μιά reissue 57 USA. Είπα ΔΕΝ είμαι ξκσυλοπροσκηνητής αλλά η ΒΑΣΗ παίζει σπουδαίο ρόλο, και για να μην μπερδευτούμε δεν εννοώ "εξωτικά" ξυλα ποτισμένα με γάλα αρκούδας του δάσους... η custom shop Μου του 69 το μπράτσο είναι σχεδόν κατάλευκο με απειροελάχιστα νερά σε σημείο οπτικού ξενερώματος... αλλά τα υπόλοιπα είναι ακατάλληλα για περιγραφή .... καλημέρες!!!!!

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν έπαιζαν κανέναν ρόλο ώς προς την επιλογή γιατί δεν παίζουμε όλοι με σιδερένιες και χάρτινες?? θα ήταν πολύ φθηνότερες για όλους...

Κάνεις λάθος...δεν υπάρχει φτηνότερο υλικό από το ξύλο και ευκολότερο στην επεξεργασία...

Ρίξε μία ματιά στις "χάρτινες" Flaxwood να δείς τη διαδικασία παραγωγής τους. ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου