Προς το περιεχόμενο

Νέα προϊόντα Roland - 31 Αυγούστου 2012


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν είχα ένα iPad, δε θα το σκεφτόμουν καν. Ένας touch editor, και μάλιστα τέτοιας υλοποίησης, είναι ό,τι καλύτερο. Στο G6 δε χρησιμοποίησα σχεδόν ποτέ τον editor, λόγω της μεγάλης οθόνης και του mouse interface. Όμως σε ένα μηχάνημα με τέτοια οθόνη, κυρίως σε διαδικασία προγραμματισμού, είναι πολύ βολικός, αν όχι απαραίτητος. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 64
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru

@neeq

Δεν μπορώ να σου απαντήσω. Πρέπει να το ρωτήσω.

 

Αν είχα ένα iPad, δε θα το σκεφτόμουν καν. Ένας touch editor, και μάλιστα τέτοιας υλοποίησης, είναι ό,τι καλύτερο.

Επειδή ήδη δουλεύω σε κάτι που αφορά iPad για μουσικά όργανα, το ξέρω - το καταλαβαίνω. Είναι διαφορετικά, πας σε άλλη κατηγορία, είναι άλλη ποιότητα, είναι άλλα τα υπέρ. Όπως και να το κάνεις είναι πιο "κυριλέ" και αξιόπιστο το περιβάλλον συν την ευκολία που έχει σαν κατασκευή (ένα επίπεδο) όσο και η οθόνη.

 

Στο G6 δε χρησιμοποίησα σχεδόν ποτέ τον editor, λόγω της μεγάλης οθόνης και του mouse interface.

Το ίδιο κι εγώ στο G και χωρίς το mouse, λόγω της εμπειρίας που είχα με τα προηγούμενα και φυσικά της μεγάλης οθόνης.

 

Όμως σε ένα μηχάνημα με τέτοια οθόνη, κυρίως σε διαδικασία προγραμματισμού, είναι πολύ βολικός, αν όχι απαραίτητος. ;)

Απαραίτητο... μάλιστα.

Παρ'όλα αυτά, δεν μπορώ να σου απαντήσω. Πρέπει να το ρωτήσω.


Ο marathon που είναι; περάσαμε τις 3 σελίδες  ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας ακούσει και τα SRX αλλά και τα SuperNATURAL πιάνα του Integra-7, το ερώτημα που στριφογυρίζει στο μυαλό μου είναι:

Επανήλθε στην κορυφή των ήχων πιάνου στα workstations η Roland μετά το σύντομο διάλειμμα των Kronos/Kronos X; (Εννοείται στη σύγκριση δεν συμπεριλαμβάνω το V-Piano, τη σειρά RD κλπ κλπ κλπ)

Ξέρω, ανάβω φυτιλιές, αλλά όσο να 'ναι έχει μια παράδοση και η μία (πολύ καλά πιάνα η Roland) και η άλλη (χάλια πιάνα η Korg μέχρι και πριν το Kronos). ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Έχοντας ακούσει και τα SRX αλλά και τα SuperNATURAL πιάνα του Integra-7, το ερώτημα που στριφογυρίζει στο μυαλό μου είναι:

Επανήλθε στην κορυφή των ήχων πιάνου στα workstations η Roland μετά το σύντομο διάλειμμα των Kronos/Kronos X;

Επανήλθε ?

 

Ήχοι SuperNatural τόσο σε ήχους πιάνου όσο και σε άλλους ήχους υπάρχουν σε αρκετά μοντέλα από - μέχρι. Το επανήλθε που κολλάει;

 

Ενημερωτικά και μάλλον θα πρέπει να το γνωρίζεις, τόσο η SuperNatural τεχνολογία όσο και οι SRX δεν εφευρέθηκαν - κατασκευάστηκαν από την Roland χθες. Αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών (βλέπε RSS, SR-JV) ή αν θες πολλά από αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών.

 

Τώρα, αρκετά από αυτά, μαζί με τις όποιες μέχρι σήμερα τεχνολογικές εξελίξεις τα παρέχει η ίδια σε ένα ενιαίο προϊόν ονόματι INTEGRA-7 για συγκεκριμένους σκοπούς, για συγκεκριμένους χρήστες, όπως κάνει άλλωστε σε όλα της τα προϊόντα.

 

(Εννοείται στη σύγκριση δεν συμπεριλαμβάνω το V-Piano, τη σειρά RD κλπ κλπ κλπ)

Γιατί; Αυτά δεν είναι Roland ? Δεν είναι τεχνολογία και τεχνογνωσία Roland ?

Π.χ. αυτό που αρχικά παρουσιάστηκε στο V-Piano με επιτυχία, το παρέχει στη συνέχεια και σε άλλα μικρότερα μοντέλα και μάλιστα πιο φθηνά.

Το ίδιο και τα V-Drums και διάφορα άλλα.

 

Ξέρω, ανάβω φυτιλιές, αλλά όσο να 'ναι έχει μια παράδοση και η μία (πολύ καλά πιάνα η Roland) και η άλλη (χάλια πιάνα η Korg μέχρι και πριν το Kronos). ;)

Γιατί το λες αυτό για την Korg;

Η κάθε εταιρία (χ-ψ-ω) έχει παράδοση σε κάποια πράγματα, στον τομέα της - στους τομείς της. Κάθε εταιρία έχει την δική της τεχνογνωσία, τον δικό της χαρακτήρα, την δική της σφραγίδα.

 

Κάποια στιγμή είναι η χ, κάποια στιγμή είναι η ψ και κάποια στιγμή η ω. Με τα όποια +/- για το κάθε προϊόν(ντα) τους κατά την άποψή μας ως χρήστες, κι εγώ μέσα στους χρήστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ειδοποιός διαφορά στο ποστ μου είναι αυτή:

Επανήλθε στην κορυφή των ήχων πιάνου στα workstations η Roland μετά το σύντομο διάλειμμα των Kronos/Kronos X;

Δηλαδή αν στα synths/workstations είναι ξανά πρώτη, γιατί έτσι κι αλλιώς για μένα, στα ψηφιακά πιάνα (στα οποία εμπίπτουν τα V-Piano, RD κλπ) δεν έφυγε ποτέ από την πρώτη θέση. Μέχρι πρότινος, και πριν το Jupiter-80, το flagship μοντέλο synth/workstation ήταν το Fantom-G, το οποίο φυσικά ήταν υποδεέστερο σε ήχους πιάνου από τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού (Motif-XS/XF και Kronos/Kronos X). To Jupiter-80 και το Integra-7 είναι τα πιο πρόσφατα synths της εταιρίας. Συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό; Πιστεύω πως ναι. ;)

 

Τον ήχο του V-Piano δεν τον φτάνει φυσικά ούτε το Kronos ούτε το Motif-XF, ούτε άλλο hardware πιάνο. Ίσως το Ivory πάει ένα σκαλί πιο πάνω, αλλά και πάλι δεν είμαι ειδικός για να κρίνω.

 

Ενημερωτικά και μάλλον θα πρέπει να το γνωρίζεις, τόσο η SuperNatural τεχνολογία όσο και οι SRX δεν εφευρέθηκαν - κατασκευάστηκαν από την Roland χθες. Αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών (βλέπε RSS, SR-JV) ή αν θες πολλά από αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών.

 

Τώρα, αρκετά από αυτά, μαζί με τις όποιες μέχρι σήμερα τεχνολογικές εξελίξεις τα παρέχει η ίδια σε ένα ενιαίο προϊόν ονόματι INTEGRA-7 για συγκεκριμένους σκοπούς, για συγκεκριμένους χρήστες, όπως κάνει άλλωστε σε όλα της τα προϊόντα.

Αυτά τα γνωρίζω. :)

 

Γιατί; Αυτά δεν είναι Roland ? Δεν είναι τεχνολογία και τεχνογνωσία Roland ?

Εξήγησα παραπάνω.

 

Γιατί το λες αυτό για την Korg;

Γιατί σε κανένα synthesizer/workstation μέχρι πριν το Kronos δε μπορούσες να παίξεις πιάνο με αξιώσεις, δηλαδή ακόμα και να γράψεις άλμπουμ με αυτό. Απλά οι ήχοι πιάνου δεν έπειθαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Η ειδοποιός διαφορά στο ποστ μου είναι αυτή:

Ναι, μετά το κατάλαβα. Κάνω παράλληλα και άλλη δουλειά που αφορά και εσένα. Sorry.

 

Δηλαδή αν στα synths/workstations είναι ξανά πρώτη, γιατί έτσι κι αλλιώς για μένα, στα ψηφιακά πιάνα (στα οποία εμπίπτουν τα V-Piano, RD κλπ) δεν έφυγε ποτέ από την πρώτη θέση.

Roland πιάνα ή αν θες ο ήχος της Roland στα πιάνα δεν είναι μόνο σε αυτά τα μοντέλα που ανέφερες. Υπάρχουν και άλλα μοντέλα - άλλες σειρές, για άλλες απαιτήσεις με ανάλογες δυνατότητες. Π.χ. HP-series κλπ κλπ

Επίσης ως παράδειγμα, το RD-300 με το RD-700 διαφέρουν σε κάποια σημαντικά για κάποιους γνώστες σημεία.

 

Μέχρι πρότινος, και πριν το Jupiter-80, το flagship μοντέλο synth/workstation ήταν το Fantom-G, το οποίο φυσικά ήταν υποδεέστερο σε ήχους πιάνου από τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού (Motif-XS/XF και Kronos/Kronos X).

Κρίνεις ένα μηχάνημα, συγκεκριμένα το G από έναν και μόνο ήχο, όχι επειδή δεν ήταν καλός αλλά επειδή ήταν υποδεέστερος;

Έστω ότι συμφωνώ μαζί σου αλλά συγνώμη που θα σου το πω, είδες το δέντρο και έχασες το δάσος.

 

To Jupiter-80 και το Integra-7 είναι τα πιο πρόσφατα synths της εταιρίας. Συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό; Πιστεύω πως ναι. ;)

Όλα συγκρίνονται. Ανάλογα τι ζητάς σε σχέση με αυτό για το οποίο είναι κατασκευασμένο το κάθε προϊόν.

 

Τον ήχο του V-Piano δεν τον φτάνει φυσικά ούτε το Kronos ούτε το Motif-XF, ούτε άλλο hardware πιάνο. Ίσως το Ivory πάει ένα σκαλί πιο πάνω, αλλά και πάλι δεν είμαι ειδικός για να κρίνω.

Εξαρτάται πιο Ivory.

Σχετικά με το V-Piano, επειδή έχω παίξει και στα δύο, stage & grand, υπάρχει διαφορά και αυτό λόγω: α) του ενισχυτή ειδικά αν παίξεις με ενισχυτές στα 4 output, και β) η ουρά έχει αυτό το prestige. Και στα δύο σημαντικό feeling εκτός του κλαβιέ (velocity) έχουν και τα πεντάλ. Είναι πραγματικά ένα κεφάλαιο από μόνα τους. Το πως δένουν με τον ήχο.

 

Γιατί σε κανένα synthesizer/workstation μέχρι πριν το Kronos δε μπορούσες να παίξεις πιάνο με αξιώσεις, δηλαδή ακόμα και να γράψεις άλμπουμ με αυτό. Απλά οι ήχοι πιάνου δεν έπειθαν.

Κάθε μηχάνημα είναι καλό γι'αυτό που κάνει. Γι'αυτό που είναι κατασκευασμένο να κάνει. Δεν θα έβαζα ποτέ ένα Kronos να παίξει ακουστικό πιάνο από τη στιγμή που έχω δίπλα του ένα Roland με ή χωρίς SuperNatural.

Άλλος πάλι το έβαζε. Δεν σημαίνει ότι είναι λάθος; Είναι θέμα γούστου, συνήθειας και τι μπορεί να ακούσει ο καθένας.

 

Υ.Γ.

Όχι ότι το Kronos και Motif δεν έχουν καλά πράγματα ή/και πιάνα. Ανάλογα τον παίκτη...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρουμε τι παίζει με την USB-to-computer θύρα; Αναφέρει ότι μεταφέρει ήχο ποιότητας 24-bit/96kHz, αλλά είναι πολυκάναλη; Θα ήταν σούπερ αν εκτός από τις 8 αναλογικές είχαμε και 8 κανάλια προς τον υπολογιστή. ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4500 μπορεί και 6000

 

καταλαβα οπως το ειδα να το ξεχασω  :-\

 

κανα πακετακι κρισης δεν παιζει για το Ελλαδισταν ???

 

και το  Α-88 μου φανηκε αρκετα καλο.τιμουλα για αυτο εχουμε ιδεα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα θεματάκι το έχουμε πάλι με τα εφέ. Η είσοδος αναλογικού/ψηφιακού ήχου περνάει μόνο σε Chorus/Reverb ή σε Motional Surround. Πολυεφέ γιόκο.

 

Επίσης πολλαπλή επεξεργασία με παραπάνω του ενός πολυεφέ σε σειρά, ξανά κι εδώ δεν υφίσταται. Δεν υπάρχουν ούτε καν 1-2 κοινόχρηστες μονάδες, όπως στο Fantom-G, για ελεύθερη χρήση για τον εξωτερικό ήχο ή για κάποιο από τα internal parts.

 

Το διάγραμμα δε δείχνει τι ακριβώς υπάρχει από έτοιμες βιβλιοθήκες, χωρίς να ασχοληθείς με τα expansion slots. Δηλαδή υπάρχει ένα βασικό υλικό με SuperNATURAL και PCM ήχους, και επιπλέον μπορείς να φορτώσεις τις επεκτάσεις της αρεσκείας σου, για ειδική χρήση, π.χ. ορχηστρικούς ήχους, συνθετικούς κλπ; Αυτό είμαι σίγουρος ότι θα ξεκαθαριστεί με την έλευση του manual.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου