Προς το περιεχόμενο

Dithering στο φούρνο με πατάτες.


IxNiLaTiS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ok, έχουμε την μίξη μας σε 24/96 ή 24/88.2

και θέλουμε να την κάνουμε export σε 16/44.1

 

Ας πούμε πως limiter έχουμε τον Waves L2.

Τι ρυθμίσεις θα κάνουμε στον L2;

 

Στα πόσα μπίτ θα τον ρυθμίσουμε, στα 24 που είναι η μίξη,

ή στα 16 που θα βγει το export;

 

Ποιο Type θα βάλουμε;

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dithering, dithering, dithering...τι μπλεξιμο κι αυτο! :P

 

Στον L2 βαλε οπωσδηποτε 16 bit. Σε ποιο προγραμμα μιξαρεις; Αν μιξαρεις Nuendo ή Cubase, τοποθετησε τον στο master fader ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στα post fader insert slots (7&8 ).

 

Προσωπικα, στο type επιλεγω Ultra γιατι προσθετει θορυβο στις πιο υψηλες συχνοτητες, συνεπως ακουγεται και λιγοτερο...Βεβαια δεν εχω κατσει να κανω πειραματισμους και με τα αλλα types, αλλα υποθετω οτι οι διαφορες θα αφορουν μονο οσους κανουν επαγγελματικες δουλειες με τον L2.

 

Αν διαβασεις και μεσα στο manual λεει πολυ ωραια πραγματα και χρησιμες συμβουλες - εμενα μου λυσε πολλες αποριες!

 

Happy mixing :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα' date=' στο type επιλεγω Ultra γιατι προσθετει θορυβο στις πιο υψηλες συχνοτητες, συνεπως ακουγεται και λιγοτερο...Βεβαια δεν εχω κατσει να κανω πειραματισμους και με τα αλλα types, αλλα υποθετω οτι οι διαφορες θα αφορουν μονο οσους κανουν επαγγελματικες δουλειες με τον L2.[/quote']

 

Sorry, αναφερομουνα στο shaping, μπερδευτηκα :oops:

 

Οσον αφορα τα types κατι ειχα διαβασει στο manual οτι το ενα απ'τα δυο ειναι πιο 'φυσικο' και το αλλο πιο 'σκληρο' αλλα αυτη τη στιγμη δεν μπορω να θυμηθω ακριβως, θα σου πω το βραδυ που θα το ξανακοιταξω. Τρεχα γυρευε παντως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Κανονικά σώνεις το κομμάτι από το πολυκάναλο σε στέρεο και στην ανάλυση που έγραψες (πχ 32bit), χωρίς Limiting κλπ mastering tools.

 

Ετσι έχεις ένα αρχείο καθαρό για να "παίζεις" και να πειραματίζεσαι και ταυτόχρονα μπορείς να το δώσεις σε επαγγελματία αν θες "κανονικό" mastering.

 

Το mastering γίνεται στο mixed stereo σε προγράμματα όπως το Wavelab, όπου σε αυτό το στάδιο θα κάνεις το dithering σε 16bit, και όχι στην έξοδο του Cubase.

 

PS. Προσδιορισμός του dithering.

H διαδικασία προσθήκης θορύβου στο σήμα (μέσα από ένα αλγόριθμο) για να καλυφθούν ατέλειες που προκύπτουν όταν μετατρέπεται σε λιγότερα bit, π.χ. από 24bit σε 16bit.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

....

 

ΥΓ...άκυρο το post ...με πρόλαβε o ΥΑΜΕΤΗ 8)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά σώνεις το κομμάτι από το πολυκάναλο σε στέρεο και στην ανάλυση που έγραψες (πχ 32bit)' date=' χωρίς Limiting κλπ mastering tools.

 

Ετσι έχεις ένα αρχείο καθαρό για να "παίζεις" και να πειραματίζεσαι και ταυτόχρονα μπορείς να το δώσεις σε επαγγελματία αν θες "κανονικό" mastering.

 

Το mastering γίνεται στο mixed stereo σε προγράμματα όπως το Wavelab, όπου σε αυτό το στάδιο θα κάνεις το dithering σε 16bit, και όχι στην έξοδο του Cubase.[/quote']

 

Sorry, κακως υπεθεσα απο μονος μου οτι το κομματι ηταν ετοιμο για 'καψιμο' σε cd...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά σώνεις το κομμάτι από το πολυκάναλο σε στέρεο και στην ανάλυση που έγραψες (πχ 32bit)' date=' χωρίς Limiting κλπ mastering tools.

 

Ετσι έχεις ένα αρχείο καθαρό για να "παίζεις" και να πειραματίζεσαι και ταυτόχρονα μπορείς να το δώσεις σε επαγγελματία αν θες "κανονικό" mastering.

 

Το mastering γίνεται στο mixed stereo σε προγράμματα όπως το Wavelab, όπου σε αυτό το στάδιο θα κάνεις το dithering σε 16bit, και όχι στην έξοδο του Cubase.

[/quote']

 

Και εγώ αυτό κάνω, αλλά μερικές φορές πριν ολοκληρώσω την μίξη,

την γράφω σε CD για να την ακούσω και αλλού,

πχ στο αυτοκίνητο και στην TV, μήπως και κάτι δεν μου αρέσει.

 

Επίσης μερικές φορές ξαναφορτώνω το mixdown gia matering ξανα στο cubase

γιατί το Wavelab δεν βλέπει (δεν ξέρω γιατί) όλα τα vst.

Πχ δεν βλέπει τον L2 αλλά μόνον τον L3.

 

Όταν τελικά θέλω να κάνω export ή render από τα 24/88.2 στα 16/44.1

θα πρέπει ο πχ. L3 να δείχνει 16 βιτ ή 24 ;

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά σώνεις το κομμάτι από το πολυκάναλο σε στέρεο και στην ανάλυση που έγραψες (πχ 32bit)' date=' χωρίς Limiting κλπ mastering tools.

 

Ετσι έχεις ένα αρχείο καθαρό για να "παίζεις" και να πειραματίζεσαι και ταυτόχρονα μπορείς να το δώσεις σε επαγγελματία αν θες "κανονικό" mastering.

 

Το mastering γίνεται στο mixed stereo σε προγράμματα όπως το Wavelab, όπου σε αυτό το στάδιο θα κάνεις το dithering σε 16bit, και όχι στην έξοδο του Cubase.

[/quote']

 

Και εγώ αυτό κάνω, αλλά μερικές φορές πριν ολοκληρώσω την μίξη,

την γράφω σε CD για να την ακούσω και αλλού,

πχ στο αυτοκίνητο και στην TV, μήπως και κάτι δεν μου αρέσει.

 

Επίσης μερικές φορές ξαναφορτώνω το mixdown gia matering ξανα στο cubase

γιατί το Wavelab δεν βλέπει (δεν ξέρω γιατί) όλα τα vst.

Πχ δεν βλέπει τον L2 αλλά μόνον τον L3.

 

Όταν τελικά θέλω να κάνω export ή render από τα 24/88.2 στα 16/44.1

θα πρέπει ο πχ. L3 να δείχνει 16 βιτ ή 24 ;

 

 

όπα βάλε φρένο, θα έπρεπε να έχεις ήδη κάνει dithering πριν το γράψεις στο cd για να τα ακούσεις..

 

δηλαδή το export του cubase είναι 32bit , αλλά 32 bit δεν μπορείς να γράψεις στο cd οπότε, περνάς ένα dithering στα 16bit και το κανεις export απο το wavelab και έτοιμο να καεί στο Cdr με πατάτες......

 

Να ζήσει η ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ... Τους ίπιαμε το αίμα...

ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

όπα βάλε φρένο' date=' θα έπρεπε να έχεις ήδη κάνει dithering πριν το γράψεις στο cd για να τα ακούσεις..

 

δηλαδή το export του cubase είναι 32bit , αλλά 32 bit δεν μπορείς να γράψεις στο cd οπότε, περνάς ένα dithering στα 16bit και το κανεις export απο το wavelab και έτοιμο να καεί στο Cdr με πατάτες......

[/quote']

 

Ε, αυτό δε λέω; 8O

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου