Προς το περιεχόμενο

Squier Jazzmaster ...remastered


alderbody

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό που καταλαβαίνω απο το σχέδιό σου είναι ότι η κόκκινη γραμμή σου γειώνει τα ποτενσιόμετρα.

Τι δουλειά κάνουν ακριβώς? Εννοώ, τα έχεις συνδέσει όπως στο παραδοσιακό Jazzmaster σχέδιο να ασχολούνται μόνο με τον neck?

Το λέω γιατί δεν βλέπω πυκνωτή, άρα δεν παίζει tone.

 

Πάντως 50s wiring ουσιαστικά κάνεις ανταλλάσοντας τη θέση των καλωδίων στα tone και

βάζοντας τον πυκνωτή στην έξοδο του Volume.

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 116
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αυτό που καταλαβαίνω απο το σχέδιό σου είναι ότι η κόκκινη γραμμή σου γειώνει τα ποτενσιόμετρα.

Τι δουλειά κάνουν ακριβώς? Εννοώ, τα έχεις συνδέσει όπως στο παραδοσιακό Jazzmaster σχέδιο να ασχολούνται μόνο με τον neck?

Το λέω γιατί δεν βλέπω πυκνωτή, άρα δεν παίζει tone.

 

Πάντως 50s wiring ουσιαστικά κάνεις ανταλλάσοντας τη θέση των καλωδίων στα tone και

βάζοντας τον πυκνωτή στην έξοδο του Volume.

 

Θεωρητικά, κάνουν blend στα δύο coils του μαγνήτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά τα Bare είναι τα σασί των μαγνητών. Αυτά κάπου πρέπει να γειωθούν. Αν δεν ήταν γειωμένα αλλού, καλά έκανε και στα γείωσε.

Το blend στα πηνία ουσιαστικά σου εισάγει μια αντίσταση και σίγουρα αλλάζει την συχνοτική συμπεριφορά τους.

Πιθανολογώ οτι απο εκεί γίνεται το πολύ μπούκωμα.

Αλλά γιατί να κάνεις blending τα πηνία? Για να έχεις "ολίγη απο humbucker", ας πούμε?  ;D

Βρίσκεις ενδιαφέροντες ήχους ή το έχεις είτε φουλ ανοιχτό είτε φουλ κλειστό?

Γιατί σ΄αυτή την περίπτωση ένας διακόπτης θα έκανε μια χαρά δουλειά και δεν θα εξέθετες τα πηνία σου στο θόρυβο με όλο το καλωδιομάνι, συν το έξτρα ωμικό φορτίο.

 

 

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά τα Bare είναι τα σασί των μαγνητών. Αυτά κάπου πρέπει να γειωθούν. Αν δεν ήταν γειωμένα αλλού, καλά έκανε και στα γείωσε.

Το blend στα πηνία ουσιαστικά σου εισάγει μια αντίσταση και σίγουρα αλλάζει την συχνοτική συμπεριφορά τους.

Πιθανολογώ οτι απο εκεί γίνεται το πολύ μπούκωμα.

Αλλά γιατί να κάνεις blending τα πηνία? Για να έχεις "ολίγη απο humbucker", ας πούμε?  ;D

Βρίσκεις ενδιαφέροντες ήχους ή το έχεις είτε φουλ ανοιχτό είτε φουλ κλειστό?

Γιατί σ΄αυτή την περίπτωση ένας διακόπτης θα έκανε μια χαρά δουλειά και δεν θα εξέθετες τα πηνία σου στο θόρυβο με όλο το καλωδιομάνι, συν το έξτρα ωμικό φορτίο.

 

Θεωρητικά αυτή είναι η ιδέα. "Ολίγη". Δεν ξέρω καν αν θα το χρησιμοποιήσω, έτσι όπως είναι τώρα μπουκωμένη η διαφορά είναι ελάχιστη και περίεργη. Απλά ήθελα να περάσω αυτούσιο αυτό το σύστημα από την Jaguar CP HH, για τον πειραματισμό με τους ηχους.

 

Βάζω και καναδυό link από YouTube από την Jaguar.

 

 

 

Αν δεις το σχηματικό από το link που έβαλα πριν από την Fender, έχει ίδιων αξιών ποτενσιόμετρα με αυτά που έβαλα. Είναι ένα 50k και ένα 1Μ. Και με αυτά τα σχηματικά δεν ακούγεται καθόλου μπουκωμένη η άλλη.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως στις original γειώνουν τα σασί των μαγνητών σε άλλο σημείο και δεν χρησιμοποιούν τη γη που έβαλες εσύ?

 

Αν τα ποτενσιόμετρα είναι 50Κ και 1Μ θα πρέπει να έχεις μεγάλες διαφορές μεταξύ των μαγνητών. Φαντάζομαι οτι στον ενα δεν θα απομονώνει πολύ τα πηνία (50Κ), ενω στον άλλο θα γίνεται καλά (1Μ).

 

Οι μαγνήτες που χρησιμοποίησες είναι ίδιοι με αυτούς της Fender ή απλά κάποιοι HB που είχες?

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως στις original γειώνουν τα σασί των μαγνητών σε άλλο σημείο και δεν χρησιμοποιούν τη γη που έβαλες εσύ?

 

Αν τα ποτενσιόμετρα είναι 50Κ και 1Μ θα πρέπει να έχεις μεγάλες διαφορές μεταξύ των μαγνητών. Φαντάζομαι οτι στον ενα δεν θα απομονώνει πολύ τα πηνία (50Κ), ενω στον άλλο θα γίνεται καλά (1Μ).

 

Οι μαγνήτες που χρησιμοποίησες είναι ίδιοι με αυτούς της Fender ή απλά κάποιοι HB που είχες?

 

Είναι ακριβώς οι ίδιοι μαγνήτες, και στο σχηματικό δεν βλέπω πουθενά γείωση από τους μαγνήτες. Γενικότερα με μπερδεύει το σχηματικό αυτό...

 

Η γείωση που έχω σημειώσει, συνδέει τα 2 αυτιά στα ποτενσιόμετρα, στα οποία όμως συνδέονται καλώδια από τους μαγνήτες, με την γείωση που πάει στο killswitch, μετά στο τριθέσιο switch και τέλος στο Volume ποτενσιόμετρο.

 

Δεν ξέρω πώς να σχεδιάσω τις συνδέσεις που έχω κάνει ακριβώς για να σας στις δείξω.

 

Τώρα, ο Neck είναι αυτός με το 1M και ο Bridge αυτός στο 50k. Έχω άλλο ένα 1Μ που μπορώ να χρησιμοποιήσω βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα βρέθηκε χθες. Είχα περάσει treble - bleed στο Volume, αλλά αντί να το βάλω από input σε output, το είχα βάλει από output σε γείωση. Καλό; Και δεν το έβρισκα με τίποτα. Οπότε τελικά διέρρεαν πρίμα στην γείωση συνεχώς, συνεπώς και το output, κυρίως του bridge λόγω των συχνοτήτων του (υποθέτω).

 

Οπότε, αυτή την στιγμή η κιθάρα λειτουργεί κανονικότατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου