Προς το περιεχόμενο

Πώς να κάνουμε ερωτήσεις ...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν ξεκινάμε μια δημοσίευση ζητώντας λύση σχετικά με κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε , πρέπει να δίνουμε τις απαραίτητες πληροφορίες από την αρχή και να μην περιμένουμε να μας ρωτήσουν . Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάποιος θα αφιερώσει πολύτιμο χρόνο από τη ζωή του για να μας βοηθήσει , ας τον βοηθήσουμε και εμείς ώστε να μην σπαταλάει το χρόνο του μαντεύοντας.

 

1) Αν πρόκειται για πρόβλημα σχετικά με λογισμικό , κάρτα ήχου ή υπολογιστή θα πρέπει να αναφέρουμε το τύπο και τη version του λογισμικού , τον τύπο της κάρτας ήχου και τη version των drivers. Αν το πρόβλημα είναι αρκετά πολύπλοκο καλό θα είναι να αναφέρουμε και τη σύνθεση του υπολογιστή σας όπως λειτουργικό σύστημα , επεξεργαστής , μητρική , άλλες κάρτες , service pack και drivers συστήματος.

 

2) Αν πρόκειται για πρόβλημα κάποιου controller , synthesizer , ή μέρος συστήματος ηχογράφησης ( μικρόφωνο , κονσόλα , ηχείο κλπ) , πρέπει να αναφέρουμε Μάρκα , μοντέλο και πως ακριβώς είναι συνδεδεμένο με ΟΛΕΣ τις άλλες συσκευές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου