Προς το περιεχόμενο

Αγορά Fender Jazz Bass


bob 16

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

 

Είμαι αρχάριος μπασίστας, και θα ήθελα να αγοράσω ένα μπάσο Fender Jazz Bass, με τιμή στα 400-700 ευρώ.

 

Θα προτιμούσα να έχει λεπτό μπράτσο, και μεστό, γεμάτο ήχο αν αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι. Οι μουσικές μου κατευθύνσεις κυμαίνονται μεταξύ Progressive Rock και Fusion Jazz.

 

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Θα προτιμούσα να έχει λεπτό μπράτσο, και μεστό, γεμάτο ήχο αν αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι. Οι μουσικές μου κατευθύνσεις κυμαίνονται μεταξύ Progressive Rock και Fusion Jazz.

 

 

 

Κατ' αρχάς καλώς ήρθες

 

Τώρα... Jazz+ λεπτό μπράτσο= Geddy Lee  ;)

 

Σε αντίθεση με το στάνταρ μπράτσο των Jazz, το δικό του είναι thin C shape, δηλαδή πιο λεπτό και απίστευτα βολικό (τουλάχιστον για τα γούστα μου).

 

Όμως στην τιμή τα χαλάμε- στην καλύτερη θα το βρεις 700 μεταχειρισμένο.   

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες αργότερα...

μακριά από mexico.

με 700ε πάρε μεταχειρισμένο αν είναι οκ υπάρχουν πολλά καλά όργανα στο νοιζ διαφορετικά δώσε κατιτίς παραπάνω για καινούργιο και πάρε όργανο για πάντα.σε όλες τις περιπτώσεις usa μόνο και αν είναι από millenium κ μετά, άλλαξε τους μαγνήτες αργότερα και θα με θυμηθείς  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Προτεινω Squier Classic Vibe εφοσον εισαι αρχαριος και προσωπικη μου γνωμη παντα ειναι οτι χτυπανε στα ισα ακριβοτερα οργανα χωρις να χρειαστει να κανεις καμια απολυτως μετατροπη.