Προς το περιεχόμενο

Απορίες σχετικά με την Gibson


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Δεν χρειάζεται να αναλωνεται κανείς σε εικασίες...

 

Ένα σετ μαγνητών χρειάζεται, μια Epi και μια Gibson Historic για να διαπιστώσει αν και κατα πόσον η διαφορά στον ήχο είναι της τάξης του 10%.

 

Καλό επίσης είναι να διαβάσει και να κατανοήσει κάποιος την αρχή λειτουργίας ενός μαγνήτη για να καταλάβει ποιοί είναι οι περιορισμοί. Ναι μεν μπορεί να επιδράσει δραστικά πάνω στο eq ενός οργάνου, δεν μπορεί όμως να δημιουργήσει συχνότητες που δεν υπάρχουν ενω επηρεάζεται και δραστικότατα από το resonance που αποκτά η χορδή λόγω των συχνοτήτων που είτε απορροφούνται είτε τονίζονται μέσω συντονισμών.

 

Γενικά το να πιστεύει κάποιος στο αυστηρό pedigree των ξύλων μου φαίνεται λίγο αστείο, αλλά το να πιστεύει ότι ο ήχος μιας κιθάρας είναι 90% οι μαγνήτες και τα σημεία στήριξης εύκολα το λέω κι εντελώς παράλογο...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 106
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

 

Καλό επίσης είναι να διαβάσει και να κατανοήσει κάποιος την αρχή λειτουργίας ενός μαγνήτη για να καταλάβει ποιοί είναι οι περιορισμοί. Ναι μεν μπορεί να επιδράσει δραστικά πάνω στο eq ενός οργάνου, δεν μπορεί όμως να δημιουργήσει συχνότητες που δεν υπάρχουν ενω επηρεάζεται και δραστικότατα από το resonance που αποκτά η χορδή λόγω των συχνοτήτων που είτε απορροφούνται είτε τονίζονται μέσω συντονισμών.

 

Γενικά το να πιστεύει κάποιος στο αυστηρό pedigree των ξύλων μου φαίνεται λίγο αστείο, αλλά το να πιστεύει ότι ο ήχος μιας κιθάρας είναι 90% οι μαγνήτες και τα σημεία στήριξης εύκολα το λέω κι εντελώς παράλογο...

 

Ότι πιο λογικό έχει υποθεί στις 10 σελίδες του θέματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, ας πω κι εγώ τη γνώμη μου, έτσι για να βρίσκεται κάπου γραμμένη. ;D

Όχι ότι δεν τη ξέρουν οι περισσότεροι, με όσα μέλη μάλιστα εκτιμώ και έχω συζητήσει εκτός φόρουμ, συνήθως συμφωνούμε.

 

Τι ακούω εγώ στις κιθάρες όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι...

 

Βασικά, το πόσο σημαντικός είναι ο unplugged ήχος.

Ξαναλέω και πάλι, είναι η εντελώς προσωπική μου άποψη.

Αν δεν μου αρέσει αυτό που ακούω με κλειστό το volume, συνήθως δεν μου αρέσει κι αυτό που θ'ακούσω με ενίσχυση.

 

Αυτό συνοψίζεται κυρίως στα εξής...

 

- Στο πως αρχίζει να ηχεί η κάθε νότα...Η ατάκα μιάς κιθάρας είναι κάτι που δεν χρειάζεται να μπεί στο ρεύμα για να το καταλάβεις και είναι ένα απο τα σήματα κατατεθέν της κάθε κιθάρας.(όχι μόνο κάθε μοντέλου αλλά και κάθε "μονάδας").

Ότι μικρορύθμιση κι αν κάνεις, ότι μαγνήτη και ν'αλλάξεις αυτό το "σήμα κατατεθέν" δεν αλλάζει δραματικά.

Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να μπορέσεις να πείς ότι..."ρύθμισα κάποια πράγματα, άλλαξα και μαγνήτη και ήρθε εκεί που ήθελα".

It's not going to happen.

 

- Στο πόσο "απλωμένη" είναι η κιθάρα σε όλο το εύρος του συχνοτικού της spectrum.

(Μιλάω βέβαια για αυτές τις συχνότητες που μπορούν να παραχθούν με μιά κιθάρα. Δεν είναι πιάνο η κιθάρα!)

Κανένας δεν θέλει μιά κιθάρα με ψόφια μπάσα ή δίχως υψηλές συχνότητες.

Κι εδώ βλέπω ότι ο unplugged ήχος είναι για μένα ο "οδηγός".

Ψόφια πχ η μι μπάσο ανοιχτή unplugged?

Το ίδιο και στο ρεύμα!

Ακούγεται η κιθάρα "στενή" συχνοτικά unplugged?

Το ίδιο και στο ρεύμα!

Τί, θές και tablet?

'Ολα στη μαμά!...(ωχ σόρρυ, αυτό είναι άλλο)  :D ;D

 

- Στο πόσο ακουστά, πόσο "πλούσια", είναι τα overtones που παράγει η κάθε νότα της κιθάρας unplugged.

Αν η ατάκα είναι αυτό που χαρακτηρίζει την αρχή της νότας, τα overtones είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το decay της.

Είναι αυτό που λέμε ότι ο ήχος δεν είναι μονοδιάστατος, στεγνός, αλλά έχει ένα τρισδιάστατο quality.

Είναι αυτό που οι Αμερικάνοι ονομάζουν bells and whistles.  ;D

Το ίδιο κι εδώ.

Αν η κιθάρα δεν έχει overtones unplugged, ούτε στo ρεύμα θα έχει.

 

 

Εύλογα κάποιος θα ρωτήσει...

Έχεις παίξει με "φθηνές" κιθάρες που ο unplugged ήχος τους ήταν κατά τη γνώμη σου πολύ καλός?

Απάντηση: Ναι, αλλά ήταν λίγες.

(Ακόμα θυμάμαι μιά μεξικάνα esquire που τριγυρνούσε στα stands ενός κιθαρομάγαζου.

Κάθε φορά που τύχαινε να την πιάσω στα χέρια μου έλεγα στα παιδιά του μαγαζιού...

"Παιδιά, πείτε μιά τιμή γι'αυτή τη κιθάρα..."

Τίποτα, μούγκα στην αρχή και στο τέλος "δεν είναι για πούλημα αυτή έχει ένα χτύπημα στο ξύλο".

Η αλήθεια τελικά ήταν ότι την είχε καπαρώσει ένας υπάλληλος γιατί την είχε ακούσει πριν απο μένα... ;D)

 

Η επόμενη εύλογη ερώτηση φυσικά είναι η εξής...

Έχεις παίξει με "ακριβές" κιθάρες που δεν είχαν για σένα ικανοποιητικό unplugged ήχο?

Η απάντηση είναι και πάλι ναι, αλλά ήταν και πάλι λίγες.

Ανάμεσα τους μιά 52 tele reissue, μια 58άρα vos, μια suhr pro, κάποιες lp standard, μια 335...και πάει λέγοντας.

 

Βέβαια πάντα πρέπει να θυμόμαστε ότι σε όλα αυτά επεισέρχεται και το στοιχείο του προσωπικού γούστου.

Δύο άτομα μπορεί να ακούνε δύο όργανα και να διαφωνούν ως προς το ποιό ακούγεται "καλύτερα".

 

Επίσης δεν θέλουμε όλοι να παίξουμε την ίδια μουσική, άρα ούτε και να παράξουμε τον ίδιο ήχο.

 

Αυτά λοιπόν εγώ ακούω, ή έστω νομίζω ότι ακούω.

Δεν ξέρω αν ενδιαφέρει έστω και έναν η γνώμη μου, εγώ απλά ήθελα να τα βγάλω απο μέσα μου. :)

 

Όποιος διαφωνεί, καλώς διαφωνεί, θα παρακαλούσα όμως το συγκεκριμένο πόστ να μην σταθεί αφορμή για trolling.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, ας πω κι εγώ τη γνώμη μου, έτσι για να βρίσκεται κάπου γραμμένη. ;D

Όχι ότι δεν τη ξέρουν οι περισσότεροι, με όσα μέλη μάλιστα εκτιμώ και έχω συζητήσει εκτός φόρουμ, συνήθως συμφωνούμε.

 

Τι ακούω εγώ στις κιθάρες όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι...

 

Βασικά, το πόσο σημαντικός είναι ο unplugged ήχος.

Ξαναλέω και πάλι, είναι η εντελώς προσωπική μου άποψη.

Αν δεν μου αρέσει αυτό που ακούω με κλειστό το volume, συνήθως δεν μου αρέσει κι αυτό που θ'ακούσω με ενίσχυση.

 

Αυτό συνοψίζεται κυρίως στα εξής...

 

- Στο πως αρχίζει να ηχεί η κάθε νότα...Η ατάκα μιάς κιθάρας είναι κάτι που δεν χρειάζεται να μπεί στο ρεύμα για να το καταλάβεις και είναι ένα απο τα σήματα κατατεθέν της κάθε κιθάρας.(όχι μόνο κάθε μοντέλου αλλά και κάθε "μονάδας").

Ότι μικρορύθμιση κι αν κάνεις, ότι μαγνήτη και ν'αλλάξεις αυτό το "σήμα κατατεθέν" δεν αλλάζει δραματικά.

Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να μπορέσεις να πείς ότι..."ρύθμισα κάποια πράγματα, άλλαξα και μαγνήτη και ήρθε εκεί που ήθελα".

It's not going to happen.

 

- Στο πόσο "απλωμένη" είναι η κιθάρα σε όλο το εύρος του συχνοτικού της spectrum.

(Μιλάω βέβαια για αυτές τις συχνότητες που μπορούν να παραχθούν με μιά κιθάρα. Δεν είναι πιάνο η κιθάρα!)

Κανένας δεν θέλει μιά κιθάρα με ψόφια μπάσα ή δίχως υψηλές συχνότητες.

Κι εδώ βλέπω ότι ο unplugged ήχος είναι για μένα ο "οδηγός".

Ψόφια πχ η μι μπάσο ανοιχτή unplugged?

Το ίδιο και στο ρεύμα!

Ακούγεται η κιθάρα "στενή" συχνοτικά unplugged?

Το ίδιο και στο ρεύμα!

Τί, θές και tablet?

'Ολα στη μαμά!...(ωχ σόρρυ, αυτό είναι άλλο)  :D ;D

 

- Στο πόσο ακουστά, πόσο "πλούσια", είναι τα overtones που παράγει η κάθε νότα της κιθάρας unplugged.

Αν η ατάκα είναι αυτό που χαρακτηρίζει την αρχή της νότας, τα overtones είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το decay της.

Είναι αυτό που λέμε ότι ο ήχος δεν είναι μονοδιάστατος, στεγνός, αλλά έχει ένα τρισδιάστατο quality.

Είναι αυτό που οι Αμερικάνοι ονομάζουν bells and whistles.  ;D

Το ίδιο κι εδώ.

Αν η κιθάρα δεν έχει overtones unplugged, ούτε στo ρεύμα θα έχει.

 

 

Εύλογα κάποιος θα ρωτήσει...

Έχεις παίξει με "φθηνές" κιθάρες που ο unplugged ήχος τους ήταν κατά τη γνώμη σου πολύ καλός?

Απάντηση: Ναι, αλλά ήταν λίγες.

(Ακόμα θυμάμαι μιά μεξικάνα esquire που τριγυρνούσε στα stands ενός κιθαρομάγαζου.

Κάθε φορά που τύχαινε να την πιάσω στα χέρια μου έλεγα στα παιδιά του μαγαζιού...

"Παιδιά, πείτε μιά τιμή γι'αυτή τη κιθάρα..."

Τίποτα, μούγκα στην αρχή και στο τέλος "δεν είναι για πούλημα αυτή έχει ένα χτύπημα στο ξύλο".

Η αλήθεια τελικά ήταν ότι την είχε καπαρώσει ένας υπάλληλος γιατί την είχε ακούσει πριν απο μένα... ;D)

 

Η επόμενη εύλογη ερώτηση φυσικά είναι η εξής...

Έχεις παίξει με "ακριβές" κιθάρες που δεν είχαν για σένα ικανοποιητικό unplugged ήχο?

Η απάντηση είναι και πάλι ναι, αλλά ήταν και πάλι λίγες.

Ανάμεσα τους μιά 52 tele reissue, μια 58άρα vos, μια suhr pro, κάποιες lp standard, μια 335...και πάει λέγοντας.

 

Βέβαια πάντα πρέπει να θυμόμαστε ότι σε όλα αυτά επεισέρχεται και το στοιχείο του προσωπικού γούστου.

Δύο άτομα μπορεί να ακούνε δύο όργανα και να διαφωνούν ως προς το ποιό ακούγεται "καλύτερα".

 

Επίσης δεν θέλουμε όλοι να παίξουμε την ίδια μουσική, άρα ούτε και να παράξουμε τον ίδιο ήχο.

 

Αυτά λοιπόν εγώ ακούω, ή έστω νομίζω ότι ακούω.

Δεν ξέρω αν ενδιαφέρει έστω και έναν η γνώμη μου, εγώ απλά ήθελα να τα βγάλω απο μέσα μου. :)

 

Όποιος διαφωνεί, καλώς διαφωνεί, θα παρακαλούσα όμως το συγκεκριμένο πόστ να μην σταθεί αφορμή για trolling.

 

 

 

Nα ρωτησω κι εγω κατι ο φτωχος ?

 

Σε αυτα που εγραψες παρα πανω συμφωνω στο 200 %...

 

Εκεινο ομως που με προβλιματιζει και με μπερδευει οτι προσφατα ειχε ανοιχθει εδω στο αγαπητο μας φορουμ ενα θεμα σχετικα με το σχημα της κιθαρας... Πολυ συντομα το θεμα εφτασε στο κλασσικο , του κατα ποσο τα ξυλα λαμβανουν μερος στον τελικο ηχο η οχι... Τοτε λοιπον ισχυριζομουν οτι το καθε ξυλο εχει την δικη του φωνη ενω οι περισσοτεροι απο εδω λεγανε οτι ενα σετ μαγνητων και αλλαγη στα knobs και η τονικοττητα του ξυλου παει περιπατο... Και αναρωτιεμαι...

 

Εχετε συνομωτησει οταν γραφω κατι  να λετε το αντιθετο ? Δεν μπορω βεβαια να πιστεψω αυτο το ενδεχωμενο... Αρα τι συμβαινει ? Γιατι μια στο ενα θεμα λεμε το ενα και μια το αλλο... Και αναρωτιεμαι επισης το εξης... Εφοσον σε γενικες γραμμες το φορουμ ειναι χωρισμενο σε 2 στρατοπεδα για καθε θεμα που ανοιγεται , εκεινη την μερα οπου ειχαν μαζευτει ολοι της παραταξης οτι τα ξυλα δεν παιζουν ρολο στον ηχο , ολοι εσεις που κανετε αναλυσεις για την σημασια των ξυλων  στο τελικο ηχητικο αποτελεσμα που ησασταν ?

 

Με ποιανει λιγο το παραπονο γιατι ειναι αξιοπεριεργο πως γινεται οταν λεω τα ιδια να φαινομαι ως αδαης κολημενος , ενω σε αλλες περιπτωσεις το ιδιο πραγμα , εχει φανατικους θαυμαστες... Η θα μου πειτε παλι οτι κατι αλλο λετε που εγω δεν λεω το ιδιο ?

 

Ειμαι κι εγω λοιπον απο αυτους που πιστευουν ( οχι σε κουρδισμενα ξυλα ) , αλλα στο οτι το ξυλο τονιζει το οργανο. Και για εμενα μετραει και η ποσοτητα και η ποιοτητα του ξυλου... Βεβαια... Θεωρω επισης οτι σε επιπεδο μπαντας δεν θα ειναι ευκολα να ξεχωρισει κατι. Ουτε σε blind test... Γενικοτερα ηχητικα θεωρω οτι τα ξυλα δυσκολα θα δωσουν σε καποιον να καταλαβει ιδαιτερη διαφορα...για αυτον που ακουει... Αυτος που παιζει ειναι αλλη ιστορια... Η βασικα διαφορα κατεμε ειναι αυτη που θα νοιωσει ο παιχτης στο χερι... Δηλαδη μια κιθαρα με δυνατο low end θα κανει τον παιχτη ενδεχωνως να παιζει με λιγοτερη δυναμη...Αυτα απο εμενα...

 

Ετοιμαστειτε για πολεμο.... παντα οι απαντησεις μου δημιουργουν διπλωματικο επισοδειο !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται να αναλωνεται κανείς σε εικασίες...

 

Ένα σετ μαγνητών χρειάζεται, μια Epi και μια Gibson Historic για να διαπιστώσει αν και κατα πόσον η διαφορά στον ήχο είναι της τάξης του 10%.

 

 

Επειδή εγώ πριν από λίγα posts έβαλα το threshold στο 10%, θα σχολιάσω για αυτό που γράφεις. Έχεις κόψει κομμάτι κι εσύ.

 

Ο φίλος ρώτησε

 

Εpiphone με μαγνητες gibson

 

Και

 

Gibson με τους ιδιους μαγνητες gibson

 

Εχουν ιδιο ηχο ? ( Ολα τα υπολοιπα specs τα ιδια  )

 

Κι εγώ απάντησα:

 

Κατά τη γνώμη μου ο ήχος θα είναι ίδιος στο 90%. Δεδομένου ότι έχουν ίδια γέφυρα, τάστα κλπ κλπ. Το υπόλοιπο 10% χάνεται από την χειρότερη δουλειά που θα έχει κάνει ο κινέζος σε όλα. Εγώ προσωπικά όταν πήρα την Gibson, προτίμησα να είναι αμερικάνικη για λόγους κατασκευαστικής αρτιότητας, ποιοτικότερου hardware και ηλεκτρικών και όχι γιατί μια epiphone θα ήταν χάλια ηχητικά.

 

Όπως λοιπόν γίνεται σαφές από τα γραφόμενά μου, μιλάμε για διαφορά μαόνι με μαόνι και τριανταφυλλιά με τριανταφυλλιά. Εγώ πιστεύω λοιπόν ότι το σώμα μίας epi εκτός συγκλονιστικού απροόπτου έχει ελάχιστες διαφορές ΗΧΗΤΙΚΑ με το σώμα μίας gibson. Επίσης και το μαονένιο κομοδίνο της γιαγιάς μου αν το κάνω κιθάρα πάλι δύσκολα θα το ξεχωρίσεις σαν ΞΥΛΟ ΗΧΗΤΙΚΑ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Με ποιανει λιγο το παραπονο γιατι ειναι αξιοπεριεργο πως γινεται οταν λεω τα ιδια να φαινομαι ως αδαης κολημενος , ενω σε αλλες περιπτωσεις το ιδιο πραγμα , εχει φανατικους θαυμαστες... Η θα μου πειτε παλι οτι κατι αλλο λετε που εγω δεν λεω το ιδιο ?

 

Ειμαι κι εγω λοιπον απο αυτους που πιστευουν ( οχι σε κουρδισμενα ξυλα ) , αλλα στο οτι το ξυλο τονιζει το οργανο. Και για εμενα μετραει και η ποσοτητα και η ποιοτητα του ξυλου... Βεβαια... Θεωρω επισης οτι σε επιπεδο μπαντας δεν θα ειναι ευκολα να ξεχωρισει κατι. Ουτε σε blind test... Γενικοτερα ηχητικα θεωρω οτι τα ξυλα δυσκολα θα δωσουν σε καποιον να καταλαβει ιδαιτερη διαφορα...για αυτον που ακουει... Αυτος που παιζει ειναι αλλη ιστορια... Η βασικα διαφορα κατεμε ειναι αυτη που θα νοιωσει ο παιχτης στο χερι... Δηλαδη μια κιθαρα με δυνατο low end θα κανει τον παιχτη ενδεχωνως να παιζει με λιγοτερη δυναμη...Αυτα απο εμενα...

 

Ετοιμαστειτε για πολεμο.... παντα οι απαντησεις μου δημιουργουν διπλωματικο επισοδειο !!!

 

Αν ήσουν πιο διαλακτικός σε εκείνο το θέμα και έγραφες αυτά που έχω με bold και εκεί δεν θα διαφωνούσε κανένας μαζί σου επεισοδιακά. Επέμενες ότι στα tests που έχεις κάνει ακούς διαφορά. Όχι μόνο την νιώθεις στα χέρια (απολύτως λογικό) αλλά την ακούς. Αυτά περί blind test και μπάντας αν θυμάμαι καλά δεν τα πολυέλεγες. Συγχώρα με αν κάτι λέω λάθος, η πρόθεσή μου δεν είναι να σε θίξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρη, γιατί έκανες βρε quote όλο το σεντόνι??  ;D ;D

 

Επιμέρους γνώμη για το αν παίζει ρόλο ειδικά το σχήμα δεν μπορώ να έχω.

Το συνολικό όμως σκεπτικό είναι ότι "ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ", άρα παίζει και αυτό.

 

Το θέμα δεν είναι τόσο τι πιστεύει ο καθένας.

Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τις εμπειρίες του αλλά και την ικανότητα του.

Το θέμα είναι πως αντιμετωπίζεται η διαφορετική άποψη επάνω σε τέτοια..."θέματα" και αρκετές φορές εδώ μέσα θα έλεγα ότι αντιμετωπίστηκε με ειρωνεία και...τρολαρία.

Ακόμα κι απο άτομα που δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν μπορούν να βάλουν τα χέρια τους έτσι ώστε να παράξουν καλό ήχο με οποιαδήποτε κιθάρα, σε οποιοδήποτε μηχάνημα.

 

Αυτό είναι το internet.

Το αποδέχεσαι και προχωράς. ;)

 

Μην χολοσκάς όμως και μην σε πιάνει κανένα παράπονο ή αίσθημα αδικίας.

Υποτίθεται ότι μπαίνουμε λίγες ώρες την ημέρα εδώ μέσα για να χαλαρώσουμε.

Ηumor is the answer to all your problems.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοψήθηκα να το ανοίξω το στόμα πληκτρολόγιό μου. Τα παράπονά σας στο φίλτατο Longshadow.  :-*

 

"Όλα παίζουν ρόλο" κι εδώ. Με μεγάλο αστερίσκο.

Πολύ συνοπτικά: μέσα στο χάος που δημιουργούν οι μεταβλητές από την πένα μέχρι το jack (μη βάλουμε εφέ και ενισχυτές στο κόλπο γιατί εδώ θα πετάξουμε χαρταετό  ;D) η επίδραση πρώτης ύλης και το φινιρίσματος μου φαίνεται απελπιστικά μη μετρήσιμη για να αποτελέσει έδαφος για επιχειρήματα.

 

Μου φαίνεται.

Δε λέω ότι είναι ντε και καλά.

Λέω ότι μου φαίνεται.

ΟΚ;  ;D ;D

 

Αν η x κιθάρα είναι με το nut, τα ηλεκτρικά, τους μαγνήτες και το hardware της Κινέζας μάνας της...μήπως είναι αδόκιμο να κριτικάρουμε το basswood ή το alder; H έστω να συζητήσουμε περί ένωσης σώματος μπράτσου, chambering και neck angle αφού κλείσουμε το το tremolo, το delay, το flanger και τον απορροφητήρα; :P :D :D

 

Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει καν θέμα.

Υπάρχουν απλά (και από τις δύο πλευρές) πανελίστες με ελεύθερο χρόνο και τσιμενταρισμένες απόψεις. Deal with it, κρατάτε κι ένα μάτι ανοιχτό προς το tech talk αν σας ευχαριστεί και σας δίνει λύσεις σε υπαρκτά προβλήματα αλλά παράξτε και καλό ήχο με οποιαδήποτε κιθάρα, σε οποιοδήποτε μηχάνημα (έγραψε αυτό Γιώργο. Hats off!)

 

Καλό ξημέρωμα σε όλους. ;)

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Επειδή εγώ πριν από λίγα posts έβαλα το threshold στο 10%, θα σχολιάσω για αυτό που γράφεις. Έχεις κόψει κομμάτι κι εσύ.

 

Δεν ήταν πρόθεσή μου φυσικά να θίξω ή να ειρωνευτώ κάποιον προσωπικά και ελπίζω να μην το πήρες έτσι.

 

Όπως λοιπόν γίνεται σαφές από τα γραφόμενά μου, μιλάμε για διαφορά μαόνι με μαόνι και τριανταφυλλιά με τριανταφυλλιά. Εγώ πιστεύω λοιπόν ότι το σώμα μίας epi εκτός συγκλονιστικού απροόπτου έχει ελάχιστες διαφορές ΗΧΗΤΙΚΑ με το σώμα μίας gibson. Επίσης και το μαονένιο κομοδίνο της γιαγιάς μου αν το κάνω κιθάρα πάλι δύσκολα θα το ξεχωρίσεις σαν ΞΥΛΟ ΗΧΗΤΙΚΑ.

 

Κατ' αρχάς εξήγησα κάποιες σημαντικές (κρίνοντας κυρίως εκ του αποτελέσματος) κατασκευαστικές διαφορές.

 

Κατά τ' άλλα και πάλι διαφωνούμε μιας κι εγώ έτσι κι αλλιώς δεν συμφωνώ με το pedigree των ξύλων αλλά με τις γενικές τους ιδιότητες - μια κιθάρα μπορεί να έχει μαόνι, να ζυγίζει 2,5 κιλά και να είναι ανεμική ή να έχει μαόνι να ζυγίζει 6 κιλά και να είναι τσιμεντόλιθος (για τα γούστα μου πάντα).

 

Και επειδή αναφέρεις για ομοιότητες στα ξύλα, πέραν της διαφοράς στο top από το κελεμπέκι μέχρι τις φλούδες την οποία εξήγησα επαρκώς νομίζω, δυσκολέυομαι να πιστέψω ότι εξάγωνται Αμερικάνικα μαόνια π.χ στην Ινδονησία και δεν χρησιμοποιείται κάποιος τροπικός ευκάλυπτος της ίδιας οικογενείας δέντρων (ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιούν στα specs) σε κιθάρες που κοστίζουν όσο μια Epiphone.

 

Και επαναλαμβάνω ότι αυτό βέβαια δεν θα ήταν απαραιτητα κακό, το αναφέρω απλά επειδή μιλάμε για specs.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου