Προς το περιεχόμενο

Hardware sequencer


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα,

 

Δώστε μου παρακαλώ μιά βοήθεια, καθώς ως δεινόσαυρος κιθαρίστας είμαι πλήρως άσχετος στον τομέα.

 

Θέλω να μεταφέρω μέσω midi τα backing tracks που έχω κατά καιρούς φτιάξει σε παλιά τετρακάναλα boss dr5 rhythm sections (μη γελάτε, στον καιρό τους ήταν state of the art για τους κιθαρίστες - πριν 20 μόλις χρόνια δηλαδή...) λόγω της περιορισμένης τους μνήμης σε αριθμό τραγουδιών και patterns που μπορείς να γράψεις, του χαμηλής ποιότητας ήχου, αλλά και των ελάχιστων δυνατοτήτων σε σχέση με τα σημερινά μηχανήματα.

 

Έψαξα στις σελίδες του Thomann στα hardware sequencers για πληροφορίες: http://www.thomann.de/gr/hardware_sequencers_and_arrangers.html

 

Θέλω τη βοήθεια σας στα εξής:

1.Ψάχνω στη σωστή κατηγορία ή χάθηκα;

2.Πέραν του ότι λόγω άγνοιας δεν μπορώ να καταλάβω ποιό μηχάνημα κάνει αυτό που έχω στο μυαλό μου, είδα και απίστευτες τιμές. Είναι ιδέα μου ή υπάρχει λόγος; Αξίζουν την αγορά;

3.Με την πρώτη σκεφτόμουν πως ένα καλό ερασιτεχνικό σύνθι θα κάνει τη δουλειά που θέλω σε λογικότερες τιμές. Αν ναι, ποιό θα συστήνατε;

4.Αν όχι, ποιά λύση είναι κατάλληλη;

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Κώστας

Hot Dog .......................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello φίλε Κώστα

 

Είσαι σίγουρος ότι δεν σε ενδιαφέρει να τα δουλέψεις σε υπολογιστή με κάποιο αντίστοιχου τύπου software (πράγμα που σε μεγάλο βαθμό έχει υποκαταστήσει σήμερα τα μηχανήματα αυτού του τύπου και - πέρα της αρχικής δυσκολίας που παρουσιάζει η προσαρμογή σε αυτά, η ευκολία χειρισμού είναι πολύ μεγαλύτερη) ή ψάχνεις αποκλειστικά για αντίστοιχου τύπου hardware; Αυτό υπό την προϋπόθεση ότι μπορείς να διαθέσεις το οικιακό pc σου για τέτοιες εφαρμογές.

(Πάρε τηλέφωνο να μου εξηγήσεις και να σου πω)

 

Φιλικά,

Μάνος

Ιντονέησον ημάς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε