Προς το περιεχόμενο

Gibson les paul classic - pickups replacement


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν υπάρχουν κάποιοι που ξέρουν, θα ήθελα μια βοήθεια..

Έχω μια les paul classic του 96, με τους στοκ μαγνήτες (496R & 500T) και τη στοκ γέφυρα (abr), με την οποία κιθάρα είμαι ευχαριστημένος και με το παραπάνω αλλα επειδή οι μαγνητες που φοράει είναι πολύ hot, σκέφτομαι κάποια στιγμή να τους αλλάξω για κάτι πιο vintage και bluesy.

Δεν παίζω με πολύ gain.

Σκέφτομαι ως καλή λύση τους SD antiquity... αν κάποιος έχει καμια άλλη ιδέα που να μη ξεφεύγει σε αυτά τα χρήματα, ευπρόσδεκτη φυσικά.

Το πραγματικό όμως ερώτημα (πέραν του ήχου) είναι το εξης: υπάρχει θέμα με τις διαστάσεις των μαγνητών; εννοώ και τις πραγματικές διαστάσεις αλλα και το pole spacing, string spacing και όλα αυτα..?

Δεν θα ήθελα να μπω σε διαδικασίες να αλλάξω γέφυρα ή να κάνω οποιαδήποτε άλλη αλλαγή πλην του να αλλάξω τους μαγνήτες για κάποιο ποιο low output και vintage ηχητικά.

 

Είμαι ολίγον άσχετος με τις les paul, επειδή χαώθηκα λιγο με το ψάξιμο και άκρη δεβ έβγαλα, θα εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μου έδινε σαφείς απαντήσεις στο θέμα των διαστάσεων και ποιοι μαγνήτες ταιριάζουν στη δική μου (ως μέγεθος) και ποιοι εχουν λιγο-πολύ τις ηχητικές προδιαγραφές που ζητώ, χωρίς να πληρώσω μια περιουσία.

ευχαριστω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 47
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

κοιτα υπαρχουν οι κλασσικες λυσεις burstbucker,Dimarzio 36th,seth lover κλπ αλλα για εγω θα σου προτεινα αυτους οι οποιο παιζουν τα παντα και ειναι τρομεροι μαγνητες και σε τρομερη τιμη

 

http://www.thomann.de/gr/seymour_duncan_saph1b4c_black_alnicoiipro_humbucker.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα υπαρχουν οι κλασσικες λυσεις burstbucker,Dimarzio 36th,seth lover κλπ αλλα για εγω θα σου προτεινα αυτους οι οποιο παιζουν τα παντα και ειναι τρομεροι μαγνητες και σε τρομερη τιμη