Προς το περιεχόμενο

62 Jazz Bass Wiring


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Σου χω  όμως carbon  resistors στα  220K  για να είσαι  period correct  8)  και μη σκας  για  το roll off  δεν ισχύει  και τόσο.

 

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Σου χω  όμως carbon  resistors στα  220K  για να είσαι  period correct  8)  και μη σκας  για  το roll off  δεν ισχύει  και τόσο.

Θενξ αλλά σήμερα-αύριο λέω να το φτιάξω.

 

Period correct δεν θα μαι καi ούτε καίγομαι αφού όλο το set δεν έχει σχέση με re-issue.

 

Έχω κάτι vintage PIO πυκνωτές .039 (μικρότερος από τον 0.50 για τον P αλλά μεγαλύτερος από τον .022 για τον J αλλά δεν πειράζει, δεν τραβιέμαι για πυκνωτές τώρα αν και ήθελα να πάω σε ένα μαγαζί στην Αθήνα που του χουν ξεμείνει bumblebees - που έχω στο diy jazz - σε λογικότατη τιμή) στα 400V (overkill το ξέρω αλλά είπαμε, ότι είχα) και πήρα μερικές αντιστάσεις 1/4w (100Κ, 150Κ, 220Κ) 5% και μια χαρά όλα. Είναι ψιλομεγαλούτσικοι οι πυκνωτές και χωροταξικά υπάρχει ένα ζόρι αλλά κάπως θα το κεντήσουμε.  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι σε αυτό το περιορισμένου ενδιαφέροντος θέμα για να προφυλάξω με την εμπειρία της κακοτυχίας μου τους πιθανούς υλοποιητές.

 

Είπα λοιπόν να μην τσιγκουνευτώ και να πάρω τα CTS pots της Fender και μιας και τα knobs ήταν μιδαμινής αξίας τα πήρα Κινέζικα για να πειραματιστώ. Η Αμερικανομαλακία με τις περίεργες ίντσες στο shaft των pots της CTS δεν εφάρμοσε στις τρύπες από τα Κινέζικα.

Τι να κάνουμε, παίξαμε και χάσαμε. Ας πάρουμε λοιπόν της Fender τα αμερικάνικα concentric knobs (Τα μαυρα πλαστικά με την άσπρη ένδειξη part# 0049412000 & 0049411000 ) να τελειώνουμε.

 

ΑΜ ΔΕ !!!

 

H κλασσική ιντσομαλακία συνεχίζεται. Ενώ το πάνω knob εφαρμόζει μια χαρά, το κάτω έχει μισό χιλιοστό διαφορά (1/4= 6,35mm η τρύπα ενώ το στέλεχος 17/64=6,75mm) που να χέσω.

Και θα μου πεις ε, καλά ρε συ, βάλε το μολύβι με γυαλόχαρτο και πάρτο λίγο.

Άντε και ξεπερνάω το κόλλημα "σε πλήρωσα ρε παπάρα για να πάρω τα δικά σου και να τελειώνω και με ξαναγυρνάς στο τρύπα-τρίψε". Τελειώσαμε;

 

ΑΜ ΔΕ !!!

 

Και αυτό γιατί ο παπάρας ο Αμερικάνος που το σχεδίασε έβαλε αγνώστου ιντσοδιαδιαμετρήματος αλλενόβιδες (στην κάτω knob δεν μπορώ να βρώ τόσο ψιλό αλενάκι) στα knobs πάνω και κάτω οι οποίες, κυρίες και κύριοι, είναι διαφορετικού διαμετρήματος η μία με την άλλη. ΕΛΕΟΣ !!

 

Συμπέρασμα. Αν το κάνετε το επιχείρημα, αγνοήστε ότι γράφει Fender επάνω του. Παίρνετε 2 concentric Audio 250/250 της Alpha (και ποιοτικά είναι και period correct είναι και σωστές τιμές έχουν) με 6 και 8 mm shaft και από knobs έχετε εκατομμύρια μεταλλικές/πλαστικές/ξύλινες (ναι ρε φίλως τα cocobolo knobs δώσαν άλλο αέρα στα πρίμα μου) επιλογές σε concentric.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε συμπονώ βαθιά.

Αυτό.

Δεν έχω κάτι να προσθέσω, οπότε το γυρνάω στο ελαφρολαϊκό.

 

 

 

mitsotakis030112.jpg

Είμαι βέβαιος ότι η συναρμολόγησις του εν λόγω ηλεκτρικού κόντρα μπάσου θα είναι ανέφελος και επιτυχής.

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες αργότερα...

Που λέτε λοιπόν, το χα τελειώσει, έπαιζε, κάτι δεν πήγαινε καλά, πολλά μου έκατσαν στο ενδιάμεσο και η αποπεράτωσις του μετατέθηκε για λίγο μετά του Αγίου Κάποτε.

 

Το ΣΚ όμως, που για κάποιο ανεξήγητο λόγο βρέθηκα με λίγο ελεύθερο χρόνο, μιας και σκόνταψα στον οπλοβαστό που είχα το μπασάκι επάνω του, είπα να το ξαναδώ.

Το καθάρισα λίγο στα ηλεκτρικά του, βίδωσα, τέντωσα, κούρδισα, έπαιξα.

O P-bass μόνος του σκοτώνει.

Ο Jazz στο bridge μόνος του είναι πολύ καλός.

Και οι δύο μαζί, σκοτώνονται.

Δηλαδή;

Εκεί που παίζει ο P ανεβάζεις τον J και όλα καλά αλλά μόλις πας το J στο full, πηδιέται ο ήχος, honkινίλα και πριμαδούρα και που τον πήγατε τον ήχο μου ωρε μαγνήτες;

Εκοβες τον J; Όλα καλά.

Έκοβες τον P; Πάλι καλά. (πολύ παρεξηγημένος - και άδικα- ο vintage noiseless της Fender)

Και οι δύο; Άντε γειά.

Προφανώς έχουμε ζήτημα φάσης. Επειδή διπλοτσέκαρα τις κολλήσεις, οι πόλοι ήταν μια χαρά στα pots αλλά τι να κάνουμε, αφού έτσι θέλει....

 

Πάμε ξανά.

Pickguard έξω γαμώ τα P-bass μου (ενώ τα Jazz τα παιζεις και με πλακέτα ανοιχτή χωρίς να βγει το pickguard)

Αλλάζω τη φάση του J.

Pickguard στη θέση του.

Πάμε ο P..... Ωραίος....

Πάμε ο J......Ωραίος κι αυτός.

Πάμε και οι δύο ...... Αυτό ήτανε. Παίζει μια χαρά ....

Αλλά όχι, κάτσε, δεν είναι δυνατόν, που πήγε η D ποιός έκλεψε την G ;

To μπάσο επαιζε καλά τις δύο Ε & Α χορδές αλλά ψόφαγε (όταν ήταν και οι δύο μαγνήτες ανοιχτοί full) στις άλλες δύο.

Ήταν προφανές ότι ο P ήταν πλέον εκτός φάσης.

Προσέφερα στο μπάσο ένα ευχολόγιο για το γεναλογικό δέντρο το δικό του και της Fender και είπα ως νέος Sir Μπιθι "Ααααααααααααύριο πάλι..." ακουμπώντας το στον οπλοβαστό.

 

Το χετε ξανασυναντήσει αυτό το πράμα ρε παιδιά;

 

Να το θεωρήσω οιωνό;

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

KAI ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ !!!

 

Όλοι οι συνδυασμοί φάσης δοκιμάστηκαν.

Έχω την ισχυρή εντύπωση ότι κάτι παίζεται με τα φορτία των μαγνητών στην full θέση (και με την συγκεκριμένη συνδεσμολογία) λόγω της ύπαρξης P-μαγνήτη (ουσιαστικά humbucker) και μονού (Jazz) σε ένα κύκλωμα σχεδιασμένο για δύο μονούς.

 

Οι λύσεις που απομένουν είναι οι κάτωθι:

 

α) Βάζω έναν jazz humbucker πίσω (νομίζω ότι ο Bill Lawrence κάνει) να ισορροπήσουν οι γεύσεις

β) Αλλάζω το κύκλωμα σε V/V stacked και tone ξέχωρα και κοινό και για τα δύο vol

γ) Να δω αν χωράει το active PJ σετ που έχω (αν και το προορίζω για αλλού και δεν θέλω)

δ) Να βάλω έναν πυκνωτή 0.1 φορτίο στο hot του P για να ισσοροπήσει το κύκλωμα (μη με ρωτάτε γιατί, κάπου το διάβασα και δεν θυμάμαι)

ε) Να υλοποιήσω την λύση που θα προτείνετε (εξυπνάδες τιμωρούνται με μπασοχορδομαστίγωμα σε ρυθμούς thrash metal)

 

Βοηθάτε Χριστιανοί.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κανεις αυτο που κανω ΠΑΝΤΑ εγω στα PJ μου. Mini switch ON/ON/ON για επιλογη μαγνητων, ενα volume κι ενα tone. To διακοπτακι χωραει μεταξυ tone και jack. Δεν θα χεις blend ομως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κανεις αυτο που κανω ΠΑΝΤΑ εγω στα PJ μου. Mini switch ON/ON/ON για επιλογη μαγνητων, ενα volume κι ενα tone. To διακοπτακι χωραει μεταξυ tone και jack. Δεν θα χεις blend ομως...

Σε ευχαριστώ Πέτρο.

Το σκέφτηκα, έχοντας παίξει και με τέτοια μπάσα, αλλά είναι το blend που θέλω.

Αν δεν γίνει αλλιώς όμως.......

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δυο wiring που παραθετεις ειναι διαφορετικα μεταξυ τους (περα απο τις 2 εξτρα αντιστασεις). Ποιο απο τα 2 εχεις κανει εσυ;

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου