Προς το περιεχόμενο
blue

Moυσικός ή δημιουργός?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ερώτημα που (κουτοπόνηρα) αποφεύγει ο κ. Παπαδημητρίου είναι: "γιατί αυτοί οι (λίγοι' date=' έστω) που ακούν τζαζ στην Ελλάδα, δεν πολυενδιαφέρονται για τους έλληνες τζαζίστες;".[/quote']

 

Εεεεεε κι εσύ! ¶λλο John Coltrane και άλλο Γιάννης Κοτρόνης :lol:

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλο λαθος ειναι οτι στην Ελλαδα ΚΑΙ στη τζαζ εχουμε μπερδεψει την "μουσικοτητα" με τα "χωσιδια".... :cry:

 

Δεν χρειαζεται να ψαξετε και πολυ για να καταλαβετε τι εννοω,πηγαινετε σε μια οποιαδηποτε "μεγαλη πιστα",εκει ο ντραμμερ θα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ "αδικημενος τζαζιστας" :lol: ,παρατηρηστε τον ΤΡΟΠΟ με τον οποιο παιζει και θα δειτε οτι ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ & "κοντρες" καθε μισο μετρο περιπου (ακολουθουμενος βεβαια και απο τους υπολοιπους "τζαζιστες" της σκυλομπαντας... :lol: ) δεν αμφιβαλλω οτι οταν παιζει και "τζαζ" με τους φιλους του,τα ιδια κανει... :lol:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στην Ελλάδα λέγεται συνέχεια ότι για να ακούς jazz πρέπει και καλά να είσαι μουσικός για να την καταλάβεις! Διαφωνώ κάθετα!

 

+1000

Kαι γιατί γίνεται στην Ελλάδα αυτό?Επειδή οι λίγες περιπτώσεις που γίνεται να εκτεθείς σε τέτοια μουσική είναι φοβερά εξεζητημένες....Ένα ακκόρντο που περιέχει ΟΛΕΣ τις νότες ετσι ώστε στο σόλο ό' date='τι και να παίξεις θα είναι μέσα.Και τελικά είναι σρέντινγκ αυτό που βλέπεις αλλά με σκάφος :(

[/quote']

 

Δεν είναι έτσι ρε παιδιά!

Όντως πρέπει να είσαι μουσικός για να την καταλάβεις.

Η μουσική έκτός από συναίσθημα και μυστήριο είναι και μαθηματικά.

Πρέπει να ξέρεις ένα σωρό modes και να τα μπλέκεις σωστά βάσει jazz αρμονίας, κάτι που θέλει πολύ κόπο για να το καταφέρεις.

Εκεί που εσύ θα ακούσεις μια απλά παράφωνη νότα που σε ξάφνιασε, ο jazzίστας θα πεί: ουάου! από ματζόρε πέρασε σε μιξολύδια b6 !!!

Και οι δύο όμως θα καταλάβετε κάτι περίεργο και θα ξαφνιαστεί το αυτί σας.

¶ρα για να ακούσεις και να γουστάρεις απλά δε χρειάζεται καν έχεις επαφή με τη μουσική, για να καταλάβεις όμως πρέπει να είσαι μουσικός με γνώση.

 

Επίσης είναι μπακαλίστικο το "ένα ακόρντο να περιέχει ΟΛΕΣ τις νότες" γιατί πίσω από ένα ακόρντο με extensions και τί μπορείς να παίξεις και να μπλέξεις πάνω του κρύβεται πάρα πολλή θεωρία και φίλε blue την αδικείς.

 

Όσο για το shredding, είναι μία λέξη που προκαλεί εμετό στους 'ψαγμένους' και θεωρείται γενικά κακό στο noiz, φλύαρο, ανούσιο. Πολλοί που μπερδεύουν τη μουσική με τον αθλητισμό και καταφεύγουν σε αυτό κάνουν κακό στο shredding, όπως λέει και ο Superfunk 'χωσίδια'.Για μένα είναι κάτι πολύ όμορφο, δύσκολο και άπιαστο, όσο και αν προσπαθώ να το πλησιάσω καθημερινά. Και πολύ γουστάρω τους Gambale,Holdsworth κτλ που 'φλυαρούν'.

 

PS. Πραγματικά δε θέλω να προσβάλω κανέναν. Προσωπικά δεν μπορώ να ακόμα να καταλάβω και να παίξω jazz, μόνο να ακούω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Όντως πρέπει να είσαι μουσικός για να την καταλάβεις.

 

Δηλαδη τα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ των "δυτικων" που μεχρι και την επελαση του ροκ ακουγαν απο το πρωϊ ως το βραδυ τζαζ,μουσικοι ηταν?? 8O

 

Οι Γιαπωνεζοι που ακουνε στα Mac Donalds Coltraine & Ornette Coleman μουσικοι ειναι?? :lol:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Όντως πρέπει να είσαι μουσικός για να την καταλάβεις.

 

Δηλαδη τα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ των "δυτικων" που μεχρι και την επελαση του ροκ ακουγαν απο το πρωϊ ως το βραδυ τζαζ' date='μουσικοι ηταν?? 8O

 

Οι Γιαπωνεζοι που ακουνε στα Mac Donalds Coltraine & Ornette Coleman μουσικοι ειναι?? :lol:[/quote']

 

Συγνώμη αλλά είπα να την καταλάβεις, όχι να την ακούσεις

Αυτό έγραψα λίγο παρακάτω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να την ακους πρεπει και να την "καταλαβαινεις" δεν γινεται αλλοιως :wink:

 

Δηλαδη αυτοι που ακουνε Βανδη "καταλαβαινουν" τι παιζουν οι μουσικοι στα χιτ ή οτι το τεμπο ειναι 4/4?? :lol:

 

Η μουσικη οσο περιπλοκη και να ειναι αν ειναι ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ αμεσως γινεται αποδεκτη απο τη μεγαλη μαζα του κοσμου δηλαδη αν θεωρεις οτι η πολυπλοκοτητα της ειναι αυτη που την κανει "δυσκολη" τι να πουμε για την ΙΝΔΙΚΗ μουσικη (η οποια ειναι δημοφιλεστατη),η την τουρκικη κλασσικη μουσικη (επισης δημοφιλεστατη) οι οποιες ειναι δεκα φορες "δυσκολοτερες" απο τη τζαζ....και ομως τις ακουνε εκατομμυρια ανθρωποι καθημερινα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα εγώ ότι για να την ακούς πρέπει να την καταλαβαίνεις???

 

Διαβάζω το post μου και δεν καταλαβαίνω που αναφέρεσαι και δεν ξέρω πού είναι το πρόβλημά σου.

 

Ότι γουστάρεις μπορείς να ακούς. Και αλβανικό χιπ-χοπ και fusion από το Μπαγκλαντές και της Παναγιάς τα μάτια. Και είναι δικαίωμα του καθενός να ακούει και να του αρέσει το οποιοδήποτε στυλ μουσικής.

 

Πιστεύω έγινε κατανοητή η διαφοροποίηση του 'ακούω' και του 'καταλαβαίνω'.

 

Ο μουσικός όμως, πέραν του ότι γουστάρει αυτό που ακούει στην περίπτωση της jazz, καταλαβαίνει και κάποια πράγματα παραπάνω και έτσι γουστάρει διπλά.

 

Και εγώ ακούω fusion αλλά καταλαβαίνω μόνο το 1%. Γουστάρω και ακούω όμως γιατί μου αρέσει το στυλ, η δεξιοτεχνία των κιθαριστών και τα σαξόφωνα. Ντε και καλά πρέπει να την καταλαβαίνω?? Αυτό είπα???

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

as they say innovators get all the arrows and settlers get the land....

 

αυτό ίσχυε, ισχύει και θα ισχύει...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά θεωρώ τον εαυτό μου δημιουργώ όταν ξύνω το μολύβι μου (σόλο ξύστρα)...μπορεί να ανεβάσω και κλιπάκια να με θαυμάσετε :)

 

Σοβαρά τώρα η μουσική σκηνή δεν νομίζω ότι πάσχει απλά έχει κατακλυστεί. Όσον αφορά την ελληνική σκηνή γενικά κατά τη γνώμη μου βλέπουμε οτιδήποτε ελληνικό σε σχέση με μουσική με πολύ σκεπτικισμό και κλειστό μυαλό (ίσως δεν θέλουμε να χωνέψουμε ότι ένας Έλληνας μπορεί να κάνει κάτι καλά ή καλύτερα από εμάς) αλλά επίσης πιστέυω ότι κατά πλειοψηφία ο Έλληνας μουσικός δεν έχει feeling (ή τουλάχιστον αρκετό feeling). Και όποιος έχει, μόλις ξεμυτήσει θα βγούνε να τον φάνε οι ατάλαντοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Εγώ προσωπικά θεωρώ τον εαυτό μου δημιουργό όταν ξύνω το μολύβι μου (σόλο ξύστρα)...μπορεί να ανεβάσω και κλιπάκια να με θαυμάσετε :)

 

Σοβαρά τώρα η μουσική σκηνή δεν νομίζω ότι πάσχει απλά έχει κατακλυστεί. Όσον αφορά την ελληνική σκηνή γενικά κατά τη γνώμη μου γενικά βλέπουμε οτιδήποτε ελληνικό σε σχέση με μουσική με πολύ σκεπτικισμό και κλειστό μυαλό (ίσως δεν θέλουμε να χωνέψουμε ότι ένας Έλληνας μπορεί να κάνει κάτι καλά ή καλύτερα από εμάς) αλλά επίσης πιστέυω ότι κατά πλειοψηφία ο Έλληνας μουσικός δεν έχει feeling (ή τουλάχιστον αρκετό feeling). Και όποιος έχει' date=' μόλις ξεμυτήσει θα βγούνε να τον φάνε οι ατάλαντοι.[/quote']

 

 

Η μουσική γενικότερα είναι ένας χαώδεις πλανήτης στον οποίον κατοικούν επί το πλείστων ¶γγλοι, Αμερικανοί, Γερμανοί, και κάπου, κάπου σε ένα νησάκι 50τμ με ένα δέντρο υπάρχει και η λεγόμενη ελληνική μουσική σκηνή... ξύσΆτα μολύβια σου δηλαδή σα να λέμε.. και να πω και κάτι ακόμα η έννοια του δημιουργού και του μουσικού είναι ψευδαίσθηση πάνω σε ένα τέτοιο νησί..

 

Θα πάω όμως την συζήτηση και ένα βήμα παραπέρα, γιατί η Φιλανδία που έχει παρόμοιο πληθυσμό με εμάς ( ή η Σουηδία για παράδειγμα,) έχουν μεγαλύτερο ποσοστό στη διεθνή σκηνή από εμάς ;;;;;

 

Να πω εγώ γιατί...

 

γιατί δεν έχουν σκυλάδικα.. γιατί δεν έχουν ένα μηχανισμό εμπορευματοποίησης της μουσικής τύπου πίστα.. για αυτό..

 

Πέστε μου σε ποιά άλλη χώρα υπάρχει η μουσική πίστας, η οποία όχι μόνο δεν συρρικνώνεται σαν ένα cult είδος ... αλλά διευρύνεται απορροφώντας όλες τις σύγχρονες τάσεις αναδιασκευάζοντας αυτό που ήδη παίζει έξω προς τα μέσα αναμασημένο κακοδιασκευασμένο, αλλά το χειρότερο δεν είναι αυτό...

 

Το χειρότερο είναι ότι who cares κιόλας, και για την μουσική.. Η πίστα δεν νοιάζεται καθόλου για την μουσική... εδώ πρέπει να είσαι από φωνή μουνάρα - βλ. ζαμπέτας..

 

και επανέρχομαι για σας κούρασα.. πλάτειασα το θέμα.. σε ένα τέτοιο νησί μία πίστα, που νομίζεις ότι κάθεσαι φιλόδοξε Έλληνα μουσικέ....

 

στο νερό, απαντάω στην ερώτηση μου και κάποιοι είναι απλά τυχεροί και έχουν και σχεδία....

 

Αυτά περί Ελληνικής Μουσικής Σκηνής.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.