Προς το περιεχόμενο

Σύνδεση μπάσου μέσω DI


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να και ένα link που είχα θαμμένο και το οποίο μου θύμισε ότι ξέχασα να αναφέρω και το πάρα πολύ καλό BSS AR-133 (είναι και top στις πωλήσεις του Θώμανν)

 

http://www.prosoundnetwork.com/article/par-session-trial-trusty-di-boxes-featuring-bss-countryman-radial-samson-and-switchcraft/10979#

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ξεφτίλα και για να έχεις το πάντα χρήσιμο "ακούγομαι σα να παίζω από ενισχυτή αλλά κουμπώνω κατευθείαν κονσόλα" υπάρχει τούτο δω:

http://www.thomann.de/gr/behringer_vtone_bass_bdi21_analog_modeling_preamp.htm

 

που έιναι ξεδιάντροπη κόπια του επί χρόνια measuring stick στα preamp/DI pedals:

http://www.thomann.de/gr/tech_21_bass_driver.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη στιγμή που 9 στους 10 μπασίστες παίζουν με τουλάχιστον 1 effect στα πόδια τους είναι πλέον ξεδιάντροπο  ;D να συνδέονται μόνο με DI στην κονσόλα. Πάντα mic + di και για ποιο ιδανικές καταστάσεις το di να είναι pre effect με ένα ωραίο roll off στα μεσαιοψηλά για να υπάρχει πάντα το big bottom! Βέβαια αυτό προυποθέτει να έχεις:

 

α. τον δικό σου ηχολήπτη σαν μπάντα ή

β. να είσαι υπερκολόφαρδος και να πετύχεις συνεργάσιμο και πέρα από τα στερεότυπα ηχολήπτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα mic + di και για ποιο ιδανικές καταστάσεις το di να είναι pre effect με ένα ωραίο roll off στα μεσαιοψηλά για να υπάρχει πάντα το big bottom!

 

man, μπορείς να το κάνεις λίγο πιο λιανά, γιατί δεν κατάλαβα Χριστό;  :P :P :P

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζεις το DI πρώτο στο signal chain σου και από εκεί στέλνεις:

 

1)το link out στα πετάλια-> ενισχυτής -> mic -> κονσόλα και

2)το DI out στην κονσόλα.

 

Το τι γίνεται από εκεί και πέρα και πως αντιμετωπίζονται τα προβλήματα αυτής της συνδεσμολογίας είναι θέμα ηχολήπτη. Αυτό που θέλουμε από αυτή την συνδεσμολογία είναι το big bottom του DI σήματος σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα του σήματος από τον ενισχυτή/μικρόφωνο. Θέλει προσοχή με την διαφορά φάσης για να μην εξαφανιστούν οι χαμηλές και καλό θα ήταν στο κανάλι του DI να φαγωθούν τα ψηλομεσαία ειδικά αν παίζεις με πολλά drive για να έχεις ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

 

Δεν είναι τίποτα μαμπο τζάμπο όλα αυτά, κλασική συνταγή είναι που συγκρούεται με το "έλα μωρέ κάρφωσε το τώρα στο di να τελειώνουμε που μου θέλεις και μικρόφωνο στο μπάσο"

 

Η φάση που συναντάς συνήθως είναι κάπως έτσι (1:21):

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ!

 

Αν, ωστόσο, δεν υπάρχει η δυνατότητα ή η διάθεση για τέτοια συνδεσμολογία, δε μπορώ να συνδέσω τα πεταλάκια μου, μαζί με το tubepre στην κονσόλα?

 

Αν ναι, η προενίσχυση θα μπει πρώτη ή τελευταία στη συνδεσμολογία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την εμπειρία μου στον ελληνικό χώρο θα συμφωνήσω με τον fleamail: απίθανο να κάτσει ηχολήπτης να πάρει ήχο του μπάσου με μικρόφωνο από την καμπίνα, πόσο μάλλον να "χαραμίσει" 2 κανάλια της κονσόλας: 1 για καθαρό κανάλι (pre effects απο το DI) και 1 "βρώμικο" (post effects με μικρόφωνο απο την καμπίνα) ωστέ να κάνει μίξη καθαρού/βρώμικου στο PA...

 

Για την τελευταία ερώτηση σου:

Το πιο πιθανό είναι η σύνδεση να γίνει ως εξής: bass --> effects --> Presonus Tubepre DI out (XLR balanced) στην κονσόλα, και αν υπάρχει ενισχυτής, parallel link out (1/4 jack unbalanced) στον ενισχυτή.

 

Αν υπάρχει ενισχυτής που έχει έξοδο XLR, μπορείς και απο εκεί να δώσεις σήμα στην κονσόλα χωρίς να μπεί DI "πετάλι" αναμεσά στο μπάσο και τον ενισχυτή (bonus το eq του ενισχυτή στον ήχο που θα βγεί έξω)

 

Εξαιρετικά τα REDDI, τα Radial και τα Countryman ως απλά DI, αλλά το κόστος τους αρκετά υψηλό (REDDI απλησίαστο). Για χρήση σε στούντιο και ηχογράφηση αξίζει να τα σκάσεις.

 

Για live όμως, αν ήθελα να δώσω κάποια χρήματα, θα προσανατολιζόμουν σε preamp/DI (πολλές επιλογές απο Hartke κάτω απο 100€ μέχρι Lehle και Tech21 πάνω απο 200€) το οποίο δίνει επιλογές για shaping του ήχου πριν καταλήξει στην κονσόλα.

 

Φτηνότατη λύση (κανά 30άρι €) που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε πολλά live: Behringer ULTRA-DI 100 (μην βαράτε όλοι μαζί!!!). Αν και δεν το έχω συγκρίνει με πιο ακριβά DI που πιθανά να έχουν πιο "καλό" ήχο (ό,τι και αν σημαίνει αυτό), στα live ο ήχος μου ήταν πάντα αξιοπρεπέστατος και το κουτί αντέχει το "ξύλο". Για live context σε μαγαζί οπού θα πρέπει να κουβαλήσεις ο ίδιος το DI σου (άρα όχι liveαδικό προδιαγραφών), δεν νομίζω να καταλάβει κανείς διαφορά στον ήχο ανάμεσα στο Behringer και το Radial πχ.  

 

Για να απαντήσω και στην αρχική ερώτηση σου:

To Presonus Tube Pre είναι μια χαρά (more than enough θα έλεγα μάλιστα) για live. Αν σου παρέχονται και καλά ηχεία monitor από το μαγαζί, μπορείς και να μην κουβαλήσεις ενισχυτή. Εγώ θα έφερνα πάντως γιατί ποτέ δεν ξέρεις.

 

My 2 cents...

The more I play the bass, the more I learn

https://www.facebook.com/kennyfreqcentral

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου