Προς το περιεχόμενο

παραγωγή κιθάρας...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλα όλα αυτά' date=' τα μικρόφωνα, οι ενισχυτές, τα προγράμματα. Το βασικότερο όμως είναι να υπάρχει ΠΑΙΚΤΗΣ.

 

Και εννοείται ότι οι ενισχυτές δεν βγάζουν τον όγκο τους όταν τσιτώσουμε το gain αλλά σε πιο χαμηλά γκάζια. Και επίσης η μέθοδος a-la punk (όλα τα knobs τέρμα - με χαρακτηριστική κίνηση ανοιχτής παλάμης που περνάει πάνω από τα ποτενσιόμετρα και τα σαρώνει όλα από τα αριστερά στα δεξιά). Και επίσης δοκίμασε να έχεις πολύ χαμηλά την έξοδο της κιθάρας σου και να τα δώσεις όλα από τον ενισχυτή! ΑΑΑ!! Παραλίγο να ξεχάσω να σου πω να δοκιμάσεις να κομπρεσάρεις το σήμα κατα την ηχογράφηση!! ΚΑΙ επίσης να γράψεις με 4 καμπίνες, 2 κεφάλια και 5 μικρόφωνα!! (2 ανα καμπίνα και 2 πίσω με stereo τεχνική για χώρο)... ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ.... μπλα μπλα μπλα... με την τάδε καμπίνα και τα δείνα μικρόφωνα και εκείνη την κεφαλή... και...

 

Ελπίζω να είμαι σαφής... :?[/quote']

 

Στο "ΑΑΑ!!" σε χάνω λίγο :? :lol:

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 62
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ο μέταλ ήχος, αποτελλεί σημείο αναφοράς, για την ποιότητα της αλληλουχίας, αν μπορώ να έχω αυτόν, μπορώ να έχω και όποιον άλλον θέλω..

 

Καλα μη τρελλαθουμε κι ολας... :roll:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω ιδεα απο μιξεις και τεχνικες γνωσεις σαν καποιους απο εσας ,απλα

καταγραφω καποιες ιδεες , σε ενα παλιο cubase . Ακουω πολλες φορες να λενε οτι την κιθαρα την γραφουν στα studio ,καθαρη , και μετα προσθετουν τα εφε .Αυτο αν αληθευει μου φαινεται λιγο περιεργο ειδικα στην rock κιθαρα ,οπως τουλαχιστον την καταλαβαινω.Π.Χ. οταν παιζεις με

ενα συγκεκριμενο ηχο ,π.χ. με γκαζια , ξερεις πιθανον αν τα 'σφυριγματα'

(αρμονικες) που βγαζεις ειναι σωστα η 'παραλιγο' ,και επισης ο ηχος σε οδηγει σε συγκεκριμενο πιο επιθετικο η οχι παιξιμο . Δηλαδη πρεπει να γραφεις κατα την γνωμη μου με το ηχο που περιπου θελεις και να βγει , και μονο λεπτομερειες να αλλαζονται και καποια δευτερευοντα εφε . Δεν

ξερω μηπως εχω καταλαβει λαθος και δεν ενοουν αυτο που καταλαβαινω ,

και λογο μη ενασχολησης να ειμαι μακραν νυχτωμενος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουω πολλες φορες να λενε οτι την κιθαρα την γραφουν στα studio ,καθαρη , και μετα προσθετουν τα εφε

 

Καποιοι το κανουν καποιοι παλι οχι.Αυτο που θελουνε να πουνε ειναι οτι δεν βαζουν modulation & time effects κατα τη διαρκεια της ηχογραφησης αλλα μετα,ο βασικος ηχος της κιθαρας (καθαρος η βρωμικος) ΠΑΝΤΑ ηχογραφειται ως εχει (δηλ. αν εχει distortion ηχογραφειται ΜΕ distortion).

 

Προσωπικα ειμαι της βρεττανικης σχολης (δηλ. πιστευω οτι τα εφε ειναι μερος του ηχου του καθε κιθαριστα και οχι απλα μια "σαλτσα") και ΠΑΝΤΑ γραφω ΜΕ τα εφε... :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό συνήθως γίνεται μετά είναι ένα πείραγμα με eq και compression. Το θέμα είναι ότι για να πετύχει καλύτερα αυτό πρέπει να είναι όσο πιο καθαρός ο ήχος. Συνήθως καταφεύγουμε σε αυτήν τη λύση όταν ο "live" ήχος μας δε μας ικανοποιεί, και θέλουμε ανέγγιχτη την πηγή μπας και πιάσουμε το επιθυμητό μετά. Δοκιμασμένα πάντως distortion εκ των υστέρων σε clean κιθάρα δεν αποδίδει.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως συνδυάζω αυτές τις λύσεις γράφοντας με καμπίνες και μικρόφωνα και παράλληλα γράφοντας από την bypass έξοδο της κεφαλής (καθαρό σήμα κιθάρας δηλαή) σε ένα άλλο κανάλι. Έτσι αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις κιθάρες ή αν δεν κάθονται με τίποτα στη μίξη ξαναστέλνω αυτό το καθαρό σήμα σε άλλους ενισχυτές, καμπίνες και τα ξαναγράφω με διαφορετικά μικρόφωνα ή/και δοκιμάζω άλλες τεχνικές τοποθέτησής τους. Ή επίσης το στέλνω σε software τύπου Guitar Rig ή Amplitube και το μιξάρω μαζί με το άλλο σήμα. Είναι σαν να ξαναγράφουμε κιθάρες, απλά δεν ταλαιπωρούμε τον κιθαρίστα.

 

Αυτή την τεχνική εγώ την λέω "Just In Case" :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Ο μέταλ ήχος' date=' αποτελλεί σημείο αναφοράς, για την ποιότητα της αλληλουχίας, αν μπορώ να έχω αυτόν, μπορώ να έχω και όποιον άλλον θέλω..[/quote']

 

Καλα μη τρελλαθουμε κι ολας... :roll:

 

Μην τρελένεστε δεν ισχύει, είναι προσωπικό βίτσιο το κυνήγη του metal ήχου...

ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μέταλ ήχος' date=' αποτελλεί σημείο αναφοράς, για την ποιότητα της αλληλουχίας, αν μπορώ να έχω αυτόν, μπορώ να έχω και όποιον άλλον θέλω..[/quote']

 

Καλα μη τρελλαθουμε κι ολας... :roll:

 

Μην τρελένεστε δεν ισχύει, είναι προσωπικό βίτσιο το κυνήγη του metal ήχου...

 

Εγώ ξέρεις τι κατάλαβα;;Δύσκολος ήχος είναι γιατί πρέπει να αποδώσεις πολλά gain καθαρά και δυνατά.Εδώ στην Ελλάδα όμως οι περισσότεροι είναι άσχετοι με αυτόν τον ήχο και τα κάνουν λίγο μπάχαλο.Τουλάχιστον όσους έχω συναντήσει εγώ

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω να ειναι "παλουκι"...απλα πρεπει να ΞΕΡΕΙΣ τι κανεις (και ΠΩΣ να το κανεις βεβαια...)

 

Συνηθως παντως το "προβλημα" ειναι η χρηση ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥ gain απο τους ιδιους τους κιθαριστες,μολις τους πεισεις οτι ειναι αχρειαστο και καταστρεπτικο για τον ηχο τους ολα βαινουν καλως.. :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου