Προς το περιεχόμενο

Βάζοντας το KARMA software στο Triton (σκέψεις-mini review)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετα απο διήμερη εμπειρία χρήσης του ΚARMA TRITON SOFTWARE παραθέτω μερικές σκέπσεις ;D

 

Ισως θα επρεπε να γράψω στην κατηγορια computers αλλα μιας και ειναι θεμα που αφορά synths το γράφω εδω και αν κριθει οτι πρεπει να παει στην κατηγορια computers, ας κανουν ενα κοπο οι διαχειρισταί. Μια ψυχή θα βγεί που θα βγεί.

 

Η τεχνολογια KARMA δεν ειναι κατι αγνωστο και καινούργιο για τους χρήστες της ΚΟRG (και οχι μονο)

Υπάρχει απο το 2001 που την εισήγαγε στο χώρο το Korg KARMA

 

Για οσους δεν ξερουν μπορουν να δουν το μοντελο εδώ

 

http://www.vintagesynth.com/korg/karma.php

 

O πατέρας  της τεχνολογίας KARMA ειναι αυτός

 

http://www.karma-lab.com/people/skay.html

 

η τεχνολογια KARMΑ ενσωματώθηκε εκτος του KORG karma, στο ΟΑSIS, στο Μ3 και στο KRONOS

 

 

Το karma-triton software ειναι software που αναπτυχθηκε με σκοπό να δώσει αρχικα  στο triton και αργότερα στα άλλα μοντέλα της korg, μεσω υπολογιστή τις εξελιγμένες δυνατότητες της τεχνολογίας KARMA, δηλαδή της  δημιουργίας πολύπλοκων ρυθμικών φράσεων και εφφέ οι οποίες μπορούν να προγραμματίζονται και να ελέγχονται ΚΑΙ σε πραγματικό χρόνο.

 

Προϋποθέτει για την λειτουργία του να είσαι κάτοχος ενός συμβατού synth της korg και ενος υπολογιστή.

 

Αυτα για εισαγωγή γιατι οποιος ενδιαφερεται περισσοτερο για λεπτομερειες μπορει να βρει στοιχεία στο διαδίκτυο.

 

Θα μιλησω για την δική μου εμπειρία μιας και αγόρασα το software και εγω και μια μικρη εμπειρία απο το karma απο τα ιδια τα synth workstation που το έχουν απο δοκιμες σε φιλους και την αντιπροσωπεία.

 

Αφου το σεταρα οπως πρέπει και περασα το αντιστοιχο αρχειο ηχων που πρεπει να περασω στο triton μου για να ειναι συμβατο με το software αρχισα να δοκιμαζω για να δω αν το software λειτουργει οπως υπόσχεται.

 

 Πραγματικα το απλο tritonaki παιρνει αρκετή απο τη δόξα των μεγαλυτερων μοντέλων.

 

Tα generated effects, αυτο το εξελιγμένο και τρελά παραμετροποιήσιμο arpeggiator, δινουν ρέστα. Χειρίζεσαι ολες τις real time λειτουργιες απο το software και πνίγεσαι στα arpeggio που δινουν στο εκαστοτε σετ των programms και των combination.

 

Και μαλιστα οι επιλογες των παραμετρων ειναι πολυ ευκολες γιατι ακριβως γινονται απο το ποντίκι (και το πληκτρολογιο).

 

Ολα λειτουργουν με real time αποκριση μεσω midi και νομιζω οτι το αποτέλεσμα ιδιαίτερα αν εισαι εξοικειωμένος στην χρήση θα χαζέψει και θα γεμίσει με νέες ιδέες το μυαλό του επίδοξου πληκτροσυνθέτη και performer.

 

Ατελείωτοι, πολλά εκατομμύρια, δισεκατομμύρια (λεφτα υπάρχουν) συνδυασμοι generated effects, arpeggios, riffs, που δεν αρκουνται απλα σε μετρα επανάλαμβανομενων ακομπανιαμέντων, αλλα σε συνεχως κινουμενα εντυπωσιακα ακομπανιαμέντα, που θα φανουν χρησιμα για την εκτελεση , για την δημιουργία backing track αλλα και για παίξιμο θεμάτων που ειναι αδύνατον να παιχτούν και να δημιουργηθούν σε τετοια πολυπλοκότητα (εξωπραγματικη πολλες φορές), καλυπτοντας δε ολα τα γνωστά αλλα και τα άγνωστα στύλ.

 

Λαϊκα , και ασχετος τελείως να είσαι, με λιγες κινήσεις, θα γραψεις πραγματα και μετα θα καθεσαι μ$@$#@ας και θα λές. καλά εγώ τα κανω αυτα?

 

Μπορείς να δεις βιντεο απο το youtube η να ακουσεις demo ή και να παιξεις λιγο τα "πραγματικά synths" με οτι δινουν ετοιμο, αλλα πιστευω οπως και εζησα οτι μονο αμα το έχεις και το δουλεψεις καταλαβαινεις πραγματικα τι σημαίνει και τι δυνατοτητες εκφραστικότας και εμπνευσης αλλα και λύσεων σου δινει η τεχνολογια karma, πραγματικα τα βιντεο την αδικουν.

 

Αν νομιζεις οτι εχεις arpeggiator στο synth σου και κανει παπάδες, πρεπει να ζήσεις την εμπειρία.

 

πιστευω οτι δεν υπερβάλλω και οσοι ξερουν αυτα που λεω απο αντιστοιχη εμπειρια δεν νομιζω οτι θα διαφωνήσουν, αμα διαφωνήσουν θα σκεφτω σοβαρα να παω να δω ψυχίατρο γιατι κατι δεν πρεπει να πηγαινει καλα με μένα, η θα προτεινω να πανε σε ψυχίατρο γιατι κατι δεν πρεπει να πηγαινει καλα γι αυτούς.

Βεβαια περαν απο την πλακα σεβαστες ολες οι αποψεις, εγω μοιραζομαι την εμπειρια μου γιατι επαθα κολούμπρα.  ;D ;D ;D ;D

 

Δυστυχως θα επρεπε να μην ειναι προυπόθεση η κατοχη ενος korg συμβατου για να λειτουργησει το προγραμμα, αλλα λογω του σχεδιασμου δεν μπορει να γινει αλλιώς.

 

Απο την αλλη ο κατοχος korg που δεν εχει το karma ενσωματωμένο (αν και το software εμπλουτίζει και τα korg που το εχουν ενσωματωμένο και κανει και πιο πρακτικη τη λειτουργία του) ειναι διπλα ευτυχης γιατι εφ οσων τα generated effects ουσιαστικα ειναι midi δεδομενα, αμα δουλευει και με software synths και με daws αυτοματος εχει διαθεσιμη ουσιαστικά την τεχνολογιά ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ SOFTWARE SYNTHS, (εδω πρεπει να εισαι ψυχραιμος, γιατι σκεφτεσαι τις δυνατοτητες και αμα εισαι πορωμενος με αυτα, μπορεί να το χάσεις τελείως)

 

 

Δεν ξερω αν εκανα παραλληλα με τις σκεψεις μου και ενα καλο mini review προς ενημέρωση.

 

Θα ηθελα να κανω ενα μικρο demo, αλλα υπαρχουν πολλα στο διαδικτυο.  

 

Ομως επειδη βλεπω οτι δεν υπάρχει κατι αντιστοιχο που να βαζει το παιχνιδι και softsynths , σκοπευω να φτιαξω κατι τέτοιο, δηλαδη να προσπαθησω να φτιαξω κατι που να επιδεικνύει την το παντρεμα της τεχνολογιας KARMA με αλλα SOFT SYNTHS που αντιλαμβανομαι οτι θα ειναι θεαματικο αλλα θελω να το ακουσω κι ολας σε συγκεκριμενα αγαπημενα μου softsynths.

 

Επισης ευχαριστα τα νεα εδω και καιρο, ειναι για τους yamahakηδες κατοχους  Motif οι οποιοι μπορουν να εχουν την τεχνολογια karma γιατι ειναι συμβατη και προσαρμοσμενη στα motif και ΜΟ και πραγματικά μεταμορφώνουν το όργανο απίστευτα. Αυτο που διαβασα και ειναι χρησιμο ειναι οτι ειναι προσαρμοσμενo το software  και στα controls του MOTIF XF κανοντας τον χειρισμο ακομα απολαυστικότερο.

 

Για του λογου το αληθές.

 

 

Για εμενα καθε κατοχος  νεου motif πρεπει να το αγοράσει για ......... να παψει να τρωει την σκονη των korg στον συγκεκριμενο τομεα  ;D ;D ;D ;D ;D

 

και να κανουν την Roland να ζηλευει και να αποφασισει να δωσει και αυτη κατι ποθητό  με καποιον τροπο. Την τεχνολογια Variphrase. (για να παρει και αυτη) ;D ;D ;D ;D ;D

 

Δωστε για να παρετε. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

 

 

 

  • Ευχαριστώ 1

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλορίζικον.

 

Το έχω το Karma Triton από το 2004, που πήρα το Triton Extreme και μάλιστα περίμενα αυτό ακριβώς, να δω δηλαδή αν η τεχνολογία Karma θα ήταν μεταφέρσιμη στο Extreme.

 

Ο Kay είχε πει τότε πως κάποτε θα έβγαζε και το Karma Creator, που θα δούλευε σε όλα τα synthesizers/workstations, ανεξαρτήτως εταιρείας. Προφανώς τον έφαγαν τα ... διαδικαστικά.

 

Ένα tip.. Υπάρχει και η MΥΔΙ Thru θύρα. Υπενθυμίζω ότι στην έξοδο αυτή εμφανίζεται ένα ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ των MΥΔΙ δεδομένων που εμφανίζονται στην είσοδο MΥΔΙ In (στην οποία έρχονται τα καρμιασμένα δεδομένα... ;D)

 

Άιντε λοιπόν.. ;D ;D Καλώδιο από ΜΥΔΙ Thru ενός οποιοδήποτε synth με Karma και σύνδεση σε ΜΥΔΙ In ενός οποιουδήποτε άλλου synth.

 

Και περαστικά... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλορίζικον.

 

Το έχω το Karma Triton από το 2004, που πήρα το Triton Extreme και μάλιστα περίμενα αυτό ακριβώς, να δω δηλαδή αν η τεχνολογία Karma θα ήταν μεταφέρσιμη στο Extreme.

 

Ο Kay είχε πει τότε πως κάποτε θα έβγαζε και το Karma Creator, που θα δούλευε σε όλα τα synthesizers/workstations, ανεξαρτήτως εταιρείας. Προφανώς τον έφαγαν τα ... διαδικαστικά.

 

Ένα tip.. Υπάρχει και η MΥΔΙ Thru θύρα. Υπενθυμίζω ότι στην έξοδο αυτή εμφανίζεται ένα ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ των MΥΔΙ δεδομένων που εμφανίζονται στην είσοδο MΥΔΙ In (στην οποία έρχονται τα καρμιασμένα δεδομένα... ;D)

 

Άιντε λοιπόν.. ;D ;D Καλώδιο από ΜΥΔΙ Thru ενός οποιοδήποτε synth με Karma και σύνδεση σε ΜΥΔΙ In ενός οποιουδήποτε άλλου synth.

 

Και περαστικά... ;D

 

Ευχαριστώ !!!

 

αυτο δεν πρεπει να γινεται ρε φίλε.

Το έκανες εσυ? Μηπως κανω εγω κατι λάθος.

 

Λογικα θα επρεπε αν γινοταν αυτο, αλλα το προγραμμα απαιτει να ειναι συνδεδεμενη η midi in και η midi οut θυρα του οργάνου μας οπωσδηποτε μεσω του interface μας με το software. Δοκιμασα να το συνδεσω το in απο την καρτα μου στη midi thru θυρα του τριτον  αλλα το προγραμμα δεν αναγνωριζει την υπαρξη triton και δεν δουλευει.

 

Το μονο που βλεπω πρακτικο και γρηγορο ειναι να φτιαξεις π.χ. ενα combination και να παιξεις μεσω του software, να τα γραψεις στο sequencer , να τα σωσεις σε SMF και μετα να παρεις το αρχειο, να το ριξεις στο daw σου και να κανεις τη δουλεια μετα απο εκει.

 

Ειδα τις οδηγιες , αλλα περιγραφουν την διαδικασια συγχρονισμου με το sequencer το daw πολυ μπελαλιδικη και ειδα οτι αναφερονται στο m3.

 

Τελος οταν το midi interface της καρτας μου απασχολειται απο το karma software ανοιγοντας στο sonar οι midi θυρες δεν ειναι διαθέσιμες.

 

Αμα εχεις καμμια προταση/υποδειξη ειμαι ολος αυτια.

 

Αν και δεν με χαλαει να δουλευω με midi αρχειο, αυτα που θελω να παρω θα τα παρω για να παιξω με τα vst μου, μπορει οχι real time αλλα προσωπικα δεν με ενδιαφερει το real time σε αυτη την χρηση. Οχι οτι θα με χαλαγε.

 

edit, μηπως αναφερεσαι σε karma midi δεδομενα που προερχεται απο κανονικα οργανα? Οχι μεσω software?

 

  • Like 1

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρέπει λογικά το MIDI through να πάει σε δεύτερο ξεχωριστό MIDI In, έτσι;

 

Μανο μου, κανονικα ετσι θα πρεπε , αλλα μαλλον βαζει περιορισμους το πρόγραμμα και ενδεχεται να βαζει και περιορισμο το οτι η καρτα μου εχει ενα midi in και ενα midi οut το οποιο οταν το απασχολει το Karma software δεν ειναι διαθεσιμο για το sonar.

Το δοκιμασα και με δευτερο keyboard μεσω midi thru και παλι δεν λειτουργει το προγραμμα, για να αναγνωρισει το triton που ειναι προυπόθεση για να δουλεψει πρεπει να ειναι συνδεδεμενες οι midi in και out. Με midi in σε midi thru παλι error βγαζει.

 

Ειδα και τις οδηγιες.

επειδη βγαζει διαφορες εκδοσεις μπορει στην εκδοση που εχω εγω να μην γινεται και σε εκδοσεις για τα μεταγενεστερα (kronos, krome , motif π.χ. να υπαρχει καλυτερη συνεργασια)

 

Εγω λεω να παρω ενα τσεκουρι και να τα σπασω ολα εδω μεσα, ειναι η πιο ώριμη λύση lol

 

Eνταξει, μεχρι να πεσει καμμια αλλη ιδέα, θα βολευτω με το midi file.

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ !!!

 

αυτο δεν πρεπει να γινεται ρε φίλε.

Το έκανες εσυ? Μηπως κανω εγω κατι λάθος.

 

Λογικα θα επρεπε αν γινοταν αυτο, αλλα το προγραμμα απαιτει να ειναι συνδεδεμενη η midi in και η midi οut θυρα του οργάνου μας οπωσδηποτε μεσω του interface μας με το software. Δοκιμασα να το συνδεσω το in απο την καρτα μου στη midi thru θυρα του τριτον  αλλα το προγραμμα δεν αναγνωριζει την υπαρξη triton και δεν δουλευει.

 

Το μονο που βλεπω πρακτικο και γρηγορο ειναι να φτιαξεις π.χ. ενα combination και να παιξεις μεσω του software, να τα γραψεις στο sequencer , να τα σωσεις σε SMF και μετα να παρεις το αρχειο, να το ριξεις στο daw σου και να κανεις τη δουλεια μετα απο εκει.

 

Ειδα τις οδηγιες , αλλα περιγραφουν την διαδικασια συγχρονισμου με το sequencer το daw πολυ μπελαλιδικη και ειδα οτι αναφερονται στο m3.

 

Τελος οταν το midi interface της καρτας μου απασχολειται απο το karma software ανοιγοντας στο sonar οι midi θυρες δεν ειναι διαθέσιμες.

 

Αμα εχεις καμμια προταση/υποδειξη ειμαι ολος αυτια.

 

Αν και δεν με χαλαει να δουλευω με midi αρχειο, αυτα που θελω να παρω θα τα παρω για να παιξω με τα vst μου, μπορει οχι real time αλλα προσωπικα δεν με ενδιαφερει το real time σε αυτη την χρηση. Οχι οτι θα με χαλαγε.

 

edit, μηπως αναφερεσαι σε karma midi δεδομενα που προερχεται απο κανονικα οργανα? Οχι μεσω software?

 

 

Μια χαρά γίνεται. Δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτε ο κύριος Kay (ούτε η Korg, ούτε η Yamaha) για αυτό, αν και φαντάζομαι πολύ θα ήθελαν. Είναι καθαρά θέμα του MIDI πρωτοκόλλου.

 

Η συνδεσμολογία είναι απλή:

 

Για να οδηγηθεί η έξοδος του KARMA (εννοώντας πάντα το Karma ως software και όχι κάτι άλλο) σε ένα άλλο synthesizer, απαιτείται προφανώς και πρώτα από όλα να υπάρχει ΗΔΗ (αλλιώς το software δεν λειτουργεί καν) ένα synthesizer (εγώ π.χ. έχω το Korg Triton Extreme) συνδεδεμένο μέσω MIDI στο KARMA software.

 

Οπότε:

 

1. MIDI Out του MIDI Interface στο MIDI In του Triton Extreme (ή όποιο άλλο τέλος πάντων, Karma, Triton Extreme, Kronos, Motif κλπ)

 

2. MIDI In από το Triton Extreme στο MIDI Out του MIDI Interface.

 

Με αυτή την συνδεσμολογία επιτυγχάνεται η επικοινωνία KARMA Software με το εκάστοτε synthesizer.

 

-----------

 

Για να οδηγηθεί η έξοδος του KARMA Software σε οποιοδήποτε άλλο synthesizer (και εδώ φυσικά οι ηχητικές δυνατότητες αυξάνονται γεωμετρικά) η παραπάνω σύνδεση παραμένει ως έχει και ΕΠΙΠΛΕΟΝ:

 

3. Από το MIDI Thru του Triton Extreme (ή οποιοδήποτε άλλου... Karma, Triton Extreme, Kronos, Motif κλπ) στο MIDI In του άλλου synthesizer που θέλουμε να ελέγξουμε με την τεχνολογία KARMA.

 

Όπως προανέφερα η θύρα MIDI Thru είναι ουσιαστικά μία έξοδος στην οποία εμφανίζεται ένα ακριβές αντίγραφο των καρμιασμένων δεδομένων που έρχονται στην θύρα MIDI In. Αυτό ακριβώς το γεγονός εκμεταλλευόμαστε και μπορούμε να "οδηγήσουμε" ενα οποιοδήποτε άλλο όργανο, αρκεί φυσικά να έχει θύρα MIDI Thru.

 

------------

 

Το άλλο που ανέφερες για την καταγραφή των δεδομένων MIDI πίσω στο Cubase (ή κάποιο άλλο DAW), είναι κάτι διαφορετικό. Υπάρχουν διάφορα doc αρχεία στο www.karma-lab.com που οδηγούν τον χρήση να επιτύχει κάτι τέτοιο.

 

------------

 

Οι δυνατότητες αυτού του software πάνε πολύ μακρύτερα από οποιουδήποτε είδους arpeggiator ή (step) sequencer έχω δει προσωπικά. Θα ήταν πολύ δύσκολο να παραχθούν τα αποτελέσματα που παράγονται μέσω του KARMA με απ' ευθείας MIDI Editing των παραμέτρων που ελέγχονται.. μπλέκουμε με CC, NRPNs, SysEx και δεν συμμαζεύεται. Ουσιαστικά μπορεί κανείς να εκλάβει την τεχνολογία αυτή ως έναν πολύ advanced MIDI processor.

 

Ένα από τα πιο συναρπαστικά αποτελέσματα που είχα ποτέ μέσω αυτής της τεχνολογίας ήταν ένας αλγόριθμος που ήταν προγραμματισμένος για ήχους πιάνου, και ο οποίος με pressure sensitivity παρήγαγε cascades από αρπισμούς, με βάση την αρχική τονικότητα. Φυσικά, εννοείται ότι δεν χρησιμοποίησα ήχους πιάνου, αλλά lead με delays synced to tempo. Τα αποτελέσματα, όχι απλά καλά, αλλά συναρπαστικά  8). Θα ήταν αρκετά δύσκολο να το προγραμματίσω μέσω του MIDI Editor του Cubase - ίσως και να μην γίνεται καν ή να γίνεται και να μην ανταποκρίνεται σωστά real-time. Οπότε με την τεχνολογία αυτή και λίγο πειραματισμό έστειλα την έξοδο σε έναν άλλο ήχο από αυτόν για τον οποίον προορίζονταν ο συγκεκριμένος αλγόριθμος. Μερικές φορές τα αποτελέσματα είναι αδιάφορα, άλλοτε μέτρια και άλλοτε εξαιρετικά - όπως εξάλλου σε κάθε είδους πειραματισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Για να οδηγηθεί η έξοδος του KARMA Software σε οποιοδήποτε άλλο synthesizer (και εδώ φυσικά οι ηχητικές δυνατότητες αυξάνονται γεωμετρικά) η παραπάνω σύνδεση παραμένει ως έχει και ΕΠΙΠΛΕΟΝ:

 

3. Από το MIDI Thru του Triton Extreme (ή οποιοδήποτε άλλου... Karma, Triton Extreme, Kronos, Motif κλπ) στο MIDI In του άλλου synthesizer που θέλουμε να ελέγξουμε με την τεχνολογία KARMA.

 

Όπως προανέφερα η θύρα MIDI Thru είναι ουσιαστικά μία έξοδος στην οποία εμφανίζεται ένα ακριβές αντίγραφο των καρμιασμένων δεδομένων που έρχονται στην θύρα MIDI In. Αυτό ακριβώς το γεγονός εκμεταλλευόμαστε και μπορούμε να "οδηγήσουμε" ενα οποιοδήποτε άλλο όργανο, αρκεί φυσικά να έχει θύρα MIDI Thru.

 

------------

 

 

 

Βασικα δεν εχω αυτη τη στιγμη ενα ακομα καλωδιο midi να το συνδεσω στο midi thru ενω εχω συνδεσει στο in και out τα καλωδια απο την καρτα

 

και απο το midi thru στο midi in του αλλου synth. Οπως λες ετσι θα γινει η δουλεια.

 

Ειδα το documentation για το θεμα της χρησης μεσω daw ωστε να ελεγχω τα softsynths αλλα παλι το midi input και output της καρτας μου ειναι απασχολημενο οταν δουλευει το karma και δεν ειναι διαθεσιμο για το sonar.

 

Δεν περνανε τα δεδομενα στο sonar.

 

Τελος παντων, θα το ξανακοιταξω και θα δω.

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Eξασφάλισα ενα βίντεο του αλλου γνωστού Ιάπωνα, ΗΙDEO KOZDIARTZUMI

που δίνει ενα μικρό δείγμα των δυνατοτήτων του karma-software πανω στο triton Le

 

[flash=200,200]

 

Εδω, ο πληκτράς-samurai χρησιμοποιει το karma σε μερικα combination του triton le

και με συνδυασμό του synth,  του πληκτρολογιου και του ποντικιου ελεγχει σε πραγματικο χρονο τις εναλλαγές στα ρυθμικα αλλα και στην αρμονία.

 

Για να γινονταν αυτη η δουλεια στο triton μονο π.χ. θα χρειαζοταν πολυς προγραμματισμος και εγγραφες στο sequencer και οχι σε πραγματικο χρονο, τουλαχιστο με αυτη την πολυπλοκότητα στα arpeggio και στο παιξιμο και στις επιλογές patterns.

 

(Eγραψα το βιντεακι παραλληλα γνωριζοντας το προγραμμα, δεν εχω χρονο atm για να φτιαξω κατι καλυτερο. Αι απολοτζαιζ)

 

 

 

 

 

@ΟurDarkness

 

Ακαδημαϊκά για την απευθείας συνδεση του karma π.χ. με ενα daw για να χρησιμοποιήσεις το karma σε vst στο pc κατέληξα οτι θα πρεπει η να υπαρχει δευτερο midi interface για να εισαγονται τα δεδομενα απο το midi thru  τουλαχιστο για το setup μου η να γραφω οτι θελω στο sequencer του triton και μετα αφου κλεινω το karma να οδηγω απο τον sequencer το daw η να κανω export το midi αρχειο και να το ριξω στον sequencer.

 

To karma με την συνδεση στο triton απασχολει το midi input και οutpυt της καρτας μου και δεν ειναι διαθεσιμο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eξασφάλισα ενα βίντεο του αλλου γνωστού Ιάπωνα, ΗΙDEO KOZDIARTZUMI που δίνει ενα μικρό δείγμα των δυνατοτήτων του karma-software πανω στο triton Le

ujiie.png

"よくやった Kozdiartzumi!"

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου