Προς το περιεχόμενο
fm

Burn the Sun-Crack of Dawn(full ep)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εδω ειναι όλο το καινουργιο ep μας.ακουστε,απολαυστε και κριτικαρετε ελευθερα.περιμενω αποψεις

 

http://burnthesun.bandcamp.com/

 

Υ.Γ.

επειδη ειμαστε και πολυ κουλτουρε τυποι και ψαγμενοι σας προτεινω να το ακουσετε ολο μαζι στην σειρα που ειναι καθως γραφηκε ολο σαν μια ενοτητα και οχι σαν ξεχωριστα κομματια

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 15 sec ειπα "πω, γ@μω", στα 25 ήμουν σίγουρος ότι θα τα σπάει ο δίσκος, ακούω!!!

 

(ps: για καποιο λογο είχα ξεκινήσει από το Bitchslap, πότε οι χρόνοι παραπάνω αναφέρονται εκεί!)

 

 

Δώστε και info για το project, συμμετέχοντες, ηχογραφήσεις, εξοπλισμο, στόχοι, φιλοσοφία, inside jokes, κτλ κτλ :P :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα να δεις ειμαστε μαζι απο την δευτερα λυκειου δλδ 5 στα 6 χρονια τωρα.Μαζι μαθαμε να παιζουμε μουσικη,μαζι μαθαμε να γραφουμε μουσικη.Τωρα φιλοδοξιες, να φτασουμε οσο πιο μακρια γινεται.οταν εχεις αφιερωσει τοσες ωρες απο την ζωη σου δεν τα παρατας ευκολα.Αυτα για τους στοχους κα ιτην φιλοσοφια της μπαντας.

 

περι του ep ο λογος

Ηχογραφηθηκε μεσα σε 3 μερες ολο live στο unreal studios

mix αλλες 3 μερες στο unreal απο τον λαζαρο μαζι με το input το δικο μας του αλεξ και του νικου

ολα αυτα έγιναν μεταξυ νοεμβρη και δεκεμβρη.

Μετα από ενα διαλλειμμα μεχρι τον μαρτη ωστε να κανουμε την ερευνα μας για τ μαστερ τελικα εγινε κα ιαυτο στο unreal απο τον νικο παραβαινοντας την σοφια του ιντερνετ.Εδω να πω οτι διαλεξαμε να τ κανουμε ολα στο ιδιο στουντιο καθως τα παιδια εκει ειναι απιστευτοι γνωστες,παρα πολλοι συνεργασιμοι.Δινουν πραγματικα το 100% που μπορουν ακομα και σε μαι αγνωστη απο ολες τις αποψεις για αυτους μπαντα.Χωρις την βοηθεια τους ,την γνωση τους καi τις συμβουλες τους δεν θα εβγαινε ετσι το ep

απο εξοπλισμο εχουμε και λεμε

 

μια κιθαρα epiphone les paul σε κεφαλι marshall vintage modern και καμπινα την 4Χ12 silver jubilee(greenbacks ηχεια)

 

μια κιθαρα govan(φτηνη απομιμηση prs) σε combo orange AC30 συνδεδεμενο με καμπινα mesa boogie(vintage 30s)

 

Tα drums τωρα μεγαλη ιστορια

Χρησιμοποιησαμε μια μιξη απο τα set που εχουν τα παιδια εκει (μονο για το ταμπουρο καναμε καμια ωρα να επιλεξουμε) και πιατα αυτα που εχει ο drummer

 

Το μπασσο ειναι ενα φτην ibanez αλλα εφαγε τρελο ρεαμπινγ και ψαξιμο μεχρι να ακουγεται decent

 

ηχογραφησαμε ολοι μαζι ταυτογχρονα(live recording δλδ) στο ιδιο δωματιο στο οποιο ηταν τ drums με τις καμπινες απο τις κιθαρες να ειναι στο διπλα δωματιο.τ drums γραφτηκαν με την μεθοδο glynn jones

 

αυτα σε γενικες γραμμες

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγχαρητήρια παιδιά! Το άκουσα όλο μια φορά και μου άρεσε πάρα πάρα πολύ! Δεν είμαι της stoner / desert αλλα μ αρέσει πολύ, οπότε παρτε το σαν έξτρα κοπλιμέντο!

 

Ειδικά μπράβο για τον απαιτητικό τρόπο ηχογράφησης, πιστεύω αμα κρατήσετε τη μπάλα χαμηλά θα πάτε μακριά, ειδικά αφού είστε και παιδικοί φίλοι, πολυ σημαντικό.

 

Artwork ποιος σας έκανε; Τρομερο!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίοι!

 

ηχογραφησαμε ολοι μαζι ταυτογχρονα(live recording δλδ) στο ιδιο δωματιο στο οποιο ηταν τ drums με τις καμπινες απο τις κιθαρες να ειναι στο διπλα δωματιο.τ drums γραφτηκαν με την μεθοδο glynn jones

 

Ειδικά μπράβο για τον απαιτητικό τρόπο ηχογράφησης

 

:)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ελεγα τι ξεχασα

artwork απο τον αδερφο https://www.facebook.com/C.A.N.artworks

 

να πω την αληθεια δεν εχουμε αρκετη εμπειρια για να κρινουμε το  εαν ειναι απαιτητικος ο τροπος αυτος ηχογραφησηης η οχι.απλως θελαμε να βγει αυτο το live feeling.Ως διευκρινηση να πω οτι τα φωνητικα μαζι με καποιες δευτερες κιθαρες και καποια solo γραφτηκαν απο πανω μετα

 

thanks για τα καλα λογια παιδια

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα..

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Μόνο 75 emoticon επιτρέπονται ως μέγιστο.

×   Ο σύνδεσμος θα εισαχθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως συνδέσμου αντί αυτού

×   Το προηγούμενο περιεχόμενο σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Αναρτήσεις

    • Κανονικά το μέτρο είναι 7/8, οι τονισμοί είναι το σημαντικό, γιατί αν μιλάμε για 7/8 στο 182 είναι δύσκολο να το "πιάσεις" αν ο μετρονόμος σου μετράει Πατατατατατατα.   Στο reaper είναι πολύ ευκολο να γίνει, στο cubase όμως;   Για να το χοντρύνω λίγο ακόμα, το κομμάτι έχει αλλαγες από 7/8 σε 4/4, οπότε στο cubase αν βάλεις 2+2+3 σε ξεχωριστά μέτρα και έρθει ο ντραμμερ και σου πει "κάνε τα 4+3" σου περισσεύει ένα μέτρο το οποίο μετά θα μετακινήσει όλο το project δεξιά κατά ένα μέτρο αρα το 4/4 που ακολουθει πάει περίπατο πχ:   Τι θέλω να παιξω: Μέτρο 1: 7/8 με δυνατότητα να αλλάζω τους τονισμούς μέτρο 2: 4/4     Αν το στήσω στο cubase για να ακούγεται Πατα Πατα Πατατα: Μέτρο 1: 2/8 Μέτρο 2: 2/8 Μέτρο 3: 3/8 Μέτρο 4: 4/4   και χρειαστεί να αλλάξω το μέτρο τότε έχω: Μέτρο 1: 4/8 Μέτρο 2: 3/8 Μέτρο 3: 3/8 -> αυτό το μέτρο τα γ@μάει όλα γιατί δεν μπορώ να το σβήσω, το tempo track αργει να μπει και γίνεται όλο το project πουτ@να Μέτρο 4: 4/4   Αντίθετα στο reaper του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1, 3,5 Μέτρο 2: 4/4   Θες να το αλλάξεις; του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1,5 Μέτρο 2: 4/4   Problem fixed!   Το παραπάνω πρέπει να μάθω αν γίνεται στο cubase 5.
    • Έγινε και το shielding με φύλλα χαλκού γειωμένα.   Δεν έχω μαζί καλώδιο αλλά πιστεύω θα γίνει ακόμα πιο ήσυχη!   Προσεχώς καλύτερο clip / review.      
    • Καταρχην δοκιμασε να σηκωσεις τα ΣΕΛΑΚΙΑ οσο ψηλοτερα γινεται με την γεφυρα να ειναι τερμα κατω. Συνηθως αυτο λειτουργει και ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και οι χορδες δεν βρισκουν στο πισω χειλος της γεφυρας. Αν δεν λειτουργησει θα ξεβιδωσεις εντελως τις δυο βιδες που ανεβοκατεβαζουν την γεφυρα και θα τυλιξεις τα σπειρωματα τους με ταινια υδραυλικου (αν δεν εχεις και απλη ΚΛΩΣΤΗ λειτουργει). Τις ξαναβαζεις και δεν θα υποχωρουν οσο και να σηκωσεις τη γεφυρα.  
    • Κυρίως στις τζαζ κιθάρες αναφερόμουν, όπου άλλαξε το bracing, το πάχος και η στήριξη των ξύλων, και το φινίρισμα για να μην χαλάνε αισθητικά τόσο γρήγορα. Βέβαια ο καινούργιος, λιγότερο ακουστικός και πιο ηλεκτρικός ήχος αρέσει και περισσότερο σε πολύ κόσμο (και ταιριάζει κιόλας στις μοντέρνες εντάσεις), οπότε δεν είναι θέμα καλύτερων, αλλά διαφορετικών οργάνων.   Αλλά και γενικά το νίτρο έχει αλλάξει από την δεκαετία του 60, λόγω νόμων για το περιβάλλον, όχι μόνο στις κιθάρες. Το καινούργιο είναι πιο ανθεκτικό σε προβλήματα checking, κιτρίνισμα κτλ όμως.   Δε νομίζω να μπορείς να το γλυτώσεις αυτό σε μια κιθάρα. Αλλά αποφεύγοντας απότομες αλλαγές θερμοκρασίας αποφεύγεις ακραίες καταστάσεις σαν κι αυτές που βλέπεις μερικές φορές στο ίντερνετ με καινούργια όργανα που φαίνονται σαν σπασμένα.
    • Μια χαρά είναι, άσε την να ζήσει στην ηλικία της χωρίς λίφτινγκ! Τι να πούμε κι εμείς!     Μια ζωή μέσα στους δρόμουυυς  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.