Προς το περιεχόμενο
supremo

Ξύλα. Τελικα μηπως τρωμε το παραμυθι?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ααα ωραια αφου τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο....τότε θα βάλω εναν μαγνητη Classic57 σε ενα σκουπόξυλο, και τότε θα εχω Lespaul Custom

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ααα ωραια αφου τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο....τότε θα βάλω εναν μαγνητη Classic57 σε ενα σκουπόξυλο, και τότε θα εχω Lespaul Custom

αν το σκουποξυλο εχει το σχημα της lp αλλα διαφερει μονο το ειδος του ξυλου, ναι τοτε θα εχεις μια lp.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ααα ωραια αφου τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο....τότε θα βάλω εναν μαγνητη Classic57 σε ενα σκουπόξυλο, και τότε θα εχω Lespaul Custom

 

Παντως ΑΥΤΟ ακριβως εκανε  ο ΙΔΙΟΣ ο Les Paul...και επαιζε μια χαρα

 

http://www.premierguitar.com/articles/Les_Pauls_Log_Solidbody_Guitar

 

;D

 

Years later, in the late 1930s, he revived his solidbody idea with two goals in mind: He wanted a solidwood guitar that would sustain longer and produce a more brilliant tone than a hollowbody. Keeping it basic, Paul built the guitar on a 4" x 4" slab of pine equipped with homemade tremolo and pickups. Just as he'd feared before, audiences weren’t receptive. So Paul cut an Epiphone archtop body in half and added the "wings" to the pine body for a more acceptable look.

 

In the early 1940s, Paul approached Gibson with his invention, but the company balked, likening it to a “broomstick with pickups.” But once Gibson caught wind of Leo Fender’s Broadcaster creation in 1950, Gibson’s Ted McCarty quickly began working on a singlecut, solidbody electric with Paul as a special consultant. In 1952, they released the first incarnation of the Les Paul model—now the most iconic signature model ever built.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PrLwh3Jh2OQ

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια επιστημονική άποψη θα μπορούσε να ειναι πως ναι, τα κσυλα μπορούν να αλλάζουν τις ιδιότητες του συντονισμού τους, με αποτέλεσμα η χορδές να παλλονται διαφορετικά, προσθέτοντας ή αφαιρώντας db στις overtones/harmonics συχνότητες, και ανάλογα των μαγνητών να έχουμε διαφορετικό ηχοχρωμα.

 

Αλλα... αυτή ειναι μια αφθαιρετη δική μου άποψη απο τις κατακερματισμένες πληροφορίες που συλλέγω... :/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια απορια που ειχα παντα και εχει μια μικρη σχεση με την συζητηση ηταν παντα τι ακριβως δινει στον ηχο μιας κιθαρας το Neck Angle...Αν δινει...

 

Π.χ H Gibson στα USA μοντελα (Traditional, Standard, Classic, Studio κ.τ.λ) οριζει το Neck Angle σε 5 μοιρες..Απο την αλλη στα Custom και στα Reissues Historics e.t.c το Neck Angle Παιζει μεταξυ 3.5 - 4.5 μοιρες....

 

Οταν λοιπον εχεις 5 μοιρες Neck Angle θα δειτε οτι δε μπορειτε να βιδωσετε το Tailpiece τερμα κατω στο σωμα χωρις να ακουμπανε οι χορδες στην πισω μερια της γεφυρας με αποτελεσμα να εχουμε το tailpiece λιγο πιο ψηλα γι αυτο και πολυ προτιμουν το Topwrap...Απο εκει και περα σε Gibson Historics Reissues που εχω δει to tailpiece ειναι τερμα βιδωμενο κατω μιας και το επιτρεπει το Neck Angle. Σε φορουμ λοιπον του εξωτερικου μερικοι υποστηριζουν οτι αυτη η 1 μοιρα κανει σχεδον ολη την διαφορα στον ηχο μεταξυ USA μοντελων της σειρας και USA Custom e.t.c.

 

ΤΙ πιστευετε οσο αφορα αυτο το θεμα? ειδικα οι κατοχοι Les paul...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 σελίδες τώρα, μιλάτε για ξσύλα,χωρίς ένας μπαγλαμάς εξ υμών, να έχει γράψει ορνιθογραφημένα τη λέξη ξσύλο.

    Ημαρτόνε δλδ λαίμαι και αί..........μα ποιά

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχα samy!

 

Ίσως γιατί και ο μπαγλαμάς εχει καλύτερη συχνοτικη, εξωκοσμικη, ανυπέρβλητη και πλήρως ισορροπημένη απόκριση, που δεν επιτρέπει να αναφερόμαστε σε αυτόν με τον όρο κξσυλο!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως είναι ενδιαφέρον άρθρο, και ο άνθρωπος δεν είναι άσχετος (mechanical engineer):

 

http://guitarworks.thestrandbergs.com/2014/12/28/the-impact-of-wood-choice-in-an-electric-guitar/

 

Θέλω να τονίσω αυτό το απόσπασμα:

 

(λέει πιο πριν για τα overtones και πως επηρεάζουν τον ήχο κτλ)

 

The pickups on an electric guitar can only pick up the vibrations of the string and convert those vibrations into electricity, which is ultimately converted into sound waves that emanate from the speakers. Do the pickups shape the sound? Of course! Can pickups mask the characteristics and make two electric guitars with different tonewoods sound the same? Yes again. So, I guess the correct answer to the question if wood makes a difference in the sound of an electric guitar is “It depends”. A pickup that can’t pick up these subtle overtone differences, enough compression, or other kinds of dynamics-killing processing, will kill the dynamics of any guitar, regardless of tonewood. Does that make it a bad guitar? Not necessarily – it depends on what the musician is after.

A good guitar builder can pick materials that provide a predictable result. The process of making a <insert established brand name here> guitar that costs $10,000 and one that costs $1,000 is identical, or at least very similar. The big difference is likely that in the more expensive one, personal attention has been put into selecting, drying, storing, and cutting the tonewood. The cheaper, which is mass produced by less skilled labor, consists of the same species of wood, but from a pile that came out of a container, in the order it was stacked. This means that two guitars from the same batch can sound quite different. They can sound exactly like the expensive guitar, but they can also sound different.

 

Παρότι στην τελική θέλει να πουλήσει ο άνθρωπος (και δεν πουλάει και φτηνά σε καμία περίπτωση), θεωρώ ότι η άποψή του είναι νηφάλια και λαμβάνει υπ' όψιν ότι το θέμα είναι πολύπλοκο δεν υπάρχει άσπρο μάυρο. Όσοι υποστηρίζουν το λεγόμενο άσπρο μάυρο, από την οπτική τους αμελούν σιωπηλά έναν ή περισσότερους παράγοντες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
The cheaper, which is mass produced by less skilled labor, consists of the same species of wood, but from a pile that came out of a container, in the order it was stacked.

 

ακριβως δηλ. οπως φτιαχνονταν οι vintage Fender με τα ΅αγια΅ ξυλα που σημερα τις αγοραζεις 20.000 ευρω επειδη εχουν κΣυλα που αναπνεουν.... ;D ;D ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα ολες τις σελιδες του θεματος.Προσωπικα εχω αλλαξει αρκετα οργανα ποτε ομως δεν εκανα καποιο τεστ κρατωντας ιδιο hardware κ αλλαζοντας απλως ξυλα (πχ σε μια στρατ) αρα η γνωμη μου φανταζομαι δεν εχει μεγαλη βαρυτητα.

 

Παρατηρησα ωστοσο πως δυο ανθρωποι (ez και alter) οι οποιοι οπως γνωριζουμε ολοι ειναι κ τρομεροι παιχτες ειπαν εν ολοιγοις πως τα ξυλα παιζουν ρολο στον ηχο κ πως αυτο το εχουν διαπιστωσει κανωντας τεστ με ιδιο hardware κ πειραματισμο στα ξυλα.

 

Μηπως εχουν δικιο?

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.