Προς το περιεχόμενο

epiphone les paul special bass και ενισχυτής για αρχάριο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ τους μπασίστες του φόρουμ. Θα ήθελα να ρωτήσω αν εγκρίνουν το μπάσο :epiphone les paul special bass για χρήση από αρχάριο. Παίζω ακουστική κιθάρα αλλά πάντα ήθελα ένα μπάσο.Το συγκεκριμένο το είχα ακούσει στου Καγμάκη.Μου φάνηκε τόσο καλός ο ήχος του που είπα στον πωλητή οτι θα είναι λόγω τού ακριβού ενισχυτή.Αυτός τότε το σύνδεσε σε ένα μικρό αγνώστου φίρμας και συνέχισε να παίζει ωραία.Το πρόβλημα είναι οτι εμένα μου φάνηκε καλό, αλλά μπορεί να σφάλω γιατί είμαι τελείως άσχετος απο μπάσο.Εσείς τι λέτε; Το μπάσο το θέλω για οικιακή χρήση (παίξιμο μαζί με στέρεοφωνικό). Ακούω κυρίως heavy και doom metal (Manowar, Candlemass κ.τ.λ.)

Επίσης θα ήθελα βοήθεια για τον ενισχυτή.Τον θέλω για σπίτι αλλά δεν ξέρω πόσα watt... τι μάρκα να αγοράσω. Αυτός είναι καλός για τη χρήση που θέλω;

http://www.thomann.de/gr/ampeg_ba108.htm ???

Επίσης καλά λόγια εχω ακούσει για τους orange...

 

 

Ευχαριστώ

Πάνος Ρόδος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιά χαρά είναι το μπάσο, θα σου πρότεινα βέβαια να το δοκιμάσεις και όρθιος με ζώνη γιατί μπορεί να έχει περίεργο ζύγισμα (neck diving το λέμε στο χωριό μου) και να σε δυσκολέψει. Επίσης και ο ενισχυτής είναι μια χαρά για το σπίτι, ακόμα καλύτερα αν γίνεται θα σου πρότεινα να πάρεις το μεγαλύτερο μοντέλο με το 10 ιντσο μεγάφωνο (BA110).

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σου φάνηκε, έχω δοκιμάσει και εγώ το ίδιο μπάσο εκεί και είναι ΜΙΑ χαρά. Ωραιότατο και παίζει πολύ όμορφα. Νομίζω σηκώνει και χαμηλά κουρδίσματα αν θες για ντουμ.

 

Τσέκαρε το νεκ ντάιβ όντως και χτύπα το, εφόσον σου αρέσει και εμφανισιακά. Με γειές!

www.lowercut.com

www.theroadmiles.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο