Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ερ: Πως ήταν η Musikmesse φέτος;

Απ: Αισθητά μικρότερη.

Ερ: Δηλαδή;

Απ: Λιγότερα περίπτερα στις κιθάρες και στα κρουστά με κορυφαία απουσία αυτήν της Fender.

Οταν μπαίνεις στο Hall 4.0 και δεν συναντάς φάτσα - κάρτα το σε μέγεθος βίλας, περίπτερο της εταιρίας που το όνομα ταυτίζεται με την ηλεκτρική κιθάρα… νοιώθεις ένα κενό. Αυτό που ακούστηκε είναι πως υπήρξε διαφωνία στο κόστος που ήθελε να μειώσει η Fender και δεν τα βρήκε τελικά με τους διοργανωτές. Ποιός έχασε, θα δείξει.

Επίσης δεν υπήρχαν Paul Reed Smith και Mesa Boogie, μεταξύ αρκετών άλλων.

 

Συνολικά λοιπόν παρατηρήθηκε μια σμίκρυνση της Musikmesse. Τις πταίει;

Οικονομική κρίση με την έννοια που την βιώνουμε στην Ελλάδα δεν υπάρχει στην Ευρώπη, αντιθέτως βρίσκονται σε τροχιά ανάπτυξης και αυτό είναι ορατό. Ακόμα και στο αεροδρόμιο προσπάθησαν να μας πουλήσουν πιστωτικές κάρτες! Θυμάστε περασμένα “μεγαλεία”;

 

Επίσης φαίνεται απο το γεγονός πως η αδελφή έκθεση Pro Light and Sound (Ηχητικά και φωτισμός) που λαμβάνει χώρα παράλληλα στα κτίρια 6 και… πέρα, μεγάλωσε. Σαν αποτέλεσμα, του χρόνου θα γίνουν κάπως διαφορετικά τα πράγματα. Η Musikmesse θα πάει στα κτίρια που βρισκόταν μέχρι σήμερα η Pro Light and Sound και θα δοθεί περισσότερος χρόνος για το ευρύ κοινό στα μουσικά τραβώντας τη διάρκεια μέχρι την Κυριακή.

 

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως η μουσική βιομηχανία αλλάζει και μετακινείται περισσότερο προς τον επαγγελματία γύρω απο τον μουσικό, παρα τον ίδιο. Περισσότερα πράγματα πωλούνται στην επαγγελματική αναπαραγωγή/διοργάνωση της μουσικής (συναυλίες, Club, Disco) παρα σε μουσικά όργανα. Και φαίνεται επίσης απο τα ανοίγματα που έγιναν απο τις μεγάλες εταιρίες μουσικών οργάνων προς τον μουσικόφιλο και το audio lifestyle. Πχ Στην Gibson Brands ανήκουν πλέον, Teac, Tascam, Onkyo και Woox Innovations που αγόρασε πρόσφατα απο την Philips.

 

Παρ΄ όλα αυτά σε σύνολο οι εκθέτες ήταν περισσότεροι απο πέρσι. 2,257 απο 57 χώρες, έναντι 2,216 το 2014.

 

Κατα τα άλλα, όλα καλά και ωραία με διοργάνωση top notch. Λίγο φτηνότερα να ήταν φαγητά και ποτά, θα ήταν ακόμα καλύτερα. Αυτό βέβαια αφορά όλη την Φρανκφούρτη σε περίοδο εκθέσεων, καθώς στον ίδιο χώρο (Frankfurt Messe) γίνονται πολλές εκθέσεις άλλου ενδιαφέροντος μέσα στο χρόνο (αυτοκίνητα, υφάσματα, κ.α.), που αποτελεί σοβαρό έσοδο για την πόλη.

 

Το φετινό ρεπορτάζ μας κινήθηκε κυρίως στην ελληνική παρουσία της έκθεσης.

Τι κάνουν οι Έλληνες;

Γίνονται προσπάθειες να δημιουργήσουμε κάτι; Εξάγουμε και κινούμαστε προς την εξωστρέφεια ή μόνο θα καταναλώνουμε αυτά που φτιάχνουν οι ξένοι;

Συνολικά και στις δύο εκθέσεις υπήρξαν 4 Έλληνες εκθέτες εκ των οποίων οι 3 στη Musikmesse. Σε σύγκριση με ανάλογου ή μικρότερου πληθυσμού μη αγγλόφωνων χωρών όπως π.χ. η Φινλανδία με 16, Αυστρία 29, Τσεχία 29, Πορτογαλία 11, Βέλγιο 31 εκθέτες, κλπ. Τίποτα δηλαδή.

Μας λείπει κάτι μήπως; Η τέχνη, η γνώση, η τεχνολογία, το δυναμικό;

Δεν νομίζω. Εχουμε τόσο που περισσεύει κιόλας!

Μάλλον η μηδενική οργάνωση και το δαιμονοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον που προσφέρει η χώρα μας για να αναπτύξεις κάτι δικό σου, φταίει.

Πρόσθεσε και τα καλά των ιδανικών της κουλτούρας όπου όνειρο των νέων είναι να δουλέψουν στο δημόσιο και των μεγαλύτερων να βγουν στην σύνταξη και φτάσαμε άνετα στους... 4 εξαγωγείς στη συγκεκριμένη έκθεση. Αυτοί που θα προσπαθήσουν να φέρουν κάποιο έσοδο στην Ελλάδα.

 

Μ΄αυτά και μ΄αυτά οι άνθρωποι αυτοί (ο καθένας με το δικό του τρόπο) το προσπαθούν και αξίζουν την προσοχή μας. Επισκέφτηκα και τα 3 περίπτερα που βρίσκονταν στη Musikmesse και σας παραθέτω το κάτωθι ρεπορτάζ.

 

TAP Pickups

 

 

Tsakalis AudioTubeWorks

 

 

Anastasios Music Instruments

 

 

Άλλοι Έλληνες που συνάντησα ήταν μουσικοί που και αυτοί με τον δικό τους τρόπο προσπαθούν να κάνουν κάτι στο διεθνές στερέωμα, όπως τα παιδιά στη φωτογραφία απο πέρυσι, που υποστηρίζουν παρουσιάζοντας προϊόντα κάποιων εταιριών (endorsees). Κι αυτοί το προσπαθούν. Άξιοι γιατί απευθύνθηκαν στις εταιρίες που αναγνώρισαν το ταλέντο τους και ξεκίνησαν αμοιβαία συνεργασία / βοήθεια.

 

width=400http://www.noiz.gr/images/messe15/Greek power.jpg[/img]

 

Greek Power ατ Φρανκφουρτ! Με τον Διονύση Χριστοδουλάτο αριστερά και τον Γιώργο Καλαβρέζο δεξιά.

 

Οι υπόλοιποι Έλληνες στην έκθεση, που είναι και οι περισσότεροι, εισάγουν. Και αυτοί εισάγουν σε ένα όσο πάει, δυσκολότερο περιβάλλον. Σε μια μικρή αγορά, με λιγότερους πόρους αλλά και υφιστάμενοι τον διεθνή ανταγωνισμό στα ίσια. Και έτσι πρέπει.

Το “έλα μωρέ, καλό είναι για τα Ελληνικά δεδομένα” πέθανε.

Οι καταναλωτές έμαθαν να ζητούν υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες και προϊόντα που είναι για όλους ίδια. Οτι ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση να ισχύει και για την Ελλάδα.

Και όσοι ακολούθησαν, υπάρχουν και θα αναπτύσσονται, ενω εμείς σαν Έλληνες καταναλωτές θα χαιρόμαστε τις υπηρεσίες τους.

 

Φωτογραφικό ρεπορτάζ με G.A.S. ακολουθεί συντόμως. Και του χρόνου!

 

Γ. Μεθενίτης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.