Προς το περιεχόμενο

Ρίζα Χ- Aldebaran


Terry RoscoeBeck5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Τελικά όταν είσαι κίνηση, όταν τρέχουν πράγματα, όταν συμβαίνει δεν...

Δεν καταλαβαίνεις τι έχει γίνει. Πρέπει να περάσει ο χρόνος, να κάτσεις, να χαλαρώσεις, να πιεις ένα τσίπουρο με τους φίλους και συνεργάτες σου και να ακούσεις.

Τι έκανες, τι κάναμε... δύο χρόνια το παλεύαμε, γράφαμε, σβήναμε...

 

Και έρχεται η ώρα...

 

Ομολογώ, ότι δεν το περίμενα. Να μπούνε όλα τα κομμάτια του παζλ στην θέση τους.

 

Να μπούμε στο κλίμα της μουσικής που είχαμε απέναντι μας. Να την κάνουμε «δική» μας. Να βάλουμε εμάς μέσα σε αυτή. Να σεβαστούμε όμως το ύφος της...

 

Προσωπικά θα έλεγα ότι για εμένα αυτός ο δίσκος είναι «ιδιαίτερος». Όχι μόνο γιατί έγινε μεταξύ φίλων, αλλά γιατί είχε αυτό το υπέροχο old school- δεν υπήρχαν computer, cubase, αλλά «ψαλίδια», real time «κολλήματα», αλλά κυρίως είχε μια αγάπη για να γίνει, για να συμβεί.

 

Νομίζω ότι ο «ήρωας» της υπόθεσης είναι ο Γιώργος (Γκαρτζόπουλος). Μας έβαλε όλους κάτω, μας καθοδήγησε και στο τέλος το σχηματοποίησε, μετά από ατελείωτες ώρες δουλειάς.

 

Κατά τα άλλα, Sir, είσαι πολύ καλός λαίμαι  ;D Κωστάκη (Σιαχάμη) ήσουν η «κόλα» που έδεσε τα πάντα. Πέρι, μπράβο σου. Thanx Σέμη. Εβελίνα, είσαι απίστευτη- πρώτη φορά σε άκουσα να τραγουδάς ελληνικά και δεν το πίστευα.  8)

 

Και αφού σας ζάλισα στο πουρουπουπού, ακολουθεί το αγαπημένο μου του δίσκου.

 

ΥΓ: Thanx αγόρια, είχε πλάκα. Αδημονώ για το επόμενο...  

 

 

 

 

 

Aldebaran.wma

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραίο το κομματι.

και ροκ και ζεμπεκια παντρεμένα ομως με υψηλή αισθητικη.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές.

Ειναι απολαυστικό το τεμαχιο!!!

 

  Καλή επιτυχία για αλλη μια φορα για ολο τον δισκο!!!

 

 

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο σας.

Εχω καιρο να  ακουσω ελληνικο  κομματι ως  το  τελος...

 

Εκφραζοντας  μια  ταπεινη αποψη θα ελεγα οτι το κομματι(πιστευω και τα  υπολοιπα)

εχει μια  κρυμμενη  δυναμη:Την ειλικρινεια.Το ειχα  ξαναπει για τον  τραγουδιστη,το  λεω και  για το συνολο.

Εξηγουμαι:

Ακουμε πολλα,εμπορικα,αντιεμπορικα,αντεργκραουντ,ροκ,ποπ,σκυλ.

Ειναι σπανιο(για  μενα τουλαχιστον)να βρω τραγουδι (ακομα  και  απο  τους...''ψαγμενους'') που  να  μην θελει να αποδειξει  κατι  παρα μονο την ειλικρινη δημιουργικη διαθεση που απορρει απο μυχιες ανησυχιες τις οποιες μονο η μουσικη  μπορει να εκφρασει.

Και  αυτο ειναι  ιδιον των  εφηβων που  παιζουν  3 ακκορντα και  ειναι οι πιο ευτυχισμενοι  ανθρωποι  στον κοσμο.

Προφανως ειστε ακομα  εφηβοι.Γουσταιρνω.

 

Αποφευγω  το  να  γινομαι καυστικος αλλα ολη  αυτη  η γενια των ''εντεχνων'',ενιοτε  ροκ,ενιοτε βαπτισμενων ''ποιητες'',στην πλειοψηφια  της,απετυχε στο να  αποδειξει οτι ειχε την παραπανω εφηβικη  ανεπιτηδευτη δημιουργικη πνοη.

Ερχεται  λοιπον μια παρεα,και αλλες βεβαια,ασημες,να  αποδειξουν οτι η εκφραση και  το σκιρτημα  της δημιουργιας,δε χρειαζονται περιτυλιγματα μιας δηθεν αρνησης της  φιλοδοξιας.Ειναι καραβια που βρηκαν ηδη  το λιμανι τους τη  στιγμη που αποτυπωθηκαν σε δισκο,cd,κασετα.

 

Στα επουσιωδη,θεωρω οτι η παραγωγη επρεπε να  εχει πολυ περισσοτερες κιθαρες.

Αυτο  σημαινει  δυσκολια στην κιθαριστικη  ενορχηστρωση.Να  το προσεξετε... :P

 

Επισης  ηθελε  μια  σολαρα ηλεχτρικια κιθαρα 3μιση λεπτα στο τελος.

Τοτε  θα  ελεγα  οτι τα  παλικαρια το τερματισανε το ''Ετσι  γουσταρουμε''

 

Καλη  συνεχεια!

 

Νεστορα,τα  λεφτα  για  το  παραπανω εκ βαθεων,ειλικρινες σχολιο,ξερεις...

Μεσω Paypal. ;) :D

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να 'στε όλοι καλά. Τα τραγούδια κι' εγώ όσο τ' ακούω μ' αρέσουν όλο και περισσότερο. Είναι και αυτό ένα κρυμμένο μυστικό του δίσκου. Και όσοι το ακούσετε (που εύχομαι οι περισσότεροι) μη δώσετε εύκολα χαρακτηρισμούς από το 1ο άκουσμα.

Σταύρο τα κομμάτια όλα είχαν μπει στο σκληρό δίσκο πολλά χρόνια πριν και δεν μπορούσε να γίνει "επέκταση" για σόλο 3 ωρών (που ήθελα  :P). Μόνο η Αντιγόνη έχει, που θα είναι στο επόμενο και έχει βέβαια ποσταριστεί.

 

https://app.box.com/s/kbahsuf3iirehxtsxrrw

 

 

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι και το όνειρο να το κάνεις πράξη, απλά διαφωνώ με τη νοσταλγία.

Μου βγάζει κάτι που δεν πρόκειται να καταφέρω ξανά και όταν πρόκειται περί μουσικής ........απλά χαλιέμαι.Ο καθένας μας λειτουργεί διαφορετικά, αν σήμερα έβγαζα απ το συρτάρι τραγούδια 20-30 ετών πίσω για να προσπαθήσω να τα σενιάρω, θα έβαζα σίγουρα στοιχεία του σημερινού μου εαυτού και δεν θα προσπαθούσα να αναπαραστήσω το τι θα ήθελα να τελειοποιήσω τότε, στο σήμερα.

 Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε ειλικρίνεια, παρότι αυτά τα 2 άσθματα που άκουσα δεν έχουν κάποιο ψεγάδι, όμως μου μυρίζουν αναπαράσταση της ελληνικής σκηνής των τελών του 80, αρχές 90. Αν ο στόχος ήταν αυτός, πέτυχε. Εγώ απλά θα το μετέφερα στο σήμερα. Εγώ, γιατί ο Σέμης μπορεί να έχει μείνει εκεί και να νοσταλγεί.

  Σέμη με όλο το θάρρος, καλόπιστα.

Οι συνθέσεις είναι ωραίες τα παιξίματα, οι μίξεις η παραγωγή, μόνο που μυρίζουν την εποχή που πρωτοπαίχτηκαν και που ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής, δεν ήταν στη πρωτοπορία, ωστε να μείνουν ανεξίτηλα. Για μένα, ήθελαν εκμονδερνισμό. Για μένα.

 Να είστε καλά και να μη παίζεται νοσταλγικά, όσο τουλάχιστον μπορείτε και παίζεται ακόμα.

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι και το όνειρο να το κάνεις πράξη, απλά διαφωνώ με τη νοσταλγία.

Μου βγάζει κάτι που δεν πρόκειται να καταφέρω ξανά και όταν πρόκειται περί μουσικής ........απλά χαλιέμαι.Ο καθένας μας λειτουργεί διαφορετικά, αν σήμερα έβγαζα απ το συρτάρι τραγούδια 20-30 ετών πίσω για να προσπαθήσω να τα σενιάρω, θα έβαζα σίγουρα στοιχεία του σημερινού μου εαυτού και δεν θα προσπαθούσα να αναπαραστήσω το τι θα ήθελα να τελειοποιήσω τότε, στο σήμερα.

 Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε ειλικρίνεια, παρότι αυτά τα 2 άσθματα που άκουσα δεν έχουν κάποιο ψεγάδι, όμως μου μυρίζουν αναπαράσταση της ελληνικής σκηνής των τελών του 80, αρχές 90. Αν ο στόχος ήταν αυτός, πέτυχε. Εγώ απλά θα το μετέφερα στο σήμερα. Εγώ, γιατί ο Σέμης μπορεί να έχει μείνει εκεί και να νοσταλγεί.

  Σέμη με όλο το θάρρος, καλόπιστα.

Οι συνθέσεις είναι ωραίες τα παιξίματα, οι μίξεις η παραγωγή, μόνο που μυρίζουν την εποχή που πρωτοπαίχτηκαν και που ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής, δεν ήταν στη πρωτοπορία, ωστε να μείνουν ανεξίτηλα. Για μένα, ήθελαν εκμονδερνισμό. Για μένα.

 Να είστε καλά και να μη παίζεται νοσταλγικά, όσο τουλάχιστον μπορείτε και παίζεται ακόμα.

Samy δεν ήθελε ο Σέμης ν' αναπολήσει τη χαμένη του εφηβεία. Κατ' αρχάς όταν γράφαμε τα όργανα δεν ήταν παρών. Ούτε επιτηδευμένα προσπαθήσαμε ν' αναπαράγουμε τον 80'ς ήχο. Αυτός είναι ό ήχος των Ρίζα Χ, και αν προσπαθούσαμε ν' ακουστούμε "διαφορετικά", απλά δεν θα τα καταφέρναμε.

Αυθεντικό και ανεπιτήδευτο μπράβο σε όλους που συμμετέχουν!

Thanks Νάσο.

 

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυθεντικό και ανεπιτήδευτο μπράβο σε όλους που συμμετέχουν!

 

Ετσι "βγαινει",ακομα κι αν δεν ειναι το ειδος που καποιος γουσταρει απολυτα.

Ευγετε.

 

Ελπιζω να ειναι κρατημενο το δισκακι μου. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι και το όνειρο να το κάνεις πράξη, απλά διαφωνώ με τη νοσταλγία.

Μου βγάζει κάτι που δεν πρόκειται να καταφέρω ξανά και όταν πρόκειται περί μουσικής ........απλά χαλιέμαι.Ο καθένας μας λειτουργεί διαφορετικά, αν σήμερα έβγαζα απ το συρτάρι τραγούδια 20-30 ετών πίσω για να προσπαθήσω να τα σενιάρω, θα έβαζα σίγουρα στοιχεία του σημερινού μου εαυτού και δεν θα προσπαθούσα να αναπαραστήσω το τι θα ήθελα να τελειοποιήσω τότε, στο σήμερα.

 Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε ειλικρίνεια, παρότι αυτά τα 2 άσθματα που άκουσα δεν έχουν κάποιο ψεγάδι, όμως μου μυρίζουν αναπαράσταση της ελληνικής σκηνής των τελών του 80, αρχές 90. Αν ο στόχος ήταν αυτός, πέτυχε. Εγώ απλά θα το μετέφερα στο σήμερα. Εγώ, γιατί ο Σέμης μπορεί να έχει μείνει εκεί και να νοσταλγεί.

  Σέμη με όλο το θάρρος, καλόπιστα.

Οι συνθέσεις είναι ωραίες τα παιξίματα, οι μίξεις η παραγωγή, μόνο που μυρίζουν την εποχή που πρωτοπαίχτηκαν και που ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής, δεν ήταν στη πρωτοπορία, ωστε να μείνουν ανεξίτηλα. Για μένα, ήθελαν εκμονδερνισμό. Για μένα.

 Να είστε καλά και να μη παίζεται νοσταλγικά, όσο τουλάχιστον μπορείτε και παίζεται ακόμα.

Αγαπητέ Samy

Καταρχήν ευχαριστούμε για τα όσα έγραψες και για το θάρρος της άποψης σου.

Η καλοπιστία σου είναι δεδομένη, σε κάθε παρέμβαση σου.

Εξ άλλου οι όποες διαφωνίες είναι άγιο πράγμα και τίποτα δεν εξελίσεται αν δεν υπάρχει άλλη άποψη.

Επί της ουσίας ...

Η Νοσταλγία κυριολεκτικά σημαίνει <Πόνος από την Έλλειψη>. Η έλλειψη είναι γενεσιουργός αιτία της Επιστήμης και της Τέχνης. Αν δεν υπάρχει <αίσθηση ελλείματος> δεν υπάρχει έρευνα για να καλυφθεί το <κενό> ...

Με αυτήν την ένοια Samy μου, νομίζω θα συμφωνήσεις ότι η Νοσταλγία είναι ένα υπέροχο αίσθημα και μια πολύ περιεκτική και πλούσια λέξη ...

Δυστυχώς όμως με τη τρέχουσα έννοια νοσταλγία σημαίνει <πόνος για αυτά που είχα και δεν έχω>.

Και εδώ θα συμφωνήσω εγώ μαζί σου ... νεκροφιλία ... επιτάφιος ... προσκόληση στο παρελθόν ... εντέλει ηλιθιότητα ...

Σε διαβεβαιώ ότι οι προθέσεις μας τουλάχιστον, δεν έχουν καμμία σχέση με αυτή τη <νοσταλγία> ... Δεν με/μας αφορά το τι συνέβει πριν είκοσι χράνια ... Καλά - καλά δεν θυμάμαι τι έφαγα χθες. Όση ουσία πήρα από το χθες, την πήρα ... Σαν σκόνη με ακολουθεί ... για να πάω παρακάτω ...

Όσον δε αφορά το αποτέλεσμα - που μέσα από τα ώτα και το νευρικό σύστημα, καταλήγει στην ψυχή  καθενός -  αυτό είναι στην κρίση του ακροατή ... Καθαρά προσωπική του υπόθεση.

Στην τέχνη όλα τελειώνουν με ένα <μου αρέσει> ή <δεν μου αρέσει>.

Και τα δύο είναι εξ ίσου σεβαστά ...

Εκμοντερνισμός ... Εκσυχρονισμός ... δεν είναι κατ΄ανάγκην <άγιες λέξεις> ...  Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς σημαίνουνι  αυτές οι λέξεις ... Το Άνάξιον Εστί με τον Ρουβά, είναι εκμοντερνισμός του Άξιον Εστί με τον Μπιθικώτση ??? Τρίζουν τα κόκαλα του Ελύτη και του Μπιθικώτση ... Για τον Θεοδωράκη δεν λέω, διότι μάλλον είναι ασπόνδυλος ... Ένας εξαιρετικός rock κιθαρίστας όπως ο Νέστορας, δεν έχει <πατέρες> στη φρασεολογία και τον ήχο, τον May, τον Gilmour, τον Page, τον ... ??? Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε ??? Τι είναι εκμοντερνισμός ??? Μήπως τα ηλεκτρικά ροκομπούζουκα που ακούμε στο <συγχρονο λαϊκό τραγούδι> ???

Αγαπητέ μου Samy σ΄ευχαριστώ που μου έδωσες την αφορμή για όλες αυτές τις σκέψεις ...

Σέμης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου