Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και επειδή εδώ και αλλού γίνεται λόγος στο αν παίζει όντως live ή αν υπάρχουν και προ-ηχογραφημένα μέρη, αν κρίνω από την εμφάνιση που είχε κάνει στο Ηρώδειο το 1990 στη Βραδιά Ποίησης (εξαιρετική εκδήλωση!) ΔΕΝ ήταν όλα Live.

Δεν γνωρίζω με σιγουριά για τα μέρη με τα αποσπάσματα από την αρχαία τραγωδία, αλλά το εισαγωγικό κομμάτι και η version του Hymne στο τέλος με την χορωδία, ήταν προ-ηχογραφημένα.

To "Night Of Poetry" εγινε στις 3 Οκτωβριου 1991 και ηταν 100% live, συμφωνα με ολες τις πηγες. Αν εχεις καποια πηγη που να λεει το αντιθετο πες μας. Η μονη συναυλια που δεν ηταν εξ ολοκληρου live ηταν η προηγουμενη που ειχε κανει στο λιμανι του Ροτερνταμ τον Ιουνιο του 1991, οταν ηταν καλεσμενος για το "Eureka Project". Η συναυλια αυτη ηταν ενα mix απο live και προηχογραφημενο υλικο.

 

Το MIDI setup που βλεπουμε παραπανω δεν ηταν ολοκληρωμενο το 1991, την εποχη εκεινη ειχε μια, ας την πουμε, πρωτη version του συστηματος. Η πρωτη θεαση του ολοκληρωμενου συστηματος ηταν αν δεν κανω λαθος στο απιστευτο live που ειχε κανει στο Καλλιμαρμαρο το 1997 για το 6ο Παγκοσμιο Πρωταθλημα στιβου που θα γινοταν στην Αθηνα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκουσε την εισαγωγή της συναυλίας που έγινε στο Ρότερνταμ όπως και το τελευταίο κομμάτι και θα δεις ότι είναι ακριβώς πανομοιότυπα με τη 'Νύχτα Ποίησης", σε σημείο ομοιότητας όμως που δεν μπορεί να είναι Live... ήταν ξεκάθαρα προ-ηχογραφημένα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι δουλεια εχει η εισαγωγη στο Ροτερνταμ που ηταν ενας live παιγμενος αυτοσχεδιασμος με τη μουσικη στο "Night Of Poetry"? Τα εχεις ακουσει και τα δυο live ολοκληρωμενα? Δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους, στο "Night Of Poetry" ο Βαγγελης παιζει/αυτοσχεδιαζει στο πρωτο μισο της συναυλιας πανω στις απαγγελιες των ηθοποιων, ενω στο δευτερο μερος παιζει το "Antigone" με την συνοδεια χορωδιας. Ολοκληρη η συναυλια ειναι 100% live.

Στο Ροτερνταμ ακουστηκαν κυριως παλια του_προηχογραφημενα_κομματια και ο ιδιος επαιζε πανω τους σε διαφορα σημεια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α) Τι δουλεια εχει η εισαγωγη στο Ροτερνταμ που ηταν ενας live παιγμενος αυτοσχεδιασμος με τη μουσικη στο "Night Of Poetry"?

Β)Τα εχεις ακουσει και τα δυο live ολοκληρωμενα?

 

Α) Έχει, διότι είναι 100% η ίδια, σε σημείο όπου δεν μπορεί να παιχτεί live τόσο πανομοιότυπη. Επίσης το ίδιο ισχύει και με την version του Hymne στο τέλος.

Δεν μπορώ να πω το ίδιο για το μέρος της συναυλίας με τις απαγγελίες ούτε για το μέρος της Αντιγόνης, δεν έχω κάποιο στοιχείο που να δείχνει ότι δεν ήταν live.

Β) Ναι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δυο live ακουγονται "ιδια" για 1+ λεπτο περιπου. Μετα στο live του Ροτερνταμ μπαινει το Chariots Of Fire, ενω στο "Night Of Poetry" συνεχιζει ο αυτοσχεδιασμος. Το οτι σε ενα σημειο παιζει τα ιδια πραγματα για ενα λεπτο δεν σημαινει οτι το σημειο αυτο ειναι προηχογραφημενο. Για τον Παπαθανασιου μιλαμε εδω, ο οποιος μπορει να παιζει διαφορετικη/νεα μουσικη απ'το πρωι ως το αλλο πρωι. Μιλαμε για εναν τυπο με απιστευτη μνημη ο οποιος δεν γραφει κατω τιποτα και μπορει να αναπαραγει πιστα απιστευτης πολυπλοκοτητας συνθεσεις/ενορχηστρωσεις χωρις να ξεχναει νοτα. Αυτα ειναι γνωστα βεβαια και δεν τα λεω εγω, ρωτα και την Irina Valentinova να σου πει που εχει παθει πλακα η καψερη... :P

 

Το να ηχογραφησει λοιπον ενος λεπτου μουσικη που ειχε ξαναπαιξει πριν 5-6 μηνες στο live του Ροτερνταμ (η οποια δεν ειναι και τιποτα το σοβαρο παιχτικα, εχει παιξει/παιζει live πολυ πιο πολυπλοκα/δυσκολα μερη) και να την αναπαραγει (playback) στο "Night Of Poetry", το οποιο στο μεγαλυτερο μερος του ηταν αυτοσχεδιαστικη μουσικη, ειναι αν μη τι αλλο αστειο. Αν ειναι δυνατον να παιζει "παπαδες" σε ολοκληρο το "Night Of Poetry" και να κολλησει στο συγκεκριμενο σημειο του ενος λεπτου.

 

Ο Βαγγελης παιζει παντα live, και οχι μονο στα...live. Ολο αυτο το πανακριβο custom MIDI συστημα γι αυτον ακριβως τον λογο κατασκευαστηκε, για να παιζει live πραγματα που με αλλους τροπους_και χωρις την βοηθεια sequencers και back tracks_δεν γινεται να παιχτουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, ο Βαγγέλης είναι αυτός που ξέρουμε και κάτι παραπάνω ίσως.

Αλλά αν εκτιμώ σωστά, το σύστημά του εκτός από τα κουτάκια με τα presets και τα Pedals, έχει και Sequencer και Arpeggiators, με αποτέλεσμα να μπορεί να αναπαράγει και Backing Tracks. Βέβαια στους fan του Βαγγέλη επικρατούν δυο απόψεις, ότι δηλαδή δεν υπάρχει ούτε sequencer ούτε τίποτα και τα παίζει όλα live-χερουκλάτα, είτε ότι ναι μεν παίζει Live αλλά το σύστημά του έχει και sequencer και arpeggiators που μπορεί να παίζουν ταυτόχρονα. Σ'αυτή τη δεύτερη άποψη είμαι και εγώ... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, ο Βαγγέλης είναι αυτός που ξέρουμε και κάτι παραπάνω ίσως.

 

Ο Βαγγέλης είναι ο Δίας. :-X

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Βαγγέλης είναι ο Δίας. :-X

  ;D ;D ;D  έχει και αυτά τα γένια και μπερδεύεσαι...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sequencer δεν υπαρχει στο συστημα του. Το ολο συστημα ξαναλεω ειναι φτιαγμενο για live χρηση, αυτος ειναι ο σκοπος του. Το sequencer προϋποθετει προεγγραφη και επανεκτελεση διαφορων tracks, η τεχνικη και η νοοτροπια του Παπαθανασιου ειναι πολυ μακρια απο αυτη τη λογικη. Ειναι μουσικος/συνθετης "της στιγμης", δεν καθεται κατω να σκεφτει "αυτο παει εδω και το αλλο εκει", ολη αυτη η διαδικασια ειναι πολυ αργη_κατα τα λεγομενα του_και χασιμο χρονου.

 

Γι αυτο κατασκευασε αυτο το MIDI συστημα. Αλλιως θα ειχε ενα master 88ρι keyboard μπροστα σε ενα DAW και θα εγραφε. Αλλα δεν παιζει ετσι ο τυπος. Δεν εχει DAW, συνθετει/ενορχηστρωνει/παιζει και ηχογραφει ταυτοχρονα πανω στο Radar Recorder. Απλα και γρηγορα.

 

"The idea (for this MIDI system) was not to be more digital, the concept was to be more live. Vangelis started to have his proper technique in term of live performance with synthesizers. Meaning not using any computers playing sequence. Then we designed a machine especially for him. He was able to play absolutely live any kind of music. It's a real pleasure to see him playing with a kind of impressive interactive MIDI orchestral set up.

 

Vangelis is using cleverly designed MIDI setups combined with the "DIRECT-box" system, a huge set of foot pedals (18) and a number of synths surrounding him. Using arpeggiators, adding sounds by pressing the pedals and switching sustain pedals he can vary his output enough to give the illusion of a complete orchestra - or synthesizer combination - by playing directly what he wants to play.

Thereby avoiding using sequencers.

 

Fully live means 2 things:

1. If you are making a two minute scene, it takes just two minutes to do it.

2. You have to execute the scene absolutely perfectly , or redo it...

Vangelis is pretty unique in his technique. I think he is a rare artist.

He is using synthesizers as a human and not as a robot..."

 

Frederick Rousseau - Vangelis' engineer

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.