Jump to content
axtarmas

Οι κατηγορίες πληκτροφόρων, οδηγός για αρχάριους.

Recommended Posts

"The Variable Architecture Synthesis Technology (V.A.S.T.) lets you build sounds from realistic instrumental samples and sampled synth waveforms—then modify the nature of those sounds through a wide variety of digital signal‐processing (DSP) functions"

Τα παραπανω απο την Kurzweil.

 

Ειναι προφανες οτι η V.A.S.T. ειναι μια ακομα Rompler sound engine που σαν βαση χρησιμοποιει samples. Μια εξαιρετικη και με πολυ βαθος προγραμματισμου sound engine, αλλα σε καμια περιπτωση δεν αποτελει μια κατηγορια synth απο μονη της.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"The Variable Architecture Synthesis Technology (V.A.S.T.) lets you build sounds from realistic instrumental samples and sampled synth waveforms—then modify the nature of those sounds through a wide variety of digital signal‐processing (DSP) functions"

Τα παραπανω απο την Kurzweil.

 

 

Ειναι προφανες οτι η V.A.S.T. ειναι μια ακομα Rompler sound engine που σαν βαση χρησιμοποιει samples. Μια εξαιρετικη και με πολυ βαθος προγραμματισμου sound engine, αλλα σε καμια περιπτωση δεν αποτελει μια κατηγορια synth απο μονη της.

 

V.A.S.T stands for variable-architecture synthesis technology. It is variable in that the user can select different signal paths, which contain different DSP functions, for use in creating and shaping a sound. V.A.S.T. also includes an extensive modulation system, similar in concept to that of analog modular synthesizers. A wide array of modulation sources can be assigned to various parameters within a signal path, and modulation sources can be combined to create new modulation sources.

 

Από την Kurzweil μέσω την Wiki.

 

Πάρε και ένα keymap [sAW]-[sW+SHP]-[LP2RES]-[AMP]

 

Για ποιο δείγμα μου λές και ποια ROM. Στο παραπάνω keymap έχεις μια from scratch waveform. Ψηφιακό απλό σήμα μέσω dsp.

 

Για αυτό σου λέω, άστο. Όσα ξέρει και μαθαίνει ο καθένας και όσα παρατείθενται εδώ με καλό τρόπο επικοινωνιακό καλό είναι. Ούτως ή άλλως όλοι αρχάριοι είμαστε και εξειδικευμένοι σε ότι εργαλείο δουλεύουμε ( ε όχι κι όλοι αλλά οκ).

 

Προχώρα. Εφόσον θέλεις να παραθέσεις πληροφορία ,προχώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Όσα ξέρει και μαθαίνει ο καθένας και όσα παρατείθενται εδώ με καλό τρόπο επικοινωνιακό καλό είναι...

Αυτό ακριβώς είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αποκομίσει κανείς από αυτές τις συζητήσεις! Πάντοτε μαθαίνουμε κάτι καινούργιο όλοι μας...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντοτε μαθαίνουμε κάτι καινούργιο όλοι μας...

Καλο ειναι να μαθαινουμε οντως. Αλλα μερικοι δεν θελουν να μαθουν. Και επιμενουν σε πραγματα που δεν στεκουν.

Παμε παλι? Παμε.

 

"The Variable Architecture Synthesis Technology (V.A.S.T.) lets you build sounds from realistic instrumental samples and sampled synth waveforms—then modify the nature of those sounds through a wide variety of digital signal‐processing (DSP) functions".

Τα παραπανω ξαναλεω ειναι γραμμενα στα manual της Kurzweil (PC3 etc).

 

Απο τα παραπανω ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ οτι η βαση της VAST ειναι τα SAMPLES! Χωρις αυτα, παπαλα! Ηχος μηδεν! Zero! 0! Ποσο δυσκολο ειναι να καταλαβει καποιος τα παραπανω?

Αυτα που μου κοτσαρεις φιλτατε Κωστα ειναι μια γενικη αναφορα της επεξεργασιας που μπορει να περασει ενας ηχος σε καποιο Kurzweil synth με VAST sound engine.

Αυτο που σου γραφω εγω ειναι η βαση στην οποια στηριζεται ολο το οικοδομημα της αρχιτεκτονικης VAST, η οποια βαση ειναι τα Samples.

Αυτο (σου) φωναζει απο μακρια ROMPLER.

 

Μια Rompler sound engine ειναι λοιπον η VAST, ασχετα με τις δυνατοτητες και τους τροπους επεξεργασιας του ηχου που διαθετει. Στο εγραψα και παραπανω, οσο Rompler ειναι τα Motif με την AWM συνθεση ή τα Korg με την EDS, αλλο τοσο Rompler ειναι και το Kurzweil PC3 που εχει VAST. Μην μπερδευεις τα ειδη των synths με τους διαφορους τροπους επεξεργασιας του ηχου που διαθετουν.

 

Τα synths με VAST ΔΕΝ αποτελουν ξεχωριστη κατηγορια synth, ειναι Rompler οπως πολλα Yamaha/Korg/Roland synths, η διαφορα τους ειναι ο τροπος επεξεργασιας των δειγματων τους, αλλα η βασικη τους αρχη/πηγη ηχου ειναι κοινη σε ολα: η ROM με τα samples τους. Αυτο τα κατατασσει ολα στην Rompler κατηγορια. Μας αρεσει δεν μας αρεσει, τι να κανουμε τωρα? Δεν ειναι ντροπη να ειναι καποιο synth Rompler, καθε αλλο.

 

Να θυμισω οτι η Kurzweil οφειλει το καλο της ονομα_απο την αρχη της υπαρξης της εως και σημερα_στα samples της και στους ηχους που ειναι βασισμενοι πανω σ'αυτα, και πουθενα αλλου. Ολα τα αλλα ακολουθουν.

Και καθομαστε τωρα εδω και προσπαθουμε να ανακαλυψουμε ξανα τον τροχο, και τι και ποιο synth ειναι Rompler. Τα καρα-αυτονοητα 30+ χρονων εμεις εδω στο ΝΟΙΖ μπορουμε να τα συζηταμε ολη μερα και ακρη παλι δεν θα βγει.

Ελεος δηλαδη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι Κώστα.

Όπως πολύ σωστά ανέφερες.

Και για τα επόμενα 30 χρόνια αν ζούμε πάλι θα μιλάμε και πάλι θα γράφουμε, υγεία να έχουμε.

Ψηφιακό μηχάνημα είναι. Δείγμα θα χρησιμοποιεί. Μηχανή σύνθεσης είναι. Απλά είναι μια μηχανή διαχρονική,από το 1983 και μέχρι τώρα λειτουργεί. Είτε στο κ250 είτε στην pc3k σειρά.

 

Απλά ως μουσικός την έχω ως ''θεά'' , αν με εννοείς σχετικά με τα ψηφιακά μηχανήματα.

Τίποτε άλλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψηφιακό μηχάνημα είναι. Δείγμα θα χρησιμοποιεί.

Οχι βρε Κωστα, οχι. Και τα FM synths ψηφιακα μηχανηματα ειναι, αλλα δεν βρισκεις μεσα δειγμα απο...δειγμα. :P

 

Απλά ως μουσικός την έχω ως ''θεά'' , αν με εννοείς σχετικά με τα ψηφιακά μηχανήματα.
Φυσικα σε εννοω και σε καταλαβαινω, και καλα κανεις που τα εχεις σαν "Θεους" τα συγκεκριμενα synths. Ειπαμε, η sound engine τους σκοτωνει, ο ηχος τους επισης. Δεν "μαλωνουμε" γι αυτο.

Απλα ολο αυτο δεν εχει καποια σχεση με τα βασικα ειδη των synths που συζηταμε εδω. Το να ειναι καποιο synth Rompler δεν το υποβιβαζει σαν synth, ασχετα με το τι πιστευουν καποια "καμενα" analog freaks. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και τα FM synths ψηφιακα μηχανηματα ειναι, αλλα δεν βρισκεις μεσα δειγμα απο...δειγμα. :P

Άστο..κατάλαβα.

Απλά αργώ.

 

Μην μου ταράζεις τους αναλογικούς. Έχουν την δικιά τους γλύκα.

 

Μουσική γράψτε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρώ ότι οι πληροφορίες για το ποιά μέθοδος ηχοσύνθεσης χρησιμοποιείται, είναι πολύ πιο ενδεικτικές για το τι μπορεί να περιμένει κάποιος από ένα συνθετητή, παρά οι πληροφορίες για το αν η αρχική πηγή των κυματομορφών του είναι αναλογική, ψηφιακή ή δείγματα.

 

Οι συνθετητές της Kurzweil ακούγονται πολύ διαφορετικά από εκείνους της Korg ή της Roland, καίτοι πλειάδα αυτών χρησιμοποεί "δείγματα" ως πηγή.

 

Συνεπώς, ένας διαχωρισμός κατ' αντιστοιχία των χρησιμοποιούμενων μεθόδων ηχοσύνθεσης, είναι λογικότερος από τον συνήθη περί romplers κλπ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεπώς, ένας διαχωρισμός κατ' αντιστοιχία των χρησιμοποιούμενων μεθόδων ηχοσύνθεσης, είναι λογικότερος από τον συνήθη περί romplers κλπ.

Θα το προτιμούσα κι εγώ.Εκεί είναι η ουσία για κάθε χειριστή.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest VangelisV

Εγω που ειμαι αρχαριος και θα ηθελα να ασχοληθω καποια στιγμη με αυτο το σπορ δεν καταλαβα τιποτα απο αυτα που λετε. Απεναντιας με κουρασε η ελλειψη απλης πληροφορησης και η συνεχιζομενη επιδειξη γνωσεων και προσωπικων αντιδικιων/διαφωνιων για θεματα που δεν αφορουν αρχαριους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines