Προς το περιεχόμενο

Αναζήτηση midi keyb για cubase


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχοντας προχωρήσει στις ηχογραφησεις μου αρκετά με κιθαρες και μπάσο σκέφτομαι να χρησιμοποιησω ενα midi keyboard για μερικά γεμισματα ή dub περάσματα κάποιων μερών μέχρι να τα αναλάβει κάποιος πιο αξιος απο μενα.

 

Βασικα χρειάζομαι τα απολύτως απαραίτητα για interfacing αλλά επειδή είμαι άσχετος με midi δεν ξερω τι να μην παραλειψω που σήμερα ίσως αγνοώ απο feature.

Budget γύρω στα 200  ευρώ. Οχι παραπάνω.

 

Θα συνδυαστεί με cubase 5 και μια focusrite 6i6 σε win7.

Επαναλαμβάνω δεν είμαι "πληκτρας" εχω μια καλή ευχέρεια στο δεξι για να παίξω θεματα ή ακόρντα αλλα μέχρι εκεί.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Έχοντας προχωρήσει στις ηχογραφησεις μου αρκετά με κιθαρες και μπάσο σκέφτομαι να χρησιμοποιησω ενα midi keyboard για μερικά γεμισματα ή dub περάσματα κάποιων μερών μέχρι να τα αναλάβει κάποιος πιο αξιος απο μενα.

Βασικα χρειάζομαι τα απολύτως απαραίτητα για interfacing αλλά επειδή είμαι άσχετος με midi δεν ξερω τι να μην παραλειψω που σήμερα ίσως αγνοώ απο feature.

Budget γύρω στα 200  ευρώ. Οχι παραπάνω.

Θα συνδυαστεί με cubase 5 και μια focusrite 6i6 σε win7.

Επαναλαμβάνω δεν είμαι "πληκτρας" εχω μια καλή ευχέρεια στο δεξι για να παίξω θεματα ή ακόρντα αλλα μέχρι εκεί.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Eτσι οπως το διαβαζω θα σου προτεινα το m-audio oxygen 49 mk4

Μεσω του directlink software που διαθετει μπορεις να εχεις με profile στα κοντρολ του αν ενδιαφερεσαι τον ελεγχο παραλληλα παραμετρων των cubase.

 

  Καλο θα ειναι να εχεις και ρυθμιστικα για το cubase παραλληλα με τα πληκτρα και για παραμέτρους του software που χρησιμοποιεις για πληκτρα

 

Αν δεν σε ενδιαφερουν τα ρυθμιστικα, υπαρχουν και αλλες επιλογες.