Προς το περιεχόμενο
boukas

Η αντεπίθεση του Έλληνα εμπόρου;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ο καιρός όμως θα καθαρίσει το πεδίο όπως έγινε και με τα ηλεκτρικά' date=' και δεν είναι μακριά![/quote']

 

 

Κι εγώ αυτό νομίζω και γιαυτό το ανέφερα καθώς πιστεύω ότι κι άλλοι θα ακολουθήσουν και θα ρίξουν ακόμα περισσότερο τις τιμές οπότε μάλλον καλό δικό μας είναι έτσι; :wink:

Απλά θεωρώ αυτή την κίνηση ως μια αρχική προς τον σωστό δρόμο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει εδώ και πολύ καιρό που έχει γίνει αρχική κίνηση αρκεί να τη ψάξεις λίγο :wink:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Έχει εδώ και πολύ καιρό που έχει γίνει αρχική κίνηση αρκεί να τη ψάξεις λίγο :wink:

 

Δυστυχώς δεν είναι αρκετή αυτή η κίνηση.

 

Μήπως ξέρετε κανέναν Έλληνα έμπορο μουσικών οργάνων που εάν δεν σου αρέσει αγορά που έκανες για τον Α ή Β λόγο μέσα σε 30 ημέρες θα σου επιστρέψει τα χρήματά σου?

 

Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν.

 

Lampiris, καλή χρονιά. Σόρυ που επεμβαίνω, αλλά είναι πάντα κατάλληλη στιγμή για να θυμήσουμε στο κόσμο που διαβάζει ότι αυτό που αναφέρεις είναι κατωχυρωμένο δικαίωμα των καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι απόφαση που παίρνει ο κάθε έμπορος/καταστηματάρχης από μόνος του.

 

Στο κατάστημα Media Markt στην Αθήνα, είναι πλέον θέμα μόνιμης και ανακοινωμένης πολιτικής και το ίδιο ισχύει (έστω σιωπηλά) για όλες τις μεγάλες ή μεγαλούτσικες αλυσίδες καταστημάτων.

 

Κατά το 2006 επέστρεψα (σε τέσσερις μέρες το αργότερο) τα παρακάτω είδη, είτε επειδή άλλαξα γνώμη (σε δύο περιπτώσεις) είτε επειδή υποπτευόμουν ότι υπήρχε πρόβλημα (και μάλιστα σε μία περίπτωση είχα κάνει λάθος):

 

- Μία κάρτα ήχου firewire

- Μία οθόνη 19 ιντσών

- Δύο ADSL modem

- Έναν ολόκληρο υπολογιστή small form factor

- Ένα πληκτρολόγιο DiNovo της Logitech (αξίας 200 ευρώ +)

 

Προσωπικά, ενθαρρύνω πάντα την άμεση επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, ειδικά αν υπάρχει πρόβλημα με το προϊόν. Εν' τάξει, αν κάτι κάνει 5000 ευρώ είναι καλύτερα να το ελέγχουμε ΠΡΙΝ το πάρουμε από το μαγαζί, καθότι είναι πράγματι δυσάρεστο να επιστρέφεις κάτι (σε τελευταία ανάλυση ΔΕΝ φταίει ο μαγαζάτορας αν η τάδε εταιρεία άφησε να φύγει από το εργοστάσιο κάποια ελλατωματική κάρτα ήχου), αλλά ποτέ μην παραιτείστε από τα δικαιώματά σας και - τέλος - μην νομίζετε ότι στον Θωμά είναι απλώς φιλότιμα παιδιά: είναι ο ΝΟΜΟΣ που τους λέει τι να κάνουν, όχι η καλή τους καρδιά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι που ίσως μπορεί να βοηθήσει....

 

www.inka.gr

 

Εχει κανείς προσπάθησει να βρέι το δικιο του τελος πάντων μέσο του ΙΝΚΑ ??

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο κατάστημα Media Markt στην Αθήνα' date=' είναι πλέον θέμα μόνιμης και ανακοινωμένης πολιτικής και το ίδιο ισχύει (έστω σιωπηλά) για όλες τις μεγάλες ή μεγαλούτσικες αλυσίδες καταστημάτων.

[/quote']

 

Κατ' αρχήν να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά.

 

Όμως αναφέροντας το συγκεκριμένο κατάστημα έρχεσαι στα λόγια μου.

Γιατί το κατάστημα αυτό είναι Γερμανικών συμφερόντων (ανήκει στην αλυσίδα αυτή) και έχει και την Γερμανική φιλοσοφία και συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες του.

 

Εάν πρόσεξες εγώ μίλησα για Έλληνες καταστηματάρχες και αντιπροσώπους από τους οποίους έχω πικρή πείρα...

 

Και μην νομίζεις ότι έχω ποσοστά απο κανέναν για να μιλήσω υπέρ του ενός ή του άλλου. Απλά και εγώ κοιτώντας το συμφέρον μου έχω καταλήξει σε κάποια πράγματα.

 

Πραγματικά θα ευχόμουν κάποια στιγμή να γίνουμε και εμείς ¨Ευρωπαίοι" με όλη τη σημασία της λέξης και να μην παίρνουμε μόνο τα κακά της Ευρώπης αλλά και τα καλά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν επιστρεψεις ενα προιον που δεν σου αρεσε μετα απο 30 μερες τι το κανει μετα ο αντιπροσωπος?το πουλαει ξανα για καινουργιο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To συγκεκρημένο κατάστημα μπορεί να έφερε τα πάνω κάτω στο τομέα εξυπηρέτησης πελατών, δοκιμών και επιστροφών αλλά όσο αναφορά την τιμολογιακή του πολιτική σε σχέση με το ίδιο κατάστημα στη Γερμανία πχ οι τιμές είναι 20-30% πάνω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
οταν επιστρεψεις ενα προιον που δεν σου αρεσε μετα απο 30 μερες τι το κανει μετα ο αντιπροσωπος?το πουλαει ξανα για καινουργιο?

 

Το πουλάει σαν retoure, με λίγο χαμηλότερη τιμή...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτές οι τεχνικές κατά την γνώμη μου φαινομενικά είναι υπέρ του καταναλωτή αλλά τελικά εξυπηρετούν τα μεγάλα κεφαλαία καταλήγοντας σιγά σιγά στο μονοπώλιο και στα καρτέλ.

οχι δεν είμαι κομμουνιστής ,μικροεπιχειρηματίας είμαι που παλεύω με τον Γολιάθ καθημερινά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.