Προς το περιεχόμενο
επισκέπτη mauromouris

R.I.P. Παντελή Παντελίδη

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ομως, η "κακια η στιγμη" μπορει να σου ερθει παντου και απο οπουδηποτε.

Από τις μεγαλύτερες ελληνικές μοιρολατρικές πίπες και με το συμπάθιο.

Η κακιά στιγμή είναι η άτυχη στιγμή που έρχεται όταν έχεις καλύψει όλες τις υπόλοιπες λογικές παραμέτρους. Όχι η λογική συνέπεια των πραγμάτων.

 

Κακό κι ολέθριο και κρίμα που έφυγε ένας νέος άνθρωπος από τη ζωή τόσο νωρίς και θεός σχωρές τον αλλά

άμα τρέχεις χωρίς ζώνη και λογική με 150 και ακόμα περισσότερο στις 8 το πρωί σε εργάσιμη μέρα με Θεός οίδε τι κατανάλωση μετά από τόσες ώρες πρόβες στο μαγαζί (πριν την έναρξη), δεν είναι η κακιά η ώρα. Είναι πρόκληση της τύχης, είναι επιλογή και εν δυνάμει δολοφονία.

 

Εκτός και αν έχουμε την ακραία περίπτωση δολιοφθοράς αλλά ας θεωρήσουμε ότι απλώς επαναλάμβανε και αυτός (όπως και άλλα νεανικά μεγάλα ονόματα της βραδινής διασκέδασης) την πάγια συνήθεια του "κοίτα με πόσα πάω και δεν καταλαβαίνεις τίποτα"

Γιατί είσαι υπεύθυνος για τους ανθρώπους που έχεις μέσα στο αυτοκίνητο (και εκ των οποίων η μία κινδυνεύει με ακρωτηριασμό) και είσαι και υπεύθυνος για τους ανθρώπους που μοιράζονται τον δρόμο μαζί σου πηγαίνοντας στη δουλειά τους ή τα σχολεία τους όταν εσύ νομίζεις ότι είσαι ο θεός του τιμονιού.

 

Άρα δεν ήταν η κακή στιγμή. Ίσως και τελικά να ήταν ευτύχημα, ΟΧΙ προς θεού που σκοτώθηκε ένας νέος άνθρωπος αλλά γιατί η ανευθυνότητά του δεν στοίχισε σε άλλους (και ίσως πιο νέους κι αθώους) ανθρώπους τη ζωή τους.

 

Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του αλλά και η σκέψη μου (όντας σε μουσικό φόρουμ)  σε όλους αυτούς τους μουσικούς, ηχολήπτες, φωτιστές, γκαρσόνια που (πιθανότατα απλήρωτοι) τόσες εβδομάδες ετοιμασιών, περίμεναν να ανοίξει η σεζόν (και τα κατοπινά tour) για να βγάλουν κάτι και να φέρουν φαί στις οικογένειές τους.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και φυσικα συμφωνω μαζι σου audiokostas,

 

δεν δικαιολογω οτι η κακια στιγμη εφταιγε, αντιθετως.

 

Τι εννοω; Πως ειναι σαν να περπατας στην ακρη ενος γκρεμου. Εισαι σιγουρος πως δεν θα πεσεις μεχρι που "η κακια στιγμη" γλιστρισες (μονος σου-σημειωνω) και βουτηξες στο κενο.

 

Σε αντιθεση με το να ησουν 5 μετρα μακρυα απο τον γκρεμο που παλι "η κακια στιγμη" και γλιστρισες (μονος σου-ξανασημειωνω) ισως, δεν θα ειχες σκοτωθει....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@audiokostas...νομίζω ότι πρέπει να συμφωνήσω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και συγνώμη δηλ...τα κορίτσια τί φταίγανε (λυτά ή δεμένα?)

και αν ακούσατε τα ρεπορτάζ, όλο το απόγευμα βράδυ πρόβα. Μετά ποδόσφαιρο μέχρι τις 2. Μετά κλαμπ. Και μετά φτάσαμε στις 8 και.

Υπάρχει και κάτι που λέγεται βιολογικό ρολόι.

Και κάτι που λέγεται υπερεκτίμηση δυνάμεων, δυνατοτήτων και αντοχής.

Και κάτι που λεει οδηγάς ξένο αμάξι.

 

Κρίμα το παληκάρι. Κρίμα.

Κρίμα τα κορίτσια σαν τα κρύα τα νερά που σακατεύτηκαν και σημαδεύτηκαν.

κι όμως πριν δυό μέρες το κοινό και τα media που τον λάτρεψαν τον ρίχνανε στην πυρά.

 

η φήμη και η δόξα είναι πράγματα δύσκολα διαχειρίσιμα....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδελφε μου ποιο ακριβως το νοημα της παραπανω παραθεσης;

Δεν υπαρχει καποιο "νοημα" πανω στην συγκεκριμενη παραθεση. Ηταν καποιες πληροφοριες απο την τροχαια οπως εγραψα, και τις ανεφερα επειδη συζητουσαμε για την ζωνη ασφαλειας και την εως τοτε υπονοια ο Παντελιδης να μη τη φορουσε.

 

Ρωταω ειλικρινα, καθως ελοχευει κινδυνος ετσι οπως παρατιθεται το ανωτερο, να βγει το δυνητικα τραγικο συμπερασμα οτι τελικα ισως ειναι καλυτερα να μη φοραμε ζωνη ασφαλειας.
Αυτο μονο ενας ηλιθιος μπορει να το σκεφτει, διαβαζοντας τις συγκεκριμενες πληροφοριες. Απ'την αλλη ομως, και μια και το συζηταμε, ειναι γεγονος οτι εχουν καταγραφει αρκετες περιπτωσεις ατυχηματων που οι ζωνη ασφαλειας ειχε αρνητικο/θανατηφορο αποτελεσμα σ'αυτον που τη φοραγε. Οι περιπτωσεις αυτες ομως ειναι απειροελαχιστες σε συγκριση με τις περιπτωσεις στις οποιες η ζωνη εσωσε ζωες, περιπτωσεις που αποτελουν την συντριπτικη πλειοψηφια.

 

Τωρα αν καποιος κολλησει σε 10 θανατηφορες περιπτωσεις που προξενησε η ζωνη ασφαλειας και αγνοησει 10 εκατομμυρια περιπτωσεις που η ζωνη εσωσε ζωες, εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι γι αυτο, ουτε βεβαια να αποκρυψουμε τις περιπτωσεις αυτες επειδη καποιοι σκεφτονται ηλιθια.

 

Ολοι λοιπον πρεπει να φοραμε ζωνες ασφαλειας, οπως ολοι πρεπει να μπαινουμε σε ασανσερ (υπαρχει περιπτωση να χαλασει), να πεταμε με αεροπλανα (υπαρχει περιπτωση να πεσουν), να περπαταμε στο δρομο (υπαρχει περιπτωση να μας πεσει στο κεφαλι απο γλαστρα μεχρι...χρηματοκιβωτιο :P), να κολυμπαμε στη θαλασσα (υπαρχει περιπτωση να πνιγουμε, να μας επιτεθει καρχαριας κλπ), να βγαινουμε στο μπαλκονι μας στον 15ο (υπαρχει περιπτωση να γινει σεισμος και να πεσει), να οδηγουμε αμαξι (υπαρχει περιπτωση να πεσει πανω μας σε μετωπικη μια νταλικα ή ακομα κι ενα τραινο, κι εκει δεν σε σωνει καμια ζωνη) να...να...να....Tea_green.gif

Φορατε ζωνη λοιπον. idea.gif

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι λοιπον πρεπει να φοραμε ζωνες ασφαλειας, οπως ολοι πρεπει να μπαινουμε σε ασανσερ (υπαρχει περιπτωση να χαλασει), να πεταμε με αεροπλανα (υπαρχει περιπτωση να πεσουν), να περπαταμε στο δρομο (υπαρχει περιπτωση να μας πεσει στο κεφαλι απο γλαστρα μεχρι...χρηματοκιβωτιο :P), να κολυμπαμε στη θαλασσα (υπαρχει περιπτωση να πνιγουμε, να μας επιτεθει καρχαριας κλπ), να βγαινουμε στο μπαλκονι μας στον 15ο (υπαρχει περιπτωση να γινει σεισμος και να πεσει), να οδηγουμε αμαξι (υπαρχει περιπτωση να πεσει πανω μας σε μετωπικη μια νταλικα ή ακομα κι ενα τραινο, κι εκει δεν σε σωνει καμια ζωνη) να...να...να....Tea_green.gif

Φορατε ζωνη λοιπον. idea.gif

 

Ακριβως!!!

 

Μπειτε και δειτε τον Ιαβερη να μιλαει στο youtube, και τοτε ισως μας γινει μεγαλυτερο μαθημα και εμας...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτό. Τραβάω χειρόφρενο και περιμένω μέχρι να δεθεί ο όποιος νομίζει ότι επειδή είναι πίσω δεν υπάρχει πρόβλημα.  

 

Το 1987 είχα την ευτυχία να βρεθώ στο Μόναχο. Το πρώτο μου ταξίδι εκτός συνόρων- πιτσιρικάς, 17 ετών.

 

Και εκεί είδα πως είναι να βρίσκεσαι σε μια κανονική χώρα, με κανονικούς πολίτες. Άπαντες φορούσαν ζώνες. Άπαντες φορούσαν κράνη στις μηχανές. Και άκουσον- άκουσον, δεν κόρναραν κάθε μισό λεπτό!

 

Οι μηχανές ήταν κανονικές μηχανές και όχι γελοία καγκουρομηχανάκια με κομμένες ποδιές και κομμένες εξατμίσεις.

 

Το αποκορύφωμα ήταν η συγνώμη οδηγού, που πάτησε λίγο επάνω στην διάβαση πεζών, την ώρα που περνούσαμε. Έκανε όπισθεν και πήγε λίγο πιο πίσω.

 

Η θεώρηση μου για τη ζωή, το σύμπαν και τα πάντα- και ιδιαίτερα για την χώρα μας και τους ιθαγενείς- διαμορφώθηκε, μετά από αυτό το τόσο διδακτικό ταξίδι στη Βαυαρία.  

 

Και θα συμφωνήσω με τον Ray... τζάμπα και βερεσέ πήγε.

 

 

 

 

 

και φυσικα ακομα ετσι ειναι φιλε μου.

 

Ο ανθρωπος ετρεχε, δε φορουσε ζωνη, ειχε και δυο ψυχες μαζι, ε τωρα τι να πουμε.

Ηπιε δεν ηπιε τι ηπιε, οτι και να εγινε, κατεμε αυτοκτονησε και δε τον ενοιαξε αν ηταν αλλοι δυο μεσα.

Δικαστες δε θα γινουμε αλλα τα γεγονοτα μιλουν απο μονα τους.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χρησιμότερο πράγμα που γράφτηκε σε αυτό το thread.

 

Έχω την αίσθηση, από αυτά που ακούσαμε από τα ΜΜΕ, (δυστυχώς) δεν φορούσαν ζώνες.

 

Αυτό το σημερινό, μου θύμισε μια προσωπική ιστορία: Ένα φίλο που χάσαμε πριν λίγα χρόνια, εκεί στην Βουλιαγμένης, κάνα χιλιόμετρο παραπάνω, στο ρεύμα για Αθήνα.

 

Έσκασε το αμάξι σε ένα δένδρο. Αυτός δεν φορούσε ζώνη. Άφησε πίσω του ένα παιδί τεσσάρων μηνών. Ο συνοδηγός φορούσε ζώνη. Δεν έπαθε ούτε γρατζουνιά.  

 

Και μένα μου έκανε εντύπωση που σκοτώθηκε με 110 χιλιόμετρα την ώρα αφού είχε χτυπήσει πρώτα στα προστατευτικά. Η ζώνη θα τον έσωζε κατα 99%.

Στο ατύχημα μου σκέψου ότι με 180 σε εθνικό δρόμο χτυπήσαμε ένα μηχανάκι ξυστά το βράδυ γιατί δεν είχαν φώτα και δεν τους είδε ο οδηγός (δεν έπαθαν τίποτα, κάτι γύφτοι ήταν οι οποίοι μετά το ατύχημα άρχισαν να τρέχουν για να μην τους πιάσει η αστυνομία), με αποτέλεσμα στη συνέχεια να φύγουμε απο το δρόμο, να σκάσει το αμάξι πάνω σε ένα βράχο και να φέρει 5 τούμπες σερί... ευτυχώς όλοι σωθήκαμε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μένα μου έκανε εντύπωση που σκοτώθηκε με 110 χιλιόμετρα την ώρα αφού είχε χτυπήσει πρώτα στα προστατευτικά. Η ζώνη θα τον έσωζε κατα 99%.

Στο ατύχημα μου σκέψου ότι με 180 σε εθνικό δρόμο χτυπήσαμε ένα μηχανάκι ξυστά το βράδυ γιατί δεν είχαν φώτα και δεν τους είδε ο οδηγός (δεν έπαθαν τίποτα, κάτι γύφτοι ήταν οι οποίοι μετά το ατύχημα άρχισαν να τρέχουν για να μην τους πιάσει η αστυνομία), με αποτέλεσμα στη συνέχεια να φύγουμε απο το δρόμο, να σκάσει το αμάξι πάνω σε ένα βράχο και να φέρει 5 τούμπες σερί... ευτυχώς όλοι σωθήκαμε.

 

Θες να πεις οτι εαν επιβιωνε (συγκλονιστικα ελαχιστες οι πιθανοτητες με 110 χλμ/ωρα) κατα πασα πιθανοτητα θα ηταν η εγκεφαλικα νεκρος η σακατης σε αναπηρικο καροτσι για την υπολοιπη ζωη του. Στην καλυτερη των περιπτωσεων θα περνουσε καποιους μηνες στα νοσοκομεια και τα κεντρα αποκαταστασης. Τωρα για αυτο που αναφερεις ως δικη σου εμπειρια, συγνωμη φιλε μου αλλα δεν μπορει να λογιζεται ως παραδειγμα. Μαλλον διπλωμα και αδεια πρεπει να καταθεσει ο οδηγος μονο και μονο με αυτη την παραδοχη εαν εχει λιγο φιλοτιμο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει καποιο "νοημα" πανω στην συγκεκριμενη παραθεση. Ηταν καποιες πληροφοριες απο την τροχαια οπως εγραψα, και τις ανεφερα επειδη συζητουσαμε για την ζωνη ασφαλειας και την εως τοτε υπονοια ο Παντελιδης να μη τη φορουσε.

Αυτο μονο ενας ηλιθιος μπορει να το σκεφτει, διαβαζοντας τις συγκεκριμενες πληροφοριες. Απ'την αλλη ομως, και μια και το συζηταμε, ειναι γεγονος οτι εχουν καταγραφει αρκετες περιπτωσεις ατυχηματων που οι ζωνη ασφαλειας ειχε αρνητικο/θανατηφορο αποτελεσμα σ'αυτον που τη φοραγε. Οι περιπτωσεις αυτες ομως ειναι απειροελαχιστες σε συγκριση με τις περιπτωσεις στις οποιες η ζωνη εσωσε ζωες, περιπτωσεις που αποτελουν την συντριπτικη πλειοψηφια.

 

Τωρα αν καποιος κολλησει σε 10 θανατηφορες περιπτωσεις που προξενησε η ζωνη ασφαλειας και αγνοησει 10 εκατομμυρια περιπτωσεις που η ζωνη εσωσε ζωες, εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι γι αυτο, ουτε βεβαια να αποκρυψουμε τις περιπτωσεις αυτες επειδη καποιοι σκεφτονται ηλιθια.

 

Ολοι λοιπον πρεπει να φοραμε ζωνες ασφαλειας, οπως ολοι πρεπει να μπαινουμε σε ασανσερ (υπαρχει περιπτωση να χαλασει), να πεταμε με αεροπλανα (υπαρχει περιπτωση να πεσουν), να περπαταμε στο δρομο (υπαρχει περιπτωση να μας πεσει στο κεφαλι απο γλαστρα μεχρι...χρηματοκιβωτιο :P), να κολυμπαμε στη θαλασσα (υπαρχει περιπτωση να πνιγουμε, να μας επιτεθει καρχαριας κλπ), να βγαινουμε στο μπαλκονι μας στον 15ο (υπαρχει περιπτωση να γινει σεισμος και να πεσει), να οδηγουμε αμαξι (υπαρχει περιπτωση να πεσει πανω μας σε μετωπικη μια νταλικα ή ακομα κι ενα τραινο, κι εκει δεν σε σωνει καμια ζωνη) να...να...να....Tea_green.gif

Φορατε ζωνη λοιπον. idea.gif

 

Αν κατι πρεπει να μεινει ας ειναι η τελευταια φραση...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.