Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε παιδια να τα πουλήσει θελει ο άνθρωπος...

κοστος θα σας πει;  ;)

 

το λογοτυπο χαλια πραγματι

 

Το καπακι εχει καμαρια ή δε χρειαζονται;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους

για την αποδοχή και τη φιλοξενία σας.

 

Πρόκειται για μια νέα προσπάθεια, δεν είμαι "παλιός" οργανοποιός,

έχω μακρόχρονη εμπειρία και γνώσεις στα σύνθετα υλικά, και αγάπη στη μουσική...

 

Το όλο εγχείρημα είναι στο ξεκίνημα, και ειδικότερα στην αναζήτηση κεφαλαίων.

 

Θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα,

η ανάλυση των αντιρρήσεων που αφορούν το λογότυπο,

 

αλλά και κάθε κριτική ή άποψη γενικότερα.

 

Είμαι στη διάθεσή σας για όποια απορία μπορώ να απαντήσω.

 

 

 

 

Νομίζω ότι ένα λογότυπο σε μοντέρνες γραμμές θα του πήγαινε πάρα πολύ. Π.χ. κάτι σε βιομηχανικό στιλ, ακόμα και ένα απλό αυτοκόλλητο (για αρχή).

 

Φαντάζομαι ότι οι στρώσεις του κάρμπον και η όλη μεθολογιά ακολουθεί τη βιομηχανική λογική για κατά τόπους αντοχή και ακαμψία (όπως για παράδειγμα στα ποδήλατα) οπότε περιμένω την τιμή να είναι συγκρίσιμη (και ίσως υψηλότερη) από ένα κλασικό μπουζούκι μεσαίας κατηγορίας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παρακάτω είναι καλοπροαίρετη κριτική  

 

Περιμενα το καπακι τουλαχιστον ξυλινο και αστολιστο…  μια που ο σκοπος ειναι η βελτιωση του οργανου…  τι να πω… λειπει η αισθητικη.. απο ενα οργανο που δεν ειχε απο τη μανα του αισθητικη, ουτε στον ηχο του ουτε στην εμφανιση, ηρθε και το ανθρακονημα και ‘’εδεσε’’ τωρα. Γενικα παντως τα μοντερνα υλικα δεν ταιριαζουν στα παραδοσιακα οργανα… σαν φιλοσοφια, δεν δενουν με το ρεπερτοριο… δεν ξερω πως να το πω, δεν μιλω για τον ηχο. εγω αν ηθελα να βελτιωσω το μπουζουκι και το μπαγλαμα θα εριχνα μια ματια προς τουρκια, πως φτιαχνουνε το ουτι εκει, και οι αρμενιδες η το μαντολινο στην ιταλια… δεν θα εψαχνα πως φτιαχνουν πατινια και σποιλερ αυτοκινητων… και τι ειναι το πιο ευκολο.

 

Υ.Γ ο μαιανδρος στο λογοτυπο το μαρανε παντως… μην ξεχναμε και τις ριζες του οργανου σωστα? …σωσταααααα:D

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην ξεχναμε και τις ριζες του οργανου σωστα?

Ποιες ειναι?

Μια χαρα η ιδεα του μεανδρου. Η εφαρμογη με χαλαει... μαλλον...  ::)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω αν ηθελα να βελτιωσω το μπουζουκι και το μπαγλαμα θα εριχνα μια ματια προς τουρκια, πως φτιαχνουνε το ουτι εκει, και οι αρμενιδες η το μαντολινο στην ιταλια… δεν θα εψαχνα πως φτιαχνουν πατινια και σποιλερ αυτοκινητων… και τι ειναι το πιο ευκολο.

Δεν νομίζω ότι είναι ο σκοπός -απλά- το πιο εύκολο. Με τη χρήση "μοντέρνων" υλικών αποσκοπούμε στη σταθερότητα παραγωγής, επαναληψιμότητα ήχου, αντοχές στο χρόνο και εξωτερικές συνθήκες...Ας υπενθυμίσω ότι ένα μπράτσο Moses ΔΕΝ έχει truss rod (γιατί δεν το χρειάζεται) -είναι μασίφ βέβαια-, δεν ξερυθμίζεται, δεν ξεκουρδίζει, δεν καταλαβαίνει από κλιματικές αλλαγές...κλπ...

 

Τα παραπάνω είναι καλοπροαίρετη αναφορά κατά τη δική μου εναλλακτική λογική :D

 

Για τον μέανδρο, με κάλυψαν οι παραπάνω. Έχω την εντύπωση ότι οι κατασκευαστές θεωρούν ότι είναι και καλοί γραφίστες ;D...που δεν αποκλείεται πάντως!

Τα ίδια έχω πει και στον ΑΒ αλλά και στον Κακανιάρη κατά καιρούς που έχουν σχεδιάσει οι ίδιοι τα λογότυπά τους :D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες ειναι?

Μια χαρα η ιδεα του μεανδρου. Η εφαρμογη με χαλαει... μαλλον...  ::)

Καπου εχω ακουσει οτι το μπουζουκι και ο μπαγλαμας ειναι απογονοι της αρχαιας πανδουρας που επαιζαν στην αττικη την αρχαιοτητα… ηταν ενα παρομοιο οργανο μακριλαιμο και μερακλιδικο οπως φαινεται, αλλα χωρις μαγνητη strat γιατι δεν ειχαι ακομα ανακαλυφθει. τα ονοματα τους δε προκυπτουν απευθειας απο τις παραφρασεις:

πανδουρα>μπανδουρα>μπαγλουρα>μπαγλαμα και

πανδουρα>πανδουρι>κτλ>μπουζουκι

 

(εμενα παντως  με χαλαει ο λογος που μπηκε εκει ο μαιανδρος οχι το οτι ειναι χοντροειδεστατος)

 

Δεν νομίζω ότι είναι ο σκοπός -απλά- το πιο εύκολο. Με τη χρήση "μοντέρνων" υλικών αποσκοπούμε στη σταθερότητα παραγωγής, επαναληψιμότητα ήχου, αντοχές στο χρόνο και εξωτερικές συνθήκες...Ας υπενθυμίσω ότι ένα μπράτσο Moses ΔΕΝ έχει truss rod (γιατί δεν το χρειάζεται) -είναι μασίφ βέβαια-, δεν ξερυθμίζεται, δεν ξεκουρδίζει, δεν καταλαβαίνει από κλιματικές αλλαγές...κλπ...

 

Τα παραπάνω είναι καλοπροαίρετη αναφορά κατά τη δική μου εναλλακτική λογική :D

 

Για τον μέανδρο, με κάλυψαν οι παραπάνω. Έχω την εντύπωση ότι οι κατασκευαστές θεωρούν ότι είναι και καλοί γραφίστες ;D...που δεν αποκλείεται πάντως!

Τα ίδια έχω πει και στον ΑΒ αλλά και στον Κακανιάρη κατά καιρούς που έχουν σχεδιάσει οι ίδιοι τα λογότυπά τους :D

Τα μοντερνα υλικα  εχουν πολλα πλεονεκτηματα δεν αμφιβαλω… απλα μιλαω για τα παραδοσιακα οργανα συγκεκριμενα.. τα ανθρακονηματα ειναι εκτος κλιματος… τι να πω:p

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μοντερνα υλικα ειναι εχουν πολλα πλεονεκτηματα δεν αμφιβαλω… απλα μιλαω για τα παραδοσιακα οργανα συγκεκριμενα.. τα ανθρακονηματα ειναι εκτος κλιματος… τι να πω:p

Κλείσε τότε τα μάτια...και άκου! Εάν ο ήχος σου αρέσει, κανονικά δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί το υλικό. Θα επαναλάβω όταν ειχε έρθει Ελλάδα ο Larry Carlton για ενα demo,  κάποιος τον ρώτησε για αναλογική και ψηφιακή τεχνολογία. Ο Carlton, πολύ ευγενής και λιγο αμήχανος, του απάντησε ότι "εάν ένας ήχος μου αρέσει, τον κρατάω, δεν με ενδιαφέρει εάν ειναι αναλογικός ή ψηφιακός" ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά την αισθητική του πράγματος, δεν μου πέφτει λόγος. Είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και φυσικά στην ευχέρεια του κάθε κατασκευαστή ( και αφορά, ασφαλώς, την προσωπική του ικανοποίηση ). Αν αυτός είναι χαρούμενος με το αισθητικό, εμένα δεν μου πέφτει λόγος, παρ' όλο που έχω άποψη ( το συγκεκριμένο logo δεν με χαλάει καθόλου, ούτε και το βρίσκω εκπληκτικό ). Σίγουρα πάντως, δεν θα με απέτρεπε από μια θετική αξιολόγηση/πιθανή αγορά ενός οργάνου και δεν θα ήταν το πρώτο στο οποίο θα εστίαζα.

 

Επίσης, η αισθητική περιορίζεται από το υλικό (ανθρακόνημα) όλου του οργάνου. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις ισορροπία στα επιμέρους στοιχεία, όταν το υλικό σου έχει συγκεκριμένο χρώμα/υπόβαθρο/υφή/τρόπο εργασίας.

 

Θα προσπαθήσω να δω το εγχείρημα από κατασκευαστικής σκοπιάς.

 

Το ανθρακόνημα δεν είναι νέο, στην οργανοκατασκευή. Εκτός από τους dedicated κατασκευαστές οργάνων με carbon fibre, σαν υλικό, έχει εισχωρήσει και στη λεγόμενη παραδοσιακή οργανοποιία με τη μορφή κυρίως ενισχυτικών ακαμψίας του μάνικου ( truss rods ). Κάποιοι ορκίζονται σ' αυτό, κάποιοι το αγνοούν, ο καθένας για δικούς του λόγους που απορρέουν από τη φιλοσοφία τους ως προς την κατασκευή. Ηχητικά, δεν έχω ακούσει ποτέ από κοντά όργανο εξ' ολοκλήρου φτιαγμένο από carbon fibre οπότε δεν έχω καθόλου εικόνα σε σύγκριση με ένα συμβατικό/με παραδοσιακά υλικα, όργανο. Είχα δει από κοντά, κάποτε, ηλεκτρικό μπάσσο με μανίκι από carbon fibre το οποίο είχε σκεβρωμένο μανίκι. Εδώ προφανώς έρχεται ο παράγων "σωστή εφαρμογή", αφού από μόνο του το υλικό δεν μπορεί να εγγυηθεί το απόλυτο των ιδιοτήτων του. Πολλά επίσης, από τα "εγγενή" μειονεκτήματα του ξύλου ( μεταβολές, στρεβλώσεις, όρια αντοχής, ευκαμψία/ακαμψία, χρόνος "ανοίγματος του ήχου ) είναι και αυτά τα οποία οδηγούν στη σύναψη ιδαίτερου 'δεσμού' του μουσικού με το όργανο, ο οποίος μουσικός έχει την ευθύνη της φροντίδας ώστε να μη συμβούν, και τη δυνατότητα τυχόν μετατροπής του ή και επισκευής του, αν χρειαστεί. Δημιουργεί ένα υποσυνείδητο δέσιμο, όσο υπερβολή κι αν ακούγεται αυτό.

 

Μου αρέσει να βλέπω νέους τρόπους και νέα υλικά στον τομέα της οργανοποιίας και δεν έχω κανένα "κόλλημα" με το "παλιό καλό". Όχι όμως ως αντικαταστάτη τους, αλλά ως συνεχιστή μιας, ομολογουμένως, τεράστιας παρακαταθήκης γνώσης και εμπειρίας στην οργανοποιία, που μετράει αιώνες. Όχι ως κάτι "ανώτερο" αλλά ως κάτι διαφορετικό. Και ως τέτοια, είναι καλοδεχούμενη, για να μην πω απαραίτητη, κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.

 

Εύχομαι καλή συνέχεια

 

 

 

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά είμαι υπέρ των εναλλακτικών υλικών στην οργανοποιία, συνθετικών ή μη, και δεν θα με χαλούσε κάτι εξ'ολοκλήρου φτιαγμένο από διαφορετικά υλικά.

 

Παρ'όλα αυτά, οι ηλεκτρικοί γκαγκανιάρηδες ΔΕΝ είναι το κοινό οργάνων όπως είναι τα μπουζούκια, οι μπαγλαμάδες κτλ., κι έχω την εντύπωση πως οι περισσότεροι δεν θα πολυπειστούν ν'αντικαστήσουν τα "παλιά, καλά" ξύλινα όργανά τους με κάποιο συνθετικό, κι ας ακούγεται και χίλιες φορές καλύτερα. Μπορεί να κάνω και λάθος...

 

Όσον αφορά το λογότυπο, κι εμένα δεν με τρέλανε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει να βλέπω νέους τρόπους και νέα υλικά στον τομέα της οργανοποιίας και δεν έχω κανένα "κόλλημα" με το "παλιό καλό". Όχι όμως ως αντικαταστάτη τους, αλλά ως συνεχιστή μιας, ομολογουμένως, τεράστιας παρακαταθήκης γνώσης και εμπειρίας στην οργανοποιία, που μετράει αιώνες. Όχι ως κάτι "ανώτερο" αλλά ως κάτι διαφορετικό. Και ως τέτοια, είναι καλοδεχούμενη, για να μην πω απαραίτητη, κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.

Μπράβο ρε μάστορα!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.