Προς το περιεχόμενο

Mixer για key & synth


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι σε αναζήτηση ενός mixer για keys (Kurzweil PC2x) και synth (Nord Lead 1) . Αυτό που θέλω στην ουσία είναι να μπορώ να στείλω στέρεο και τα 2 όργανα (οπωσδήποτε pan control) και να μπορώ να κάνω ένα mix το οποίο θα στέλνω στα monitor σε stereo. Το ιδανικό θα ήταν να μπορώ να το συνδέσω μέσω ADAT στην Maudio 2626 που χρησιμοποιώ, οπότε μία τέτοια επιλογή φαντάζει η καλύτερη. Μέχρι στιγμής η επιλογή μου η Behringer ADA8200 Ultragain που στην ουσία απλά την επέλεξα για το ADAT, παίρνοντας τα 4 outputs σε ξεχωριστά channels κάνοντας το panning κτλ είτε από το software της κάρτας είτε από το cubase. Η χρήση που το θέλω είναι αποκλειστικά για το studio/προβάδικό μου, ούτε τα όργανα θα μετακινηθούν, ούτε ο εξοπλισμός.

 

Αν έχετε κάποια σκέψη ή πρόταση με χαρά να την ακούσω.

 

Υ.Σ.: Επίσης θα ήθελα τα φώτα σας ως προς τη συνδεσμολογία, χρησιμοποιώ TRS (balanced) καλώδια από τις εξόδους των οργάνων στο mixer ή δεν παίζει ρόλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφεις "οπωσδήποτε pan control".

Που είναι το Pan Control στη συσκευή που αναφέρεις;

 

Αυτό γράφω, ότι στην περίπτωση που πάω σε αυτή τη λύση το pan θα το κάνω από το software της κάρτας (ή του cubase), εφόσον θα πάρει το κάθε output σε ξεχωριστό κανάλι mono.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντώ μόνος μου.. δεν υπάρχει pan control.

 

Λοιπόν, αφήνοντας στην άκρη το (άχρηστο) pan control, αλλά και την ADAT απαίτηση (που κακώς νομίζεις ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής θα σου δώσει καλύτερο ήχο), σου προτείνω την παρακάτω συσκευή:

 

http://tascam.com/product/lm-8st/specifications/

 

Όσον αφορά τη συνδεσμολογία, ασφαλώς θα βάλεις balanced καλώδια.

 

Τέλος, ένα τεστ για τη συσκευή που αναλογιζόσουν : http://www.soundonsound.com/sos/sep13/articles/behringer-ultragain-ada8200.htm

 

Καλή επιτυχία.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Λοιπόν, αφήνοντας στην άκρη το (άχρηστο) pan control, αλλά και την ADAT απαίτηση (που κακώς νομίζεις ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής θα σου δώσει καλύτερο ήχο).

 

Καλή επιτυχία.

 

To adat το θέλω καθαρά για expand των inputs της Maudio. Αυτή τη στιγμή, χρησιμοποιώ τα 5 από τα 8 inputs της. Αν χρησιμοποιήσω άλλα 2 για stereo in του mixer για τα πλήκτρα, μου μένει ένα και είμαι στο όριο. 

 

Βλέπω την πρόταση σου, σε ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πανω στη προταση του Trolley, να αντιπροτεινω το παρακατω mixer.

 

Behringer RX1602

RX1602_P0206_Left_XXL.png

 

Δοκιμασμενο απο πληκτραδες για πανω απο 10 χρονια, ειναι ενα κλασσικο πλεον κομματι και πολυ φτηνο, στα €144 στο Thomann. Αθορυβο και αξιοπιστο, ειναι ενα απο τα Best Sellers της Behringer. Το ειχα αγορασει κι εγω και ηταν εξαιρετικο.

 

www.soundonsound.com/sos/jul05/articles/behringerrx1602.htm

 

Όσον αφορά τη συνδεσμολογία, ασφαλώς θα βάλεις balanced καλώδια.

H balanced συνδεσμολογια χρειαζεται δυο, οπως και το  τανγκο. dance4.gif

Στην περιπτωση σου Stavros_F, μονο το PC2x εχει balanced εξοδους, το Nord οχι. Και φυσικα η Χ κονσολα που τα συνδεεις πρεπει να εχει balanced εισοδους, γιατι αν δεν εχει, τζαμπα πανε τα balanced καλωδια. Η RX1602 που σου προτεινω εχει μεν balanced εισοδους, αλλα οχι balanced εξοδους.

Οπως και να'χει, δεν θα καταλαβεις δαφορα στον ηχο.

RX1602_front.thumb.png.7f6a321f17d013ea99536b97cb7b5a67.png

RX1602_back.thumb.png.970450b3d8c54f15785b3661d07abc2c.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H balanced συνδεσμολογια χρειαζεται δυο, οπως και το  τανγκο.

 

Έχω επιβάλλει στον εαυτό μου, την αντίληψη του να σκέπτεται τα καλώδια σαν ανεξάρτητα και αυτόνομα κομάτια εξοπλισμού, όχι σαν κάτι που θα συνδέσει το σύνθ Α με τη συσκευή Β.

 

Ο λόγος είναι ότι τόσο το συνθ Α είναι πολύ πιθανό ότι θα αλλάξει στο μέλλον, όσο και το ότι το ίδιο θα συμβεί στη συσκευή Β. Και τότε, όταν όντως βρεθούν οι δύο για το ταγκό ψάχνεις να βρεις καλύτερα καλώδια, τα οποία όμως μπορούσες να έχεις από την αρχή.

 

Πέραν αυτής της προσωπικής μου ιδιοτροπίας / αντίληψης, όλα όσα γράφεις είναι νομίζω σωστά.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκιμασμενο απο πληκτραδες για πανω απο 10 χρονια, ειναι ενα κλασσικο πλεον κομματι και πολυ φτηνο, στα €144 στο Thomann. Αθορυβο και αξιοπιστο, ειναι ενα απο τα Best Sellers της Behringer. Το ειχα αγορασει κι εγω και ηταν εξαιρετικο.

 

Στην περιπτωση σου Stavros_F, μονο το PC2x εχει balanced εξοδους, το Nord οχι. Και φυσικα η Χ κονσολα που τα συνδεεις πρεπει να εχει balanced εισοδους, γιατι αν δεν εχει, τζαμπα πανε τα balanced καλωδια. Η RX1602 που σου προτεινω εχει μεν balanced εισοδους, αλλα οχι balanced εξοδους.

Οπως και να'χει, δεν θα καταλαβεις δαφορα στον ηχο.

 

Φίλε Waterfall-Κ σε ευχαριστώ πολύ! Κατά 99% θα πάω σε αυτή την επιλογή, για τις unbalanced εξόδους μπορώ να χρησιμοποιήσω di, περισσότερο για το ορθό της διαδικασίας (η profire 2626 που χρησιμοποιώ έχει balanced εισόδους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...

Γεια χαρά. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με τα κριτήρια επιλογής μίκτη. Έχω κάποια συνθ και σκέφτηκα πως καιρός πλέον είναι να κουμπώσουν σε ένα μίκτη , αλλά δεν έχω κατασταλάξει ακόμα σε ποιον . Η ερώτηση αρχικά είναι η εξής: 1 U rack stereo line mixer ή οι κλασσικοί με faders? Οι μεν line mixers  είναι ακριβώς επι του θέματος, βολεύουν απο άποψης όγκου , δεν έχουν όμως eq. Άρα δημιουργείται η απορία: Υπάρχει ισχυρό ενδεχόμενο να χρειαστεί eq για αποκλειστική χρήση synth? Προφανώς έχει να κάνει με το ρεπερτόριο, αλλά έχει τύχει σε κανέναν απο εσάς να διαθέτει απλό line mixer και επειτα να δημιουργηθεί η ανάγκη για eq? Ή το αντίθετο, κατα τη χρησιμοποίηση πλήρους μίκτη , να διαπιστώσει πως τα επιπλέον στοιχεία όπως eq,comps,fx πάνε στράφι?

 

Σε στερεο line mixers έχω κοιτάξει τις περιπτώσεις behringer, art και tascam. Η μεν behringer έχει πολύ καλα reviews και είναι παμφθηνη. Ωστόσο έχει mono send χωρίς return ( για ποιο λογο αραγε....) κατι που σημαίνει πως το 1 κανάλι της παει στραφι ως return. Επίσης τα ποτενσιόμετρα έντασης αυξάνουν βαθμιαία (??) . Η περίπτωση της art δεν είχε πολύ καλές κριτικές, και η tascam είναι αρκετά ακριβή για το budget μου. 

 

Στην περίπτωση των συμβατικών μικτών είμαι ανοικτός προς όλες τις μάρκες καθώς απο όλες έχω δει καλές κριτικές: soundcraft, mackie, yamaha , allen n heath. Τα κανάλια που χρειάζομαι είναι για την ώρα 6 stereo , αλλά όλο και καποιο άλλο συνθ θα χρεθαστεί να κουμπώσει στο μέλλον . Οπότε λέω να πάω για 8 κανάλια , δηλαδή στην περίπτωση των συμβατικών 16 mono . Όμως εδώ έχουμε πολλούς προενισχυτές πχ 8 και το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα. Και εδώ φτάνω λίγο στο δίλλημα , γιατί θέλω αρκετά κανάλια , όμως στους συμβατικούς μίκτες στοιχεία όπως προενισχύσεις για μένα είναι περιττές.Άντε να χρησιμοποιίσω το πολυ  τους 4 γιατι εχω 2 sy77 με χαμηλη εξοδο. Οι αλλες 4 προενισχύσεις όμως πιστευω είναι περιττές. Απο την άλλη στους rack line mixers οι επιλογές είναι πολύ περιορισμένες και πιθανότατα να μην ικανοποιούν τα κριτήρια. 

 

Πιστεύω πως η ιδανική επιλογή για χρήση συνθ θα ήταν ένας stereo line mixer με τα eq's του, χωρις προενισχυτές. Μία διάταξη δηλαδή ενός συμβατικού μικτη , μόνο που τα κανάλια θα είχαν εισόδους του τύπου 1/2, 3/4, 5/6 κλπ και όχι 1, 2, 3, 4, 5/6, 7/8 κλπ... + ενισχυτες + περιττα εφε κλπ . Εαν γνωριζετε κάτι παρακαλώ ενημερώστε , εγώ δε βρήκα κάτι. Επίσης κάτι που  μου φαίνεται κάπως , είναι να  το οτι σε συμβατικό μίκτη πρέπει να σηκώνεις 2 fader για 1 synth και στον ίδιο μίκτη να σηκώνεις 1 fader για επίσης 1 synth...(το στερεο καναλι).  

 

Επειδή όμως αμφιβάλλω στο κατα πόσο υπάρχει τέτοιος stereo line mixer, θα ήθελα και τη γνώμη σας , τι θα επιλέγατε στην περίπτωση που έχετε πχ 6 synth με προοπτική να προστεθούν άλλα 2 .  Ποιο πρέπει να είναι το σκεπτικό/κριτήρια για την αγορά του; 

Ευχαριστω

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Επί της ουσίας, και τα τρία line mixer που αναφέρεις είναι 8 κανάλια stereo.

Η Behringer έχει ένα mono SEND διότι είναι MONITOR.

Η ART διαθέτει stereo SEND-RETURN για χρήση κοινού εξωτερικού εφφέ ή EQ που ίσως χρειαστείς.

 

Ειδικά για χρήση studio, προσωπικά μεταξύ των πιό πάνω θα επέλεγα μεταξύ ART και TASCAM, δεν θα επέλεγα Behringer λόγω ποιότητας.

 

Ψάξε μήπως βρείς και κάτι άλλο.

 

Έχεις πρόβλημα χώρου και κοιτάς line mixer 1U και όχι κάποια κονσόλα με faders;

Μελέτησέ το προσεκτικά, δηλαδή μήπως και χρειαστείς κάποιες δυνατότητες μελλοντικά, σύνδεση με υπολογιστή, χρήση μικροφώνου, ηχογράφηση - DAW κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου