Προς το περιεχόμενο

Οι 100 σπουδαιότεροι κιθαρίστες όλων των εποχών (Rolling Stone


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κανονικα δεν θα επρεπε να μαλωνετεουν γι αυτο

 

κορεκτεντ

 

παιζω ΚΑΙ κιθαρα (και πληκτρα και ντραμς και μπασο).... δεν ειμαι.."κιθαριστας" ... χρησιμοποιω δηλ. την κιθαρα για να παραξω δικους μου ΗΧΟΥΣ και δικη μου ΜΟΥΣΙΚΗ ...δεν ξερω και δεν με ενδιαφερει να παιξω ουτε ΕΝΑ τραγουδι "τριτων" και η κιθαρα ως μεσον επιδειξης δεξιοτεχνιας δεν με ενδιαφερει και δεν με ενδιεφερε ποτε καθολου...ειμαι δηλ. και εγω ενας Κομπενης ..κΣερω δηλαδη οσο κιθαρα ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ  ;D ;D

 

ακου εκει...κιθαριστας....αν με ξαναβρισεις θα γινουμε απο δυο χωριων χωριατες  ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 172
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δε διάβασα τη λίστα γιατί δε με ενδιαφέρει. Και ούτε εσάς θα έπρεπε να ενδιαφέρει. Βασικά δε θα έπρεπε να ενδιαφέρει κανέναν αφού ο ρόλος των άρθρων αυτών (όπως και οποιασδήποτε προσπάθειας σύγκρισης και ταξινόμησης ΜΗ απόλυτων μεγεθών) είναι καθαρά διαφημιστικός.

 

Το θέμα κατ' εμέ είναι αλλού. Γιατί αυτές οι λίστες, στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι για κιθαρίστες; Γιατί δεν κυκλοφορεί το Rolling Stone μια φορά το χρόνο ξέρω γω ένα επετειακό τεύχος όπου θα δημοσιεύονται και λίστες με τους καλύτερους σαξοφωνίστες, πιανίστες, γκαϊντίστες και φλαουτίστες; Τι είναι αυτό που κάνει τους κιθαριστες (με κούρασε το πολύ -ίστες) να είμαστε επιδειξιομανείς, ανταγωνιστικοί, ξερόλες και εν ολίγοις να θεωρούμε ότι το προσωπικό μας γούστο οφείλει να είναι ο κανόνας για την υφήλιο; Και πώς  προκύπτει αυτή η θεώρηση; Δηλαδή οι άνθρωποι με τέτοιο χαρακτήρα ρέπουν προς την κιθάρα ή με το που ασχολείται κάποιος με την κιθάρα και ανεξαρτήτως χαρακτήρα, σύντομα γίνεται ανταγωνιστικό φρικ;

 

Δεν μπορώ να απαντήσω για άλλους αλλά σε μένα συνέβη το δεύτερο. Δηλαδή ήμουν μια χαρά παιδί, φυσιολογικός άνθρωπος, νταξ είχα τις παραξενιές μου αλλά μέσα στα όρια του νορμάλ. Όμως, μια καταραμένη μέρα πριν πολλά χρόνια αποφάσισα να μάθω κιθάρα. Ε, αυτό ήταν. Μόλις κατάφερα να πιάσω μπαρέ το φα ματζόρε και να ακούγονται οι 4 από τις 6, κάτι άλλαξε μέσα μου. Κάτι έσπασε και ξανακόλλησε στραβά. Άρχισα να βλέπω αλλιώς τον κόσμο. Άρχισα να συγκρίνω τα πάντα και να τα κατατάσσω σε καλύτερα και χειρότερα. Και ψαχνόμουν διαρκώς για διαφωνίες και τσαμπουκάδες. Δηλαδή μου έλεγε η κοπέλα μου στο σχολείο "καλημέρα γλυκέ μου" και της απαντούσα "τι εννοείς δηλαδή ότι ο Γκάλαχερ είναι καλύτερος απ' το Νόπφλερ; Χωρίζουμε μωρή άσχετη". Οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν, σταμάτησα να ψηλώνω και το ΠΑΣΟΚ άρχισε να χάνει ψηφοφόρους. Από εκεί που ήμουν το καλό παιδί, παράδειγμα για τη γειτονιά και καμάρι της μάνας μου, έγινα αλήτης. Τριγύρναγα στα νάιτ μπαρς και έπιανα κουβέντα με αγνώστους. Στην αρχή το έπαιζα κανονικός αλλά σιγά σιγά έχυνα το δηλητήριο και παρέσερνα τους συνομιλητές σε κουβέντα για κιθαρίστες και μπάντες.

 

Οι φίλοι μου δε με ανγνώριζαν. Δεν ήθελαν πια να με κάνουν παρέα γιατί όλες οι κουβέντες ήταν αφορμή για να τα πάρω. Ένα απλό "Πού να πάμε απόψε για κανά ποτό;" μπορούσε να καταλήξει να μην τους μιλάω για ένα μήνα. Γιατί ποιος είσαι συ ρε μεγάλε που θα ΥΠΟΝΟΗΣΕΙΣ ότι ο εσαρβί είναι χειρότερος απ' το χέντριξ; Άντε πήγαινε να δεις άμα έρχομαι και έρχομαι- δεν έρχομαι είναι γιατί είσαι παπάρας.

 

Στο στρατό το 18μηνο το έκανα 4 χρόνια. Έπεφταν βροχή οι φυλακές γιατί ήμουν πεπεισμένος ότι ο διοικητής ήταν υπέρ του βανάλεν. Και αυτό είναι προσωπική προσβολή κύριε! Δεν είμαι ο οποιοσδήποτε. Εχθές έπιασα φα ματζόρε μπαρέ και ακούγονταν οι 5 από τις 6!

 

Τεσπά, μην σας κουράζω, η κατάληξη είναι συνήθης: Παίζω τα μπλουζ σε μπάντα με δύο κιθάρες. Τον άλλο κιθαρίστα δεν ξέρω καν πώς τον λένε γιατί είναι άχρηστος. Δεν ξέρω πώς ανέχεται να είναι στην ίδια μπάντα με κάποιον τόσο σαρωτικά καλύτερό του. Πρέπει να γουστάρει γκίλμορ και άλλους τέτοιους άκυρους, δεν εξηγείται αλλιώς.

 

Τώρα πια παίζω φα ματζόρε μπαρέ και ακούγονται (συνήθως) και οι 6. Αλλά λίστες δε διαβάζω. Τι να διαβάσω ρε μεγάλε δηλαδή αφού είστε όλοι άσχετοι;  Άμα ήμουν μοντερέιτορ εδώ μέσα θα σας μπάναρα όλους γιατί δεν έχετε ιδέα.

 

Α στο διάτανο με εκνευρίσατε πρωί πρωί.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσα να αντιληφθώ το να κάθονται να συζητούν την λίστα 17χρονα στην καφετέρια (θα ταν και μια πολύ ευχάριστη αλλαγή από το να παίζουν συνέχεια με το κινητό) ή σε φόρουμ γενικού ενδιαφέροντος αλλά να κάθεστε και να συζητάτε, κιαθαρίστες άνθρωπες τι παπαριά επέλεξε και με τι σειρά την έβαλε το τάδε περιοδικό στη λίστα του με κιθαρίστες, είναι σα να κάθεστε να σχολιάζετε λίστα του Cosmocolitan "30 τρόποι να την/τον κάνετε να σας αγαπήσει" .

 

Paul Simon, Johnny Mitchell, Lou Reed, John Lee Hooker και κάποιοι άλλοι, είναι τουλάχιστον αγαπημένοι μου (των δύο πρώτων παίζει να έχω - βινύλιο up to a point- και όλη τη δισκογραφία τους) αλλά δουλειά σε τέτοιες λίστες δεν έχουν.

 

Από την άλλη για μένα έχει τόση σημασία που είναι στη λίστα όση ακριβώς έχει και άμα δεν ήταν.

Γιατί η λίστα είναι αντικείμενο χαζοκουβεντούλας για κανα δυο μήνες το πολύ ενώ η δουλειά τους αντικείμενο ψυχαγωγίας και (ενίοτε) μελέτης για κάτι δεκαετίες.

 

Λέω γω τώρα ....

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι είναι αυτό που κάνει τους κιθαριστες (με κούρασε το πολύ -ίστες) να είμαστε επιδειξιομανείς, ανταγωνιστικοί, ξερόλες και εν ολίγοις να θεωρούμε ότι το προσωπικό μας γούστο οφείλει να είναι ο κανόνας για την υφήλιο;

 

 

http://emedicine.medscape.com/article/923178-overview

 

;D ;D ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν συζητάμε ούτε το παρατραβάμε σαν 17χρονα (που μακάρι να είμασταν)

είπαμε (νομίζω οι περισσότεροι) ότι η λίστα ήταν καλή και λογική γι αυτό που ήταν.

Δεν θα μπορούσε να μην έχει λάθη.

Από εκεί και μετά δεν θα σκάσω που ήταν μέσα και κάποια άσχετα ονόματα.

Για ένα όνομα χάρηκα (και το ξαναείπα) του Ronson.

Τώρα σκέφτομαι δεν ήταν κι ο Trower μέσα.

(κι ήταν ο μαθητής του Fripp).

όπως δεν ήταν ο Big Jim Sullivan (και ήταν οι μαθητές του (Blackmore - Page)

Επίσης με την ίδια λογική έπρεπε να ήταν κι ο Μακα μέσα. Στο the end έχει ένα αξιόλογο σολάκι... :D

 

Να αρχίσουμε νέο γύρο?  ;D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλώς ή κακώς η τέχνη αποτιμάται απ' το συνολικό αντίκτυπο που έχει στο κοινό, το όποιο κοινό. Σ' αυτή την διαδικασία σπανιότατα παίζει ρόλο η τεχνική κατάρτιση (δεν λέω ποτέ γιατί και οι μουσικοί κοινό είναι και θα "λατρέψουν" κάποιον που τους εξιτάρει τεχνικά). Δεν μιλάω για την λίστα γιατί δεν έχει και τόσο νόημα. Άλλωστε είμαι σίγουρος πως αν έλεγαν στα ίδια άτομα μετά από κανά μήνα να ξαναφτιάξουν την λίστα, αυτή θα έβγαινε (ελαφρώς) διαφορετική.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ποιος είσαι συ ρε μεγάλε που θα ΥΠΟΝΟΗΣΕΙΣ ότι ο εσαρβί είναι χειρότερος απ' το χέντριξ;

Μισή ώρα τώρα ψάχνω να βρω ποιός είναι αυτός ο εσαρβί.

Νομίζω ότι κάτι βρήκα αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Πάντως πρέπει να είναι μαύρος σαν τον χέντριξ (αλλιώς γιατί να τους συγκρίνει ο JJ? σκέφτηκα) και αν κρίνω από το όνομα πρέπει να είναι Γάλλος.

 

 

 

Τώρα πια παίζω φα ματζόρε μπαρέ και ακούγονται (συνήθως) και οι 6.

Πώς το κάνεις αυτό? :o

Εγώ δεν μπορώ, κι έτσι σκέφτηκα ότι τα μπαρέ είναι για τα μπάζα και τα έκοψα.

Δεν παίζω ακκόρντα με πάνω από τέσσερεις νότες.

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσκάσε και ο καρδινάλιος να μας πει οτι δεν διαβάζει λίστες, και να βγάλει άχρηστους όσους ψήφισαν.  Έσκασε και ο κάθε πικραμένος να μας πει ότι οι κακόγουστοι κιθαρίστες που ακούει δεν συμπεριλήφθηκαν.

jointman_hasis.gif

 

Κρατήστε και κανένα μικρότερο καλάθι ρε παιδιά. Δεν είναι όλα των άκρων (= "μπήκε η τζόνι μίτσελ και όχι ο τάδε γιαλαντζί μεταλλάκος των 80s" ) και γκρεμίστηκε το προσωπικό σας οικοδόμημα.

Ίσως εν τέλει υπάρχει κάποιος λόγος που το οικοδόμημα αυτό είναι προσωπικό σας και όχι εκείνο του Bowie ή του Trey Anastacio που ψήφισαν.

Παμε (ολοι εμεις οι μη-διασημοι) να γκρεμισουμε το "προσωπικο μας οικοδομημα" και να ασπαστουμε το "προσωπικο οικοδομημα" του ΧΨ διασημου, γιατι προφανως ο ΧΨ διασημος εχει καλυτερο γουστο, και ισως ξερει και κατι παραπανω. Ε? Μάιστα.

"Σανο και γρηγορα για υπνο στο παχνι σου, κακομοιρη που νομιζεις οτι εχεις γουστο και μου θες κι απο πανω να σχολιασεις και τις αποψεις του XΨ διασημου". jumping_sheep2.gif

Ευτυχως που εχουμε τους ΧΨ διασημους που σκεφτονται πριν απο μας για μας και καθοριζουν, μεταξυ αλλων, ποιος ειναι καλυτερος κιθαριστας σε μια λιστα του RS, τη "Βιβλο" της παγκοσμιας μουσικης. ;D

Δοξα τω Θεω που υπαρχει το RS και μαθαμε οτι ο Paul Simon και ο Cobain αξιζουν μια θεση μεσα σε μια λιστα με τιτλο "100 Greatest Guitarists" αλλα οι ασχετοι-κουλοι-αμπαλοι Vai/Satriani/Morse κ.α. δεν...

 

Δεν θα το πιστέψουν μερικοί, αλλά ακούγοντας Τζόνι Μίτσελ αντί για Στιβ Βάι, μπορεί να μάθουν καλύτερη κιθάρα.

 

amstel2.png

 

Συνεπώς, η λίστα του Ρόλιγκ Στόουν, με την οποία και δεν γίνεται να συμφωνεί κανείς 100%, έχει φυσικά λόγο ύπαρξης. Κι ο λόγος έιναι πως υπάρχει ακόμη στον κόσμο, όπως επιβεβαιώνεται και από τα σχόλια μας εδώ, πολυ κακογουστιά και ελάχιστη μουσική.
Πες τα!!! Αυτη η κακογουστια πια και η ασχετοσυνη των μελων του ΝΟΙΖ, να μην μπορουν να καταλαβουν το τεραστιο κιθαριστικο ταλεντο ενος J.L. Hooker ή ενος Keith Richards? Τς τς τς...eyeroll.gif

 

είπαμε (νομίζω οι περισσότεροι) ότι η λίστα ήταν καλή και λογική γι αυτό που ήταν.

Καλη και λογικη με τετοιο ασχετο τιτλο, Οχι. Ο τιτλος δεν εχει καμια σχεση με το περιεχομενο της λιστας. Aν ο τιτλος για παραδειγμα ηταν "100 Most Influential Guitarists", η συγκεκριμενη λιστα μπορει να ειχε καποιο νοημα. Υπαρχει ενα τεραστιο χασμα αναμεσα στις λεξεις Influential και Greatest. Ο Hooker ηταν ενας μουσικος με τεραστια επιρροη στο Blues και κατ’ επεκταση στο Rock. Σαν κιθαριστας ομως δεν ηταν ουτε Greatest, ουτε Great, ουτε καν Good. Καποιοι δεν μπορουν να κατανοησουν τα απολυτως αυτονοητα οταν μιλαμε για μουσικους. Και το απιστευτο ειναι οτι αυτο γινεται σε ενα Μουσικο/Τεχνικο φορουμ. Ο καθενας βαζει την ταμπελα "Greatest" οπου γουσταρει κι οπου να'ναι. Παιζει ο αλλος τρεις νοτες (γιατι τοσες μπορει να παιξει κι οχι γιατι τοσες επελεξε να παιξει) και μπορει να αρεσει σε καποιους/πολλους/απειρους, και τσουπ, του κολλανε και την ταμπελα του "Greatest". Αμ δεν παει ετσι. Μπορει τον Hooker να τον γουσταρουν 500 μυρια ακροατων και τον Malmsteen καμια 50ρια χιλιαδες, αλλα ο πρωτος δεν θα γινει Great κιθαριστας που να γυρισει αναποδα ο πλανητης.

 

Paul Simon, Johnny Mitchell, Lou Reed, John Lee Hooker και κάποιοι άλλοι, είναι τουλάχιστον αγαπημένοι μου...αλλά δουλειά σε τέτοιες λίστες δεν έχουν.

Εισαι κακογουστος fyllos. Τολμας και αμφισβητεις μια λιστα του RS? eyebrow.gif

 

Καλώς ή κακώς η τέχνη αποτιμάται απ' το συνολικό αντίκτυπο που έχει στο κοινό, το όποιο κοινό.

Συνολικο αντικτυπο = ?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου