Προς το περιεχόμενο
Kanimothrios

Αλοιφή ή σπρέι αντί παγοθεραπείας;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

 

είμαι από τους κιθαρίστες που δίνει αρκετή βάση στην προθέρμανση,αλλά και στην αποθεραπεία,ειδικά μετά από live.

Το πρόβλημά μου είναι ότι εκεί που παίζω,δεν υπάρχει πάντα η υποδομή να μου έχουν παγοκύστες όταν τελειώσω ή να έχω κουβαλήσει εγώ μαζί μου.

 

Έχω μπροστά μου ένα καλοκαιρινό πρόγραμμα όπου παίζω σε κάτι υπαίθεια φεστιβάλ, κάστρα,θέατρα,,κ.λ.π. και συνήθως πάω αυθημερόν με το τρένο.

 

Υπάρχει κάποια "ψυκτική"? αλοιφή ή σπρέι που να κάνει αυτό που θέλω;

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια αλοιφή, που χρησιμοποιώ, για μυικούς πόνους και στηρίζει τη δράση της στην ψύξη είναι η BioFreeze

 

http://www.biofreeze.com/

 

Θα τη βρεις στα φαρμακεία με κόστος περί τα €10.

 

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν πολλά σπρέι, που ψύχουν τραυματισμένες περιοχές, αλλά δεν έχω κάποια μάρκα να προτείνω (πάνε πολλά χρόνια από τότε που έπαιζα σε 5x5, για να θυμηθώ τι χρησιμοποιούσαμε).

Πιστεύω, ωστόσο, ότι μπορείς να βρεις εύκολα σε οποιοδήποτε φαρμακείο ή κατάστημα με είδη φυσικοθεραπείας/ορθοπεδικά.

 

:)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια αλοιφή, που χρησιμοποιώ, για μυικούς πόνους και στηρίζει τη δράση της στην ψύξη είναι η BioFreeze

 

http://www.biofreeze.com/

 

Θα τη βρεις στα φαρμακεία με κόστος περί τα €10.

 

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν πολλά σπρέι, που ψύχουν τραυματισμένες περιοχές, αλλά δεν έχω κάποια μάρκα να προτείνω (πάνε πολλά χρόνια από τότε που έπαιζα σε 5x5, για να θυμηθώ τι χρησιμοποιούσαμε).

Πιστεύω, ωστόσο, ότι μπορείς να βρεις εύκολα σε οποιοδήποτε φαρμακείο ή κατάστημα με είδη φυσικοθεραπείας/ορθοπεδικά.

 

:)

 

Να σαι καλά Mustafank  :)

 

Με βολεύει πάρα πολύ η αλοιφή που παρέθεσες.

Αυτό έψαχνα κυρίως,μια αλοιφή που να στηρίζει τη δράση της στην ψύξη.

Και προτιμώ να κουβαλώ μαζί μου σωληνάριο παρά σπρέι.

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tώρα βλέπω ότι υπάρχει ακόμη και σε έκδοση Roll On

 

61ZcB8t60xL._SL1500_.jpg

 

οπότε δε θα χρειάζεται να λερώνω καν τα χέρια μου με την αλοιφή.

Τέλεια!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tώρα βλέπω ότι υπάρχει ακόμη και σε έκδοση Roll On

 

οπότε δε θα χρειάζεται να λερώνω καν τα χέρια μου με την αλοιφή.

Τέλεια!

 

Δεν έχω χρησιμοποιήσει το roll on, για να σου πω για την αποτελεσματικότητά του, ενώ και η αλοιφή δεν είναι καθόλου λιπαρή και ένα απλό ξέπλυμα των χεριών με νερό είναι υπεραρκετό.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω χρησιμοποιήσει το roll on, για να σου πω για την αποτελεσματικότητά του, ενώ και η αλοιφή δεν είναι καθόλου λιπαρή και ένα απλό ξέπλυμα των χεριών με νερό είναι υπεραρκετό.

 

Α,πολύ ωραία.

 

Θα ρωτήσω αύριο και το φαρμακοποιό.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν και οι παγοκύστες μιας χρήσεως με τζελ

πχ http://www.skroutz.gr/c/2447/Thermofores-Pagokystes.html?keyphrase=%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82+%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82

 

που "σπας " το σακουλάκι και παγώνει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλτατε,

Θα σου πρότεινα πριν πιάσεις την κιθάρα να χρησιμοποιείς θερμαντική αλοιφή και με ένα γερό τρίψιμο θεωρώ πως θα έχεις λιγότερα θέματα. Μετά το τρίψιμο να ακολουθήσουν κάποιες σχετικές ασκήσεις προθέρμανσης.

Όμως, το σημαντικότερο και σωστότερο είναι να δεις πιο είναι το πρόβλημα και στην συνέχεια η θεραπεία.

Ο πάγος κάνει συγκεκριμένα πράγματα (μην το αναλύσω) και μήπως χρειάζεσαι άλλη προσέγγιση.

Δεν είμαι ιατρός, τα παραπάνω βάση αρκετά πλούσιας αθλητικής/αγωνιστικής δραστηριότητας εντος και εκτός σε επίπεδο πρωταθλητισμού από τα νιάτα μου.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δες και αυτο αν δεν το χεις δει, εγω ειδα διαφορα οταν αρχισα να κανει διατασεις (χαλαρες παντα και οχι για υπερβολικο χρονο) πριν και μετα το παιξιμο. Παντα ημουν της θεωριας οτι ειναι καλυτερα να λυνεις το προβλημα και οχι να στηριζεσαι σε φαρμακα κτλ, αν γινεται βεβαια.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υπάρχουν και οι παγοκύστες μιας χρήσεως με τζελ

πχ http://www.skroutz.gr/c/2447/Thermofores-Pagokystes.html?keyphrase=%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82+%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82

 

που "σπας " το σακουλάκι και παγώνει.

 

Δεν ήξερα ότι  υπάρχει κάτι τέτοιο!

Αυτό ίσως να ναι ακόμη πιο βολικό,αν και ήδη προμηθεύτηκα σήμερα την αλοιφή Biofreeze.

 

Φίλτατε,

Θα σου πρότεινα πριν πιάσεις την κιθάρα να χρησιμοποιείς θερμαντική αλοιφή και με ένα γερό τρίψιμο θεωρώ πως θα έχεις λιγότερα θέματα. Μετά το τρίψιμο να ακολουθήσουν κάποιες σχετικές ασκήσεις προθέρμανσης.

Όμως, το σημαντικότερο και σωστότερο είναι να δεις πιο είναι το πρόβλημα και στην συνέχεια η θεραπεία.

Ο πάγος κάνει συγκεκριμένα πράγματα (μην το αναλύσω) και μήπως χρειάζεσαι άλλη προσέγγιση.

Δεν είμαι ιατρός, τα παραπάνω βάση αρκετά πλούσιας αθλητικής/αγωνιστικής δραστηριότητας εντος και εκτός σε επίπεδο πρωταθλητισμού από τα νιάτα μου.

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα.

Σχεδόν πάντα,ειδικά στο χώρο μου,βάζω  αλοιφή sportgel,κάνω διατάσεις στα δάχτυλα και φοράω περικάρπια.

Είναι μεγάλη η διαφορά από τον καιρό που απλά έπαιζα για προθέρμανση καμιά κλίμακα και πίστευα ότι αυτό αρκεί.

Όταν τελειώσω  κάνω  αποθεραπεία με παγοκύστες .

 

Απλά  δεν ήξερα πως να κάνω παγοθεραπεία ενώ βρίσκομαι συνεχώς καθ'οδόν.

Ευτυχώς δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα και όλο αυτό γίνεται προληπτικά.

Πέρυσι είχα ένα αρκετά φορτωμένο καλοκαίρι,που πάλι δεν είχα τρόπο να κάνω όλα τα παραπάνω και προς το τέλος του,κατάλαβα  ότι ένιωθα μεγάλη κόπωση στα χέρια.

Δεν ήθελα να κάνω το ίδιο λάθος και φέτος.

 

δες και αυτο αν δεν το χεις δει, εγω ειδα διαφορα οταν αρχισα να κανει διατασεις (χαλαρες παντα και οχι για υπερβολικο χρονο) πριν και μετα το παιξιμο. Παντα ημουν της θεωριας οτι ειναι καλυτερα να λυνεις το προβλημα και οχι να στηριζεσαι σε φαρμακα κτλ, αν γινεται βεβαια.

 

 

Πολύ χρήσιμο το συγκεκριμένο video,το έχω ξαναδεί.

Πρώτη φορά είχα δει πριν αρκετά χρόνια εκείνο του Petrucci,από το Rock Discipline που στάθηκε αφορμή να ψαχτώ περισσότερο με όλα αυτά.

 

https://www.youtube.com/watch?v=QdtK4VF2nBo

 

Ίσως όλα αυτά με την προθέρμανση,κ.λ.π. να ξενίζουν κάποιους,ειδικά μικρότερης ηλικίας.

Αλλά είναι πάρα πολύ σημαντικά στο να μπορούμε να παίζουμε απρόσκοπτα και να διατηρούμε σε καλή κατάσταση τα χέρια μας.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.